Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Aline 26-04-2020

Zeer ruim assortiment en dito advies. Bij Kamera-express vind je alles, zowel kundig advies als fotografie (en nog meer) materiaal; geweldig!

Paul 26-04-2020

Ik had hier al eerder foto-apparatuur gekocht. Nu een Philips Tv. Zeer kundige verkoper en niet zo'n gebakken lucht figuur. Ik was blij met zijn technische kennis, daardoor kon ik een goed e keuze maken!

Karel 26-04-2020

Op aanraden van zoon, vanwege goede ervaring met deze shop, ook dezelfde TV bij deze shop gekocht. Prima afhandeling.

M. Groot 25-04-2020

Ik heb vandaag een prachtige zoomlens gekocht met een groter bereik dan mijn huidige. Ook die was kwalitatief heel goed, de Sony 70-300mm. Nu heb ik de Sony 200-600mm, geweldige lens. De verkoper bij Kamera Express heeft mij goed geholpen en goed geadviseerd. Wel een verzekering,geen verzekering, maar ze hadden een mooi aanbod hierin. Dus helemaal gelukkig het veld in gegaan, nu ik toch al onderweg was. Ik ben nu al blij met de resultaten. Dus dank aan Kamera Express voor de aandacht en de kennis.

Tonny 25-04-2020

Solide bedrijf en betrouwbaar en je wordt heel vriendelijk te woord gestaan als je vragen hebt
ik ben er erg blij mee

Marjanne de Jong 25-04-2020

Mijn ervaring met KameraExpress is zeer positief. Ik werd heel deskundig en vooral heel vriendelijk te woord gestaan. Kamera Express is zeker aan te bevelen

Wim 25-04-2020

Tamron objectief gekocht tijdens Corona. Evenals bij aankoop van mijn Canon camera wordt er altijd tijd genomen om je te helpen en om alternatieven aan te bieden. Voelt vertrouwd en goed.

stanh 25-04-2020

Nikon 14-30 zoom lens gekocht. Kreeg uitstekend advies, deskundig en ook alles in de winkel veilig in deze moeilijk Coronatijd. Veel ruimte in de winkel, er was plexiglas aanwezig en handgel, top! Levering was direct avond voor koop lens laten reserveren de volgende ochtend ophalen. Parkeren gratis.

Mieke Dekker 24-04-2020

Deskundig advies
Meedenken over een geschikte micro lens passend bij mijn doelen
Veel uitleg over verschillende mogelijkheden en onmogelijkheden van de 50 mm, 60 mm en 100 mm lens
Alle altijd voor de klant
Vriendelijk en leerzaam advies!!

Carlijn 24-04-2020

Onlangs op aanraden van mijn beste vriend de canon m50 gekocht, inclusief vaste en zoomlens, en ik moest even over de streep maar dat ben ik nu met deze geweldige camera! Zo helder en scherp beeld fantastisch! Ik ben nog maar net bezig met fotografie maar door de handige begeleiding van kamera express al aardig op weg. Heel motiverend om vaker foto’s te maken. Goed geholpen bij advies vragen over de camera eh naderhand ook nog bij wat vragen.

bakx 24-04-2020

goed goedkoop snel en makkelijk goede prijs.
en gratis verzending.
de site is goed en overzichtelijk

claus marnix 23-04-2020

Zeer goede winkel ,zeer behulpzaam,en zeer snel antwoord als er een probleempje is of een vraag.
De camera die ik kocht FZ200 was inderdaad zoals beschreven.in zeer goede staat.
Ik zal er zeker nog kopen.

Nine Kok 23-04-2020

Kamera Express is naar mijn mening zeer betrouwbaar. Mijn bestelling is snel binnen gekomen en werd zeer netjes afgeleverd. Ook toen ik een vraag had over mijn aankoop werd ik snel geholpen in de chat op hun site. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

eenheelontevredenklant 23-04-2020

Mooie beloftes blijken slechts mooie praatjes. Ik plaats één bestelling en die wordt in twee gesplitst, waarvan één montagestuk vandaag wordt geleverd en de eigenlijke camera die we nodig hebben met alles erop en eraan pas morgen of overmorgen, of misschien wel nog een andere keer. "Weten we niet, meneer", dat hangt van post nl af.
Kamera Express 24-04-2020

Wij begrijpen dat u vandaag met de manager klantenservice in gesprek bent. Wij verwijzen kortheidshalve daarnaar en zullen hier niet meer reageren.

