Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Hans Spaans 08-04-2021

3 weken geleden een nieuwe Fujifilm X-T3 met een 23mm prime lens aangeschaft. Weer heel goed geholpen in de superstore in Capelle. Al jaren mijn favoriete winkel voor al mijn camera benodigdheden.

Hans 08-04-2021

Panasonic camera LUMIX DC-FZ82 online besteld, kon de camera dezelfde dag ophalen waar hij bij veel andere winkels momenteel niet leverbaar was. Zeer vriendelijke service medewerker.

Rob 08-04-2021

Ik beschouw mijzelf als een gevorderde hobby fotograaf. Ik heb bij Kameraexpress een oude systeem ingeruild en kreeg een faire prijs. Dit ging heel snel, duidelijk en open. Ook met betrekking tot de aanschaf van mijn nieuwe camera body, de canon EOS R kreeg ik professioneel advies. Ik wiar natuurlijk wat ik wilde, maar toch. Ook weer iets geleerd.

Altijd goed geholpen. 08-04-2021

Medewerkers hebben kennis van zaken. Je wordt altijd goed geholpen.
Nu in coronatijd is het wat lastiger, maar dat is overal.
We gaan altijd weer graag terug naar deze winkel.

Josdeg 08-04-2021

Ondanks de Coronatijd, ging het maken van een winkelsafspraak snel. Eenmaal in de zaak had de verkoopmedewerkster voldoende tijd en kennis om mij naar de aankoop van een nieuwe les voor mijn fototoestel te begeleidien.

Guusvb 08-04-2021

Geweldige keuze, goede (beste) prijs en zeer snelle levering. Zelfs eerder dan initieel aangegeven ondanks bestelling op 2de paasdag. Daarbij krijg ik ook nog een gratis cursus aangeboden. 👍👍

Perry 08-04-2021

duidelijke uitleg over de aankoop
als ook zeer vriendelijk
goed overzicht van de voorraad per winkel
en scherpe prijs

D. Selman 08-04-2021

Mooie kleine camera met veel functies. Er is nog veel te ontdekken.
De gebruiksaanwijzing is een handig hulp hierbij.
Goed advies hierover gekregen in de winkel in Arnhem.

Terry 07-04-2021

Hét kamera bedrijf in Groningen waar je nog ouderwets aan de balie geholpen wordt en waar je tevens terecht kunt voor het advies waar je al tijden naar op zoek was. Tevens een eerlijke beoordeling/prijs voor je inruil objectieven.
Allen het kopje koffie ontbreekt nog....

leon 07-04-2021

perfecte (web) winkel met goed assortiment, snel gevonden wat ik zocht (accu's voor een oudere fuji kamera).

waarom toch maar 5 punten?
ik wordt tijdens inloggen telkens eruit gegooid en na een wachtwoord reset lukt niets meer, erg irritant, een reset moet goed en vlot verlopen anders haken klanten af!
Kamera Express 08-04-2021

Hi Leon, dankjewel voor jouw review!

Het klopt inderdaad dat we een bug in ons systeem hebben op het moment, waardoor dit niet helemaal lekker verloopt. Ik heb net handmatig je account weer actief gemaakt.

Fijn om te lezen dat de rest je wel is bevallen.

hub 07-04-2021

Ik persoonlijk ben reeds jaren vast klant en dit imdat ik zeer te vreden ben van de informatie en de service ook na de verkoop, vriendelijk en ervaren personeel met kennis van zaken.
Zo heb ik vandaag mijn nieuwe aankoop ontvangen de Sigma 100-400 DG DN OS voor Sony FE, waw een pracht objectief, zeer snelle en accurate scherpstelling, goed-zeer goed hanteerbaar, mooie bokeh, conclusie zeker een zeer goede aankoop

T van het Veer 07-04-2021

Na maanden wachten eindelijk bericht dat een lens die ik in *betaalde pre-order* had staan geleverd zou kunnen worden. Na een Paas-weekendje 'even weg' lees ik dat ik binnen 48 uur had moeten reageren en nu te laat ben. Gebeld en gemaild maar geen klantvriendelijke reactie gehad. Alsof iedereen tijdens feestdagen constant de email checkt. Geen herinneringsmail, geen extra tijd wegens feestdagen en geen sms. Dit had veel netter gekund; nu kan ik waarschijnlijk weer maanden wachten.

Ciska 07-04-2021

Prettige winkel en goeie service. Het product was voor handen. Wel lastig om de garantie te krijgen

Mel 07-04-2021

Slechte service mbt garantie. Er is maar één persoon verantwoordelijk voor de afhandeling en als die er dan niet is kan er niks geregeld worden. Wat resulteert dat je lang op je product moet wachten.
Dit is een grote punt van verbetering!
Kamera Express 07-04-2021

Beste Mel, bedankt voor uw review.

