Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Tom D 22-10-2021

Ik heb een tv bij Kamera Express in Rotterdam gekocht. Met tv ben ik zeer tevreden en door het personeel ben ik erg goed geholpen. Zeker een aanrader als je persoonlijk advies wilt krijgen.
Kamera Express 22-10-2021

Rotterdam is één van onze tv- en audio winkels, dus super dat je daar je aankoop hebt gedaan. Veel kijkplezier met je nieuwe televisie.

Peter T 21-10-2021

Ongewoon goed advies weer! Eerlijk en to the point. Dat is de reden waarom ik naar Kamera Express gegaan ben om de Nikon D7500 te kopen. Complimenten.
Kamera Express 22-10-2021

Wat leuk om te lezen hoe blij je bent! Veel plezier met je D7500.

Menke Faber 21-10-2021

Ik vind dat we super goed zijn geholpen in Almelo , deze persoon heeft ons alles heel goed uitgelegd op een rustige en begrijpelijke manier .
Kamera Express 22-10-2021

Top dat je super goed geholpen bent in Almelo Menke. Mocht je nog vragen hebben, ben je altijd welkom in de winkel of bij onze klantenservice.

Adrie Bisschop 21-10-2021

Deze camera is geweldig en zeer handig in het gebruik vanwege zijn kleine omvang maar grote mogelijkheden
Met deze camera heb ik deze zomer fantastische foto's gemaakt en ik ben zeer tevreden over de mogelijkheden van dit apparaat en de enorm hoge fotokwaliteit!
Kamera Express 22-10-2021

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met je nieuwe camera Adrie. We wensen je heel veel fotoplezier!

Suzan 21-10-2021

Vandaag in jullie filiaal in Eindhoven geweest. Prettig geholpen met eerlijk advies. Een collega schoot nog even te hulp bij het uitzoeken van een sd-card, een goedkopere maar van dezelfde kwaliteit.... Kijk, daar houden we van! Lastig dat de artikelen niet zichtbaar geprijsd zijn, maar voelde me niet bezwaard om het steeds te vragen.
Kamera Express 22-10-2021

Fijn dat je prettig bent geholpen Suzan! Alles wat we kunnen besparen is mooi mee genomen natuurlijk. Met 40.000 producten is het lastig om alles apart te prijzen. Gelukkig voelde je je niet bezwaard.

De Pindakaaspot 21-10-2021

Mijn bedrijf De Pindakaaspot uit Enschede maakt regelmatig food-foto's voor zijn eigen producten. Heb inmiddels deze prachtige set aangeschaft. Met de METZ MECASTUDIO SL-400 SB/UM-KIT II samen met mijn camera, de SONY CYBERSHOT DSC-RX10 MARK IV kan ik het optimaal uitlichten.
Kamera Express 21-10-2021

Top dat de nieuwe set zo goed bevalt! Leuk dat je bezig bent met food-fotografie. De foto's zien er al gezellig uit.

Henk Derks 21-10-2021

veel keuze, goede uitleg en service van medewerker, Canon Powershot XS70 gekocht, goed product, niet te zwaar, maakt mooie foto's.
Kamera Express 21-10-2021

Hij heeft niet voor niets in 2019 de Digifoto Zeer Goed award gewonnen! Veel fotoplezier Henk.

Henk 20-10-2021

Fijne en duidelijke webshop.
Snelle levering van mijn Nikon D7500 voor een eerlijke prijs.
Kamera Express 21-10-2021

Gefeliciteerd met je nieuwe Nikon!

ProTeLuX 20-10-2021

Geholpen door bekwaam personeel! Perfecte uitleg. Voor 8 uur besteld volgende middag in huis. En alles keurig en netjes zoals gezegd en beloofd.
Kamera Express 21-10-2021

Goed om te lezen dat alles naar wens is geweest. Veel plezier met je bestelling!

Jacq.Klarenbeek 20-10-2021

Ik heb 5x geprobeerd een bestelling te plaatsen. Helaas blijft het systeem steeds hangen bij de verzendoptie.
Ik heb het op gegeven !!!
Kamera Express 20-10-2021

Dat is inderdaad vervelend Jacq. Er was inderdaad een storing op onze website waarbij het niet mogelijk was verder te komen. Dit is inmiddels verholpen. Het advies is wel om het winkelmandje te legen en de artikelen opnieuw toe te voegen. Succes met de bestelling!

Gerard Pliaisier 20-10-2021

Een panasonic oled bij kamera express gekocht omdat deze als een van de weinige nog verkochten. Kon nog €50,- van de tv af. Nu 2 weken later is de tv €150,- goedkoper geworden. Gevraagd of ik de €150,- terug kon krijgen maar heb daar na 4 dagen nog geen reactie gehad. Verder werd er wel snel op de mail gereageerd en kreeg ik een ideal betaallink. Tv werd de volgende dag door een koeriers dienst afgeleverd. Niks te klagen op het geen antwoord krijgen van hun over de €150,-
DanteTheDutch 20-10-2021

Top. Heb de mail ontvangen. Bedankt voor de service.

DanteTheDutch 20-10-2021

Top. Netjes opgelost. Bedankt.

Kamera Express 20-10-2021

Oei, dat is natuurlijk niet leuk als dat zo snel begint. Omdat je nog in de retourperiode zit kunnen we hier wel wat aan doen. Ik zal je direct even mailen Gerard. In ieder geval veel plezier met je nieuwe televisie!

Kamera Express 21-10-2021

Graag gedaan, we zijn blij dat we het zo voor je hebben opgelost!

