Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Rachel 09-11-2020

Geweldige service gehad. Ze nemen ruim de tijd voor je en geven goede adviezen. Heel blij met mijn aankoop.

Wouter 08-11-2020

Via tweakers gehoord dat ik hier een goede deal kan krijgen. Snelle reactie, en volgende dag al geleverd ! Top service.

Jos van Reenen 08-11-2020

Mooie en klantvriendelijke zaak met goede deskundigheid in huis.
Corona regels worden super nageleefd en de sfeer is super klantgericht.

Marielle B 08-11-2020

In de winkel in Breda ben ik superglued geholpen! Ik kreeg duidelijk advies en een snelcursus zodat ik snel aan de slag kon thuis. Verkoopster had er veel verstand van.

Peter B 08-11-2020

In de fysieke winkel kreeg ik prima advies, ze proberen je niet het duurste product aan te praten. Ik heb er nu een prima macrolens gekocht, de Tamron SP 90 mm, waarmee ik inmiddels al vele mooie foto's heb gemaakt, in deze tijd veel paddenstoelen maar ook een aantal insecten mooi op de foto gekregen, scherp beeld en mooie kleuren.

Maartje 08-11-2020

Ik raad Kamera-express zeker aan.
Dit omdat ik de prijzen goed vind, maar ook de behulpzame medewerkers in de winkel!
Ik ben inmiddels in Eindhoven en in Turnhout geweest en op beide locaties super geholpen.
Als 'leek' zijnde, heb ik hele duidelijke en goede uitleg gekregen, en ik merk dat de medewerkers met passie en een rustige uitstraling uitleg en advies geven!
Voor mij is mijn hobby inmiddels een steeds grotere hobby aan het worden.
Wat ik ook heel leuk vind is dat je er vaak bij aanschaf van nieuwe spullen cursussen cadeau krijgt, zo wordt je nog meer gemotiveerd om je passie uit te voeren en jezelf steeds meer te ontwikkelen, en de foto's natuurlijk ook;)

Willem 08-11-2020

Goed advies van deskundig personeel in een mooie winkel. Superblij met mijn aankoop!

Christel 08-11-2020

ik kom kom regelmatig in deze winkel en vind er een fijne rustige sfeer. Er wordt goed geluisterd wat je wensen zijn.

Ed 08-11-2020

Afgelopen dinsdag in de winkel een tv + Soundbar aangeschaft heel fijn geholpen door medewerker. Levering was beetje vreemd , omdat ik voor de vrijdag had gekozen. Toch kwam de HDMI kabel op woensdag de Soundbar op donderdag en de TV zoals afgesproken op vrijdag. Ik had echter alles in 1 levering verwacht.

Rob 08-11-2020

Prima bedrijf had er al eerder gekocht en uitermate tevreden. Nu Led TV gereserveerd en na ontvangen van mail dezelfde dag opgehaald. Corona procedure in winkel (Capelle a/d IJssel) goed en duidelijk. Veiligheid zo goed als mogelijk is gewaarborgd. Prima TV gekocht de LG 32LM6300PLA.

Manon 08-11-2020

Tot nu toe mijn camera en accessoires gekocht bij Kamera Express. In de buurt van mijn woonplaats en vakkundig personeel. Je wordt vriendelijk en prettig geholpen. Bijna altijd is het product dat ik zoek op voorraad of je bestelt het en het is de volgende werkdag in huis. Ik blijf bij Kamera Express kopen.

Herman 08-11-2020

Bereidheid tot hulp en snelle reactie bij navraag over het product en uitleg

Fred V 08-11-2020

Ik koop al vanaf 1978 bij Foka en wat dus Kameraexpress is geworden.
Mijn ervaring is, dat er goed uitleg wordt gegeven van het te kopen product, ze nemen er de tijd voor.
En als na aankoop blijkt dat er iets niet goed is, dan wordt er een goed alternatief, en oplossing geboden.
Altijd is het bij ons naar tevredenheid geweest, en daarom kopen ook mijn kinderen ( nu inmiddels allemaal volwassen ) ook regelmatig bij Kameraexpress, en ervaren ook de service die ik al zoveel jaren mag ervaren.
Ik kwam er onlangs achter dat mijn 3,5 jaar oude Oled tv in ging branden, en het probleem werd kosteloos opgelost door mij een nieuwe Oled tv aan te bieden van een hogere klasse, en van het jaar 2020.
Ik heb gekozen voor de optie van vergoeding en een grotere tv gekozen, met bijbetaling, en weer 5 jaar garantie, en die garantie wordt echt goed geboden....dus we kunnen voorlopig weer vooruit, en hopen dat we er nu langer mee kunnen doen, en dan mijn volgende tv hopelijk over 10 jaar, wordt dus ook weer een tv van Kameraexpress.
Helemaal top en dat al zo veel jaren lang.
Een erg prettige winkel om te kopen.

