MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 455 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Nik 21-05-2021

Goed geholpen . Zeer tevreden.
Grootte winkel overzichtelijk, vriendelijk personeel.

Theo 21-05-2021

Fijn geholpen gisteren door Ercan van de mediamarkt in Rijswijk. Heeft me goed geholpen bij mij Hue lampen aankoop. Ben zeer tevreden met de lampen (-:

Dewi 21-05-2021

Hele fijne winkel, wordt altijd goed geholpen en geïnformeerd over de producten. Medewerkers zijn altijd vriendelijk

Albert 21-05-2021

Uiterst kundige verkoper. Duidelijk uitleg en eerlijke voorlichting/advies . Overigens kopen wij al jaren bij de Mediamarkt. De laatste jaren uiteraard in de vestiging Assen.

Joop 21-05-2021

Als Media(Markt) fan, ben ik vrij kritisch als het om informatie gaat, wat betreft de aangeboden artikelen.
Ik lees dus graag alle in en outs over het artikel, maar zeker ook de ervaringen van andere consumenten. Op MediaMarkt.nl vindt ik meestal genoeg informatie om tot een aanschaf beslissing te komen. Als dan ook de prijs nog oké is en het artikel op voorraad, ben ik tevreden en koop het artikel. Deze voorwaarden zijn meestal wel op toepassing bij de MediaMarkt.

rudi.skipper 21-05-2021

Deze Media Markt is het kortste bij bij mijn woomplaats, was daar voor problemen met mijn nieuwe laptop, konden het jammer genoeg niet repareren maar hebben de laptop omgeruild voor nieuw exemplaar ;-))

mbriefjes 21-05-2021

De winkel van mediamarkt in Cruquius erg overzichtelijk qua indeling producten.
Je kunt de producten goed vergelijken
Winkelpersoneel altijd bereidt productinformatie te verschaffen
Toppie

Veruscha González Campos 21-05-2021

Werknemers die de kenmerken van de producten niet kennen en iets aanbieden, dat verre van voldoet aan de verwachtingen van de klant. Medewerkers die telefoneren terwijl de klant wacht op goede service; elke keer dat ik heb gekocht en ging afrekenen, was er een fout in de prijzen die door de verkoper werden aangeboden en degene die moest betalen. Over het algemeen een vrij matige ervaring. Ik ga omdat de winkel vrij dicht bij me is, maar ik heb het gevoel dat het verre van de goede reputatie is die het vroeger had.

Hans Kemper 20-05-2021

Het was niet druk. Wij ko den niet vinden wat er zochten. Ik heb iemand aangesproken met kleding die niet duidelijk maakte dat hij een medewerker was. Ik vroeg of hij medewerker was. Hij antwoordde :ja wij werken hier alledrie. Ik had toch echt een meer proactieve instelling verwacht. Ik ben overigens daarna goed geholpen.

Jen Venlet 20-05-2021

Goede service duidelijk vriendelijke personeel en je word er goed geholpen, en ze denken met je mee

Don 20-05-2021

Hey was weer echt eens leuke shoppen bij die geweldige "speelgoedzaak" voor opa...
Personeel kennelijk ook blij dat ze weer lekker aan het werk konden, sheet prima en heel behulpzaam.
Ja fijne middag gehad.

Maase P.J. 20-05-2021

Omdat ik tijdens mijn vakantie een nieuw koffieapparaat moet aanschaffen kwam ik deze MM tegen. Winkel was overzichtelijk en werd ik snel geholpen. Helaas was apparaat na 2x gebruik kapot. Het werd zonder probleem vervangen , dat is service 1e klas.

Henk B 20-05-2021

Mooie shop, Leuk personeel. wij zijn deskundig en vriendelijk geholpen door de medewerker.

Damian 20-05-2021

Fijne verkoper die meedacht met de wensen, eisen en niet geheel onbelangrijk ook de prijs-kwaliteitverhouding. Een supermooie nieuwe tv gekocht die aan alle eisen voldoet en meer wensen verwezenlijkt dan ik aan wensen had.

