Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

MCSl 04-06-2020

Het is niet de eerste keer dat wij een camera, lens of allerlei accessoires bij Kamera Express kopen. Ruime winkel, gekwalificeerd personeel. Wij wisten wat we wilden kopen en kregen toch nog een hint om de aankoop te optimaliseren. Daarnaast nog om deskundig advies gevraagd over een andere aankoop in de toekomst. Daar werd de tijd voor genomen en het advies was zeer te gebruiken m.b.t. mij volgende aankoop.

Fré 04-06-2020

De Webste gaf aanknopingspunten om de winkel te bezoeken in Groningen. Het probleem (scherpstellen) met mijn camera is door de aankoop van een nieuw objectief correct opgelost.

Franca 04-06-2020

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Panasonic LUMIX gekocht waarbij ook een mooie pakket aanbieding. Prima service!

Walter 04-06-2020

prima zaak goed bereikbaar en geode service echt eebn aanrader prima goed e

Noelia 04-06-2020

Slechtste service ooit!!! Ik kocht een harde schijf online bij Kamera Express, deze kwam nooit aan en ik heb ervoor betaald. Klantenservice is verschrikkelijk en helpt helemaal niet. Ik raad je ten zeerste aan om niets te kopen bij Kamera Express.

Worst service ever!!! I bought a hard drive at Kamera Express online, it never arrived and I paid for it. Customer service is awful, not helping at all. I strongly recommend you don't buy anything at Kamera Express.
Kamera Express 04-06-2020

Hi Noelia, bedankt voor je review en sorry voor de vertraging in de afhandeling hiervaan. Helaas moeten wij onderzoeken bij de post afwachten, voordat wij verder actie kunnen ondernemen. Ik zie dat mijn collega's inmiddels contact met je hebben opgenomen en dat het is opgelost.

Ap van den Driessche 04-06-2020

Op 31 mei 2020 heb ik een nieuwe Sony cybershot DSC-RX10 M4 via de webshop van Kamera Express gekocht. Keurige en snelle levering en tot de eerste indrukken van de camera zijn prima. Wat mij tegenvalt is dat er een dag later een zomeractie begint met een cashback actie van 200 euro. Waardoor ik voor de camera 100 euro meer heb betaald. Ik had het netjes gevonden als ik over de actie die de volgende dag begint een bericht had ontvangen

M 04-06-2020

Super service from Kamera Express Rotterdam. I rented a canon 70-200 lens to evaluate its performance on my 7D. You can read as many review as you want but nothing compares with actually been able to test the lens in your own time. In addition you also get your rental as discount on the purchase price if you buy the item with in two weeks. I didn't need two weeks, done deal when I returned the rental!

Irene 03-06-2020

Duidelijke informatie, mooie pakket aanbiedingen.
Ik twijfelde tussen 2 camara's en ben via alle informatie van het internet naar de superstore in Breda gegaan. daar werd ik goed geholpen en heb een keuze kunnen maken.

Els 03-06-2020

Ik was op zoek naar een spiegelreflexcamera en ik heb de prijs vergelijkt op internet en kwam uit bij Kamera Express. Dus kocht ik mijn eerste spiegelreflexcamera bij de Superstore in Turnhout. Ik wou toch graag eerst de camera bekijken, in handen hebben en meer informatie erover winnen. Ik ben zeer tevreden over de professionele kennis over de camera en lenzen die ik op het oog had. Ook werd ik heel goed verder geholpen met de bijkomende producten die ik ook erbij wou kopen.

Henry 03-06-2020

Makkelijke bestelling en zeer goed geholpen ondanks het drukke pinkster weekend.

Anouar 03-06-2020

Via mail gevraagd wat de prijs was voor een LG OLED 55CX inclusief beugel. Binnen 10 minuten had ik een reactie op mijn mail.
Binnen een uur de deal rond gemaakt en deze is de volgende dag keurig geleverd!
Ik ben heel blij met de service van Kamera Express.

S. de Vries 03-06-2020

Ondanks het rondwarende Covid 19 virus werd ik - met in inachtneming van de hygiëneregels - zeer persoonlijk benaderd. Ik werd door verwezen naar één van de "vrije" verkopers van Kamera Expresse en deze nam uitgebreid de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Niet alleen m.b.t. de door mij gewenste koop, maar ook werd gewezen op mogelijk andere, soortgelijke, artikelen. Die mogelijk qua garantievoorwaarden en/of prijs een optie konden zijn. Kreeg het gevoel dat ik met interesse en zeker met expertise werd geholpen. Ik ging in ieder geval met mijn aankoop en een bijzonder goed gevoel naar huis.

