Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

J. Meijer 16-10-2020

Vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Een fout en misverstand na een mail direct opgelost.

H. Dekker 16-10-2020

Vlot en vriendelijk verkoper. En geven van aanvullende informatie over het gekochte product

trijnie hoving 16-10-2020

deze actie doet mij heel veel pijn. jammer dat ik op 9 oktober niet het advies kreeg om tot 12 oktober te wachten. heb nu de canon mark 6 d II gekocht met de lenzen sigma 24-70 mm en de 70-200 mm.. krijg nu niet deze mooie kado's
groetjes xxxx
Kamera Express 19-10-2020

Beste Trijnie,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u net voor aanvang van de actie uw artikelen aanschafte. Ik zal voor een oplossing contact met u opnemen per mail.

Kamera Express eindhoven 16-10-2020

Vorge week een Panasonic Lumix dc-fz82 gekocht met extras erbij, was makelijk te vinden. goede uitleg over het product met voor delen en na delen , werd allemaal duidelijk uitgelegd. Nette en vriendelijk personeel waar je van op aan kan. Zeker de moeite waard om er camera's en dergelijke aan te schaffen werkt naar wat ik verwacht een echte alles kunner de camera dan. Ik garandeer dat als je hier iets koopt zeker de koop waard is.

Ronald 15-10-2020

Nette, vlotte en capabele afwerking van verzoeken en aankopen en ik moet nog uitvinden wat ze niet verkopen

Rian 15-10-2020

Superfijne winkel, wij werden geholpen door Monoah, echt top geadviseerd. Heel blij met de aankoop.

Kamera Express Zwolle 15-10-2020

Heb enthousiaste informatie en uitleg gehad bij aankoop van een nieuwe Canon camera.
Verkoper Eric Flohr had alle tijd en begrip voor mij.
heeft mij uitstekend en vakkundig en klanvriendelijk behandeld.

janna 15-10-2020

ik werd heel rustig en duidelijk geholpen door de medewerker van kamera express

Harry S 15-10-2020

Goede objectieve informatie. Geduldig en deskundig en niet pushend. Ik kom terug.

A. Bartels 15-10-2020

Deze keer een objectief gekocht bij Kamera Express in Breda. Wederom een perfecte service en goed advies gekregen.

Bart Gerritsen 15-10-2020

Dikke tien deze keer-service en aflevering als altijd meer dan in orde,maar nu de camera een dag eerder in huis dan ik dacht.Hebben jullie jezelf weer overtroffen.

Marijn Schulte 15-10-2020

Uitstekende Service. Ze hebben mij voorzien van alle informatie die ik nodig had om een keuze te maken wat betreft camera, lens en monopod. Dank!

Excellent service. They have provided me with the information I needed to make a decision about camera, lens and monopod. Thank you !

CardioTek B.V. 15-10-2020

Door de duidelijke omschrijving op de website van Kamera Express was het makkelijk bestellen. De levering was snel en correct. Wij zijn zeer tevreden over de service en de Panasonic Lumix camera.

Koen Slangen 14-10-2020

Goede snelle service, voorzien van de juiste informatie. Simpelweg gewoon top!

Frank 14-10-2020

Winkelmandje gevuld met producten op het moment dat er een promotie loopt, de dag erna datzelfde ongewijzigde winkelmandje besteld ( moest nog mijn huidige achtergrond meten ) : korting ongeldig en vervallen !
Heel flauw ! Had er een week tussen gezeten of was de promo al geëindigd toen ik startte ja dan had ik dit begrepen. Contact genomen en heel botweg afgewezen. Al veel gekocht maar dit zal de laatste keer zijn
Kamera Express 15-10-2020

Beste Frank,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de korting al was verlopen. Helaas kunnen wij deze inderdaad niet toepassen na het beëindigen van de kortingsactie, excuses daarvoor.

Robert 14-10-2020

Grote tv gekocht en meteen betaald, zou volgende dag geleverd worden. Dag vrij genomen. Dezelfde dag is er s'morgens nog bevestigd dat de tv verstuurd is. Niks.. geen tv, dag om zeep en zogenaamd te druk zodat bellen niet lukt.

Zo wordt er hier met klanten omgegaan. Beloven en afspreken maar niks nakomen. En direct contact zoeken verder onmogelijk waardoor je vrije dag ook nog eens verziekt is.

Nooit meer deze zaak..
Kamera Express 15-10-2020

Beste Robert,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u zo'n ervaring heeft gehad. Helaas kan ik met uw gegevens de order niet terugvinden. Uiteraard zou ik voor u willen nakijken wat de status is en wat er gebeurd is. U kunt hiervoor contact opnemen met reviews@kamera-express.nl.

Freerk de Vries 14-10-2020

Goed , geduldig en vakkundig geholpen door een medewerker van Kamera Express in Groningen

Vanessa 14-10-2020

Duidelijke website. Zeer gemakkelijk zoeken en vergelijken. Snelle levering. Prima service.

Marie-José 14-10-2020

Mooie, ruime winkel in Maastricht. Goed en duidelijk advies door deskundige verkopers. Geen moeite was te veel. Na thuiskomst bleek dat er iets met de factuur niet klopte en dit werd binnen 5 minuten gecorrigeerd.

Mw. Boekholt te Bedum 14-10-2020

Ben door een medewerker goed geholpen met voldoende uitleg. Daarnaast is het prettig om een goed advies te krijgen.

Hans 14-10-2020

Goede webshop. LG tv gekocht. Snel geleverd en exact volgens afspraak.
Product voldoet aan alle verwachtingen. Contact met de service desk gehad. Verliep ook netjes en ook aan afspraak gehouden.

DigitalTravelCouple (Atiba & Ilse) 14-10-2020

Wij hebben voor de 2e keer in 3 jaar tijd onze cameras en lenzen bij Kamera Express Den Bosch gekocht. Dit omdat we alle vertrouwen hebben in de kwaliteit van service, snelle levering en laagste prijs garantie. De communicatie met de werknemers van Kamera Express Den Bosch heeft altijd op een fijne wijze plaats gevonden en we hopen nog vele jaren klant te blijven!

Robert 14-10-2020

De winkel in Zwolle is ruim opgezet, ik ben goed geholpen door de medewerker ter plaatsen, en ik kreeg goede uitleg bij de camera en op mijn vragen voor accesoires die ik ook nog nodig zou kunnen hebben bij de camera, ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop.

Jan paul 14-10-2020

Bij de aanschaf van mijn Canon EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM (draaizoom) +
ET-83D zonnekap lens, was er alle tijd en gelegenheid om de lens te bekijken, op mijn eigen camera. De aanbieiding in combinatie met een UV filter was goed, en de lens nog beter. Tevreden de winkel uitgegaan met deze bijzonder fraaie lens.

Guy 13-10-2020

De winkel is goed bereikbaar met kleine parking. Ik kwam eindelijk terecht in een echte fotowinkel! Men hoeft niet te zoeken, het ganse aanbod van fototoestellen is per merk ordelijk in kraaknette vitrines tentoongesteld. De site is zeer duidelijk met voldoende uitleg betreffende de apparatuur. De dame die mij bediende was zeer vriendelijk en sprak mij eveneens over de andere artikels van het gekozen merk. Zeer goed gezien van haar en dit bewijst haar vakkundigheid en zin om te verkopen en de kliënt te informeren. De winkel is eveneens ruim en kraaknet. Het was mijn eerste aankoop bij KameraExpress en ik beklaag het me niet. De prijzen zijn bovendien meestal concurentieel.