Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Marc 05-12-2020

Kamera-express heeft mooie aanbiedingen (prijs) en een goede klantenservice die bijna altijd bereikbaar is: Maandag - vrijdag van 08.30 - 23.59 en ook in het weekend. De gegevens van de website en hun levertijden komen overeen met mijn 2 aparte bestellingen. Een fysiek bezoek aan één van de vele winkels (NL-BE-DE) is ook mooi meegenomen. Deze winkel hoort thuis in je top 3 van je shoppinglist.

Molen 04-12-2020

Vriendelijk geholpen, prima geadviseerd!! Daardoor een goed gekozen aankoop gedaan.

BertS 04-12-2020

Ben blij met mijn aankoop. De prijs was op dat moment ook prima. De manco zonnekap werd snel nagezonden. De inruil ging ook uitstekend

Peter V 04-12-2020

Shop oogt niet echt aantrekkelijk maar eenmaal binnen vergeet je dat snel. Ruim aanbod en vriendelijk personeel. Werd eigenlijk op mijn wenken bediend. Wist al zo'n beetje wat ik wilde en daar gingen ze in mee. Geen gezeur om toch wat anders te kopen. Via een tip van een collega ben ik daar gekomen. Een andere collega tipte mij dat ze wel een beetje duur waren. Gezien de prijzen die ik vond op internet viel dit echter 100% mee. Een aanrader dus deze winkel.

Ton 04-12-2020

Erg goede, betrouwbare, winkel met veel fysieke winkels in diverse regio's en scherpe prijzen en lange garantie.

Frits Erwich 04-12-2020

Prettige ontvangst .
Goede en duidelijke informatie,kennis van de materie is up to date voor zover ik kan beoordelen.
Goede voorlichting omtrent het verloop van de transactie.
Bereidheid tot meedenken met de klant. Kortom geslaagd.

MK 04-12-2020

Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site met uitgebreide productinformatie en reviews, snelle levering en goede prijzen.

Harry de Vries 04-12-2020

Ik heb voor de 1ste keer een bestelling gedaan bij Kamera Express, werd keurig op de hoogte gehouden over de levering.
Spullen in zeer goede verpakking ontvangen en ook netjes op de afgesproken tijd.
1 artikel komt wat later, maar ook hier netjes over geinformeerd, eerste indruk is zeer positief, compliment hier voor.

Freddie van ter Beek 04-12-2020

Kamera-express.nl is een goede overzichtelijke website met reviews van kopers. Ik heb deze winkel gekozen omdat ze fysieke winkels hebben en landelijk bekend zijn wat mij een veiliger gevoel heeft voor als ik een probleem met een aankoop zou hebben. Mijn aankoop kwam met next day delivery, communicatie was perfekt, via email en een telefoontje van de koeriersdienst die mijn TV kwam afleveren. Aanbevolen!

Mennovb 04-12-2020

Prachtig produkt gekocht (Nikon XZ50 met twee lenzen), zeer tevreden over de kwaliteit. Iets midner tevreden over de communicatie

ArthurB001 04-12-2020

Ook dit jaar vlak voor Black Friday een mooie LG tv aangeschaft.
Kamera Express geeft goede service, snelle levering, scherpe prijs, gewoon perfect!

Mischa 04-12-2020

Fijne webshop, de filters werken uitstekend en door de menustructuur is het erg eenvoudig om snel en doeltreffend bij de producten te komen die je zoekt.
Verzending was in dit gevel niet nodig, daar ik mijn product opgehaald heb. In het verleden heb ik wel regelmatig bij Kamera Express gekocht en laten bezorgen. Dit ging snel en probleemloos.
Ik had een tweedehands artikel gekocht, dit bleek na een storing helaas niet meer te repareren. Ik kreeg daarop een half jaar na aankoop mijn aankoopbedrag terug, dat ik vervolgens gebruikt heb om een nieuwe aankoop te doen.

Ingelovely 04-12-2020

Ik wilde al langer fotograferen en na een lange tijd researchen kwam ik bij de Canon 250D. Enorm tevreden. Goede en gemakkelijke camera voor beginnend fotografen. Kamera express is overigens een top winkel. Hier heb ik eerder al eens een compactcamera gekocht.