Vervelend dat u nog geen reactie heeft gekregen op uw bericht. Onze reparatie en retourafdeling loopt op het moment iets achter in het beantwoorden van vragen. Ik heb aan de hand van uw mailadres gevraagd aan mijn collega's of zij dit zo snel mogelijk op kunnen pakken.

Simon 07-04-2021

Ik heb een Philips 65OLED805 - Ambilight (2020) gekocht bij Kamera Express. Goede service en makkelijk te bestellen. Er werd nog contact opgenomen over het bezorgtijdstip om zeker te weten dat ik thuis was. Mijn enige minpunt was dat ik tijdens het bestellen zelf geen datum en tijdstip voor levering kon aangeven. Verder prima!

Fons Van Nieuwenhove 07-04-2021

Snel en deskundig geholpen in winkel. Aangekochte camera (Lumix TZ200) voldoet geheel aan de verwachtingen : heldere en gedetailleerde foto's, ook bij groot zoombereik. Camera heeft véél mogelijkheden en instellingen die gaandeweg verder gebruikt worden

Lina vd H 06-04-2021

Super vriendelijke medewerkers die alle tijd voor je nemen die je nodig hebt. Ze vragen door om te onderzoeken waar je precies naar op zoek bent en geven eerlijke adviezen. Ik ben twee keer langs geweest voordat ik een camera kocht. Daarnaast was ik een keer mijn mondkapje vergeten waar ze ook voor konden zorgen :)

MArcel_Ark 06-04-2021

Snelle service ook tijdens Covid-beperkte opening! Snel een afspraak gemaakt voor 2e paasdag voor een advies mbt mijn huidige Canon lens, opties besproken en nu erg blij met mijn nieuwe aanschaf: een 18-135mm zoomlens en een 50mm standaard lens. Werkt perfect! Goed advies!

Laura 06-04-2021

Zeer goed geholpen door het vriendelijke personeel in Zwolle, we gaan hier zeker nog eens terug komen. Hier een leuke camera gekocht.

Marc 06-04-2021

Al een aantal jaren klant in Antwerpen Store. Prima geregeld met de corona regels. Makkelijk te reserveren tijdslot! Zelfs aanpassen is makkelijk te doen. Wederom goed geholpen en een goede uitleg gekregen. Ik kan deze store ten zeerste aanbevelen.

Alwin Koks 06-04-2021

Ik heb al meerdere keren producten gekocht bij Kamera Express. Je wordt er altijd zeer goed geholpen met zeer deskundig advies door zeer deskundige medewerkers. Ze nemen alle tijd om alles uit te leggen en vragen te beantwoorden. Ook in deze coronatijd werd een ruime tijd per klant ingericht om aan hun standaard te kunnen blijven voldoen. Ook bij de aankoop van mijn nieuwe lens wederom fijn op weg geholpen.

Hans 06-04-2021

Voor mij was dit de eerste keer dat ik bij Kamera Express kocht. Nadat ik me eerst via de webshop heb georiënteerd naar een 55" tv heb ik een afspraak in een fysieke winkel gemaakt. De verkoopadviseur gaf goede adviezen over de verschillende tussen de tv-modellen die op mijn shortlist stonden. Hij was ook bereid om een tv uit te pakken zodat ik de standaard van mijn voorkeur tv kon beoordelen. Naast dat ik prettig en deskundig geholpen ben gaf de de scherpe prijstelling en 5 jaar garantie de doorslag om hier mijn tv bij Kamera Express te kopen.

Janine 06-04-2021

Paar jaar geleden kocht ik mijn Canon spiegelreflex camera bij Kamera Express Zwolle. Door de goede kennis van apparatuur/ toebehoren en de klantvriendelijkheid, is het een winkel waar ik graag naar toe ga als ik weer nieuwe producten wil aanschaffen. Zo is mijn laatste aanschaf de sigma 105mm 1:2.8 DG Macro HSM. Mooie lens voor macro, wel een beetje zwaar door de grootte.

HV 05-04-2021

Eerder nooit problemen gehad ergens mee omdat alles werkte ook in Almelo de camera laten schoonmaken niks aan de hand. Zodra iets niet werkt en je het hier besteld hebt krijg kun je dagen wachten op antwoord, krijg je de reactie dat je maar naar de leverancier moet gaan die je ook geen antwoord kan geven en vervolgens geen reactie meer van Kamera Express.
Dus top als je spullen werken, maar als iets niet werkt verwacht geen hulp van ze.

Peter Weldam 05-04-2021

Mensen met kennis van hun vak. Goede informatie gekregen over het product, de Sony a6400.
Vriendelijk geholpen met hier en daar een grappige toon waardoor het gesprek niet te formeel werd.Helaas was het product niet op voorraad in de winkel dus deze werd nagestuurd. Je ziet dat de mensen fotograferen ook leuk vinden en daardoor werd het een heel leuk en fijn gesprek..