MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 455 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Chezzie 22-12-2019

Media Markt gives the best, honest advice, the staff are friendly, helpful and have great product knowledge, the prices are the best in the market and the product range the most extensive of all their competition, personal service it top! The service department is great at solving problems if they arise.

Dear Chezzie,

Thank you for leaving a review.

We try and give our costumers the best service and try to find their WOW.
It's always nice to read that we have accomplished that with the knowledge of our employees and our product range.

We hope to see you again soon,

Yours Sincerely,

H.oudekerk 22-12-2019

Ik kom al heel lang in deze winkel je word altijd juist geholpen vriendelijk personeel daar om heb ik daar al heel veel gekocht

Beste H. Oudekerk,

Wil Dekker 22-12-2019

Leuke winkel met veel keuze in verschillende artikelen van koelkast tot computer en allerlei accessoires.
En altijd lager geprijsd dan bij de concurrent.

Beste Wil,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

René R. 22-12-2019

Assistentie is slecht te vinden. Komen pas op je af als je al wat hebt gekozen. Deze winkel gekozen omdat het in mijn woonplaats is en ik ook in de andere winkels moest zijn. Vanwege assortiment kan ik deze winkel wel aanbevelen maar als je adviezen wilt moet je veel tijd hebben of geluk hebben. Mijn ervaringen in de vestiging Heerlen waar ik ook regelmatig kom zijn veel beter.

Beste Rene,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Jammer om te lezen dat het moeilijk was om een medewerker te vinden die je kon helpen.

Ik zou graag je feedback verder willen oppakken met je, zodat wij onze service kunnen verbeteren in de toekomst. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice kunnen opnemen via de volgende link:

T. Kitslaar 21-12-2019

De winkel had een uitgebreid assortiment van foodprocessors en een uitgebreide uitleg van de verkoper waardoor we de juiste keuze hebben kunnen maken.

Beste T. Kitslaar,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het assortiment en de kennis van onze medewerkers.

Harm 21-12-2019

Mensen die er wat vanaf weten bij aanschaf van een tv
Goede uitleg gehad winkel in hengelo

Beste Harm,

Ray 21-12-2019

Ik was van plan om in mijn gehele huis van sonos te voorzien, de mogelijkheden zijn top alleen de geluidskwaliteit bleef ver achter bij Harman Kardon. Na goed advies en duidelijke uitleg uiteindelijk toch voor Harman Kardon gekozen. Geluid is echt waanzinnig.

Beste Ray,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat we jou hebben kunnen helpen bij het vinden van de juiste geluidsapparatuur.

Bas van der Sprong 21-12-2019

Perfect geholpen met de aankoop nieuwe Samsung telefoon, en het overzetten
van de gegevens van de oude naar de nieuwe Samsung A40.

Beste Bas,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat we je hebben kunnen helpen met het overzetten van data van de oude naar de nieuwe telefoon.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal.

Harold Ramkhelawan 21-12-2019

Gewoon een leuke winkel waar je leuk ongestoord kan shoppen zonder te worden besprongen door hongerige verkopers die maar al te graag jou iets willen verkopen.
Dit was niet mijn eerste keer bij de mediamarkt en zeker niet de laatste keer.
Vriendelijke en goed opgeleide personeel.

Beste Harold,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons personeel.

Mocht je een keer bij ons aan het winkelen zijn en een vraag hebben, dan kan je altijd een medewerker aanspreken.

klerks 21-12-2019

Prettig geholpen in de winkel, volgende dag direct gebracht. Netjes afgeleverd. En een mail met de tijd

C Overbeek 21-12-2019

Zeer goede advisering en meedenken over de mogelijkheden en doel van het product zelf werd mijn opdrachtgever gebeld hulde vestiging Nieuwegein

Beste C. Overbeek,

H.kapteijns 21-12-2019

wij waren op zoek naar een telefoonset voor in huis met een eenvoudige bediening en dachten de A272A te kopen dez eas niet vooradg en daarbij zijn wij goed geholpeen bij maken van een andere keuze op gigaset telefoon

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat de werknemers in de winkel jouw hebben kunnen helpen met een alternatief toestel.

panuman 20-12-2019

Vele keuzes kun je maken en je wordt goed geholpen en aan de kassa wordt je ook nog goed geholpen.

janvandermolen 20-12-2019

service is uitstekend, Zeer goed behandeld en met een tevreden gevoel weer naar huis

Beste Jan,

D.J.Scholtens 20-12-2019

Ik bezoek de mediamarkt vrij vaak.De aangeboden goederen zijn gewoon goed.Mocht het zijn dat er iets aan zou mankeren
dan wordt zonder pardon en zeer vriedelijk het materiaal teruggenomen. Ikzelf had echter nooit zoiets.En in al de laatste jaren
heb ik toch alwat redelijk wat afgenomen.Mijn complimenten aan de zaak Ikzelf wil er nog vaak aankomen.

