Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 703 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

G.ter Mors 03-11-2020

Ben bij deze shop vriendelijk en netjes behandeld en heb van de verkoper handige tips gehad waar ik, wat mee kan.Het is een prima product van een goede kwaliteit en een nette prijs.Het is een nette keurige winkel met voldoende producten.

Marjan 03-11-2020

Zeer goed en vriendelijk geholpen. Mocht lens uitgebreid testen. ook werd er terplekke product vergelijking gedaan. zeer tevreden.

Jan La Valette 03-11-2020

Kamera Express heeft een enorme assortiment. De website is gebruiksvriendelijk. Ben goed geïnformeerd over het aankoop product. Ik kom en koop mijn fotografische spullen sinds 1980 (voorheen FOKA) bij KAMERA EXPRESS.

Ab Kats 03-11-2020

In de shop in Breda werd ik door een zeer deskundige medewerker geholpen. Tevens werd mijn reisgenoot -zeer overtuigend- geadviseerd toch een duurder objectief aan te schaffen met het oog op de kwalitatieve voordelen.

Herman 02-11-2020

SAMSUNG UE55TU7170 een zeer heldere tv scherp beeld en goede prijs kwaliteit verhouding.
Snel geleverd en goede communicatie.

Hendry Snijder 02-11-2020

Vrijdagmiddag bij kamera express in Almelo geweest. we waren op zoek naar een nieuwe TV. niet met het grootste budget. na binnenkomst krijg je eerst rustig tijd om even rond te kijken. en na 5 minuten kwam er een heel vriendelijke verkoper naar ons toe. hij stelde zich netjes voor (tristan) en vroeg waar we naar op zoek waren. hij garandeerde ons dat hij keuze had in ons budget. en dat had hij. 3 tv's werden uitgelicht die binnen ons budget vielen (na extra korting) en heel netjes uitgelegt wat voor en na delen waren. en na alle uitleg rustig tijd gekregen om onze keuze te maken. TOP winkel..... netjes, niet pushen denken met je mee en je krijgt waar voor je geld.

André Smits 02-11-2020

Afgelopen zaterdag de superstore in Den Bosch bezocht. Bedrijfsleider heeft ins goed geholpen om een keuze te maken tussen systeem of spiegelreflex camera. Als starter zijn er zoveel zaken die je mee kunt nemen in de keuze. Twijfel je net als ik en zit je uren op internet te zoeken en kun je nog geen keuze maken. Bezoek dan superstore in Den Bosch. Door de juiste vragen te stellen en heldere informatie te geven kom je snel tot inzichten. En kun je een goede keuze maken. Levering was supersnel, zaterdag besteld, maandag binnen.

Bos-108872 02-11-2020

Ben netjes geholpen door de verkoper die alle tijd voor me heeft genomen. Alle mitsen en maren die ik had heeft hij weten te weerleggen. Gevoel serieus genomen te worden.

jp 02-11-2020

prima webwinkel met een groot assortiment welk goed zoekbaar toegankelijk is. En... 's avonds besteld is de volgende geleverd.

Jeanet Coomans 02-11-2020

Kamera Express heeft een enorm assortiment. Ik werd heel vriendelijk geholpen en ben goed geïnformeerd over de aankoop van m'n nieuwe systeemcamera, de Canon RP. Een andere aanbieder verkocht de camera voor een lagere prijs. Bij Kamera Express kreeg ik de camera voor dezelfde lagere prijs. Helemaal top!! Twijfel je nog over een aankoop?? Ga dan vooral naar de winkel voor extra uitleg en hulp!

Pixel fusion 02-11-2020

Camera express biedt een eerlijke en uitstekende service. Ook op lastige vragen vooraf aan de aankoop wordt alle moeite gedaan om een helder antwoord te verstrekken. De producten worden altijd correct op tijd en deugdelijk verpakt geleverd binnen de afgesproken tijd.

Monique 02-11-2020

Ik koos voor deze shop omdat deze in mijn woonplaats gevestigd was. Ik werd super goed en vriendelijk geholpen. Mocht ik na mijn aankopen thuis toch nog vragen hebben, mocht ik direct contact opnemen. Ook ontving ik via de mail de gratis cursussen, zonder dat ik daarom vroeg.

