Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jaap 18-12-2021

Ben al eerder bij Kamera Express geweest, zowel fysiek als via de whatt's app. Elke keer uitstekend geadviseerd en vandaag opnieuw weer uitstekende service en advies. Nu bij de aankoop van een nieuw statief. Kom zeker terug bij volgende aankoop. Nog net geen 10 maar die is het zeker waard.

Medscan 18-12-2021

Zoals uithangbord van foto konijnenberg , uitmuntend, verkopers. Echt in de weer om te helpen, inzet van verantwoordelijke super

Ad 18-12-2021

Nemen alle tijd voor je. Het is immers geen pakje boter dat je koopt. Goede uitleg van Luuk van der Voort van Team Superstore Maastricht Kamera Express. Loop nu rond met mijn allround sony 24-105mm

Thibe 18-12-2021

IK ben een filmstudent en heb wel ervaring met camera's maar had wat nog meer uitleg nodig, de medewerkers helpen je gerust met al je nodige vragen en vertellen je wat je best koopt of nodig hebt.

Leo Legerstee 18-12-2021

Ik werd super goed geholpen met mijn keuze voor een Nikon 5600 body en een Tamron lens 18-400
Alle vragen die ik had werden door een deskundige verkoper beantwoord. Er werd alle tijd genomen om uiteindelijk tot deze keuze te komen. Ik kom hier zeker graag nog eens terug.

Ruud 18-12-2021

In de winkel prima geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe kamera heldere uitleg gekregen

Svendeman 18-12-2021

Goede en snelle service en mooie aanbiedingen, nu met black friday een canon 90D gekocht.. Supersnelle levering

Elze van der Donk Fotografie 18-12-2021

Na 10 jaar met spiegelreflex camera gewerkt te hebben nu de overstap gemaakt naar een full frame systeemcamera. En dat is spannend. Niet alleen een ander systeem, ook een ander merk dan waarmee ik eerst fotografeerde ( van Canon naar Sony). Ik had dit zelf nooit gedacht of kunnen bedenken maar ben overtuigd door de professionele en eerlijke medewerkers. Heel goed geholpen. Ik vond het spannend maar heb vertrouwen in een goede keuze nu en dat geeft zelfvertrouwen. Ik kan iedereen aanbevelen om naar Kamera Express te gaan.

Tamara De Jong 18-12-2021

Ontzettende goede service. Duidelijke uitleg en nemen de tijd ook al is het druk. Hebben veel verstand van zaken, kunnen uit hun hoofd vertellen wat de verschillen zijn tussen mijn huidige en de nieuwe camera.

Marijke 18-12-2021

Zonder enige notie van fotografie en op zoek naar een voor mij geschikte camera, ben ik zeer goed voorgelicht.
Een goede basis om op te starten met vele tips.
Er werd goed geluisterd, alle tijd genomen en meegedacht.
Top !

Arndtsoog 18-12-2021

Canon systeemcamera gekocht en twee lenzen (Arnhem). Ik ben de afgelopen periode buitengewoon klantvriendelijk geholpen en er wordt echt meegedacht met je wensen als klant. Een zeer persoonlijke benadering en dat voelt dan ook dat je werkelijk wordt gezien en niet als een "nummer" wordt beschouwd. Een ervaring die ik al vaker bij deze zaak heb mogen ervaren!

J P Busch 18-12-2021

We zochten een nieuwe OLED tv en vonden die op de site van Kamera-Express. Winkel is ontstaan uit Konijnenberg (een goede fotoshop uit Den Ham, daar hadden we al een goede ervaring mee) . In de winkel werden we prima geholpen en de TV was ook nog eens op voorraad. Voor de deur parkeren en inladen ook handig!

Ellen 17-12-2021

Vorige week heb ik bij Kamera Express Almelo een nieuwe tv aangeschaft. Vooraf per mail al heel prettig contact gehad, de tv werd voor mij al klaargezet in de winkel. Bij het bezoek aan de winkel werd kon ik hem dus zo meenemen omdat deze klaarstond. Snelle afhandeling en erg prettig personeel. Kom er zeker nog eens terug.

TLP 17-12-2021

Nette prijzen, maar ook een uitstekend advies, service en aftersales! Vriendelijk, snel antwoord en eerlijk over bezorging.

Airlet Continental BV 16-12-2021

Mooie winkel. Goed advies. Alleen de financiele info klopte niet helemaal.
Ik zou op de faktuur een link zien waarmee ik bij Sony een bedrag terug zou krijgen.
De faktuur heb ik wel maar geen link. Slordig afgewerkt bij u dus

Koos 16-12-2021

Ik heb onlangs een Sony 90mm macrolens besteld en deze bestelling / levering is supersnel afgehandeld.
Graag had ik beter geïnformeerd willen worden, over de verlenging van de garantietermijn van 2 naar 5 jaar.
Dankzij klantenservice gelukkig gevonden, hoe ik deze verlenging kan regelen.
Het ware wellicht beter, dat bij het product informatie aanwezig is, hoe deze verlenging aangevraagd kan worden.

