MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Kim 01-05-2019

Ik heb nog nooit zo’n enthousiaste gezellige verkoper gehad. Nam uitgebreid de tijd om alles goed te regelen, had er verstand van en verdient zeker een bonusje eind van deze maand ;-) Je kunt hem vinden bij de mobiele telefoons in de boogard (Rijswijk). Ben helaas zijn naam vergeten.

Marc 01-05-2019

Prettige winkel, ook als je een probleem met een aankoop hebt. Topwinkel! 👍 👍 👍

ramesdonk 01-05-2019

De verkoper van de autoradio ging zelfs met ons meekijken op internet, en gaf het juiste advies. De verkoper van de nespresso koffiemachine legde duidelijk uit hoe wij de melkopschuimer eraf konden halen en eraf laten, wij zullen deze niet veel gebruiken. Ook gaf hij duidelijk de actie van de cups aan ons door. Iedereen is vriendelijk behulpzaam zelfs het personeel op afdelingen waar je langs loopt groeten je. Wij komen er regelmatig en vinden het een fijne vriendelijke winkel ook als je alleen komt kijken.

Pinkeltje 30-04-2019

Niet goed wetende wat ik het beste kon kopen i.v.m de aanschaf van een autoradio en opbouwboxen kreeg ik een keurig advies.Geen gladde verkooppraatjes om je geld uit de zak te kloppen, maar gewoon heel eerlijk en netjes geholpen.Prima verkoper

Jandina 30-04-2019

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede informatie maar laten je verder vrij in je keuze. Pushen niet.

Mevr. A.M.J. Hoenderop 30-04-2019

Het was een heerlijk gesprek met de verkoper over het artikel die ik wilde kopen. In 10 minuten was ik klaar en kon ik naar de kassa toe.......geweldig!!!!!!

CJV 30-04-2019

Afgelopen zaterdag heb ik Microsoft Office gekocht voor mijn laptop. Na thuis alles geïnstalleerd te hebben ging er toch wat fout. Dus met laptop en gekochte pakket weer naar Mediamarkt Almere. Werkelijk perfect geholpen door een tweetal medewerkers. Achteraf bleek een van hen in 6VWO te zitten en de ander op het ROC voor een IT opleiding.

Ben 30-04-2019

Ik was op zoek naar een case voor mijn externe harde schijf en op het moment dat ik die vond stond er helaas geen prijskaartje op. Toevallig was er een medewerker vlakbij en heeft mij snel en efficiënt geholpen. Kreeg hierbij ook bevestiging dat het handig is om zo'n case aan te schaffen vanwege de gevoeligheid van een externe harde schijf.
Hoewel het contact maar heel even was heeft het wel geholpen en kon ik ook zo weer verder

Henri 30-04-2019

Redelijk dichtbij,goede locatie,ruim,overzichtelijk, service,goed parkeren in de buurt

Ilona Jankovics 30-04-2019

Ik hou van winkelen hírt.Leuk ön grondig te zijn. Ik krijg altikd de beste kwaliteit Super

Frank 30-04-2019

Ondanks dat de winkel erg groot is, kan ik er heel vaak zonder hulp het gewenste artikel vinden. Duidelijk opgesteld en voorzien van technische- en prijsinformatie. De enkele keer dat ik hulp nodig had was er altijd een vriendelijk en deskundig personeelslid in de buurt om te helpen en/of te adviseren. Logisch dat ik deze winkel dus van harte aanbeveel.

Arjan 30-04-2019

Bij Mediamarkt Maastricht snel en met professioneel advies geholpen met de aankoop van een TV en nog wat dingen die aan de vingers zijn blijven plakken.

Wolfje 30-04-2019

De reparatie was de 1e keer niet volledig uitgevoerd, dus de laptop moest nog een keer weg. De reparatie duurde te lang en dan krijg je het volledige aankoop bedrag terug. Heel netjes. Echter had ik de 1e keer al de reparatie betaald. Er werd moeilijk gedaan om dat bedrag terug te betalen, daar ik dit bedrag bij de verzekering kon indienen. Na aandringen kreeg ik in ieder geval het eigen risico terug. Voelt niet zo netjes naar de verzekering toe. Helaas voor mij loopt de verzekering nog door en moet ik die nog steeds betalen... Ik heb er een gemengd gevoel aan over gehouden. Toch blijf ik het netjes vinden dat bij een te lange reparatieduur het volledig aankoopbedrag wordt uitgekeerd. Mijn zoon is er blij mee. Die heeft er wat geld bijgelegd en heeft nu een nog mooiere laptop. Die laptop is niet meer verzekerd. Bij een eventuele volgende reparatie betaal ik niet eerder dan dat alles opgelost is. Even goed opletten bij het ophalen in zo'n geval!

Chantal Willemen 30-04-2019

Altijd vriendelijk personeel die weten waar ze het over hebben, prijzen worden dagelijks aangepast en heb je de prijs ergens goedkoper gezien passen ze meteen de prijs aan. Altijd veel keus en goed kwaliteit van de producten

Eef Ulrich 30-04-2019

zéér uitgebreid assortiment en erg vriendelijk personeel! Ook op koopzondag en door de week ruime openingstijden!

Yasmina 30-04-2019

Bij het aanschaffen van mijn producten in de winkel ben ik zeer vriendelijk behandeld door de medewerkers, er werd duidelijke informatie gegeven en de medewerkers waren klantvriendelijk. Echter was de levering van de producten minder goed, ik moest zelf bellen naar het filiaal en bij bezorging werd alles gewoon neergelegd zonder uitpakken van product met als gevolg dat ik heel erg veel verpakkingsmateriaal had en zelf het product weer moest optillen en verplaatsen.

Sjefke 30-04-2019

Het is een nette en prettige omgeving, met vriendelijke medewerkers. Ze helpen je goed met duidelijke informatie over het producten.

Johnny Bethlehem 30-04-2019

Ik vind dat jullie alles mooi en overzichtelijk hebben uitgestald, jullie personeel is vriendelijk en behulpzaam, wij komen graag bij jullie om te shoppen.

Familie Cohen 30-04-2019

Heel bereidwillige en ook deskundig hulp ervaren bij mediamarkt en dat niet voor de eerste keer.
Zeer tevreden

Bobby Bos 30-04-2019

Media markt heeft de beste producten en de beste service en natuurlijk goeie aanbiedingen !!

Ans 30-04-2019

Kennis aanwezig bij de verkopers waardoor je juiste, jou passende keuzes kunt maken. Tel daar bij op dat er veel acties zijn waar een leuk prijsvoordeel te behalen valt.

Dion 30-04-2019

Ben zeer goed, persoonlijk én deskundig geholpen door twee medewerkers, eerst voor mijn JBL en daarna nog goed advies voor nieuwe tv én soundbar
T was druk en toch namen ze rust en tijd voor mij top

Risza 30-04-2019

Altijd een plezier om in mediamarkt Zoetermeer te komen. Ruim assortiment. Mensen zijn kundig en vriendelijk. Kom er graag

Nick 30-04-2019

Fijne winkel alles staat waar het hoort, veel op voorraad. In een woord een super winkel!

CBorsboom 30-04-2019

Vriendelijke en behulpzame verkopers en een snelle levering en plaatsing door de bezorgers.
Snel en schadevrij je aangekochte product in huis. Wij zijn meer dan tevreden met deze aankoop bij Mediamarkt !