Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

H. Spanjers 23-03-2023

Vandaag mijn nieuwe camera canon EOS R6 Mark II + RF 24-105 mm F/4L IS USM lens gekocht bij Kamera-express in Den Bosch. Top geregeld en vriendelijke medewerkers met veel kennis van fotografie. Super fijn om ongevraagd tips te krijgen voor onderhoud en bescherming van de camera. Bedankt!
Kamera Express 27-03-2023

Mooie combinatie! Daar zal je veel plezier van hebben.

Jolanda 23-03-2023

Onlangs heb ik bij Kamera-Express in Eindhoven een camera gekocht. De medewerker was heel vriendelijk en behulpzaam Hoewel het erg druk was op dat moment in de winkel kreeg ik toch uitgebreide uitleg over de camera.
Kamera Express 27-03-2023

Mooi dat je een uitgebreide uitleg hebt gekregen en een goede keuze hebt kunnen maken!

Cok van Herk 23-03-2023

Vandaag weer super geholpen bij de aankoop van nieuwe apparatuur. Er wordt echt tijd voor genomen je goed te helpen. Ben al bijna 20 jaar klant en toch steeds tevreden.
Kamera Express 27-03-2023

Wauw al 20 jaar, wat super. Dankjewel daarvoor!

Patrick 23-03-2023

voor al u fotogerief groot of klein moet je in wilrijk zijn , een geweldige service en vriendelijk personeel die steeds klaar staan om je de nodige info te geven ook al koop je niet , ze helpen jou .
Kamera Express 27-03-2023

Dat is nog eens een slogan, dankjewel Patrick!

Paul 23-03-2023

Personeel heeft verstand van zaken en er wordt tijd genomen voor elke klant!
Kamera Express 27-03-2023

We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen, dankjewel!

Ludo 23-03-2023

Zoals steeds super vriendelijk en deskundig geholpen, topstore voor alles wat met fotografie te maken heeft.
Kamera Express 27-03-2023

Fijn dat alles naar wens is!

Marcel 23-03-2023

Goede service en snelle afwikkeling van ons probleem met
Samsung TV. Onze tv was al in januari opgehaald via Samsung en nog steeds geen antwoord na diverse belletjes en mails.
Daarna Via Kamera Expres geprobeerd en binnen een paar uurtjes al antwoord en we konden een nieuwe tv krijgen. Dus super geregeld en afgehandeld
Kamera Express 27-03-2023

Sorry dat het zo lang duurde vanuit Samsung, maar gelukkig konden we het snel voor je oplossen!

Peter 23-03-2023

Heb mijn EOS R7 aangeschaft in de superstore Capelle aan de IJssel, omdat deze camera daar op voorraad was. De bijzonder vriendelijke medewerker nam alle tijd om eea uit te leggen en ik ging dan ook met een voldaan gevoel naar huis om met de camera aan de slag te kunnen gaan.
Kamera Express 27-03-2023

Gefeliciteerd met je nieuwe R7, daar zul je vast heel blij mee zijn!

Boelaerconnection 23-03-2023

had besloten een insta360 x3 te kopen , kreeg nog een mooie prijs voor mijn oude camera, kortom vriendelijke en duidelijke uitleg van de medewerkers
Kamera Express 23-03-2023

Slim om je oude apparatuur in te ruilen voor een mooie korting!

Peter Blanken 23-03-2023

Ik had een probleem in de winkel in Capelle en iedereen was bereid mee te denken en te helpen. Een prima team daar!
Kamera Express 23-03-2023

Hopelijk hebben we het met je kunnen oplossen!

Peter Blanken 23-03-2023

Kamera Express 23-03-2023

Hopelijk hebben we het met je kunnen oplossen!

Anneke 22-03-2023

Ik kom er al zo'n 15 jaar en waar ik ook voor kom, altijd aardige en behulpzame verkopers met een passie voor het vak en denken graag met je mee. Dus altijd een gezellige en nuttige winkelervaring.
Kamera Express 23-03-2023

Dat is al een flinke tijd, bedankt daarvoor Anneke!

Edith 22-03-2023

Deskundige en aardige medewerkers (Utrecht). Fijn dat er nog winkels zijn waar je de spullen kunt vasthouden en je life geholpen wordt door een mens (twee keer iemand anders, beide keren goed geadviseerd in mijn geval). Bij grote uitgaven eigenlijk onmisbaar. Zeker als ze de tijd voor je nemen zoals hier. Superblij met mijn nieuwe camera met occasion lens (dank voor die suggestie!).
Kamera Express 23-03-2023

Mooi dat we met je mee konden denken en je daardoor een goede keuze hebt kunnen maken!