W. Molendijk 16-12-2021

Kamera Express is een betrouwbare leverancier, naast een scherpe prijs een van de weinige winkels die echt binnen 24 uur levert, ook rondom de feestdagen. Dat heb ik inmiddels meerdere keren ervaren.

Wilco van Heugten 16-12-2021

Al jaren trouwe klant van Kamera Express. Meer specifiek ga ik voor mijn aankopen altijd naar de Superstore in Eindhoven. Keer op keer tref ik daar vriendelijke en deskundige medewerkers die alle tijd nemen om uitleg te geven over hun producten. Uiteraard willen zij ook producten verkopen maar niet alvorens zij de klant gedegen hebben kunnen adviseren.
Zo ook bij mijn laatste aankoop, de EOS R6. Mooie cashback actie van Canon en een giftbox van het Perfecte Plaatje ontvangen.
Mijn Canon 6D MII tegen een eerlijke prijs kunnen inruilen.
Helaas moet ik toch een klein minpuntje aanstippen. De levertijd van de EOS R6 was volgens Kamera Express 1 - 4 dagen waarbij wel eerlijkheidshalve werd vermeld dat het mogelijk eerder 4 als 1 dag zou duren. Helaas was het bijna wee weken. Wel door de klantenservice keurig te woord gestaan bij mijn informeren naar de levertijd. Uiteraard ligt dit niet aan Kamera Express maar bij Canon als Leverancier, maar als een product niet leverbaar is dan moet dit ook op de website worden aangepast. Langere tijd stond op de website echter "Op voorraad". Maar uiteindelijk deze fantastische camera geleverd gekregen als upgrade van mijn 6D MII. Nu aan de slag ermee!

johan 16-12-2021

snel geholpen & duidelijke uitleg gekregen ( zeker aan te raden deze winkel van gent)

Johanneke 15-12-2021

Trage klantenservice bij vraag over mijn geleverde product. De omschrijving en gebruikte foto's op de website komen niet overeen met wat ik geleverd krijg, retourneren op eigen kosten en een nieuw product bestellen van 7 euro extra waar ook weer verzendkosten op zitten. Dan moet eerst het oorspronkelijke product retour wat daar ook weer bij zit. Een enorm ingewikkelde procedure terwijl ik al lange tijd niet met mijn product aan de slag kan. Echt geen aanrader en nooit weer.
Kamera Express 17-12-2021

Hi Johanneke, het is inderdaad erg druk op onze klantenservice. Excuses dat we niet tijdig op je verzoek hebben kunnen reageren. Wanneer er een product verkeerd wordt uitgeleverd, dien je de kosten hiervoor vergoed te krijgen. Mocht dit nog niet in werking gezet zijn, dan ontvangen wij graag een bericht met jouw ordernummer via reviews@kamera-express.nl

Dansgroep de Vogelzangers 15-12-2021

De shop is duidelijk, overzichtelijk en je vind er uitgebreide informatie over het artikel dat je wenst.
Onze camera werd uiteindelijk aangekocht in het verkooppunt in Turnhout met eveneens de nodige uitleg.
De aangekochte camera is volledig naar wens.

Anneke van Heijst 15-12-2021

Aangezien ik gehandicapt bent en moet fotograferen met één hand zocht ik een camera die ik goed kon hanteren. Tevens moest hij goed kunnen zomen en binnenopnames duidelijke en scherpe foto's maken. De verkoper heeft hier goed en aandachtig naar geluisterd en verleende zeer goede service, alsmede uitleg van de camera
Blij met de Pannasonic DMC-TZ100

Durk 15-12-2021

Voor het eerst naar Kamera Express in Groningen. Kom in een mooie overzichtelijke winkel, waar een van de medewerkers vraagt of hij mij kan helpen. Na een vriendelijk en informatief gesprek koop ik een Canon R6 en een RF zoomlens 14-35 F4. Het een en ander wordt mij uitgelegd en onder het genot van een kopje koffie wordt de koop afgehandeld en krijg ik "mijn" camera mee en de lens wordt inderdaad 4 dagen nageleverd. Precies zoals was afgesproken. Top!

Tom de Vries 15-12-2021

In de superstore Kamera-Express Eindhoven ben ik fantastisch geholpen in mijn keuze voor een nieuwe compact-camera. Na een prima uitleg door de winkelmedewerker heb ik gekozen voor de Canon Powershot G5X.
Prima camera met veel - goed bruikbare - mogelijkheden.

Johannes 14-12-2021

Heb reeds verschillende artikelen zoals camera, camera schoudertas online besteld, betaald, en goed op huisadres ontvangen.
Dit geeft vertrouwen in de zaken die C
Kamera-Express verdient.