Beste D.J. Scholtens,

Bedankt voor jouw enthousiaste review! Voor deze reactie zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Het is altijd leuk om te lezen dat wij een klant op de juiste manier hebben kunnen helpen.

Mark 20-12-2019

Op black Friday (29.11) een Nintendo switch besteld voor Sinterklaas, voor 23.30 besteld morgen in huis, dus dat moest wel lukken... Nou mooi niet dus, pakjesavond geen switch en zelfs nu (20.12) wacht ik nog steeds op de switch terwijl hij online allang op voorraad is. Ergste is dat de Black Friday deal best een goede was en ik dus ook niet meer kan annuleren en opnieuw / elders bestellen (tenzij ik de volle mep wil betalen). Bol.com had ook een Black Friday deal, volgende keer bestel ik daar.

Media Markt... Nooit meer!
Officiële reactie van MediaMarkt 11-03-2020

Beste Mark,

Jammer om te horen dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen.

Aangezien het enige tijd geleden is hoop ik dat wij dit inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

r.s.hofman 20-12-2019

op zoek naar een vloerreiniger werd ik deskundig, snel en vriendelijk geholpen. er werd naar reviews op internet gekeken om het product te beoordelen.
vriendelijk en goed geholpen

Beste R.S. Hofman,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service in de winkel.

L. H. Favier 20-12-2019

ondanks de rechten die ik niet meer had ben ik als een vorst behandeld en is mijn klacht voor de 100% opgelost

Beste L.H. Favier,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat we jou hebben kunnen helpen.

Ton 19-12-2019

Ik wacht nu al 3 weken op mijn geld voor een tv die nooit geleverd is.
Steeds beloven ze het op te lossen maar steeds weer hoor ik niets.
Het gaat om 899 euro. Niet normaal deze service. Mediamarkt,.......nooit meer.
Officiële reactie van MediaMarkt 11-03-2020

Beste Ton,

Jammer om te lezen dat je al zo lang wacht op de levering van jou TV.

Thardox 19-12-2019

Mediamarkt is mijn favoriete shop gewoon omdat ze je goed te woord staan en goede apparatuur leveren! De prijzen zijn ook meestal interessant zoals deze DVD speler die we kochten.Ideaal dat hij veel aansluitingen heeft zoals de HDMI en een USB aansluiting. En omdat ik clublid ben geeft ook dat extra voordelen! In 1 woord geweldig !!

Beste Thardox,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons assortiment en de opties die dat met zich meebrengt.

Yordi 19-12-2019

Mooie winkel, altijd al geweest. Goede service, enige minpuntje is dat er echt teveel tv's staan. Ik snap dat mensen veel modellen moeten vergelijken maar een stuk minder zal voor meer variatie in on-shelf producten zorgen.

Beste Yordi,

Bedankt voor het delen van jouw feedback over de on-shelf producten.

Wij zullen dit meenemen zodat wij de ervaring binnen onze winkels kunnen verbeteren in de toekomst.

W.F. van Tol 19-12-2019

Werd netjes te woord gestaan en geadviseerd, waarbij het makkelijk was een Ziggo stand in de winkel te hebben.

Beste W.F. van Tol,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de ziggo werknemers binnen onze winkel.

Fred Huiskamp 19-12-2019

Mooie ruime winkel, goede info door het personeel en in veel steden mogelijkheid voor service en eventueel omruilen.

Beste Fred,

america 19-12-2019

heeft even geduurd voordat er een verkoper vrij was , maar dan krijg je ook wel een vakman.
zocht een koptelefoon , en er was hem niets teveel, gaf aan de plus of negatieve punten van diverse merken.

ging met een goed gevoel naar de kassa met mijn nieuwe koptelefoon

Bedankt voor het delen van jouw review.

Altijd leuk om te lezen dat we je goed van dienst hebben kunnen zijn. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze werknemers.

rob 19-12-2019

FIJNE EN PRETTIGE SFEER OM TE WINKELEN, ALLES OP ZIJN PLEK EN OVERZICHTELIJK WAT BETREFT DE GOEDEREN WAAR JE VOOR KOMT. Goede spullen en een overzichtelijke eerlijke prijs.

Beste Rob,