Ruud 22-03-2023

Zeer deskundig personeel die weten waar over ze praten, kom er al jaren . Ook het aanbod in de winkel is ruim voldoende echter nog niet op het niveau van voor de corona.
Kamera Express 23-03-2023

Super dat je al jaren bij ons komt. Klopt, de voorraad is wel eens beter geweest. Hopelijk gaat dat gauw weer terug naar voorheen.

Guido 21-03-2023

Goede website van Kamera Express.
Ik was vooraf informatie gaan vragen betreffende een camera NIKON Z5 met lens 24-70mm f/4 en kreeg duidelijke uitleg van de verkoper, zonder dat ik reeds een aankoop deed.
Nadien, bij de aankoop kreeg ik terug dezelfde vriendelijke verkoper. Op al mijn vragen kreeg ik een duidelijk en efficiënt antwoord.
Ook bij de overname van mijn vroeger toestel werd een redelijke prijs opgemaakt waarbij ik 10 dagen bedenktijd kreeg.
Goeie service.
Kamera Express 23-03-2023

Slim om je oude apparatuur in te ruilen. Je bent bij ons altijd welkom voor vragen, ook als je (nog) geen aankoop doet!

Frans 21-03-2023

Prima winkel het personeel weet waar ze het over hebben goede service zo hoort het te wezen een voorbeeld voor andere winkels
Kamera Express 23-03-2023

Bedankt dat je ons een voorbeeld vindt!

Angelique 21-03-2023

Ik heb mijn nieuwe Sony camera gekocht in Almelo en ben hier zeer vriendelijk geholpen met uitgebreide uitleg over het gebruik van de camera en alles omtrent de Cashback regeling en hoe ik dit moest regelen.Ook toen ik daarna voor andere dingen in de winkel kwam werd ik wederom vriendelijk geholpen en kreeg goed advies op mijn vragen.
Kamera Express 23-03-2023

Gefeliciteerd met jouw nieuwe Sony! Fijn dat alles duidelijk voor je gemaakt kon worden in Almelo.

Panasonic LUMIX DMC-G80 21-03-2023

prima geholpen. de tijd genomen om het e.a. uit te leggen. kon prima voor de winkel parkeren
Kamera Express 23-03-2023

We zijn blij dat je naar wens bent geholpen!

Tiemke Geurts 21-03-2023

Fijne winkel, met een ruime sortering. Vriendelijk en kundig personeel.
Nemen echt de tijd om al je vragen te beantwoorden en denken met je mee.
Winkel goed bereikbaar en niet onbelangrijk, voldoende parkeer gelegenheid.
Zeker een aanrader.
Kamera Express 21-03-2023

Blij dat we met je mee konden denken en je daardoor een goede keuze hebt kunnen maken!

Hendrik Wonnink 21-03-2023

Ruime sortering, ook het gemak van online bestellen of reserveren. Altijd zeer vriendelijk, behulpzaam en deskundige medewerkers. Geweldig!!

Heel fijn om te lezen!

Bert M 20-03-2023

Prettige winkel waar je zeer gewaardeerd wordt als klant en waar ze altijd klaar staan met deskundig advies en goede service.
Kamera Express 21-03-2023

Bedankt, wat een mooi compliment!

Paul Van Pelt 20-03-2023

Ik heb vandaag een nieuw camera toestel gekocht.De betaling ging ook vlot .De medewerker heeft mij goede uitleg gegeven over de kennis van de producten .Ik heb mijn keuze kunnen maken in de winkel .
Kamera Express 21-03-2023

Gefeliciteerd met je nieuwe camera en fijn dat je in de winkel een goede keuze hebt kunnen maken!

Philippe 20-03-2023

Ik ben gekomen voor een heuptas voor de Canon EOS R7. Perfect geholpen door de zeer vriendelijke medewerker. Ik heb ondertussen zelfs heel wat zaken weer bijgeleerd over andere foto onderwerpen. Ik kwam ook om de RF 100-400 te vergelijken met mijn EF 70-300 op de R7. Die lens was er niet, maar werd wel prompt voor me gereserveerd. En ondertussen ook mijn EF geëvalueerd. Uitstekend.
Kamera Express 21-03-2023

Je bent altijd welkom met je vragen. Hopelijk kan je na de reservering een goede keuze maken!

Herman 20-03-2023

Vriendelijke en professionele bediening ;Geen wachttijden Overgang van Konijnenberg naar Kamera express is duidelijk geen probleem
Kamera Express 21-03-2023

Mooi dat je het nog hetzelfde ervaart Herman!

M.m 20-03-2023

Fijne winkel. Personeel heeft de tijd voor je. Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en geven goed advies.
Kamera Express 21-03-2023

Bedankt, we zijn blij dat je naar wens bent geholpen!