MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Martin 10-08-2019

Goede kennis van de apparaten is aanwezig en men neemt de tijd om je te helpen bij de keuze.

Renso Wolthuis 09-08-2019

Nieuwe vaatwasser gekocht bij media Groningen.
Binnen 20 minuten na deskundige uitleg verkoper besluit genomen.
Volgende dag afgeleverd en in 10 minuten was de machine geplaatst.
De zelfde avond met de nieuwe machine naar volle tevredenheid afgewasse.

Petra 09-08-2019

Wat ik van de shop vind?
De shop is niet helemaal gebruiksvriendelijk/duidelijk genoeg
Reden: volgens de website was het product welke ik wou bestellen in de winkel aanwezig. Zou ik bestellen zonder account dan krijg ik een mail om af te halen. Ik heb een account en was dus ingelogd, maar kreeg bij de betaling de mededeling dat het product niet af te halen was bij mijn winkel. Dit bevreemde mij.

Waarom ik in eerste instantie voor de shop heb gekozen?
Ik koop eigenlijk altijd mijn producten bij de Media Markt. Heb uiteraard ook even rondgekeken maar zag dat dit product in de winkel nog beschikbaar was dus in dit geval om teleurstelling te voorkomen wou ik het op voorhand vast bestellen om later op te halen.

Is de site gebruiksvriendelijk?
De site is buiten wat ik hier boven heb vermeld voor mij wel gebruiksvriendelijk

Was de levering verder in orde?
Nu heb ik uiteindelijk de bestelling en levering van het product anders opgelost met de Media Markt. Ik ben namelijk via WhatsApp met ze in contact gekomen. En daar heeft mijn winkel mij verder TOP geholpen. Er waren nog net 2 artikelen op voorraad en deze hebben ze voor mij bij de servicebalie neergezet zodat ik ze 's avonds zo kon afhalen. Dus dat is verder prima en netjes aangepakt en afgehandeld.

Al met al ben ik dus zeer tevreden met de Media Markt

Jan 09-08-2019

Goede service. Uitgebreid assortiment. Altijd een goede voorlichting. Snelle afhandeling bij de kassa.

Savannah 09-08-2019

Ik ga vaker na de winkel en ze zijn heel vriendelijke
En hebben goede spullen

M1415 09-08-2019

Goede kwaliteit alleen soms de personeel zijn niet helemaal klantvriendelijk!!!

Deze vraag snap ik niet. 09-08-2019

Overzichtelijke winkel, enorme keuze, goede bediening van deskundig personeel.

Peter 09-08-2019

Vond het product elders goedkoper, de verkoper zei dat er ook de verzendkosten bijgeteld worden.... zei hem dat ik ook parkeerkosten had voor bezoek aan de winkel. Hij bleef onvermurwbaar. Slecht!

GerardA 09-08-2019

De verkoopster gafperfecte uitleg over het product en checkte de voorraad.
Alles snel en daadkrachtig, zoals ik het graag zie!

E den Uijl 09-08-2019

de producten die ik bij Media markt koop zijn/waren goed !
ik heb nog geen slechte ervaringen gehad bij Media markt, maar het kan zijn dat dat ligt aan wat voor producten ik koop

A van de Westelaken 09-08-2019

DE winkel in Den Bosch vind ik persoonlijk onpersoonlijk te weinig personeel heb zelf mijn printer maar naar de kassa gebracht zonder advies.

Nvt 09-08-2019

Het artikel wat wij gekocht hebben is goed maar personeel heeft weinig belangstelling voor de klant

Per 09-08-2019

Mediamarkt Zoetermeer.
Leuke overzichtelijke winkel met van alles wat.
Goede informatiefe behulpzame medewerkers .
Dus een goede winkel.

Rick 09-08-2019

Het was hartstikke fijn om te shoppen op deze site.ondanks dat mijn mobiel online uitverkocht was heb ik hem toch kunnen reserveren bij het filiaal te Ekkersrijt en donderdag opgehaald en dan pas hoeven te betalen.snel geholpen door een heel klantvriendelijke dame.Het systeem is wel makkelijk dat je kan kijken in welk filiaal het artikel nog wel te verkrijgen is als het online al uitverkocht is. Goede sevice,gazo door !!!!!

René heuts 09-08-2019

Goede service veel keus en mooie aanbiedingen .mooie winkel vriendelijk en vakbekwaam personeel

Anke van Tuijl 09-08-2019

Gewoon een mooie winkel ze hebben er alles op gebied van elektronica en het winkelpersoneel is altijd behulpzaam

Jay 09-08-2019

Een goede collectie van Nintendo switch spellen. De medewerkers waren behulpzaam. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Mary Zwartbol 09-08-2019

Een zere ruime keuze in alle producten in zowel keuken als witgoed, audio en je word keurig geholpen bij elke vraag die je heb hoe simpel of hoe moeilijk die ook mag zijn

Lp 09-08-2019

Goede spullen en mooie prijzen. Retour producten snel en heel eenvoudig afgehandeld.

Maarten 08-08-2019

Wij werden in deze winkel vriendelijk en deskundig geholpen met een duidelijke uitleg over het aan te schaffen product

J G 08-08-2019

Makkelijk berijkbaar via metro en auto parkeren voor de deur groote keuzen en goed geholpen dus ga eens kijken

C.A.M. van Boxel 07-08-2019

site verwachtingsvol, snel en overzichtelijk, wij zijn al een beetje op leeftijd (84) maar werden prima geholpen bij onze aankoop.
In ieder geval een tevreden klant.

Hanny van werven 07-08-2019

Moest een nieuw mapje hebben voor mijn tablet. Een verkoper is met mijn gaan zoeken. Had namelijk een verkeerde mapje .hij ging zelf mee naar de begande grond. Ben deze verkoper ook zee dankbaar. Had voor het zelfde geld alles verkeerd gekocht .

wouter schellevis 07-08-2019

goed advies voor wifi versterker. zelf had ik de verkeerde, te dure, keuze gemaakt. Verkoper/adviseur had verstand van zaken.

Marinka 07-08-2019

Ik kwam in de winkel voor een vriendin maar besloot even langs de laptops te lopen, deze heb ik binnenkort nodig voor m'n studie. Hier werd ik vriendelijk aangesproken door een jongen die mij alles kon vertellen over de laptops en een vergelijkbare (eigenlijk betere laptop) voor me aanwees voor een betere prijs dan degeen die ik op het oog had. Ik ben echt goed geholpen en ging zeer tevreden de deur uit.