Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Piero 07-10-2022

Ik was er vandaag en wow, de mensen die daar werken waren zo aardig, lief, behulpzaam en ze weten vee over het product dat je wilt hebben

Top winkel!!💯
Kamera Express 10-10-2022

Super dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad Piero!

Linda van Loosbroek 06-10-2022

Erg vriendelijk en kundig personeel die je alles uit willen leggen en ook echt de tijd voor je nemen.
Mooie nieuwe winkel!
Ook echt fijn dat ze met je mee denken over de aanschaf. En ze zijn totaal niet opdringerig maar luisteren echt naar wat jij wil en wat je wensen zijn
Kamera Express 07-10-2022

Dat streven we in onze winkels inderdaad wel na. Voor iedereen de benodigde tijd nemen om alle vragen te beantwoorden. Omdat we zelf ook zo gek zijn op alles rondom fotografie!

Loraine Geurtsen 06-10-2022

Kamera express is echt een top zaak/webshop!
Bestel heel graag bij kamera express.
En de service is echt super!
Kamera Express 07-10-2022

Zo lezen we het natuurlijk graag, dankjewel!

Carlijn 06-10-2022

Ik heb bij Kamera express Arnhem de Canon Eos R en bijpassende lens gekocht. Ik werd goed geholpen toen ik vertelde wat mijn eisen waren en mijn budget en alle aanwezige opties werden goed voorgelegd. Ik mocht de camera vasthouden, maar niet echt gebruiken, dan moet je hem voor een dag huren, wat wel jammer is. Als je vervolgens besluit die camera te kopen, krijg je het huur bedrag wel terug. In de winkel wordt je meteen geholpen - wat handig is, want de spullen staan grotendeels achter de kassa's. De winkel was kleiner dan verwacht, niet wat ik associeerde met de naam 'superstore', maar het is fijn dat er een fysieke winkel is waar je naartoe kan als iets mis is. Al met al een positieve ervaring.
Kamera Express 07-10-2022

Mooie camera, daar zul je vast veel plezier van beleven! Helaas kunnen we inderdaad niet alles laten testen, daarom is het huren zo fijn. Zo kun je uitgebreid beoordelen of een camera bij jou past of niet.

Peter 05-10-2022

Een goed ingerichte shop en website met een breed assortiment. Prima professionele adviezen. Makkelijk parkeren.
Kamera Express 07-10-2022

Dat scheelt, als je in de buurt kan parkeren. Fijn dat de rest ook bevalt Peter!

Rob 05-10-2022

Men weet waar men over praat, zeer kundig, duidelijke uitleg.

Ligt centraal in Rotterdam, makkelijk bereikbaar, uitgebreide collectie.
Kamera Express 07-10-2022

Bedankt Rob, we doen ons best!

Senna 03-10-2022

Fijne service, medewerker had duidelijk kennis van zaken. Werd vriendelijk geholpen en geadviseerd. Prettige sfeer. Daarnaast tot nu toe alleen positieve reacties vanuit mijn omgeving betreffende Kamera Express Maastricht.
Kamera Express 05-10-2022

Fijn dat je dezelfde ervaring hebt als de reacties uit je omgeving Senna. Hopelijk tot ziens!

Bern 03-10-2022

Voor het eerst overgestapt naar een fullframe fotocamera, de Sony A7iii met een prime lens. Tijdens mijn oriëntatie opnieuw weer bij KamaraExpress uitgekomen. Een prettige webite waar alle benodigde informatie te vinden is. Tot nu toe nog geen persoonlijk contact gehad met Kamera Express (bestelling zelf via de website geplaatst), maar ze geven mij een erg betrouwbare indruk.
Kamera Express 05-10-2022

Wat leuk, die overstap moet altijd gevierd worden! Bedankt dat je hem bij ons hebt gekocht en hopelijk zien we je nog eens terug.

CJ 02-10-2022

Ik wilde van een Nikon DSLR naar een systeemcamera, maar wist nog niet precies welke. Daarom naar Kamera Express in Capelle gegaan. De medewerker nam echt de tijd uit te zoeken waar ik precies naar op zoek was en om dingen uit te leggen en om camera’s te vergelijken. Hij was vriendelijk en was niet opdringerig en pushte niet om gelijk een aankoop te doen. Dat vond ik heel fijn. Thuis alles even laten bezinken en een paar weken later terug gegaan om de betreffende camera aan te schaffen.
De medewerkers hebben er echt verstand van en het is een grote winkel waar ze veel op voorraad hebben.
Kamera Express 03-10-2022

Goed dat je even de tijd hebt genomen om het te laten bezinken. Het kan nog al veel info zijn. Maar je bent tot een mooie uitkomst gekomen, want je hebt nu een nieuwe topper in huis!

