Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

patrick Gorra 14-12-2021

Het is de 2de keer dat ik iets koop in de shop in Gent. Speciaal vanuit Izegem naar Gent gereden. De uitleg in de winkel is steeds correct en volledig. Het contact verloopt vlot en met de nodige tijd ! Geen verkoopspraatje maar duidelijke 'Right to the point' info; Zoals ik verwacht bij aankoop van een camera van waarde. Kom zeker terug.

Esther van Waalwijk 14-12-2021

Ik heb zojuist een Canon 5d 4 gekocht. Ik werd zeer aardig en uitgebreid geholpen. Alle voordelen en nadelen van de andere modellen naast elkaar gezet. Zeer goede service. Ook kreeg ik de mogelijkheid om mijn oude camera in te ruilen.

Ivo 14-12-2021

Ik heb twee identieke tweedehands objectieven naar de winkel in Antwerpen laten komen om een doordachte keuze te kunnen maken. Dat ging zeer vlot, vriendelijk en met kennis van zaken. Prima service.
En ik ben keicontent met mijn lens!

Marjo 14-12-2021

Vriendelijk en deskundig personeel, dat de tijd voor je neemt. Super geholpen!

slegers 14-12-2021

Mooie ruime winkel ( Den Bosch) met uitgebreid assortiment en deskundig (voldoende) personeel met veel ervaring. Kreeg alle tijd om een nieuwe camera uit te proberen.

Obi 14-12-2021

Inmiddels heb ik meerdere objectieven (nieuw en occasion) besteld bij Kamera-Express.
Ik ben ontzettend tevreden over de kwaliteit en staat van de tweedehands objectieven.
Niet alleen heb ik tweedehands artikelen gekocht maar ik kon bij Kamera-Express mijn oude objectieven en camera's verkopen.
Het viel mij tijdens mijn bezoek(en) (vestiging Amsterdam) op dat ze de tijd nemen om je zo goed mogelijk te informeren. Daarnaast checken ze het apparatuur dat je inlevert grondig op kwaliteit en werkzaamheid. Voor iemand die zelf erg veel tweedehands apparatuur aanschaft, vind ik dit een erg fijne constatering.
De service is TOP!!
Ik heb bij bestellingen de ervaring dat deze snel worden toegestuurd en dat het erg goed verpakt wordt.

Al met al ben ik ontzettend tevreden over Kamera-Express en is dit mijn Go To winkel als het om Fotografie gaat.

rklootwijk 14-12-2021

Televisie bevalt uitstekend! Goed advies ontvangen en een uitgebreide uitleg over het aanvragen van de extra vijf jaar garantie!

D. Weustink 14-12-2021

Kamera express via internet opgezocht en daarna de dichtstbijzijnde winkel bezocht.
Hier prima advies ontvangen en met een mooie camera de deur weer uitgegaan.

JB 14-12-2021

Prettige winkel (Zwolle), waar vriendelijk en bekwaam personeel werkt. Men is klantvriendelijk, denkt met je mee en geeft goed advies. Assortiment is uitgebreid.
Koffie wordt altijd aangeboden en je voelt je daadwerkelijk een gewenste klant.

Marjolein 13-12-2021

Ben in Breda geweest voor een flitser en goed advies gekregen en met een top flitser die voldoet aan mijn wensen.

Marinus 13-12-2021

Op zoek naar een vervanging van mijn oude camera naar Kameraexpress gegaan in Groningen.
Mooie winkel, ruime keus en het aller belangrijkste, personeel met veel kennis en know how van de apparatuur.
Ook is het personeel erg vriendelijk en hulpvaardig. Ik ben dus ook met een mooie kamera vetrokken, die aan mijn wensen voldoet en bovendien voorbereid is op de toekomst. Ik hoop veel plezier te beleven aan mijn nieuwe aanwinst. TOP.

Massis 13-12-2021

Wij zijn bij 2 winkels geweest en hebben 2 merken televisies gezien waartussen wij erg twijfelden. Toch besloten om langs kamera-Express te gaan. Jullie medewerker had de juiste kennis in huis en informeerde ons erg goed waardoor hij onze twijfel wist weg te halen en wij bij jullie onze Sony Bravia Oled 4K hebben aangeschaft. Complimenten!!

