Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Erik 22-05-2023

Ik heb een prima winkelervaring gehad in Eindhoven. Daarmee heb ik nu ook een veilig gevoel dat ik echt de goede camera gekozen heb en dat is als beginner tussen al die zelfde- uitziende camera's toch een groot goed. Ik kom er ook vast en zeker wel weer terug.

weberralph 22-05-2023

Uitermate netjes en kundig geholpen, ook door verkoper alternatieven aangeboden die niet perse duurder zouden uitkomen.

Jan 22-05-2023

De mensen die er werken zijn zeer deskundig en bereid veel tijd voor je uit te trekken. Ze geven zeer goede productinformatie zodat je nagenoeg direct aan de slag kunt met de juiste apparatuur. Vandaag een bijna nieuwe camera ingeruild. Ik heb er een goede en reeële prijs voor teruggehad. Achteraf bleek de eerder gekozen kamera niet de goede voor mij te zijn. Lag niet aan de kamera maar aan de gebruiker. Ik zou deze winkel zeer aanbevelen.
Kamera Express 24-05-2023

Bedankt voor deze mooie review!
We proberen inderdaad altijd te kijken naar de gebruiker en wat voor jou werkt. We willen graag dat je betere foto's maakt en dat kan alleen met een camera die werkt voor jou.

Robbe A 22-05-2023

Al meerdere aankopen gedaan bij Kamera Express, zowel online als in de winkel. Website zeer praktisch, overzichtelijk en transparant. Aanbod uitgebreid en prijzen scherp. Personeel en klantendienst vriendelijk en behulpzaam. Een absolute aanrader.

Nieuwe camera 22-05-2023

Ik wil graag een positieve review delen over de professionele hulp die ik heb ontvangen bij het kopen van mijn nieuwe camera. De medewerker was deskundig, geduldig en gaf duidelijk advies. Ik voelde me goed geïnformeerd en ben zeer tevreden met mijn aankoop. Ik beveel deze winkel ten zeerste aan vanwege de uitstekende klantenservice. Bedankt!
Kamera Express 22-05-2023

Hier houden we van! Bedankt voor de mooie review.

Canon camera Kamera Express Arhnem 22-05-2023

Tijdens het maken van een mooie reis naar Spitsbergen, raakte ik gefascineerd met fotografie. Kamera Express werd mij aanbevolen om heen te gaan voor goed advies voor een mooie beginnerskamera. In het filiaal Arhnem werd ik meteen geholpen door een zeer ervaren medewerker. Hij wist precies wat ik nodig had toen ik vertelde dat ik wilde beginnen met fotografie tijdens reizen en in mijn woonplaats bij de Veluwe. Inmiddels dik tevreden met mijn Canon camera, en ik ben zeker van plan door te gaan in fotografie!

Cor Ros 22-05-2023

1. Er zijn kleine fotozaken meer in deze buurt die nig iets op voorraad hebben.
2. Eerst in Breda geweest en daar netje's geholpen en geadviseerd.
Daarna naar Capelle a/d IJssel geweest en ook hier netje's en prima geadviseerd.
Was voor mij verassend en vertrouwd.
Niets opdringerig of kort antwoorden op vragen die we hadden.
Echt verassend goed geadviseerd.

Soors 22-05-2023

Amabilité des vendeurs, conseils sur mesure et très bons conseils, ne poussent pas à l'achat, qualité des produits vendus

Fleur Stolk 21-05-2023

Hele fijne service! Het personeel helpt je erg goed en ze weten precies waar ze het over hebben. Een echte aanrader!

Wilco 21-05-2023

Ze nemen alle tijd voor je. Beantwoorden al je vragen geduldig en geven een goede uitleg.
Ze geven ook heel goed advies en wijzen je ook op dingen waar je zelf niet bij nadenkt.
De site is heel duidelijk en makkelijk.
Echt een aanrader om eens langs te gaan in deze winkel.

Jolanda 21-05-2023

Opnieuw blij verrast tijdens mijn bezoek aan de winkel. Men neemt uitgebreid de tijd voor advies en meedenken. Ook extra tips en adviezen meegekregen. Het voelt hier ook nooit vervelend om voor alleen advies naar de winkel te gaan, dit geef ik van tevoren ook vast aan zodat men duidelijke verwachtingen heeft. Geen enkele keer heeft men mij dan het gevoel gegeven dat het niet interessant is omdat ik (nog) niet direct iets kom kopen. Nu gisteren wel tot aanschaf over gegaan met een goed gevoel.

Kamera express Rotterdam 21-05-2023

Goede kamera, De kamera is in de winkel volledig operationeel gemaakt. De verkoper heeft alles keurig ingesteld, Tijd accu geheugenkaart riem.

Maartje 20-05-2023

Erg vriendelijk personeel en goed geholpen toen ik er niet helemaal uit kwam.

