MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Willen vh 01-11-2021

Goed geholpen duidelijk advies en direct meenemen alles goed overzichtelijk

Romy 01-11-2021

Ik had een nieuwe telefoon gekocht en dit erg lang uitgesteld. Er waren veel gegevens die overgezet moesten worden van IOS naar Android en hier was veel voor nodig. Yyy in Utrecht The Wall (Leidse Rijn) is langer gebleven na sluitingstijd omdat er veel complicaties waren bij het overzetten van de gegevens. Hij haalde anderen erbij wanneer nodig en samen met zijn collega's hebben zij meerdere acties ondernomen om ervoor te zorgen dat mijn gegevens overgezet zouden worden. Helaas lukte het niet om alles over te zetten, maar yyy en zijn collega's hebben alles uit de kast gehaald om dit wel te proberen en zijn zelfs langer gebleven. Erg bedankt voor alle inzet en moeite!

Lianne 01-11-2021

Goed advies, duidelijke uitleg, vriendelijk personeel.
Ondanks de drukte neemt men goed de tijd voor je.

Linda paardenkooper 01-11-2021

Ruime keus in artiekelen en merken.
Personeel die weten waar ze over ptaten
Als je wat wil weten over een artiekel.
Gelukkig geen opdriniger verkoopers.
Voor mij een fijne winkel dus.

Bianca 01-11-2021

Uitleg over de tv en de verschillen met ander merk was zeer duidelijk. De verkoper ook vriendelijk en niet opdringerig. Echter was de wachttijd erg lang door maar één aanwezige verkoper. Meerdere klanten weggelopen vanwege de wachtrij. Dag later was weer geweest vanwege vergeten te kopen kabel, weer maar één medewerker terwijl er veel wachtende klanten stonden.

Vallie 66 01-11-2021

Ondanks het winkel in verbouwing zijn de medewerkers behulpzaam. Ik kom eigenlijk voor tel , na uitgebreid kijken, kom een jongen man naar ons toe en vragen of hij kan ons helpen. Nou en of..👍🏻👍🏻..kreeg een uitgebreid uitleg. Had zelf ook thuis al onderzoek gedaan..maar door hij ons zo veel uitgebreider uitleg weet we welk toestel bij ons ( mij ) paste..uitstekend personeel ..👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

HANS 01-11-2021

Erg goed geholpen zowel bij binnenkomst door de bewaking en daarna de winkelbediende die me erg goed geholpen heeft
Daarna een zeer vriendelijke kassière

Josa 31-10-2021

Een HP printer gekocht voor mijn dochter, dat had zij nodig om school opdrachten uit te printen. De prijs was goed niet te duur. Was goed geholpen door een medewerker, met de vraag als de printer ook geïnstalleerd kan worden op een chromebook. Mijn €10 korting gebruikt, die ik heb gekregen van Media Markt. Tevreden bezoek.

Carry Ajanovic 31-10-2021

We zijn doof en de medewerker bleef rustig praten en duidelijk uitleggen. Het was heel duidelijk informatie

Sjors 31-10-2021

Leuk geholpen nette winkel aardig en kundig personeel kom hier zeker terug om iets nieuws te kopen

Marij 31-10-2021

Goede service je word er goed en eerlijk geholpen. Uitleg over product is deskundig. Goede prijs.

Jef 31-10-2021

Super geholpen door de medewerker, met advies en prijsbepaling.
Goede uitleg gekregen en ook heel veel moeite gdaan met het zoeken naar de op voorraad zijnde smart match.
Verder super te vreden over de smart watch, gezien de mogelijkheden die de klok heeft, en de prijs kwaliteit verhouding.

