Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Bootsman Bornerbroek 14-04-2021

kameraexpress bevalt mij prima, zomer 2020 een nieuwe camera gekocht (canon eos 250 d) en ik was nu toe aan een andere zoomlens. ik had gekozen voor tamron 18-400 mm. nadat ik drie dagen later in de winkel was, was de prijs ook iets gestegen. dit aangegeven en daarna werd de prijs toch lager aangepast, de vond ik zeer attent. Nu naar een paar dagen gebruik ben ik erg tevreden.

Robert 13-04-2021

Perfecte afwikkeling en snelle en vooral nette levering via een door Kamera Express gebruikte koerier. Top.

Harjen Woltjer 13-04-2021

Overzichtelijke informatieve site, vriendelijke behulpzame mensen in de winkel in Arnhem.

Herman S 13-04-2021

Ik heb de Canon 24-105 lens online besteld en ben hier zeer tevreden over. Snelle levering

Sterk aanbevolen - correcte service 13-04-2021

Ik had een Fuji XT3 besteld online. Bij levering merkte ik dat één van de draaiwielen wat haperde. Via de chat een afspraak gemaakt met Kamera Express voor retour en binnen de 3 dagen hadden ze al een nieuwe opgestuurd. TOP Service!!

Diyou 13-04-2021

Uitstekende service en zeer tevreden over de aangeschafte camera. Professionele behandeling. Het personeel is zeer vriendelijk en beschikt over uitgebreide kennis.

Daniélle 13-04-2021

Ik heb een occasion lens van Sigma gekocht bij Kamera Express. De lens ziet er precies zo uit als op de foto's: netjes verzorgd en in goede staat. Er stond in de beschrijving dat er hele lichte gebruikssporen op zaten, maar eerlijk gezegd heb ik geen gebruikssporen kunnen vinden. De lens ziet er dus super uit! De lens was de volgende dag al bezorgd, wat erg prettig was. Tot slot was de lens goed verpakt, zodat hij veilig vervoerd werd. Ik ben tevreden!

Bianca 13-04-2021

Door de Coronamaatregelen moest ik langskomen op afspraak. De service was hierbij erg goed. Ik had bij het maken van een afspraak aangegeven in welke camera ik interesse had. Bij aankomst in de winkel lag de camera + lenzen al klaar. Ik kreeg uitgebreid en goed advies over deze camera en eventuele alternatieven. Kortom een goede service. De medewerkers weten waar ze over praten.

JH de Beijer 13-04-2021

Nieuwe lens gekocht en oude ingeruild. Goed advies gekregen v/d medewerker in de winkel. En nog extra vragen / advies gekregen tav fotografie en natuurlijk bijbehorende camera, lenzen, etc. Toch lekker wanneer je in de winkel bent om te sparren over de uitrusting om zo tot een goede aankoop te komen. Money well spend!

Paul 13-04-2021

Ik heb alle voor en nadelen afgewogen en deze gekozen, in de winkel nogmaals om een uitleg gevraagd en tot deze keuze gekomen

Bram 12-04-2021

Via de website afspraak gemaakt en aangegeven dat ik voor de Canon PowerShot g3x kwam. Netjes op tijd ontvangen in de winkel en geholpen door kundige medewerker. Doordat camera al klaar lag ging alles vlotjes. Goede en eerlijke uitleg gekregen over de camera. Ook bij het aanbieden van de accessoires werden goede alternatieven besproken en aangeboden.

John 12-04-2021

Zeer vriendelijk aan de telefoon. Snelle levering bij een goede prijs. Ik ken ze al langer. Blijft een top bedrijf.

Roxanne 12-04-2021

Enthousiast personeel met verstand van zaken. Erg klantvriendelijk. Voldoende tijd voor het krijgen van een passend advies. Heel erg blij met de aankoop!

Merijn 12-04-2021

Erg fijn geholpen online bij het bestellen van mijn sony systeemcamera! Ik wilde wat advies krijgen van te voren via de mail en dat heeft R mij gegeven. Prettige uitleg.

HenkF 12-04-2021

2e paasdag een OLED TV bestelt/opgehaald bij Kamera Express te Almelo. Via de mail afspraak gemaakt en in de winkel werden we keurig geholpen, alles werd netjes uitgelegd en we hebben de TV meegenomen. We hebben voor Kamera Express gekozen vanwege de uitstekende aanbieding van deze OLED TV, en we zijn zeer tevreden!!!!

P.T.M. Zuiderwijk 12-04-2021

Bestelling via internet bij Kamera Express en afhandeling hiervan door Kamera Express was echt prima. Snel verzonden en duidelijk afhaaladres.

Mike 12-04-2021

Snelle en correcte service, deskundig advies!
De prijzen zijn heel scherp en het aanbod zeer uitgebreid.

H. Nasiri 12-04-2021

Ik heb voor Kamera Express gekozen vanwege een uitstekende aanbieding van een OLED tv. Contact via de mail verliep soepel en bij vragen heb ik binnen een dag reactie ontvangen.

Marko 11-04-2021

Alles is goed gegaan en goed service en mooie product
Ik ben heel blij mij de tv en ik raad het aan iedereen

GDL 11-04-2021

Enkele weken geleden een fototoestel gekocht bij kamera express Antwerpen.
Nikon D780 + Tamron 24-70mm F/2.8
Oprecht dank u wel aan de verkoper die me wist te overtuigen om de Tamron 24-70 erbij te nemen.
Super uitleg en niet opdringerig, want daar heb ik een hekel aan :-)

Robert 11-04-2021

Vandaag bij Kamera Express in Breda overstag gegaan voor de aankoop van een Sigma 100-400 telelens voor mijn Sony a6500 systeemcamera. Wat ik plezierig vind bij Kamera Express is dat je eigenlijk niet hoeft te vragen of dat je apparatuur mag testen. Voordat je de kans krijgt krijg je een lens in je handen gedrukt en kun je of op je eigen Camera of eentje van Kamera Express gaan testen. Het is natuurlijk aan de ene kant logisch dat dit kan maar het feit dat je hier niet na hoeft te vragen is wel zo prettig.

Wim 11-04-2021

Mooie winkel en goede uitleg over de camera
Alle instellingen goed gezet top

Jelle Pultrum 11-04-2021

Vakkundig geholpen waarbij alle tijd werd genomen bij de aanschaf van een Sony DSC-RX10 mark III camera.

mike 11-04-2021

Aankoop proces prima, geen onnodig gezeur met aanmaken gebruiker/klantgegevens.
Informatie op de site helder en makkelijk te filteren. Levering binnen 24 uur

MvK 10-04-2021

het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de winkel is goed overzichtelijk en ruim genoeg om met meerdere mensen binnen te zijn in deze tijd van corona. Ik kom hier zeker terug.