De Groote Eddy 03-06-2020

Was op zoek naar een monitor voor foto bewerking die betaalbaar is. Uiteindelijk beslist tot aankoop BenQ SW2700PT gisteren besteld. Vandaag geleverd en op vijf minuten was deze operationeel. Heel tevreden met deze aankoop.

arjen 03-06-2020

niet tevreden over services, niet oplossingsgericht. door omstandigheden besloten niet meer te bestellen, tot nu. ik had iets nodig dat alleen door KE geleverd kon worden.
Bestelling binnen 2 dagen in huis, maar dat ligt meer aan postNL dan aan KE.. het door mij bestelde (geen rocket science, in totaal 4 producten waarvan 3 x hetzelfde) was ook nog onjuist geleverd, met bovendien een nog minder passende pakbon.. ..

Wanneer ik bel hang ik eerst 10 minuten in de wacht, waarna ik vrolijk een kerel op een bandje krijg te horen die zegt dat het erg druk is en dat ik snel geholpen ga worden, waarna de verbinding wordt verbroken.
Mailtje gestuurd, maar daar wordt ook niet op gereageerd.. Dit bedrijf is in mijn ogen echt kansloos.

Erik 03-06-2020

Fijne ruime winkel, personeel is vriendelijk en hebben kennis van zaken.
De geboden service en aftersale is boven gemiddeld.
Ik heb mijn oude camera ingeruild en ga nu de komende jaren genieten van mijn nieuwe Canon 5D IV

rnsbanden 03-06-2020

Goede service in de winkel en zeer tevreden over de oled55c9pla. Goede beeld en makkelijke gebruik van de opties die de tv heeft.

mycom 03-06-2020

een vlotte bediening en ruime keuze -helaas ontbrak het juiste bedienings boekje ,mogelijk kan dat nog geregeld worden

Hendrik 03-06-2020

Ben al jaren klant bij Kamera Express. Vriendelijk en deskundig personeel en groot assortiment. Website kan beter, vanuit "verlanglijst" direct in de winkelwagen plaatsen werkt niet in Safari.
Kamera Express 03-06-2020

Wat leuk dat je al jaren bij ons bent Hendrik! Er is inderdaad soms een probleempje met Safari, we zijn hier inderdaad mee bezig.

Melanie Kuiper 02-06-2020

Ontzettend goed geadviseerd door iemand die zijn werk met passie uitoefent. Vriendelijk en nam alle tijd voor mij. Ben hier de winkel uitgelopen met een prachtige body, lens en een goed gevoel. Hier kom ik zeker terug! Top service!!!

Jules Claus 02-06-2020

zeer goede service en goed geholpen, software bijgewerkt, je kan zo terug komen als er iets is, ook echte vakmensen die je te woord staan, kortom, zeer tevreden, kan het iedereen aanbevelen!

Arne 02-06-2020

Behulpzaam met bestellen na problemen met een storing in het rabobank betalingssysteem. Prima prijzen en snelle levering

FRANSJ 02-06-2020

Heel goede informatie, vriendelijke hulp, correcte en stipte verzending en levering.

J. 01-06-2020

Super goed geholpen. Kortom erg tevreden.
Hadden alleen zelf technisch lang nodig voor alles werkte . ;-)

Mariette 01-06-2020

Bij Kamera Express Rotterdam (voorheen FOKA) een mooie Sony compactcamera gekocht. Winkel heeft een groot assortiment op voorraad, ook van accessoires zoals geheugenkaarten, accu's en tassen. Prima geholpen en blij met camera (Sony RX100M6) en accessoires weer naar huis. Fijn dat garantie tot 5 jaar wordt verlengd.
Kamera Express 03-06-2020

Veel plezier met je nieuwe camera Martiette! Vergeet je 5 jaar garantie niet nog even via de website aan te vragen!

WendydH 01-06-2020

Hele fijne winkel waarin je direct gekoppeld wordt aan een expert voor het product wat je wilt. Fijne manier van werken en serieus wordt genomen. Al je vragen worden beantwoord op begrijpelijke wijze.