Ron. 07-11-2020

Wij zijn super goed geholpen door de lederwerken van de winkel in rotterdam. De medewerker had veel Kennis en ervaring en kon ons de juiste producten aanbieden waar we heel blij mee zijn. Bedankt voor de goede service Rotterdam.

arjen 07-11-2020

Philips 55PUS6704/12
mooie tv voor een mooie prijs
top webwinkel en snelle levering van TV

G Walker 07-11-2020

For being a foreigner (American) to Holland, my overall experience has been pretty positive with the Utrecht superstore. The staff are friendly and knowledgeable enough once you start a conversation. On previous visits I've found myself waiting around before someone came to offer help or acknowledge my presence. Their prices are fairly competitive for EU and the 5 year warranty is amazing.

Wim ter Stege 07-11-2020

Prima service, al jaren klant bij Foka, nu Kamera Express, tv gezien bij concurrent met lagere prijs , toch naar Kamera Express gegaan en deze leverde de tv direct tegen dezelfde prijs, geen probleem?
Oude vertrouwde service 👍

Maarten van Otterdijk 07-11-2020

Gisteren de Sony A7III met de Tamron 28-75 gekocht, uitstekende geholpen door vakkundig personeel. Over de camera kan ik nog niet veel zeggen, want ik heb deze nog niet voldoende gebruikt

Suzanne 07-11-2020

Goede informatie op de website en in de winkel. Snelle levering van de bestelling.

Tim 06-11-2020

Ik wist welke tv ik wilde hebben en ik kreeg een goed aanbod waardoor ik bij KameraExpress de tv heb aangeschaft. Klantvriendelijk personeel, niks op aan te merken.

Rosa 06-11-2020

Ik ben erg goed en professioneel geholpen bij Kamera express in Utrecht bij de aanschaf van mijn camera, een canon EOS 2000D. Het is een overzichtelijke winkel dus ik kon de camera makkelijk vinden. Ik had vooraf al informatie op internet ingewonnen en de vragen die ik nog had werden door een medewerker beantwoord. Ik ben in de winkel goed geadviseerd en heb een andere camera gekocht dan ik zelf online had uitgekozen. Deze aankoop is veel beter passend met wat ik er mee wil, nl. paardenfotografie. Ik kan nu al direct aan de slag. Ik ben heel tevreden over de camera. Het was fijn dat de camera voorradig was zodat ik hem gelijk kon meenemen. ik heb er ook een mooie tas bij kunnen kopen. Ik wil in de toekomst nog een extra lens kopen. Dan ga ik graag terug naar Karema-express.

Jeffrey 06-11-2020

Hele fijne winkel, ik ben deskundig en uitgebreid geholpen om tot de juiste keuze voor een aanschaf te komen.

Familie Janssen 06-11-2020

Door zijn omvang en gewicht handzaam en makkelijk mee te nemen. Camera ligt lekker in de hand en is daarbij goed stabiel te houden, ook tijdens het filmen. We hebben deze camera uitgezocht vanwege de combinatie van een systeemcamera met leuke lens (18-150 mm) voor zowel foto's als film. tevens deze camera vergeleken met andere camera, maar door geode uitleg door Kamera-Express medewerker gekozen voor deze Canon. Door zijn uitgebreid keuzemenu (duurt nog even voordat we alles hebben geprobeerd) kun je van luie fotograaf tot detaillist aan de slag. Ook de film mogelijkheden zijn groot en beeld is mooi, scherp en eenvoudig te delen via bluetooth met je smartphone..

Dus tot nu toe zeer tevreden over deze camera zowel qua foto- als film capaciteiten en mogelijkheden!

Familie Janssen 06-11-2020

goede info over verschillende types camera en onze wensen. In winkel ruime keuze in camera's , opties en accessoires. Tevens behulpzaam en kundig personeel

KlantX 06-11-2020

De winkel in Capelle a/d IJssel heeft vriendelijk en deskundig personeel dat de tijd neemt voor de klant.
Wachttijden kunnen daardoor iets oplopen.