Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

E. Jacquard 21-07-2020

Het produkt dat ik wilde kon ik via de website reserveren. Bij aankomst in de winkel werden de coronamaatregelen goed toegepaste en een vriendelijke medewerker hipel iedereen naar een "behandelloket". Zeer snelle en goede afhandeling.

Chrisvan Swaaij 21-07-2020

Al jaren koop ik veel van mijn fotoapparatuur bij Kamera Express. Een aantal keren ook met inruil van apparatuur. Prettige web site en prima winkelervaringen in Rotterdam en Den Bosch. Mijn laatste aankoop is een Tamron SP 24-70mm F/2.8 Di VC USD G2. Deze moest mijn vorige Tamron die ik 8 jaar, deels professioneel heb gebruikt vervangen, omdat ik hem liet vallen. ik had de lens onmiddellijk nodig. Kamera Express was van de betrouwbare winkels degene met veruit de beste prijs en had hem op voorraad in Den Bosch waar ik hem heb kunnen ophalen. Fotoshoot gered!! De lens is prima.
Kamera Express 22-07-2020

Oei, dat is even schrikken als je je lens laat vallen Chrisvan! Gelukkig was hij in Den Bosch op voorraad en hebben we een beetje geholpen met het redden van de fotoshoot. Hoop dat er mooie plaatjes zijn uitgekomen.

Peter Goes 21-07-2020

Ik heb al verschillende camera's en toebehoren bij KE gekocht en ben een tevreden klant. De informatie en de aflevering zijn altijd in orde. Het is alleen jammer dat de fysieke winkel in Goes is gesloten.
Kamera Express 22-07-2020

Hi Peter, onze winkel in Goes is inderdaad tijdelijk gesloten, omdat wij daar de coronamaatregelen niet konden handhaven. Helaas is nog niet duidelijk of en wanneer deze weer open kan gaan.

Dam 21-07-2020

Zeer goed geholpen en nemen de tijd om een eerlijk advies te geven. Om deze reden hebben wij wederom een camera gekocht bij Kamera Express Capelle aan den IJssel.

Huub 21-07-2020

Voor de tweede keer ben ik in een (vermeende) cash-back actie gestonken bij KE.
Afgelopen vrijdag naar Arnhem gereden om daar de Sigma 24-70mm F/2.8 DG DN Art voor Sony FE-mount te kopen.
Volgens de site en ook nadrukkelijk volgens de verkoper was er een cash-back actie van Sigma op deze lens.
Maar helaas, het is vandaag (dinsdag) van de site verwijderd omdat het volgens Sigma alleen op de modellen voor Canon, Nikon en Sigma zelf geldt.
Volgens de medewerker aan de telefoon heb ik pech gehad. Ook de medewerker kijkt op de site voor de info en ja, daar stond het fout. Maar ja, overal worden fouten gemaakt.
Het is nu toch gecorrigeerd .....
Ik mag gebruik maken van het recht om de lens binnen 14 dagen te retourneren door nog een keer naar Arnhem te rijden en dat is het :( :( :(
Kamera Express 28-07-2020

Beste Huub, ik ben blij dat we er samen uit zijn gekomen!

Kamera Express 22-07-2020

Beste Huub, bedankt voor uw review. Wat vervelend te lezen dat het niet goed gegaan is met de cashback actie, dat is ons inderdaad bekend. Echter willen wij hier graag een andere oplossing voor bieden dan geschetst is door mijn collega. Ik heb u daar zojuist een mail over gestuurd, omdat ik de order niet direct kan vinden.

Anja 21-07-2020

Vandaag in Capelle ad IJssel prima geholpen door een zeer vriendelijke en kundig medewerker. We wisten dat we voor een bepaald type camera kwamen, maar toch werd ons nog de professionele vraag gesteld wat we dachten met die camera te willen gaan doen. Gewoon om te voorkomen dat we niet met de verkeerde camera de winkel uit zouden lopen. Erg attent!!
Na wat korte aanvullende uitleg, zeer tevreden de winkel verlaten. Top service van een fijne winkel.

Cynthia 21-07-2020

Door de hoeveelheid camera's wist ik niet meer wat voor mij nou de juiste keuze zou zijn. Bij Kamera Express werd ik goed geholpen om met mijn wensen tot de juiste camera te komen. Alles werd goed uitgelegd zodat ik nu zeker weet dat dit mijn camera is. Er werd ook rustig de tijd genomen hiervoor. Zeker aan te raden!!
Kamera Express 22-07-2020

Begrijpelijk Cynthia, er zijn er ook zoveel. Fijn dat we je hebben kunnen helpen met het maken van de juiste keuze. Heel veel plezier met je nieuwe camera!

Liset 20-07-2020

Ik heb vorige week een camera gekocht bij KameraExpress in Utrecht en ben super fijn geholpen! Hele vriendelijke service en ben helemaal tevreden over de camera.

L. 20-07-2020

Ruime keuze en professioneel en vriendelijk personeel. Juiste marktprijzen.

Catharina 20-07-2020

Deze superstore in Breda werkt met kundig vriendelijk personeel. Snelle reactie op emails. Snelle levering van bestelde producten.

Daan 20-07-2020

Ik ben zeer tevreden met de winkel en het personeel in Rotterdam Centrum. Naast dat ze de laagste prijs hadden ben ik erg fijn geholpen en heb ik goed advies gekregen. De LG OLED 65C9 (waar ik niet voor kwam) geeft een waanzinnig beeld en heb geen moment spijt gehad van deze aankoop. Bedankt!

Silvio 20-07-2020

Fijn geholpen bij Kamera Express, veel uitleg gekregen over de mogelijkheden. Zelfs nog het eerste uur gratis parkeren gekregen, ik zou deze winkel aanbevelen!