Ahmed 04-12-2020

Nikon Z6 II, was bijna nergens op voorraad alleen bij Kamera-express.nl ! gelijk gebeld en was het binnen 3min netjes voor mij gereserveerd en klaar voor ophaal in filiaal Utrecht. bij ophaal ik zag hoe de andere klanten nakeuring en duidelijk worden geïnformeerd over producten. deze mensen hebben echt verstand van zaken en helpen je graag. ik ben zeer te Vreden met de aankoop en de service en raad iedereen aan om bij Kamer-Express te bestellen. Super service.

B 03-12-2020

Ik ben erg goed geholpen bij het maken van mijn keuze voor een nieuwe filmcamera. Alles werd rustig uitgelegd en er werd goed met mij mee gedacht.

PH 03-12-2020

Een hele goede ervaring met de klantenservice van Kamera Express. Tevens een snelle en goede levering.

Alias 03-12-2020

Goed geholpen in deze zaak, vriendelijk en meedenkend personeel. Voldoende expertise in huis.

Zaheer 03-12-2020

Vriendelijk bediening en goede levering. Zeer tevreden met de tv. Alles werkt naar behoren en goede advies gekregen in de winkel.

J 03-12-2020

Erg goede service in de Kamera Express winkel. Ik kon het product makkelijk van te voren reserveren en binnen 24u in de winkel ophalen.

Jef 03-12-2020

Kamera Express heeft een ruim assortiment en interessante prijzen. Bovendien maken regelmatige acties hun prijzen nog aantrekkelijker.
Dat was vorig weekend weer het geval in het kader van Black Friday : een extra korting op de Nikon D780 camerabody. Ik had al een tijdje een oogje op die camera en zag 'mijn moment' gekomen.
Enig probleem : ik had graag mijn oude Nikon D610 laten terugnemen door de winkel. Omdat in België de winkels pas op 1 december hun deuren heropenden - na het actieweekend, dus - wist ik niet wat precies te doen.
Een mail naar hun contactcenter leverde een spoedig antwoord op van een medewerkster ... van de superstore in mijn woonplaats Dilbeek. Het antwoord was duidelijk en ik wist perfect wat mij te doen stond en - belangrijk - waar en bij wie ik terecht kon.
In de winkel werd ik hartelijk ontvangen, mijn nieuwe camera lag op mij te wachten en ik kreeg een goede prijs voor mijn oude. Net zoals het hoort. Van Kamera Express verwacht je ook niet anders.

Leo 03-12-2020

Mooie ruime winkel in Den Bosch. Goed aangegeven looprichting ivm corona.
Deskundige en klantvriendelijke benadering door de verkoper.
Deze winkel is mede door zijn prijsstelling een aanrader.

Betty 03-12-2020

Super snelle, nette kundige hulp. Ook toen ik me ineens realiseerde dat ik iets vergeten was was het geen probleem. Ik ga hier zeker terug!

Wim 03-12-2020

Heb een nieuwe fotocamera gekocht bij kamera express in Maastricht en ben zeer tevreden over de wijze waarop ik door de verkoper geholpen ben. Ben natuurlijk ook zeer tevreden met de nieuwe camera.

Albert-Jan 03-12-2020

LG OLED55CX6LA gekocht bij Kamera Express, uitstekend geadviseerd en ook nog eens snel geholpen.
Top service en tot de volgende keer!

Wim 03-12-2020

Op 30 november mijn Nikon D780 gekocht bij Kamera-Express. In verband met Black-Friday kreeg ik nog €200,- kassa-korting wat voor mij de doorslag heeft gegeven om op dat moment de camera aan te schaffen. In het verleden heb ik meer fotospullen bij Kamera-express gekocht. Het is fijn om in een fysieke winkel dergelijke apparatuur te kopen. De ervaring leert dat het fijn is om, indien er iets mee aan de hand is, er mee terug naar de winkel te kunnen. Met Kamera-Express niets dan goede ervaring.