Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Erik 19-12-2022

Perfecte dienstverlening in het verleden en nu met verloren gegane giftcard
Kamera Express 20-12-2022

Oei, altijd vervelend als er iets misloopt. Gelukkig konden we het snel voor je oplossen.

Kimberley 19-12-2022

Altijd fijn om bij kamera express te shoppen. Hele goede en fijn service. Heb altijd het idee dat ik weer met meer kennis de winkel uit stap. En met meer inspiratie om weer mooie beelden te maken. (Vestiging capelle)
Kamera Express 20-12-2022

Leuk om te lezen, we helpen graag mee de inspiratie aan te wakkeren!

Dimitra 18-12-2022

My experience with kamera express was really nice. The staff was friendly and helpful. Higly reccomended.
Kamera Express 20-12-2022

Thank you for recommending us!

Ben Kruijs 18-12-2022

Ik kom al jaren bij KameraExpress in de Amsterdamse vestiging (en koop ook wel via de webwinkel). Vanwege een groot assortiment, deskundig en (klant)vriendelijk personeel. En het is een mooie ruime winkel.
Kamera Express 20-12-2022

Wat tof dat je al zolang bij ons komt, dat waarderen we!

Diana 18-12-2022

Geïnspireerd door het Perfecte Plaatje hebben wij het plan opgevat om van fotografie een hobby te maken. Gisteren bij Kamera Express in Arnhem een Canon EOS R10 gekocht. We zijn geholpen door verkoper die ons in Jip en Janneke taal maar toch professioneel heeft geadviseerd. Met zijn vriendelijke en ongedwongen hulp een goede keuze kunnen maken. We gaan ook de gratis foto cursussen die Kamera Express aanbiedt volgen. Bedankt verkoper!
Kamera Express 20-12-2022

Superleuk dat je door het Perfecte Plaatje met fotografie bent begonnen. Hele mooie camera, waar je nog lang mee vooruit kan. Veel plezier met het volgen van de cursussen!

wies 18-12-2022

Ik was mij al een poos aan het oriënteren op een nieuwe camera, en enkele weken geleden moest ik in breda zijn en ben ik deze winkel ingelopen voor advies.
Ik ben daar zeer professioneel van advies voorzien wat mij heeft doen besluiten om daar mijn aankoop te doen.
Zeer klantvriendelijk en eerlijk in advies.
Kamera Express 20-12-2022

Als je dan al even aan het oriënteren bent is het natuurlijk super om uiteindelijk een keuze te maken. Fijn dat je dat bij ons hebt gedaan en je goed geholpen hebt gevoeld. Daar streven we naar!

Hendrik Willem 16-12-2022

Ik ben op een pretiige n vakkundige wijze geholpen bij de aanschaf van mijn camera
Kamera Express 17-12-2022

Hopelijk hebben we je daarmee kunne helpen bij het maken van jouw keuze. Veel plezier met jouw nieuwe camera!

Kamera-express 16-12-2022

de klantvriendelijkheid en de veelzijdigheid aan foto materiaal en de service
Kamera Express 17-12-2022

Bedankt. Voor ieder wat wils!

Tineke 15-12-2022

Fijne winkel met klantvriendelijk personeel. Je wordt er altijd goed geholpen. Deze keer een Sigma 105 mm F/2.8 EX DG Macro OS HSM Canon gekocht. Deze lens had ik eerder voor mijn Nikon, maar nu overgestapt naar Canon. Mijn Nikon lenzen tot alle tevredenheid ingeruild.
Kamera Express 16-12-2022

Slim om je oude lenzen in te ruilen na je overstap. Hopelijk heb je er veel plezier van!

Julius 15-12-2022

Good customer journey with complete product description, competitive pricing, and fast delivery. 9 out of 10 points as you need to write a review in order to get a 5-year warranty - still fair and valuable for future customers.
Kamera Express 16-12-2022

Always happy to read that you had a good customer journey. The review isn't required for the 5 year warranty, but appreciated.

Lesilolo 14-12-2022

Klant vriendelijkheid en verstand van zaken. Altijd al een Canon printer gehad en dit zou dan de 5e printer zijn. Niet veel merken printers werken nog met 5 cartridges maar wel canon en ben altijd tevreden met canon.
Kamera Express 15-12-2022

Zolang jij tevreden bent, zijn wij dat ook! Hopelijk heb je lang plezier van je nieuwe printer.