Hans 20-05-2021

Mooie winkel met ruime keus en goed prijzen - uitstekend geholpen door vriendelijke en deskundige medewerker !
kom hier graag !

T 20-05-2021

Bij de mediamarkt apeldoorn ben ik goed geholpen door een van de medewerkers. Vlotte en vriendelijke service!

Mercha 20-05-2021

Goed geholpen en vriendelijk personeel die met ons mee dachten. Uiteindelijk ook nog 10 euro korting op ons tostiapparaat, omdat het laatste model was. Helemaal top!

Alexandr Borschjov 19-05-2021

Mediamarkt medewerker heeft mij heel goed geholpen bij de keuze van koptelefoons.

Nienke 19-05-2021

Ik had op maandag 10 mei een beko koelkast gekocht, was de laatste dus kreeg ik het winkelmodel met korting. Ik blij, nog gevraagd of ie echt woensdag 12 mei geleverd werd, het werd me toe gezegd. Daar de eerste leugen. Ik moest dinsdagavond de stekker uit de koelkast halen van deze verkoopster. Dat gedaan. Woensdag van 8 uur in de morgen tot avonds 10 uur zitten wachten. Geen koelkast. Twee maal gebeld, niet rechtstreeks met het filiaal want daar doen ze niet aan, service van niks dus, en de tweede dame zei" je staat helemaal niet in de planning". Ik een buurvrouw regelen die de deur open zal doen mocht ie toch komen en op de fiets naar de mediamarkt. Daar geholpen door drie medewerkers, die probeerden te bellen met bezorgers, maar na drie kwartier nog niemand aan de lijn hadden. Nee zij deden hun uiterste best voor mij. Ze garandeerde dat ik op bezorglijst zou staan tussen 2000 uur en 2200 uur. Door 3 medewerkers voor gelogenUiteindelijk maar weer naar huis, voor niks gewacht. Veel koelkast spullen kon ik weg gooien. Volgende dag mn geld terug gevraagd en gekregen. Dame die me de koelkast verkocht had wilde me niet te woord staan, had die dag ervoor nog gezegd dat ie geleverd zou worden.Geen compensatie voor de boodschappen, totaal waardeloos. Wil je eens vreselijk genaaid worden ga dan naar de mediamarkt, firma list en bedrog. Gisteren 18 mei belde het bedrijf wat de koelkast bezorgde, ze kwam men hem brengen. Ik vertelde even wat ik van hun service vond, er werd zo opgehangen. Nooit weer mediamarkt.

Mickel Koekkoek 19-05-2021

We hebben een goed advies gehad over een stofzuiger.
Dame was erg vrolijk, vriendelijk en had kennis.
Top!

Henk Bom 19-05-2021

Ben super geholpen bij de aankoop van mijn autoradio , had een dag eerder een whattsapp bericht gestuurd betreffende de in \bouw van de radio , werd teruggebeld in plaats van geappt wat al super was . De volgende dag de radio gekocht en laten inbouwen . Het was in een woord SUPER !!!! Er werd goed met mij meegedacht .

Hanneke 19-05-2021

Het artikel wat ik nodig had, kon ik zelf niet vinden.
******** in Maastricht hielp mij hier uitstekend mee! Een heel enthousiaste, behulpzame verkoper!

Inge Tol 18-05-2021

Echt super geholpen onze Philips tv heeft het vanavond begeven snel naar media markt Almere we hadden nog 45min voor de winkel dicht moest de jongens hebben ons zo goed geholpen en voorgelicht en zelfs geholpen om de tv in de auto te doen terwijl ik aan het afrekenen was wat een top service echt geweldig personeel bedankt .

Anne 18-05-2021

Vooraf georiënteerd via de site. Goede duidelijke info, keuze al gemaakt. In de winkel ook snel gevonden. Keurig geholpen bij zowel de kassa als op de afdeling zelf. Eerste indruk van de staafmixer is prima. Krachtige motor, hakmolen slaat zich prima door de nootjes en de uitjes. Heel tevreden.

Medina 18-05-2021

Vind het een heerlijke winkel lekker ruim en vriendelijke personeel
Alles op voorraad