Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Monique 24-09-2021

Een Sony Cybershot gekocht deze dinsdags gekocht en woensdag al in huis. Super. Ben blij met mijn camera maakt mooie foto's en makkelijk in gebruik. Ook nog eens 5 jaar garantie.
Kamera Express 27-09-2021

Supersnel, dat is natuurlijk fijn! Vergeet je de garantie niet nog even aan te vragen via onze website?

van der Meer 24-09-2021

Heb ervoor gekozen om hier een nieuwe camera te kopen na op internet te hebben rond gekeken. Ben naar de zaak gegaan en heb goede uitleg gekregen en alle benodigdheden die er nodig waren erbij gekocht, na duidelijke uitleg over wat de verschillen waren tussen de verschillende types. Daarnaast een net bedrag voor mijn oude camera gekregen. Al met al niet voor niets dat ik telkens op hun uitkom bij de aanschaf van mijn fotografie producten en accessoires
Kamera Express 27-09-2021

Leuk dat je bij ons terecht bent gekomen, keer op keer! Daar worden we heel blij van. Met een inruil hebben wij ook weer een mooie camera erbij voor onze tweedehands assortiment. Tot een volgende keer.

Piotr 24-09-2021

In mijn zoektocht voor de TV is uitgekomen bij Kamera Express.
Snel en goed geholpen met beste prijs .
communicatie over levering ging uitstekend
En de TV is super!!!
Ik ben tevreden met de goede service van Kamera Express!
Kamera Express 24-09-2021

Hi Piotr, wat super om te lezen dat je zo tevreden bent met je aankoop. Wij wensen je heel veel kijkplezier met je nieuwe TV!

Joost 23-09-2021

Overzichtelijk, goede beschrijvingen, goede prijzen. De winkels voegen daar nog een goede service en advies aan toe.

Joost 23-09-2021

Een maand geleden een camera besteld. Nooit iets ontvangen. Meerdere keren gebeld met de helpservice ( als deze tenminste bereikbaar was). Iedere keer werd er beloofd dat de camera binnen enkele dagen geleverd zou worden.. natuurlijk nooit iets ontvangen. En na 4 keer ben ik mijn geduld wel kwijt en ben uiterst ontevreden met dit bedrijf. Advies om hier geen artikelen te kopen.
Kamera Express 24-09-2021

Hi Joost, er gaat inderdaad wat mis met jouw order. We gaan dit vandaag voor je oppakken en proberen dit vandaag voor je op te lossen!

ger 23-09-2021

kom langs deze shop en hier goed te parkeeren deskundig
gehoplen en ook op alle vragen en duidelijk antwoord

Nathalie 23-09-2021

wij zijn enorm goed en kundig geholpen door de medewerker in de winkel, bij aankoop van een nieuwe camera!

Dave 23-09-2021

ik was eigenlijk opzoek naar een camera en kwam uiteindelijk uit bij kamera express. Ik wist hiervoor nog niks van camera's maar gelukkig kon ik met mijn vragen terecht bij de klantenservice. Goede prijs en goede klantenservice.

AHK 23-09-2021

Het is vriendelijk personeel; kundig geholpen. Ook goede inruilmogelijkheden.

Top service Kamera Express 23-09-2021

Vanuit onderzoek hadden we voor onszelf reeds bepaald welke camera (NIKON coolpix P1000) het zou worden echter, de door ons gewenste camera bleek niet voorradig bij de vestiging (Eindhoven) en er was ook nog maar 1 toestel in Nederland beschikbaar. De verkoper heeft toen direct voor ons een telefoontje gepleegd en verzocht om deze camera naar zijn vestiging te sturen. Na een aantal dagen kregen wij via de mail bericht dat de camera binnen was en hebben wij de camera kunnen uitproberen en is er uitleg over gegeven. Voor ons een geslaagde manier van service van Kamera Express!

Daniël 22-09-2021

Zeer deskundige bediening die alles duidelijk uitlegt, zelfs voor een leek in de fotografie als ik zelf. Ze nemen alle tijd om alles goed uit te leggen. Alles wordt uit de kast getrokken om ook de camera met lens te demonstreren, zelf mocht ik ook foto's maken en de camera met lens uittesten.
Kamera Express 23-09-2021

Fijn dat we je een beetje wegwijs konden maken Daniël! Hopelijk heb je zo de juiste keuze kunnen maken.

