Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Carmen 18-07-2023

We hebben al verschillende producten bij Kamera Express aangeschaft. En elke keer was ik verbaasd dat de werknemers goed de tijd voor je nemen om je het juiste advies te geven. Ze zijn enthousiast en weten waar ze over spreken en als ze het niet weten , zijn ze niet te beroerd om aan een college te vragen zodat je alsnog met de juiste informatie en/of product naar buiten gaat.

Marianne 18-07-2023

Bij Kamera express Breda om cameraspullen geweest. Ik had online al het een en ander opgezocht maar had nog een paar onduidelijkheden. Op alle vragen die ik had kreeg ik een duidelijk antwoord, er werd goed gekeken wat bij mij (en mijn fotografie) past en het personeel was hartelijk, aardig en behulpzaam. Ik raad Kamera Express zeker aan, want ben heel blij met deze super goede service, het was een geweldig uitje voor deze fotografie liefhebber!

Dylan Korenhof 16-07-2023

Het is altijd een prettige winkel met goede informatie en advies van het personeel. Ook is de koffie goed hier en word je altijd vriendelijk geholpen of te woord gestaan.
Kamera Express 17-07-2023

Bedankt voor het compliment Dylan!

M.Kuiper 16-07-2023

Fijne kundige medewerkers die weten waar ze over praten. Ze geven je eerlijke adviezen waar je daadwerkelijk iets mee kunt.
Dankzij de tips ben ik binnenkort eigenaar van een mooie systeem camera.

Ian mossoux 16-07-2023

Goed personeel
Talrijke keuze aan de beste producten
Prima winkelervaring!

stef 16-07-2023

Bieden 5 jaar garantie op mijn nieuwe Insta360 X3 aan. Dat was de doorslag. Hopelijk heb ik het niet nodig.. en hopelijk als ik het nodig heb bieden ze het ook daadwerkelijk zoals ze het verkopen.

Timofey 15-07-2023

Ik ben blij met mijn upgrade naar een nieuwe lichtsterkere lens. Kamera Express Eindhoven voert het inruilen van de oude fotoapparatuur netjes uit !

Jan Peters 15-07-2023

Sony A7 IV + lens gekocht, prima geholpen , en vonden het niet raar dat ik mijn a mount lenzen had meegenomen om te testen of die het op de E mount ook zouden werken.

Johan 15-07-2023

In Utrecht in de winkel geweest. Er liep voldoende personeel om direct geholpen te kunnen worden. Vriendelijk en deskundig zijn we geholpen. De prijs was ook in orde.

Monique 15-07-2023

Ik heb een cameralens gekocht bij camera express. Van te voren op de website op onderzoek gegaan. In de winkel goede advisering en tips gekregen. Alle tijd om uit te proberen. Kortom zeer tevreden, kom zeker weer terug.

Peter 15-07-2023

Hele goede winkel, personeel die verstand van zaken heeft en zeer behulpzaam is.

Brigitte 14-07-2023

Mooie grote winkel. Gratis parkeren. Koffiecorner. Overzichtelijk. Snel geleverd, ook de nabestelling. Blij met mijn nieuwe camera en lens.

Brigitte 14-07-2023

Super vriendelijk, alles op voorraad. Duidelijke uitleg, mooie winkel. Super tevreden met mijn nieuwe macro lens.

Michaela 14-07-2023

Vandaag een Sony RX10 lV gekocht bij Kamera Express in Almelo. De camera moet eerst opgeladen dus nog niet geprobeerd. Wel kan ik zeggen dat de service, klantvriendelijkheid en kennis bij Kamera Express super zijn. Zeer netjes geholpen en een goede uitleg gehad.

Jankees 13-07-2023

Kamera Express is de winkel waar ik altijd kom voor mijn camera’s en lenzen. Er wordt tijd voor je genomen en al je vragen worden beantwoord en er wordt goed advies gegeven. De medewerkers zijn eerst adviseurs en dan verkopers. De juiste volgorde wat mij betreft.