Herrit 31-10-2021

Bij deze winkel geweest voor een slowcooker, personeel wat ter plekke was was niet deskundig zij hadden alleen verstand van wasmachines, in mijn ogen blijf dan bij de wasmachine staan en loop niet de hele winkel door om niets te hoeven doen een aanspreekpunt op de desbetreffende afdeling zou een goede oplossing zijn, wat zeer vervelend is dat je elke keer in deze winkel word aangesproken om je energie contract om te kunnen zetten, daar kom ik niet voor in deze winkel.
Heb dan maar gewoon een soundbar voor bij de pc gekocht, ook op deze afdeling was geen hulp.

P 31-10-2021

Gezellige winkel goede service personeel verstand van de producten en ruim gesorteerd

Okan 31-10-2021

Als ik een elektrische apparaat moet hebben, dan ga ik altijd naar MediaMarkt, in elk filiaal wordt ik perfect behandeld

Astrid 31-10-2021

Erg fijne winkel, klantvriendelijk en ze hebben verstand van wat ze verkopen.
Wanneer je een vraag of klacht hebt kan je wel beter naar de winkel zelf terug gaan dan via de online/telefonische klantenservice is mijn ervaring.
Ze denken met je mee en helpen ook zover ze kunnen.

FV 31-10-2021

goede voorlichting, Prima uitleg over de werking van het apparaat. klant vriendelijk.

Christi 31-10-2021

Ik ging heen met een printer die het niet meer deed. Er werd meteen gekeken wat er mankeerde en er werd snel duidelijk dat het niet zo op te lossen was. Mij werd verteld dat de printer opgestuurd moest worden, maar dat het ws voordeliger was een nieuwe te kopen.
Daarna voor oortjes gekeken. 2x een medewerker aangesproken met een hulpvraag. En beide mannen namen de tijd om mij te helpen met het opzoeken van bruikbare informatie.
Ik ben echt erg tevreden over de klantvriendelijkheid.

C de groodt 31-10-2021

Leuk geholpen door hele aardige dame.zonder opdringerig te zijn .volgende keer zullen we zeker deze dame weer opzoeken

m.horvest 31-10-2021

alles op voor raad goed koop en goede service en garantie beveel het iedereen aan

RIK Z 31-10-2021

Nerise (hopelijk spel ik de naam goed) en Niels van MM Hengelo hebben me goed geholpen bij de aankoop van een wasmachine. Nerise wist me zelfs te vertellen wat er precies aan de hand was met mijn oude machine. Daarbij waren beide spontaan en bereidwillig om te helpen. Wees zuinig op dit personeel Mediamarkt, heb het namelijk ook wel een anders meegemaakt.

Nico de Haas 31-10-2021

Vind het een fijne winkel makkelijk parkeren word goed geholpen niet opdringen ofzo

richard welgraven 30-10-2021

Ik heb gekozen voor mediamarkt ede omdat het een ruime winkel is met veel keus er is genoeg personeel om je te helpen en ze zijn heel klantvriendelijk en niet opdringerig.Ik kwam voor een telefoon en aangezien ik er niet veel verstand van heb had ik enige hulp nodig.Ik heb eerder al een laptop gehaald en deze werkt ook uitstekend.Dus logische keuze om terug te gaan.Ik heb er een telefoon van OPPO gekocht omdat die heel makkelijk te bedienen is en toch vele mogelijkheden heeft.Ik ben er zeer tevreden mee en aangezien ik al wat ouder ben is dit een echte aanrader voor iedereen die niet veel verstand van smarthphones heeft.Echt een toptoestel waar ik erg blij mee ben

johnny 30-10-2021

Ben snel en eerlijk geholpen.
Kreeg duidelijke uitleg over de aankoop die ik wilde doen .en ook meteen informatie over de huidige voorraad van het product.
Kon het dus op mijn gemak afhalen in de winkel.

Guy 30-10-2021

De winkel is fijn en overzichtelijk. Vriendelijk personeel. Hetgeen wat ik zo ht was nergens voorradig, ook niet online. Vanuit de website voorraad kunnen inzien van de winkels en dezelfde dag nog bij het dichtstbijzijnde filiaal het product kunnen bekijken en kopen. Het betreft een Cannon camera met travelkit, topding!