Jan 22-09-2021

Voor de upgrade van mijn Canon EOS R naar de EOS R5 ben ik live naar de Kamera Express winkel in Wilrijk, Antwerpen gereden.
Daar werd ik vriendelijk geholpen door medewerker Fabio die me ook nog nuttig advies gaf. Ik kreeg correcte info en verrekening van de actie extra inruilkorting van 300 euro, en over hoe ik als student aan de fotoacademie van Brasschaat mijn 400 euro studentenkorting bij Canon moest aanvragen. Deze is indertussen goedgekeurd!
Kortom, Kamera Express is voor mij een aanrader. De website is overzichtelijk, maar soms laden de pagina's wat trager dan bij andere sites. Een online bestelling heb ik er nog niet geplaatst, maar ik ga er van uit dat er een even vlotte afhandeling gebeurd als bij andere sites zoals Bol.com en Coolblue.
Kamera Express 23-09-2021

Bedankt voor jouw mooie cijfer en beoordeling Jan! Wij vinden Fabio ook een topper en zijn blij dat hij je naar wens heeft geholpen. Veel plezier met je nieuwe upgrade, maar dat komt vast wel goed.

Salliau Gilbert 22-09-2021

Aankoop van video-camera Canon Legria HF G50.

1.De reden waarom ik gekozen heb voor KAMERA EXPRESS zijn :
-de winkel heeft een groot aanbod van kwaliteitstoestellen
-de prijzen zijn altijd zeer scherp
-de winkel bezit veel vakmanschap en is gemakkelijk voor bijkomende info/hulp bereikbaar
-ik wilde de video-camera zelf eerst bekijken en KAMERA EXPRESS GENT is voormij dichtbij.Deze winkel is gemakkelijk bereikbaar met parkeermogelijkheid en het personeel die mij bediende was vriendelijk en op de hoogte van het toestel.

Canon Legria HF G50 :
-Ik heb reeds 10 jaar een Canon Legria HF G10 en ben daar zeer tevreden over.De betere eigenschappen van HF G50 spraken mij echter aan.
-de HF G50 is zeer kwaliteitsvol en duurzaam gebouwd en ligt zeer goed in de hand.Het is iets groter en zwaarder dan de HF G10, echter zonder nadeel te zijn.Wat meer ruimte thv de start/stop-knop is zeer handig en verhindert ongewild de startknop in te drukken.
-filmen in de automatisch-stand levert prachtige beelden en maximaal gebruiksgemak op, zodat je kan concentreren op de beeldcompositie.
- de 20maal zoom is fenomenaal met een zeer goede positie van de bedieningskop
- de vele mogelijke manuele instellingen moet ik nog inoefenen.
-de handleiding HF G50 is duidelijk opgebouwd

Kamera Express 23-09-2021

Bedankt voor jouw uitgebreide review en vele complimenten! Ook jouw mening over de camera is voor veel mensen handig.

M.Bink 22-09-2021

Alles wat ik nodig heb voor mijn nieuwe hobby. Het is alleen jammer dat vandaag besteld voor 23.59 en morgen geleverd bij mij nu al twee keer niet opgaat. Ik vind het niet erg om iets langer op mijn producten te wachten maar wil dat graag weten.
Kamera Express 23-09-2021

Wat balen dat je bestelling niet op tijd is geleverd. Zonder gegevens kunnen we helaas niet achterhalen waar het probleem zich heeft voorgedaan. Hopelijk gaat het een volgende keer helemaal naar wens!

Jos Borlet 22-09-2021

Goede service, je krijgt de tijd en uitleg, goede produkten. Problemen worden opgelost

Guy uit Zedelgem 22-09-2021

Met de overstap naar een volledig nieuw camera systeem in gedachten, werd ik geholpen door een minstens even gepassioneerde en ervaren fotograaf Stijn aan de balie. Die kon me alle nodige advies en mening geven over de eerste bestelling van een super Sigma 105mm lens 'The Bokeh king'. Ondertussen heb ik de mogelijkheid gekregen om diverse lenzen te laten komen en te bekijken om vervolgens de volgende lens(zen) aan te schaffen.
Kamera Express 23-09-2021

Het voordeel van onze winkels is dat je sommige producten even in het echt kunt bekijken. Dat helpt zeker bij het maken van je keus! We zijn benieuwd welke lens het uiteindelijk wordt.

Ruben Vos 21-09-2021

Ik ben erg tevreden over hoe ik geholpen met mijn zoektocht naar een gepaste camera. In de winkel was een warm ontvangst en goede hulp, wat zich online via mail ook voortzette. Ik ben enorm tevreden. Een goede start van ook nog is een aankoop waar ik enorm blij mee ben.
Kamera Express 23-09-2021

Goed om te lezen Ruben! Heel veel plezier van je aankoop.