AM Cleophas 20-10-2021

Ik heb een Canon camera gekocht bij Kamera Express Arnhem. Als beginnend fotograaf kreeg ik helder advies en handige tips waardoor ik een goede keuze heb gemaakt. Een prettige winkel met erg behulpzame medewerkers
Kamera Express 20-10-2021

Superleuk dat je bent begonnen met fotografie! We helpen je namelijk graag op weg. Fijn dat je dit ook zo hebt ervaren. Mocht je nog vragen hebben, ben je altijd welkom.

Yvonne 18-10-2021

Prima advies gekregen voor een nieuwe systeemcamera. De verkoper wist veel ins en outs te noemen zodat je zelf kunt bedenken wat belangrijk voor jou is. Ik ben blij met de aankoop!
Ook nog een goede inruilprijs gekregen voor mijn oude camera.
Kamera Express 20-10-2021

Goed van je om je oude apparatuur in te ruilen. We zijn blij dat je door ons advies nu een gloednieuwe systeemcamera in je bezit hebt. Veel fotoplezier!

HJU 18-10-2021

Deskundig personeel en tijd voor de klant. Duidelijk spreken is een aandachtspunt!

Renske 18-10-2021

Ik kom al jaren bij Kamera Express in Capelle a\d Ijssel en zoals altijd werd ik weer super goed geholpen. De medewerker heeft me goed geholpen met het kiezen van de juiste camera. Een verbeterpuntje was dat het bezoek een stuk langer heeft geduurd dan nodig, alles ging vrij traag.
Kamera Express 19-10-2021

Bedankt dat je al jaren bij ons terugkomt Renske! Sorry dat het iets trager ging dan je gewend bent.

Miranda 17-10-2021

Fijne vakkundig advies bij de aankoop van twee televisies. Prettige medewerkers gesproken en een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij zijn ook erg blij met de aankoop van onze mooie LG televisie. Mooi beeld en geluid.
Kamera Express 19-10-2021

Fijn dat de televisies bevallen Miranda. Veel kijkplezier gewenst!

Stuart 17-10-2021

Voor de aanschaf van een nieuwe lens voor mijn camera ben ik in de winkel in Almelo echt supergoed geholpen. Aantal goede tips gekregen en mocht de lens even testen op mijn eigen camera (die ik vorig jaar online bij Kamera Express gekocht heb ... ook super goed gegaan!).

Helmaal top!
Kamera Express 19-10-2021

Leuk dat je weer terug bent gekomen bij ons Stuart. Veel plezier met je nieuwe lens en wie weet zien we nog eens een foto voorbij komen bij 1 van onze winacties op Facebook.

? 17-10-2021

Ik heb de koop in 3 etappes gedaan bij KAMERA-EXPRESS in Zwolle.
Ik heb te maken gehad met duidelijke en aardige verkopers met kennis van zaken.
Een aanrader!
Kamera Express 19-10-2021

Bedankt dat je ons aanraadt. Je bent altijd welkom in Zwolle voor nog meer etappe aankopen!

Jan 17-10-2021

Dj Mavic mini fly more combo drone gekocht bij Kamera-express in Amsterdam. Prima winkel. Ze hebben veel op voorraad. De drone bevalt prima. Ligt steady in de lucht en de bediening is ook zeer eenvoudig.
Kamera Express 19-10-2021

Goede compacte drone de Mini. Fijn dat we je hiermee konden helpen Jan. Veel vliegplezier!

Jan 17-10-2021

Prima webshop. Heeft altijd alles op voorraad. Levert snel. Ben zeer tevreden met mijn nieuwe gopro Hero 10.
Kamera Express 19-10-2021

De nieuwste GoPro, kijk eens aan Jan! Veel actie plezier en we zijn benieuwd naar de beelden.

Chantal 17-10-2021

Nette en mooie winkel! Omdat er zoveel keus is online toch maar in de winkel van Kamer-Express om advies gevraagd en werd erg goed geholpen door mensen die er verstand van hebben. Hierdoor ben ik erg blij met mijn nieuwe aankoop!
Kamera Express 19-10-2021

Soms zie je door de bomen het bos niet meer. Verstandig om dan eventjes langs de winkel te komen Chantal. Heel veel plezier van je nieuwe camera, maar dat gaat vast goedkomen!

Petra. 17-10-2021

Prima service,flotte bediening en blij met mijn nieuwe aankoop,die niet op voorraad was,maar direct werd toe gezonden,de volgende dag in huis.
Kamera Express 19-10-2021

Gelukkig had je hem alsnog de volgende dag in huis Petra.

z lemmens 16-10-2021

ik ben in de winkel geweest met mijn camera voor uitleg . Ze hebben me alles goed uitgelegd en ze namen er de tijd voor

Zijn er noch vragen ben ik altijd welkom dat vond ik geweldig,
Vandaar die dikke 10
Kamera Express 19-10-2021

Je bent uiteraard altijd welkom voor je vragen. Fijn dat er al een hele hoop duidelijk is geworden door je bezoek. Veel plezier met je camera!

jaap 15-10-2021

Prima winkel. Van te voren online bekeken wat er op voorraad was (veel) en vervolgens naar de winkel om gericht en nieuwe camera te kopen. De verkoper had verstand van zaken en hielp mij snel aan de gevraagde producten.
Kamera Express 19-10-2021

Slim om dat eerst even te bekijken Jaap! Zo kom je in ieder geval niet teleurgesteld uit de winkel.

B.H. Verschoor 15-10-2021

Prima geholpen in de winkel in Groningen. Fijne camera gekocht die volledig (automatisch) ingesteld werd zodat ik die meteen kon gebruiken. Goed geïnformeerd over verzekering en dergelijke.
Kamera Express 19-10-2021

We geven de fijne ervaring door aan onze collega's in Groningen! Fijn dat we je konden helpen.