Bram de Vette 02-11-2020

Het personeel in deze winkel is super vriendelijk, zij helpen waar het kan.
echter raar dat de magic remote niet werkt op mijn soundbar maar mijn oude afstandsbediening van lg het wel op de tv en de soundbar tegelijk doet zoals ik gewend was, echter ligt dit aan het product en doet het zeker niet af aan de klantvriendelijkheid van deze winkel.

Goede service Kamera-express Superstore Eindhoven 02-11-2020

Een langere tijd rondkijkend voor een nieuwe spiegelreflex geweest, al meerdere keren online contact gehad met Kamera-express. Uiteindelijk voor passend advies en taxatie van mijn oude toestel naar de Superstore in Eindhoven. Aldaar goed geholpen en advies gekregen over een bijpassende lens. Goede service bestaande uit een heldere uitleg door vriendelijk personeel.

Frank 02-11-2020

Onze nieuwe lens (Nikon AF-P 70-300mm F/4.5-5.6E ED VR) aangeschaft bij Kamera Express Eindhoven. Fijne winkel, waar je zelf rond mag snuffelen maar waar je ook professionele hulp mag verwachten. Zou kregen wij na de aankoop nog enkele nuttige tips. Voor een volgende uitbreiding gaan we zeker terug!

Niels van Wijngaarden 01-11-2020

Op 14 oktober heb ik via Kamera express een LG 55gx OLED tv aangeschaft. Na het tonen van mijn interesse kreeg ik een mooi aanbod waarmee ik akkoord ben gegaan. Voor het bezorgen van mijn tv werd contact met mij opgenomen. Hierbij kon ik aangeven wanneer ik de tv graag geleverd zou hebben. Deze keuze was zeer uitgebreid, wat een groot voordeel was. Het enige minpunt wat ik zou kunnen bedenken is dat mijn tv door 1 persoon geleverd werd. Om de TV tot onze voordeur te krijgen moest deze 2 trappen op getild worden. Aangezien de doos van de TV amper door 1 persoon te verplaatsen is, betekent dat dat de TV ook niet voorzichtig de trappen op getild kan zijn. Inmiddels heb ik de tv ruim 2 weken in bezit en ben ik zeer tevreden met het beeld. De service van Kamera express is goed en het beeld van de tv is zeer goed.

Ineke 01-11-2020

Fijn geholpen! Nemen uitgebreid de tijd om informatie te geven en mogelijkheden te bekijken.

WendyZ 01-11-2020

Het was fijn om te kunnen kiezen uit diverse samenstellingen. De informatie voor mij als beginnend fotograaf over de Canon Eos 2000D was uitgebreid en gaf voor mij de doorslag hem aan te schaffen en er mee aan de gang te gaan!

Marco van den Ing 01-11-2020

Zeer gebruiksvriendelijke website, en voldoende informatie over het product. De levering van camera die ik heb gekocht was binnen 1 dag zoals vermeld in de webwinkel. De voucher voor een gratis cursus zat niet bij de levering van het product. Telefonisch contact gezocht maar wachttijd was veel te lang. na 2 dagen via mail hierover een melding gemaakt en binnen 1 dag werd de mail beantwoord en de voucher alsnog ontvangen. Zeer goede webwinkel,goede producten maar klantenservice zou iets beter kunnen.

Job Haefkens 01-11-2020

Vriendelijke mensen duidelijke uitleg zowel telefonisch alsook in de winkel

EdeVries 01-11-2020

Een grote, mooie winkel met uitgebreid assortiment. Men geeft deskundig advies, is servicegericht, en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Dalia 01-11-2020

Top winkel! Beste aanbod. 5 Jaar garantie op mij Canon Power Schot SX 70 HS....plus 10 les gratis.

sebastiaan 01-11-2020

Wordt snel gerageerd op de mail, prima deal en 5 jaar garantie! Verder alles duidelijk uitgelegd.

Robert. K 31-10-2020

LG NANO866 aangeschaft.
Prachtig toestel en goedadvies van Kamera Express Almelo
Top service

Rene Keizer 31-10-2020

Ooit in Den Ham mijn canon eos D750 gekocht.
Nu een opjectief voor het maken van voornamelijk roofvogel foto's.
Hoop dat deze sigma 150-600 f5 6.3 mij veel plezier gaat brengen