Kamera Express 24-04-2020

Beste klant, wij nemen uw klacht graag serieus. Helaas kunnen wij niet op anonieme klachten reageren. Maar het is een feit dat wij voor bezorging in hoge mate afhankelijk zijn van onze koeriers.

Renate 22-04-2020

De winkel is goed digitaal bereikbaar, zelfs in het weekend kun je antwoord op al je vragen krijgen. Vriendelijke mensen in de chat en aan de telefoon. In de winkels wordt je voorzien van uitstekend en kundig advies.

Henk 22-04-2020

Ik heb onlangs een Panasonic DC GX9 systeemcamera gekocht. Ik heb me vooraf uitgebreid georiënteerd op de vele verschillende merken en types camera's en had al besloten dat het deze camera zou worden. De verkoper bij Kamera-express hoefde me dus niet nog eens alle mogelijkheden te laten zien. Dat was fysiek ook lastig geweest met de 1,5m afstand die we gezien de corona maatregelen in acht moesten nemen. Hij nam mijn bevindingen zeer serieus en voegde daar zijn eigen deskundige advies aan toe. Ook wat betreft de aankoop van de nodige accessoires gaf hij professioneel advies: geen overbodige tierelantijntjes, maar ook niets belangrijks vergeten; gewoon een verkoper die mij als klant serieus neemt.

Luca 22-04-2020

Super winkel! Product besteld in de webwinkel, snel geleverd. Ik had nog een vraag over het product en via de chat-klantenservice super snel geholpen.

Rob Jungst 22-04-2020

normaal kom ik in de winkel in Amsterdam, vanwege de huidige omstandigheden heb ik via de site besteld. Prima site, goede prijzen en i dit geval ook een gratis accessoire.

Jacques Engel 22-04-2020

Ik heb nog nooit zo snel en makkelijk mijn bestelling kunnen plaatsen en de levering ging al net zo vlot. Prima actie!!

Niels 21-04-2020

In de winkel, verschillende camera's bekeken in een vergelijkend segment. De verkoper kon goed de voor- en nadelen van de verschillende camera's/merken motiveren. Aan de hand van mijn wensen en het gebruik tot een goede keuze kunnen komen t.w. : de Sony A6400.

Wim de Brouwer 21-04-2020

De verkoopprof gaf zelfs uitleg over de herkomst van zijn roepnaam (xxxx) nadat ik hem attendeerde op zijn mooie naam, maar dat terzijde. Ik werd op een bijzonder prettige en deskundige wijze benadert en geadviseerd. Mijn inruil werd zeer serieus genomen en naar waarde verrekend. Ben uitermate tevreden over mijn aankoop. Alleen maar complimenten!!

Harold 21-04-2020

Nieuwe Superstore Almelo is prachtig, personeel is vriendelijk en behulpzaam en ondanks de verhoogde internetprijzen werd voor zowel de TV als de soundbar de lagere weekendprijs gehanteerd.

Marinus 21-04-2020

Vandaag Kamera-express in Groningen bezocht voor de aanschaf van een zoomlens van Canon. Direct bij binnenkomst werd mij een kop koffie aangeboden en had de desbetreffende verkoper alle tijd om mijn vragen te beantwoorden. In mijn ogen werd er vakkundig gereageerd op mijn vragen en dacht de verkoper mee over de aanschaf van de lens en accessoires , en of dit binnen mijn verwachtingen zou liggen.

Jan 21-04-2020

super geholpen! Ben beginnend fotograaf, kwam bleu binnen maar werd uitstekend geholpen, goed advies gekregen. zeer tevreden over de service

Anda 21-04-2020

Een fijne winkel met vriendelijk en deskundig personeel.
Dank aan de medewerkster van de megastore in Almelo voor de goede en vriendelijke service.