Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Roloh 08-06-2020

Makkelijk bestellen, goede prijs en duidelijke en directe communicatie betreft bestelling en levering

F.Bekelaar 08-06-2020

Deskundig advies gekregen.
Alle tijd voor mij.
Inruil tot volle tevredenheid

Melissa 08-06-2020

Bij Kamera-Express weet je dat je een eerlijke prijs en goed advies krijgt. De medewerkers zijn aardig en geïnteresseerd en luisteren naar je wensen. Ze proberen je niet iets duurders aan te smeren, voor zichzelf maar denken juist mee in oplossingen en de beste keuze. Zeker een aanrader en ik blijf er terug komen!

pauwelsrobert 08-06-2020

heb voor deze winkel gekozen omdat het toestel in voorraad was en zeer gunstig geprijsd,
In de winkel vlot en vriendelijk ontvangen en goederen werdt mee in de wagen geladen ( 58 inch televisie ) prima service en keuze.

Lianart 2.0 08-06-2020

Heel netjes geholpen. Helemaal tevreden met het product. Ook met de Corona maatregelen was perfect rekening gehouden. Dus veilig, aangenaam winkelen.

Tom Jansen 08-06-2020

Fijne winkel, personeel heeft verstand van zaken en heeft mij goed en uitgebreid kunnen helpen met de aanschaf van een camera.

Marcel Bettonville 08-06-2020

Op 18 mei een Zacuto viewfinder gekocht, €2499,-. Na dag viewfinder ontvangen in zwaar beschadigde doos. Na een week viewfinder stuk, contact opgenomen met Zacuto Amerika blijkt deze viewfinder al een jaar geleden verkocht te zijn. Vanaf 31 mei geprobeerd contact te krijgen met Kamera express via diverse kanalen. Tot op vandaag niets vernomen en zit ik met een niet bruikbare viewfinder.
Kamera Express 11-06-2020

Beste Marcel,
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat je nog geen reactie hebt gehad. Door de drukte van afgelopen tijd zijn wij helaas achter geraakt in het beantwoorden van de mails, daar wordt met man en macht aan gewerkt. Ik heb mijn collega's gevraagd om zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen om het zo snel mogelijk op te kunnen lossen.

Kamera Express

wil van der veeren 07-06-2020

je wordt er supergoed geholpen en leggen het ook heel goed uit ondanks dat er 5 mensen stonden te wachten

Corine 07-06-2020

Vakmanschap, klantgericht, zowel financieel als functioneel. Rustig en ruimte om even na te denken met een kopje koffie of warme chocolade melk.
Twee dagen geleden had ik een camara besteld die een kleiner zoombereik had dan ik verwacht had. De volgende dag naar de winkel gegaan. Met aandacht en deskundigheid is een goede oplossing gevonden.ik ben er heel blij mee!

bert daamen 07-06-2020

de camera was niet aanwezig in de winkel, maar was binnen een dag bij mij thuis geleverd in perfecte staat.

Dennis 07-06-2020

Al redelijk veel gekocht zowel online als in de fysieke winkel. Erg tevreden met de service en kwaliteit. snel geleverd en product zoals beschreven. Enige minpuntje is dat de fysieke winkels niet veel zichtbaar in de winkel hebben liggen. Wel op voorraad maar veelal in dozen. Maar als ik iets nodig heb koop ik het altijd bij kamera express

Paulus 07-06-2020

TV besteld via de webshop. wilde hem ophalen in Almelo maar moest wachten op bericht van hun. kreeg echter geen bericht. Na enkele mails en belletjes wel goed gekomen.

Corina 07-06-2020

Vriendelijk en professioneel personeel. Ik werd snel en goed geholpen en er wordt ook echt de tijd genomen om de juiste uitleg te geven. Ik heb mijn favoriete camera winkel wel gevonden

hannah lore adolfsen 07-06-2020

nette winkel, in corona tijd alles goed geregeld. Goed advies gegeven over welke camera bij me past.

H.J. de Reus 06-06-2020

Leuke winkel met veel kennis over fotocamera's en accessoires! Tot nu toe altijd goed geholpen en veel uitleg gekregen van de medewerkers.

Marieke 06-06-2020

Ik heb mijn Sony A6000 gekocht bij Kamera Express Breda. Zeer deskundig advies. Bij getwijfel over de kleur hebben zij ook nog een andere kleur besteld bij een andere vestiging zodat ik de kleuren kon vergelijken. Klantvriendelijk en behulpzaam. Ook met de camera ben ik erg blij!

Huurne 06-06-2020

Prettig geholpen en rustig verschillende opties uitgelegd. Camera direct gebruiksklaar gemaakt, erg fijn.

YvonneH 06-06-2020

2 jaar geleden een spiegelreflex camera gekocht voor het "algemene" werk. Nu specifiek een camera gekocht voor macro-foto's. Er is goed geluisterd naar mijn verhaal, waarvoor ik de camera wilde hebben. Helemaal blij met mijn nieuwe aanwinst.

G. Reijns 06-06-2020

De verkoper van de superstore in Almelo wist eerst goed mijn wensen te taxeren en gaf daarop een duidelijk en goed advies.
De verkoper had veel verstand van zaken en kon mij daardoor beter mijn keuze laten maken.
Na alle optie goed doorgenomen te hebben tot koop van een mooie Canon camara overgegaan.
Ik zou zeker deze winkel aanbevelen bij mijn vrienden!

Maarten 06-06-2020

Zeer fijne winkel. Deskundig personeel. Ook zijn de artikelen zeer gunstig geprijsd.

Clara 06-06-2020

Zeer nette winkel deskundig en vriendelijk personeel en ze geven goede adviezen. Ik zou iedereen deze winkel aanraden.

Sander 06-06-2020

In de Winkel in Groningen de Sony FE F/4 24-105 G OSS gekocht. Goed geholpen bij de aankoop van deze prettige, scherpe lens met een ontzettend fijn bereik. Ideaal voor de landschapsfotograaf die topkwaliteit wil en ook op het gewicht van zijn of haar uitrusting moet letten.

Eric 06-06-2020

Direct op voorraad. Prima en snel geholpen. Ondanks de corona maatregelen toch netjes meegelopen naar de auto om de televisie in te laden.

Hans Boersma 06-06-2020

Ondanks de verbouwing en de goed toegepaste Corona regels ben ik door Verkoopster Sanne uitstekend geholpen het nogal grote pakket van de tv werd tot aan mijn auto gebracht en met behulp van haar in mijn auto gezet. Ik ben ook heel tevreden over mijn aankoop van de LG oled 55 c9pla wat een prachtige tv is.

arta 06-06-2020

De shop is goed opgezet en ruim. Het personeel is vriendelijk en ze zijn zeer professioneel.
Goede service en duidelijke uitleg, ze nemen de tijd voor je.
We zijn zeer tevreden.