Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Peter1957 19-09-2021

For many years I buy the most of my photo and video equipment at Kamera-Express. Very friendly and knowlageable staff and competative prices. Service is very good, if defective new replacement unit provided. Trading in my Nikon D600 for a D780 went very smooth. Good explanation by the shop assistant of the new features of the camera.
Kamera Express 23-09-2021

Thank you for coming back to us every time, Peter. We're happy that you are satisfied with our services and your new purchase. That's a great update!

GG 19-09-2021

Prima grote en goed bereikbare winkel in Eindhoven en uitstekend geholpen door verkoper. Ook de nazending van een klein onderdeel (filter) was de dag erna al in huis.

Jan 17-09-2021

Zeer vriendelijke service en heldere uitleg en advies.
Canon R5 gekocht in de Kamera Express winkel in Antwerpen.

Machiel 17-09-2021

Een mooie compact camera gekocht na goed, vriendelijk en professioneel advies in de winkel van Kamera Express in Almelo. Precies waar ik naar op zoek was.

Esther 17-09-2021

Afgelopen week onze bestelling opgehaald in de winkel in Almelo. We zijn enorm goed geholpen in deze winkel. Met veel geduld en goede uitleg.
De body 850D is ideaal door het draaibare schermpje en de Macolens maakt mooie scherpe foto's.
De 150-600 lens is een prachtige lens om in de natuur mee te fotograferen. Dit samen met het statief geeft erg scherpe foto's.
Dus alleen maar complimenten voor Kameraespress Almelo.
Kamera Express 23-09-2021

Wat een top combinatie heb je gekocht! We zijn blij dat de nieuwe apparatuur naar wens is. Veel plezier ermee en we zullen de complimenten doorgeven aan Almelo.

Riet Derrksen 16-09-2021

De shop ons makkelijk te bereiken voor de deur parkeren .En als je dan binnen bent heel vriendelijk personeel die je zonder dat je het vraagt van alles voor je doen super goed

A.Vos 16-09-2021

Kamera Express superstore in Groningen. Opnieuw in deze zaak een camera aangeschaft (G9). En opnieuw zeer tevreden over de voorlichting en afhandeling. Deskundig en vriendelijk personeel. Kan dit bedrijf zonder meer aanraden.
Kamera Express 17-09-2021

Bedankt dat je ons aanraad! We doen ons uiterste best om up-to-date te blijven en bieden onze medewerkers dan ook diverse trainingen aan.

Jan 15-09-2021

Prima winkel met een dienstbare verkoper. Wel zorgen dat je zelf je vragen duidelijk hebt. Dan kun je ook goed geholpen worden.
Kamera Express 17-09-2021

Dat is zeker een goede tip Jan! Maar mochten er gaandeweg vragen ontstaan is dat natuurlijk ook geen probleem!

Marcel Steketee 15-09-2021

Na meer dan 10 jaar geleden mijn spiegelreflex camera daar te hebben aangeschaft nu tijd voor een compactcamera. Na vooraf wat informatie te hebben gezocht kwam de de werknemer van kameraexpress met de Panasonic DMC-TZ100. Na uitvoerig uitleg van de door mij gekozen camera en de Panasonic heeft men duidelijk uitgelegd wat de voor en tegens waren. Uiteindelijk de Panasonic gekocht en na een vakantie vol experimenteren met de camera super blij. Ook met de kwaliteit van de foto,s. Precies wat ik zocht.
Kamera Express 17-09-2021

Top dat we de juiste camera voor jou konden adviseren Marcel! Dat de vakantiefoto's gelukt zijn is natuurlijk het belangrijkste.

Timmer 14-09-2021

Fijne shop met een goede klantenservice die snel reageert en een duidelijk antwoord geeft.
Ik heb hier prettig zaken gedaan en een mooie TV gekocht voor een goede prijs met 5 jaar garantie.
Kamera Express 15-09-2021

Bedankt voor jouw compliment, daar doen we hard ons best voor. Vergeet je de garantie niet aan te vragen?

Maarten 14-09-2021

Vriendelijk, goed en deskundig geholpen bij bepalen welke kamera het meest geschikt was gezien mijn voorkeuren.

Rom 14-09-2021

Vandaag naar de Kamera-express vestiging Den Haag geweest om mijn Tamron 18-400 in te gaan ruilen voor een prime lens. Het was rustig in de winkel (dinsdagochtend). De ontvangst was prettig en ik werd prettig geholpen. Helaas was de door mij beoogde lens op dat moment niet voorradig in deze vestiging, maar hij wordt gratis naar mijn huis toegestuurd. De beoordeling van mijn inruilobjectief was helder en eerlijk. Navraag naar een zonnekap leverde me op advies van hen merkeigen zonnekap op, die helaas ook nog niet direct leverbaar was. Die duurt wellicht wat langer, zoals zoveel spul uit het verdere oosten. Maar service en benadering waren uiterst correct en professioneel.
Kamera Express 15-09-2021

Goed dat je gebruik maakt van de inruilmogelijkheid! Balen dat je lens niet direct op voorraad was, we snappen wel dat je hem het liefst gelijk wilt uittesten. Gelukkig ben je verder tevreden en mocht je nog vragen hebben, kun je ons natuurlijk altijd even contacten.