Ben Verwiel 14-12-2022

Bewust ga ik naar een winkel om mijn camera te kopen om advies en een juiste keuze te maken. Als ik goed geadviseerd wordt en de juiste keuze heb koop ik graag in een winkel. Bij kamera-express heeft men een grote collectie aan soorten, merken en prijscategorieën van camera's, lenzen en overige accessoires. Deskundig en plezierig personeel. Goed advies. Kortom een winkel waar je prima kunt slagen! Zo gold dat ook voor mij vandaag.
Kamera Express 15-12-2022

Heel slim, een camera is ook niet zomaar een aankoop. We hebben je graag geholpen en zijn blij te lezen dat je bent geslaagd. Heel veel plezier met je nieuwe gear!

Nico 14-12-2022

We zijn erg goed geholpen. De medewerker heeft duidelijk de voordelen en de nadelen van de verschillende toestellen aan ons uitgelegd. Ook het inruilen van oude lenzen ging erg makkelijk.
Kamera Express 14-12-2022

Wat handig dat je gebruik hebt gemaakt van de optie om in te ruilen.
Wij hopen dat je met onze hulp de juiste keuze hebt kunnen maken.

Veel plezier met jouw aankoop!

Berry de Groot 13-12-2022

Ik kom al jaren met plezier bij (voorheen Foka) Kamera Express aan de Admiraliteitsstraat in Rotterdam. Tot nu toe alle grote elektronica aankopen hier gedaan. Ook ben ik goed geholpen en is er een oplossing geboden toen een van mijn apparaten niet meer werkte. Het persoonlijke is voor mij hierin erg belangrijk, in combinatie met een prima prijs. Dat is de reden dat ik recent voor mijn nieuwe TV (LG65G26LA) wederom voor Kamera Express gekozen heb.

Enig puntje voor de winkel: het TV gedeelte vind ik niet het mooie uitstralen zoals dat in het verleden was.
Kamera Express 14-12-2022

Wat leuk om te lezen dat je al jaren met plezier bij ons komt! Wij zijn blij dat we je goed van dienst kunnen zijn.

Bedankt voor de feedback!

H. van Eijk 12-12-2022

- Grote keuze
- Goede prijzen en nu rond black friday ook nog een leuke aanbiedingen
- Goede informatie
- Snelle en duidelijke levering
- Goede support, op de website kun je je aanmelden voor de academy waar je met filmpjes uitleg kan krijgen over je camera en allerlei andere onderwerpen betreffende fotograveren en filmen.
- Mogelijkheid tot gratis langere garantie
Kamera Express 13-12-2022

Goed om te lezen dat het allemaal bevalt! Veel plezier met onze academy.

Isabella van de Sanden-Robbeson 12-12-2022

Vriendelijk personeel. Goede uitleg en personeel denkt mee aan oplossingen voor welke camera het beste aansluit bij jouw wensen en behoeften. Kijken ook naar goedkope alternatieven en geven eerlijk advies. Goede service.
Kamera Express 13-12-2022

Hopelijk heb je daardoor een goede keuze kunnen maken!

Leon 11-12-2022

Snelle levering, product origineel verpakt en verzegeld. Blij dat ik geen retourtje heb toegstuurd gekregen. Product kost bijna overal evenveel. DJI ROnin RS3 Pro Combo. 5 jaar garantieplan leuke bonus.
Kamera Express 12-12-2022

De Ronin heeft standaard 2 jaar garantie, welke helaas niet uit te breiden is naar 5 jaar. Fijn dat de gimbal verder helemaal naar wens is.

Kamera Express 13-12-2022

Sorry dat dit niet duidelijk voor je was. De 5 jaar garantie staat vermeld als de voordelen van Kamera Express. Bij de deelnemende producten op de pagina zie je gimbals er namelijk ook niet tussen staan. Je hebt altijd 14 dagen om het product te retourneren in originele staat en verpakking, mocht dit jouw keuze beïnvloeden.

LeonPII 12-12-2022

Als ik dit eerder geweten had had ik vermoedelijk ergens anders besteld. Ter aanvulling.