Pieter Lak 19-07-2020

Ruime winkel met ruim aantal medewerkers aanwezig. Verkoper neemt de tijd om mijn vraag aan te horen. Geeft advies omtrent een aantal camera's en probeert me geen camera aan te smeren welke ik niet voor ogen had. Gewoon open en eerlijk. Niet alle artikelen zijn op voorraad maar er wordt wel de mogelijkheid geboden om een gewenst artikel vanuit een ander filiaal over te laten komen (aanwezig de volgende dag). Prima zaak, eventuele uitbreidingen van mijn foto uitrusting zal ik zeker hier aanschaffen.

Charles 19-07-2020

Waarom ik voor Kamera Express heb gekozen is .
De klant is bij kamera express koning en dat zie je men legt de voordelen en de nadelen van het product die je wilt kopen en adviseren je eventueel welke product beter is.
en vergeet niet de service die men geeft dat is gewoon geweldig e nemen ook de tijd om jou goed uit te leggen.
Kamera Express 22-07-2020

Bedankt voor je mooie woorden Charles!

Stephan 19-07-2020

Ik beveel deze winkel aan. Vooral om de goede service. Helpen je erg goed. Ik had een aantal vragen en die konden ze me goed uitleggen. Gaven extra informatie zelfs.

Gabi 19-07-2020

Verkoper weet waar hij over praat, heeft duidelijk verstand van zaken.
Is eerlijk over de soorten/merken camera's.
Biedt meerdere mogelijkheden qua beschermtasjes, niet alleen de duurste, maar ook de goedkoopste, maar ook over verzekering in mijn geval nier zinvol, omdat ik geen dure camera kocht.

Wim Jagt 19-07-2020

Bij Kamera Express , Superstore Utrecht, Sony A7 III in combinatie met objectief aangeschaft.
Qua objectieven twijfelde ik tussen de Sony 24-70 mm F/4.0 lens en de Tamron 28-75 mm F/2.8.
Na inventarisatie van mijn wensen werd de Tamron lens geadviseerd. Gedegen kennis van het winkelpersoneel zonder verkooppraatjes of andere dwingende verkoopacties. Geweldig apparaat en dito objectief.

Mars Holwerda 19-07-2020

Ik kwam al met een duidelijk verlanglijstje naar de winkel, maar werd toch nog goed geholpen met aanvullende suggesties. na deskundig advies ook een mooie combi korting. Prijs hoeft dus niet ten koste van een goede service te gaan. Vriendelijk en deskundig, ook bij een telefonische vraag een paar weken later.

Rob 19-07-2020

Gekocht via de webshop van Kamera Express. Nog enkele vragen telefonisch gesteld en die werden professioneel en snel beantwoord. De bestelde goederen zijn zoals beloof de andere geleverd. Makkelijker en sneller kan niet!
Kamera Express 22-07-2020

Fijn om te lezen Rob, veel plezier met je bestelling!

Rob 19-07-2020

Via webshop gekocht had nog enkele telefonische vragen en die werden professioneel en snel beantwoord. De bestelde producten werden zoals beloofd de andere dag keurig aan huis geleverd.

Reviewer 19-07-2020

Top:
- Prijsbewustheid
- Bereikbaarheid
Tip:
- coulance naar klant bieden bij incorrect advies
- productkennis opbouwen voor correct advies
- camera aan beschikbaarheid voor juiste keuze en overstag gaan klant
Kamera Express 20-07-2020

Beste, bedankt voor uw review. Bedankt voor de tips. Ik stuur u even een mailtje naar aanleiding van deze review, omdat ik erg benieuwd ben waarop deze is gebaseerd.

WPlas 18-07-2020

Ik had een TV laten reseveren maar heb de TV even later via internet gekocht. In de winkel in Almelo waar ik hem ophaalde gaf dat wat administratieve problemen, echter door mijn dubbele actie veroorzaakt. De gereserveerde TV stond klaar maar kwam niet overeen met de aankoopfactuur. Ik kreeg direct de TV mee en de winkelmedewerkers zeiden dat zij de administratieve problemen zouden oplossen. Ik hoefde niet te wachten. Super service.

Vievaro 18-07-2020

Fijne, overzichtelijke webshop met ruim assortiment. Daarnaast een Superstore vlakbij, dus ik heb mijn via de webshop bestelde Fujifilm X-T30 daar laten afleveren. Kreeg netjes een e-mail dat de camera voor me klaar lag, binnen de op de website gestelde termijn, dus daarmee erg tevreden. Daarnaast een erg enthousiaste medewerker die mijn order afhandelde in de winkel in Breda, waardoor mijn aankoop net dat beetje extra plezier opleverde.

Noelle Bos 18-07-2020

De winkel heeft erg klantvriendelijk personeel. Ik heb voor het eerst in mijn leven een camera gekocht. In de winkel nemen ze de tijd om je te helpen bij het maken van een keuze. Ik ben echt heel erg blij met mijn Canon EOS 2000D. Ik kan deze heel erg goed gebruiken voor mijn opleiding mediavormgeving. Verder kan ik goede Instagram foto's maken als influencer voor mijn account. In de toekomst zou ik er nog graag een potrait lens en een statief bij willen. Maar eerst maar even sparen.

Stephan 18-07-2020

Prima winkel, goede service, goede prijzen en snelle levering. Ook de klantenservice is OK, alleen is de snelheid waarmee ze antwoorden in deze corona tijd wat minder.
Kamera Express 22-07-2020

Bedankt voor je review Stephan. Het klopt inderdaad dat we momenteel niet zo snel zijn, maar we werken hard om dit zo snel mogelijk op te lossen!