IvoG 20-05-2023

Vriendelijk personeel,
Geduldig.
Goede inruilprijs gekregen voor mijn 10 jaar oude lens.
Goed te bereiken met de auto. Parkeerplaatsen voor de deur.
Ruime, overzichtelijk winkel

KLT 20-05-2023

Systeemcamera gekocht bij Kamera Express, werd snel geholpen. Heb de camera elders goedkoper gezien en kreeg deze voor dezelfde prijs mee

HF 19-05-2023

Goed, vriendelijk en deskundig geholpen met de aanschaf van een systeemcamera.
Kamera Express 22-05-2023

Bedankt! Mocht je nog vragen hebben, dan kan je altijd langs komen. Wij hebben de koffie/thee al klaar staan ;), je moet het alleen zelf even pakken.

Conny Janssens 18-05-2023

In de winkel van Kamera Express Gent was de verkoper zeer vriendelijk, correct. Hij nam ruimschoots de tijd om uitleg te geven voor een polarisatiefilter en een adapterring. Ben zeer tevreden.

Mario 18-05-2023

Verkopers zijn klantvriendelijk, geven goede uitleg en nemen de tijd.
Wij zijn perfect geholpen

Mirjam 18-05-2023

veel keuze, goede bereikbaarheid, goede uitleg. fijne uitleg over de camera

Dirk-Jan van den Biggelaar 18-05-2023

op de website was duidelijk dat de camera's waar ik over twijfelde beide in de winkel in Eindhoven aanwezig waren. Heb van de medewerker in de winkel duidelijk uitleg gekregen waardoor ik een goede keuze heb kunnen maken. Heb de camera in de winkel goed kunne uitproberen en kreeg professionele uitleg van de medewerker. Tevens had ik mijn telelens meegenomen en een juiste Canon EF-RF Mount adapter kunnen aanschaffen zodat de adapter goed functioneert op de aangeschafte camera
aanschaf: Canon EOS R10 body + RF-S 18-45 mm F4.5-.6.3 IS. Het is een goed te bedienen systeemcamera en er is een zeer uitgebreide handleiding op internet over de bediening van de camera.
Kamera Express 22-05-2023

Fijn te lezen dat je goed geholpen bent en hebt kunnen slagen!

Graaiflatie bij Kamera Express 18-05-2023

In het verleden, recent in maart nog, bij Kamera Express fotopapier van Ilford, maat 89 X 127 mm, 200 vel voor 18,99 euro gekocht. Nu weer willen bestellen, blijkt hetzelfde fotopapier nu ineens 27,99 euro per doosje te kosten. Een prijsverhoging van 50 procent. Volgens Bryan van klantenservice vanwege de inflatie en inkoopprijzen. Volgens mij een duidelijk voorbeeld van graaiflatie.
Kamera Express 22-05-2023

Het is altijd teleurstellend als prijzen ineens omhoog gaan. Iets wat we overal en allemaal mee te maken krijgen.
Als het anders kon, hadden wij dat natuurlijk zeker gedaan.

blije klant 17-05-2023

in Breda geweest. Verkoper **** nam alle tijd om voor te lichten, en uit te proberen. ook alle oude lenzen op de gewenste camera uitgeprobeerd, wat helpend was bij het maken van de keuze. verstand van zaken, geen aandringen op aankoop maar meedenkend. erg vriendelijk personeel. niet alleen in de winkel, maar we mochten ook even onze spullen achterlaten na aankoop omdat we nog even elders wilde gaan shoppen. kregen zelfs koffie om de regenbui te overbruggen. Top vestiging.
Kamera Express 17-05-2023

Altijd fijn om te lezen dat mijn collega's de tijd nemen voor onze klanten. Daar staan wij uiteraard voor.
Bedankt voor je vertrouwen.

Stals 17-05-2023

Via de website van Kamera-express naar de winkel in Eindhoven gegaan. Hier ben ik vriendelijk geholpen door het personeel. Behulpzaam en technisch goed onderlegd. Personeel weet waar het over praat en helpt je adequaat.
Een aanrader wanneer je toch even het product in je handen wilt houden ipv het bestellen via internet. En uiteindelijk met de camera van mijn keuze meteen naar buiten gelopen.
Prima service, kortom een aanrader.
Kamera Express 17-05-2023

Wat fijn te lezen dat je goed geholpen bent! Bedankt voor het aanraden.

Andre Breukel 16-05-2023

Wederom prima geholpen bij Kamera - express door vakkundig personeel. Dat is weleens anders in winkels waar de klant vaak beter geinformeerd is dan de dienstdoende student die jou een product moet verkopen.
Prachtige winkel waar je als fotografie liefhebber je vingers bij aflikt. Tot de volgende keer....
Kamera Express 17-05-2023

Bedankt voor het mooie compliment!
Hopelijk tot zien.

Arnold Eelzak 15-05-2023

vakkundig personeel, wat direct begrijpt wat de klant zoekt en helpt door mee te denken naar de juiste mogelijkheden. Dat geeft een goed gevoel en nodigt uit om heer terug te komen