Wiebe Pannekoek 13-12-2021

Vandaag was ik met een defecte telelens (was samen met mij in de blubber uitgegleden) bij Kamera-Express in Cappele ad IJssel.
Net als alle vorige keren ook nu weer vakkundig en zeer klantgericht geholpen. De medewerker nam alle tijd om mijn wensen te vervullen ook al was dit door omstandigheden geen dure aankoop. Ik kon de winkel na enige tijd met dank blij verlaten.

kees Haas de 13-12-2021

Vlot geholpen bij de aankoop van een GoPro 10 speciale aanbieding!
Vervolgens problemen gekregen met het gekochte geheugencard.
Veel belangrijker: adequaat opgelost!
Top!

W De Bruin 13-12-2021

Zeer goed geholpen bij de winkel van kamera express in Rotterdam
Verkopers hebben goede kennis van hun producten
Kunnen je ook een prima advies geven over wat je wil kopen

WD 13-12-2021

Winkel in Utrecht. Panasonic fotocamera gekocht. Keurig en snel geholpen. Vakkundig personeel. Wel iets teveel druk om allerlei accessoires (kaartje, uv-filter etc.) aan te schaffen.

Ben 13-12-2021

Aanvankelijk had ik online een tv gekocht bij Kamera express op basis van o.a. beoordelingen van internet. Thuis bleek die tv echter niet te voldoen, en toen terug naar Kamera Express, de winkel ditmaal. Daar geholpen door een zeer ervaren verkoper, die ons uitstekend informeerde bij het maken van een goede keuze. Op basis van zijn informatie een andere tv gekozen (inruil verliep makkelijk) en nu erg tevreden met deze aanschaf.

Richard 13-12-2021

Perfecte service en uitleg. Tel daarbij op de lekkere koffie en compleet met doos en inhoud de winkel. Naar tevredenheid verlaten!!!

JW 13-12-2021

Sony RX10 iv gekocht in Groningen. Ik kreeg een nette prijs voor mijn oude apparatuur en werd goed geholpen in de winkel. Ze nemen de tijd en leggen alles goed uit ondanks Black Friday drukte. Kom hier zeker terug.

JCV 13-12-2021

Ook in het Corona tijdperk is een bezoek aan Kamera-express de moeite waard. Ik wilde niet meer sjouwen met een fototas vol met lenzen en toebehoren. Al mijn “oude spullen” daarom meegenomen en een inruilvoorstel laten maken. Na inruil en een kleine bijbetaling, nu bezitter van de Sony RX100 VII. Een kleine compacte camera, perfect voor onopvallend fotograferen waar je ook bent in een geweldige kwaliteit. Ik wist al wat ik deze camera wilde, lees de testen en reviews, en ik ben goed en met aandacht geholpen door de medewerkers van Kamera-express.

Philip 12-12-2021

Via Kamera Express webshop een nieuwe full frame Canon EOS R6 body met lens 25 -105 mm besteld en via de winkel in Den Bosch opgehaald. De Black Friday aanbieding leverde veel voordeel op. Ondanks dat de levertijd wat langer werd, deed het winkelpersoneel er alles aan, om de spullen zo snel als mogelijk op te kunnen halen.

Peter 12-12-2021

Kamera-express komt gewoon zijn afspraken na. Top!
De online bestelling wordt geleverd conform de omschreven voorwaarden. Helemaal goed.

eric 12-12-2021

Vandaag bij Kamera Express een Canon compactcamera gekocht: goede kwaliteit en vriendelijk bediening.

David Jairath 12-12-2021

Super service, mijn bestelde product iets langer vastgehouden omdat ik niet in staat was naar amsterdam te rijden.
Product is super, ik zocht al langer een gimbal en de DJI RS2 is geweldig. Mooi product in combinatie met mijn Nikon Z7 en 24-70 lens.

KB 12-12-2021

Winkel in Mechelen. Doorgestuurd via Antwerpen kwamen we in een totaal andere wereld terecht. Van een 'somber magazijn' naar een zeer uitnodigende winkel. Misschien wat cru gezegd: 'from darkness into the light'. En wat een service! Uit het gesprek bleek de verkoper heel goed te weten wat we nodig hadden en het te matchen aan het juiste product. Hij gaf omstandig en in mensentaal uitleg over het toch wel niet zo goedkope foto-apparaat, de op gang zijnde acties, de juiste bijbehorende tas, SD-kaart,.....Was Antwerpen eerder een desillusie dan was Mechelen een beetje 'de hemel op aarde' om in Kerstterminologie te blijven. Een amateurfotograaf had ons al aanbevolen om daar naartoe te gaan. Een goede vriend zal wellicht hetzelfde toestel willen kopen en 'there is only one direction to go': Mechelen here he comes.