J. Jansen 21-09-2021

ik ben zeer tevreden over het advies voor de aankoop van een nieuwe camera. in de winkel van Kamera Express in Breda heel goed geholpen en heel blij met mijn aankoop

Josée Crabbé 21-09-2021

De shop waarover ik deze recensie schrijf is "Foto Nelissen" in Mechelen.
Deze winkel werd mij aangeraden door verschillende medestudenten van de Kunstacademie (SLAC) In Leuven.
Zij overtuigden mij door hun positieve reacties op mijn vragen daaromtrent.
Toen het de moment was om een nieuw fototoestel aan te schaffen, heb ik ook geen moment getwijfeld om daar mijn bestelling te plaatsen. Ik heb daar tot nu toe nog geen seconde spijt van gehad.
Waarom? De service was uitstekend. Er werd mij de gepaste uitleg gegeven op een duidelijke, vriendelijke en geduldige manier!
De verkoper bracht mij zelfs op de hoogte van een korting waarvan ik nog niet van op de hoogte was. Een dikke duim!
Ook werd er info verstrekt over de werking van de site (zowel van Foto Nelissen als van Kamera Express) waardoor ik o.a. na registratie de verlenging van de garantie van twee naar vijf jaar kan aanvragen.
De levering van de camera en vaste lens verliep vlot. Op de bestelde lens Canon RF 24-105mm F/4LIS USM ben ik nog steeds aan het wachten. Hier dient wel bij gezegd te worden dat de oorzaak van dit mankement niet bij hen ligt maar eerder bij de producent van de lenzen. Er zijn nog vele wachtenden...
Hopelijk komt dit vlug in orde en krijg ik een bevrijdend telefoontje dat de lens is toegekomen.
Kamera Express 23-09-2021

Fantastisch om te lezen dat onze nieuwe winkels ook in de smaak vallen! Foto Nelissen valt pas sinds kort onder Kamera Express namelijk. Ook zijn we blij dat anderen ons hebben aangeraden en alles voor jou ook naar wens is geweest. Er zijn momenteel inderdaad helaas veel vertragingen in levertijden. We hopen met je mee dat we je zo snel mogelijk kunnen bellen!

Lynn Fooy 21-09-2021

Mijn ervaring met de Superstore Kamera-express Eindhoven zijn helemaal top. Goed contact met de verkoopmedewerker, eerlijk advies, behulpzaam en geduldig. Op basis van mijn ervaringen met deze winkel beschouw ik mezelf als een vaste klant die zeker terugkeert. Fijn dat zo/n grote online-speler ook persoonlijk/menselijk contact aanbiedt.
Kamera Express 23-09-2021

Top om dit te lezen Lynn. Daar doen we natuurlijk ons best voor! Het voordeel van onze winkels is inderdaad dat het persoonlijke contact soms heel fijn kan zijn bij de aanschaf van apparatuur.

Bas Cardinaal 21-09-2021

In deze winkel in Eindhoven,kom je binnen, pak je een lekker bak koffie, en ga je in gesprek met een medewerker.
Je wordt op een rustige manier geholpen, ze nemen nog de tijd voor je, en ze hebben genoeg kennis om jou vraag te beantwoorden. De service is uitgesproken goed, zeker een aanrader waard !
Kamera Express 23-09-2021

Bedankt voor je complimenten Bas, daar worden we blij van!

Youri 20-09-2021

Op zondag naar Kamera-Express Almelo geweest voor de aanschaf van een nieuwe camera.
Ik wist van tevoren al goed wat ik wou kopen. Bij Kamera-Express hebben ze me hier goed bij verder geholpen bij de voors en tegens, maar ook bij de uitleg van de camera en objectief.
Ook met de toebehoren, zoals een geheugenkaart en een passende cameratas. Niets moet alles mag.
Voor mij een goede en leuke winkelervaring met kundig personeel dat echt de tijd voor je heeft.
Voorlopig heb ik even voldoende om weer foto-actief te worden, maar ik kom hier graag weer terug.
Kamera Express 23-09-2021

Fijn dat je dit zo ervaren hebt Youri. We denken inderdaad graag mee met de opties, maar je bent bij ons nooit wat verplicht. Veel plezier om weer foto actief te worden en mocht je vragen hebben staan we voor je klaar in de winkel of op onze klantenservice!

Kevin 19-09-2021

Wij hebben de Denon Home 250 gekocht bij Kamera Express.
Het pakket en de levering was uitstekend en natuurlijk de speaker ook!!

H. van der Meer 19-09-2021

Het valt ons altijd op (we hebben er nu een nieuwe camara gekocht, maar in het verelden ook een camare en verrekijker) dat de verkopers bij Kamera Express Capelle ad IJssel veel kennis van zaken hebben en een goed advies kunnen geven zonder je direct het duurste teostel te willen verkopen. GAstvrij en professioneel.
Kamera Express 23-09-2021

Wat een fijn compliment! Goed om te lezen dat de service je bevalt.

Piet Hein 19-09-2021

Ter vervanging van mijn defecte camera Canon 760D kon ik in de vestiging van Arnhem van Camera Express snel een nieuwe body Canon 850D aanschaffen. Na een goed advies ook nog een nieuwe Tamron zoomlens aangeschaft. Vorige week heb ik de camara + lens uitvoerig kunnen testen en ben erg tevreden over mijn nieuwe aanschaf.
Kamera Express 23-09-2021

Het is altijd flink balen als je camera er mee ophoudt. Gelukkig kon je snel een nieuwe set aanschaffen en fijn fotograferen!