LeonPII 13-12-2022

Bedankt voor de tip en de snelle reactie. Inderdaad staan er geen Gimbals bij de deelnemende producten.
Mischien handig om op de website duidelijker te vermelden dat niet alle producten boven de €200,- meedoen als ze niet bij de deelnemende producten vermeld staan. Of dit duidelijk aangeven bij het betreffende product.

LeonPII 12-12-2022

Oh is dat zo, jammer dat ik dit op deze manier moet constateren.
Dus toch geen bonus voor Kamera Expres. Op de site staat bij het artikel de 5 jaar Garantie vermeld, weliswaar met een *. In de voorwaarden staat "alles boven de €200 doet mee." Uitgezonderd zijn Samsung, Sonos en Telefunken. Omdat de 5 jaar garantie vermeld wordt bij het product ging ik ervan uit da deze ook voor dit product geldt, waarom zou je het er anders bij zetten?
Lekker verwarrend, zelfs misleidend.

anoe 11-12-2022

Een aankoop met inruil doen ging zeer makkelijk dankzij de medewerker Yee Tak. Heel duidelijk en geduldig en met grote aandacht verliep dit stressvrij.
Vooral de kleine details hadden de aandacht ook tot na sluitingstijd tijd moest ik erop aandringen dat eea ook tot de dag erna verholpen konden worden.
Kamera Express 12-12-2022

Slim om je oude apparatuur in te ruilen voor een mooie korting. Wat fijn Yee Tak zo de tijd voor je heeft genomen en het gelijk op wilde lossen.

Raj 10-12-2022

Great service and lot of options. The stafss are very friendly and helped me to find the right equipment
Kamera Express 12-12-2022

Glad we could help you to find the right equipment. Thanks for you review!

Henk M 10-12-2022

werd vriendelijk en eerlijk geholpen leuke verkoper en de zaak was zeer mooi ingericht
Kamera Express 10-12-2022

Bedankt voor de complimenten Henk. Fijn dat je zo goed geholpen bent.

Ad 08-12-2022

Ik heb een super mooi objectief aangeschaft bij Kamera Express. Ben er ontzettend blij mee en maakt prachtige foto's.
Doordat dit objectief zeer lichtsterk is heb ik minder snel een flitser nodig en kan ik prachtige scherptediepte creëren.
Is absoluut de moeite waard en wat ook erg fijn was is dat ik binnen 1 dag dit objectief reeds thuisgestuurd kreeg, prima verpakt in neutrale verpakking.
Kamera Express 09-12-2022

Goed om te lezen dat je er zo blij mee bent. We wensen je heel veel plezier met het gebruiken!

Leo 08-12-2022

Vooral prettig is de uitleg in begrijpelijke begrippen. Men heeft er een perfect geduld voor al je meest uiteenlopende vragen. M.a.w. ze doen niet aan dozen schuiven. Top!
Kamera Express 09-12-2022

Het is vaak niet zomaar een aankoop die je doet, dus informeren we je graag!

d.demper 08-12-2022

een mooie winkel en een goede verkoper die alles
helder en duidelijk vertelde over de camera en opties
Kamera Express 08-12-2022

Goed om te lezen dat alles duidelijk is. Zo niet, weet je ons te vinden.

Henk 08-12-2022

Bij KameraExpress in Almelo heb ik gisteren een nwe Fujifilm camera X-T5 gekocht. Ik kreeg van verkoper Michel een zeer correcte uitleg. Had mij op internet natuurlijk al laten informeren. Maar mocht camera met batterij en lens in de winkel eerst nog even uitproberen. Tevens heeft hij mij een prima inruilprijs gegeven voor mijn oude Fujifilm camera X-H1. We kwamen al snel tot een deal. Michel heeft alles correct administratief verwerkt. Een laatste persoonlijke opmerking is dat ik een hand van Michel kreeg en hij mij feliciteerde met mijn aankoop, waar kom je dit tegenwoordig nog tegen !
Kamera Express 08-12-2022

Wij vinden Michel ook een topper en geven de complimenten aan hem door! Gefeliciteerd met je nieuwe X-T5!

Henk Berends 08-12-2022