Laurent 02-10-2022

Canon R7 gekocht. Goed geadviseerd, realistisch zonder push voor nog duurdere spullen. Bij ophalen camera nog de 100-400mm lens erbij gedaan, ook weer rustig geadviseerd, medewerker neemt de tijd. Eerste ervaringen met de camera zijn goed...
Kamera Express 03-10-2022

Gefeliciteerd met je R7 en mooie lens erbij. We zijn benieuwd naar de resultaten.

Tessa 01-10-2022

Tot 3x toe in de winkel geweest voor advies bij het aankopen van een camera. De camera waar we interesse in hadden is besteld en gereserveerd. Ook vervolgens nog 2x langer in de reservering gehouden. Erg fijn.
Norbert gaf in het 1e gesprek al duidelijk aan welke mogelijkheden er waren.
Kai had daarna in nog eens 2 gesprekken heel veel geduld en legde alles in normale taal uit met goede voorbeelden.
Uiteindelijk met een mooie Canon R10 met lens naar huis gegaan!
Kamera Express 03-10-2022

Fijn dat het op deze manier kon. We wensen je veel plezier met je mooie nieuwe R10!

Rob 01-10-2022

Voor mijn Huawei P40 Pro telefoon zocht ik een draadloze externe microfoon. De SmallRig W1-C bleek een prima keuze te zijn. Elders een langere wachttijd van levering. Bij kamera-express na een week keurig geleverd. Ik had nog een aanvullende vraag om het een of ander goed functionerende te krijgen en op mijn vraag is nel en vakkundig geantwoord. Ik kan kamera-express alsmede de gekochte externe microfoon van harte aanbevelen
Kamera Express 03-10-2022

Super dat wij hem snel aan je konden leveren Rob, succes ermee!

Griselda 01-10-2022

De vervanging van mijn oude defecte camera is vlekkeloos verlopen met Kamera-express. Goed en correct advies waardoor ik een juiste beslissing heb kunnen nemen.. En bovendien niet moeten wachten op de levering want alles was in huis.
Kamera Express 03-10-2022

Top, dat is inpakken en wegwezen. Veel plezier met je nieuwe camera!

Jeannine 01-10-2022

Ik ben een beginnende fotograaf, en heb mijn eerste echte camera aangeschaft hier. Op advies van de verkoper voor een Canon EOS RP gegaan met 2 verschillende lenzen. De eerste foto's overtreffen mijn verwachtingen. Ik ben benieuwd wat het allemaal nog meer kan doen met alle instellingen. In ieder geval voor beginners een mooi toestel met een mooi resultaat.
Kamera Express 03-10-2022

Een topcamera! Leuk dat je tot deze keuze bent gekomen met onze hulp. We zijn benieuwd naar de resultaten.

Ilse 30-09-2022

Bij Kamera Express in Cappele aan den IJssel wordt ik altijd goed geholpen, als ik niet naar de winkel kan komen. maak in een video bel afspraak, wordt dan gekoppeld aan een expert die over jou product waar je een oog op hebt veel kennis van in huis heeft.
Daardoor weet ik goed wat ik wil kopen en waarom, erg waardevol. Bovendien kan ik apparatuur ook eerst huren voordat ik eventueel overga tot koop en krijg ik het huurbedrag terug als ik de apparatuur koop binnen 14 dagen.
Kamera Express 03-10-2022

Wow, jij maakt gebruik van alle mogelijkheden bij Kamera Express! Superleuk om te lezen Ilse. We zien je graag weer de volgende keer.

Martin Guitoneau 30-09-2022

Buiten het feit dat je vriendelijk geholpen wordt, geven zij ook goede adviezen en tips over je aan te kopen producten.
Het is altijd verstandig om na het kijken op de site van KAMERA EXPRESS even de winkel in te lopen om je te aanschaffen product te bekijken en te voelen.
Maar ook even te bespreken wat er allemaal mogelijk is. En dat geeft soms positieve verassingen.
Kamera Express 03-10-2022

Fijn dat dit mogelijk is bij ons toch? Vooral voor apparatuur is het soms inderdaad fijner dit even in de hand te houden voordat je het aanschaft. Hopelijk heb je een goede keuze kunnen maken!

Erik-Jan 30-09-2022

Prima foto winkel (zowel 'live' als online). Naast nieuwe apparatuur ook veel occasions, die ook met goede foto's van de betreffende occasion op de site staan afgebeeld. Ik wilde een 42.5mm f1.2 objectief toch ook eerst even in het echt zien en die is voor mij van de vestiging in Capelle naar Eindhoven gehaald. Daar kon ik het objectief rustig bekijken en zelfs testen op mijn eigen camera. Prima service dus!
Kamera Express 30-09-2022

Fijn dat je zowel live als online een goede ervaring hebt. Bijzondere lens heb je gevonden, we zijn benieuwd naar het resultaat!