Hans 13-07-2023

Al tientallen jaren kom ik bij Camera express. Goede ervaringen. 10-7-2023 een nieuwe camera gekocht. Zelf terdege voorbereid. Uitstekend geholpen in de winkel in Capelle. Verwacht er veel plezier van te hebben
Kamera Express 13-07-2023

Super om te lezen, je hebt vast een goede keuze gemaakt! Ik wens je er veel plezier mee Hans.

Levy Berkenbosch 13-07-2023

op 9 juli 2023 een sony A7 mark III gekocht. Zeer professioneel geholpen, de medewerker nam ruim de tijd voor mij en wist mij goed te adviseren. Top camera, heel blij mee!

Anouk 13-07-2023

Al enkele keren hier geweest en altijd zeer prettig geholpen! Ze denken met je mee! Altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier zeker terug!

Adrie 13-07-2023

De winkel in Breda heeft mij deskundig voorgelicht over de aankoop van een nieuwe camera. In plaats van de door mij uitgekozen (veel duurdere) camera, kreeg ik het advies om een andere (goedkopere) aan te schaffen omdat die beter bij mijn wensen past. Het is een vriendelijke, en zeer informatief contact geweest, terwijl ik toch al meer dan veertig jaar amateur fotograaf ben.
Kamera Express 13-07-2023

We zijn graag eerlijk en geven het advies wat bij de klant past. Fijn dat dit een goed contact is geweest.

Henk 11-07-2023

De winkel van Kamera Express in Amsterdam is zeer kundig en word men goed als klant behandeld en geeft het personeel zeer deskundig advies. Daar geldt nog dat de klant koning is. Er wordt goede voorlichting gegeven over het artikel dat wordt aangeschaft.
In dit geval een Full frame camera van Panasonic compleet met een lens. Dat wordt weer een paar dagen lezen, oefenen en fotograferen.
Kamera Express 12-07-2023

wat een mooie ervaring om te lezen Henk! Bedankt voor deze review.
Fijn dat je geslaagd bent met de Panasonic. Mocht je vragen hebben, schroom niet om contact met ons op te nemen, dan helpen wij je daarbij.

Heel veel plezier!

Rob 09-07-2023

Op zoek naar een camera met groot zoombereik hadden we twijfel over de Nikon Coolpix P1000 en de Sony Cybershot DSC-RX10. Op basis van alleen online informatie kwamen we er niet uit. In de winkel bij Kameraexpress zijn we goed geholpen door een deskundige medewerker met veel fotografie-ervaring. We hebben vol overtuiging voor de Sony kunnen kiezen en zijn hier na twee weken ervaring opdoen nog steeds blij mee.
Kamera Express 10-07-2023

Fijn dat mijn collega jullie hierbij heeft kunnen helpen! Sony is zeker een goede optie.

Heel veel plezier ermee en mocht je ergens tegen aan lopen, schroom niet om contact met ons op te nemen.

Piet Feron 09-07-2023

Geholpen door een kundige verkoper. Omdat een deel van mijn wens niet op voorraad was, is deze geheel vrijblijvend besteld om deze eerst te proberen voordat ik evt. overga tot koop.

Han 09-07-2023

Zeer hulpvaardig personeel. Sommige dingen wel met een levertijd.
Prettige winkel.

Rene 08-07-2023

Na reserveren via de site kon ik de Frameo digitale fotolijst al na een half uur afhalen in Utrecht
Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg en ook de verpakking geopend door de medewerker voor een demo.

Thuis geïnstalleerd en foto’s kijken maar

W.Visser 06-07-2023

Ik heb een Nikon Nkon Z9 gekocht. Bij Kamera express in Cappelle aan de Ijssel, je wordt vakkundig te woord gestaan en ze nemen echt de tijd voor je.
Kamera Express 07-07-2023

Fijn te lezen dat je goed geholpen bent door mijn collega's!

Heel veel plezier ermee en als je ergens tegenaan loopt, schroom niet om even contact met ons op te nemen. Dat helpen we je weer verder.