J.Jonas 14-09-2021

Buitengewoon veel aandacht voor de klant. Technisch informatie TOP. Uiteindelijk is men doorgegaan met zoeken naar datgene waar ik op zoek naar was. Ben heel blij mee. De vaste prijzen van geluidsapparatuur - wekker zijn conform de allerlaatste prijzen van de markt. We zijn al heel lang klant geweest van FOKA, waar we het zelfde hebben ervaren.
vriendelijke groet,
J.Jonas
Kamera Express 15-09-2021

Superleuk om te lezen dat je zowel bij FOKA als Kamera Express dezelfde service ervaart. We streven er natuurlijk altijd naar de klant het beste te helpen. Bedankt dat je bent aangesloten bij de Kamera Express familie!

Rick Hooijschuur 13-09-2021

Ik ben heel erg goed geholpen in de winkel en heb zo de juiste camera kunnen kopen. Ik ben er ook erg blij mee.

Gonnie 13-09-2021

In mijn geval is een camera aanschaffen niet iets wat je spontaan doet. Na een aantal jaren gefotografeerd te hebben met de 80D ben ik overgestapt naar een Canon 6D mark II.
Mijn oude camera heb ik hierop ingeruild. Prettig geholpen en advies ontvangen.
Kamera Express 15-09-2021

Konden we dat maar altijd spontaan doen, dat lijkt ons fantastisch! Mooie upgrade heb je gedaan en slim om gebruik te maken van onze inruilmogelijkheid. Veel plezier met je nieuwe camera!

LBS 13-09-2021

Kamera-express is een geweldige winkel om te kopen. Snelle reactie, goed verzendbeleid en uitstekende prijzen. Garanties zijn ook erg goed

Tino Karunding 13-09-2021

Al jaren mijn vaste winkel (Capelle) voor camera objectieven en camera bodies. Voor klein spul ga ik hier in de buurt naar KE (Breda). Dus nu weer. Voor inruil altijd een inruilprijs waar ik mee door 1 deur kan en de koffie staat klaar. Als ik kom weet ik meestal precies wat ik wil hebben, en ondanks dat zetten hun nog steeds de puntjes op de i!
Kamera Express 15-09-2021

Leuk dat je meerdere winkels van ons bezoekt Tino! Je bent natuurlijk van harte welkom. Top dat dat de inruilprijzen en onze koffie je bevalt ;)

CastellG 13-09-2021

Vriendelijk ontvangst en goed uitleg over de aangeschafte apparatuur. Inruilen van een apparatuur tegen een redelijke prijs geen probleem.

Ilse 12-09-2021

Fijne service! Mijn verkeerd aangekochte product kon zonder problemen worden geruild, daarbij is geholpen om een goede keuze te maken in de aanschaf van een nieuwe lens!
Kamera Express 15-09-2021

Binnen 14 dagen is dat in originele staat en verpakking geen enkel probleem. Fijn dat je nu een goede keuze hebt kunnen maken Ilse!

WouterC 12-09-2021

Vriendelijke en deskundige uitleg. Verkoper nam alle tijd en deed moeite om alles uitgebreid te tonen.

Benny Bon 12-09-2021

Goed bedrijf! Snel geleverd komt hun afspraken na!
Als we weer wat nodig hebben kopen we zeker weer bij kamera Express
Kamera Express 15-09-2021

Zo lezen we het graag Benny!

Marcel 12-09-2021

Bij aanschaf van tv en Surroundbar prima uitleg en advies gekregen van personeel

BeFe 12-09-2021

Gekozen voor de goeie prijs en de 5 jaar garantie. Levering 1 dagje later dan gehoopt, maar verder alles top geleverd

Erik Peeters 12-09-2021

De medewerker die me heeft geholpen was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kon duidelijk merken dat hij wist waar hij het over had, ergo vakkennis was in ruime mate aanwezig. Laatst in een andere vestiging ook iets gekocht en ook daar tevreden over. Als je goed advies nodig hebt dan kun je hier prima terecht. Ik kom dan ook graag terug als ik nog iets nodig heb.
Kamera Express 15-09-2021

We geven onze medewerkers diverse trainingen om de kennis zo breed mogelijk en up to date te houden. Het is natuurlijk super om te lezen dat dit door jou ook zo ervaren wordt!

Arjan 12-09-2021

Heel goede service , snelle levering en goede prijs. Ik zou deze winkel aanbevelen.