Barbara Bal 27-09-2022

Erg netjes en professioneel geholpen. De medewerker dacht erg mee met mijn wensen en vertelde duidelijk wat de verschillende opties waren. Ook stuurde hij niet aan op een duurder product, maar liet de keus echt bij mij.
Kamera Express 28-09-2022

Dat is ons streven, soms is een duurdere optie niet per se de beste optie voor iemand. Fijn dat je dit ook zo hebt ervaren.

FWe 27-09-2022

Bij de aankoop van een nieuw fototoestel heb ik op een vriendelijke en professionele manier informatie gekregen en werd me een onderbouwd advies gegeven waardoor ik met een gerust gemoed een beslissing heb kunnen nemen.
De ruime en ordelijke winkel biedt je de kans om, tijdens het wachten, een blik te werpen op het ruime aanbod.
Kamera Express 28-09-2022

Fijn dat het advies je heeft geholpen in jouw keuze. Mocht je alsnog vragen hebben, horen we het natuurlijk graag!

Gerrit 27-09-2022

Bij kamera expres in Almelo goed en vriendelijk geholpen. Uitstekende winkel.

Zo lezen we het graag!

Freddy van der Wal 26-09-2022

Ik was iets naar de sluiting tijd bij de winkel ,maar de deur was nog los ondanks de sluiting tijd ben ik geweldig nog geholpen door de medewerker *** en zijn collega en ze gaven mij duidelijk uitleg over aanschaf een nieuwe systeemcamera. En dat zij na de sluiting tijd daar tijd voornemen .
En ik kreeg boven verwachting voor mijn eigen spiegelreflex die ik inruilde een goede prijs . Bij voorbaat mijn dank top service Kamera Express te Groningen.
Kamera Express 28-09-2022

Dat is een gelukstreffer en kan inderdaad niet altijd. Heel veel plezier van je nieuwe camera!

Kamera Express 28-09-2022

Dat is een gelukstreffer en kan zeker niet altijd. Heel veel plezier met je nieuwe camera!

Dinah 26-09-2022

Onlangs verkocht ik een oude camera. Ik kon eenvoudig online een taxatie aanvragen en ging vervolgens langs in de winkel waar alles gecontroleerd werd en vlot werd afgehandeld. Omdat ik nog niet meteen nieuw materiaal op het oog had, kreeg ik een cadeaukaart die onbeperkt geldig is, zodat ik in alle rust mijn volgende aankoop kan uitzoeken. Top service!
Kamera Express 28-09-2022

Klopt, je kunt je gear wel alvast inleveren, ook al weet je nog niet wat je ervoor terug wilt. We zijn benieuwd naar je uiteindelijke keuze!

Renate 26-09-2022

Ik ben heel enthousiast geholpen bij de aanschaf van mijn Sony Cybershot DSC-RX10. We hadden eerst een andere camera aan willen schaffen (goedkoper) Gelukkig vroegen ze wat mijn bedoelingen waren met de camera. Ze adviseerden mij een andere camera waarmee ik jaren vooruit zou kunnen. Dus een week later alsnog eerder genoemde camera opgehaald. Hierbij werd ik deskundig geholpen en werd de camera mij piekfijn uitgelegd. Een mooie opbergtas erbij en ik kan beginnen aan mijn nieuwe hobby!! Ook zal ik de via de site te volgen cursussen gaan bekijken. Bedankt voor de tip!!
Kamera Express 26-09-2022

Mooie allround camera, waar je zeker nog een hele tijd mee vooruit kan! Succes met de cursussen en veel plezier.

jan 26-09-2022

goede service ,en uitleg van de camera die ik wou kopen, heb al meerdere keren bij kamera express wat gekocht altijd goede service,
Kamera Express 26-09-2022

Bedankt dat je bij ons terugkomt Jan!

Anneke 25-09-2022

Ik heb lang getwijfeld of ik mijn huidige body en lensen (Canon) zou omruilen tegen een lichter, handzamer toestel. Bij Kamera Express Almelo de alternatieven besproken, zij hebben er voor gezorgd dat ik e.e.a. kon zien, vasthouden en uitproberen in de winkel. Uiteindelijk toch besloten om mijn vertrouwde camera te houden weliswaar met een nieuw, beter objectief. Ik heb nog een leuke prijs gekregen voor mijn Tamron en Canon telelens. Al met al was het een prettige ervaring bij KE in Almelo.
Kamera Express 26-09-2022

Soms is nieuw niet per se de oplossing. Door even te overleggen heb je toch de verbetering waar je naar zocht, zonder helemaal over te stappen!