MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Sas Peek 18-09-2019

Er werd alle tijd genomen om te adviseren, zelfs over de kleur van de camera (Samsung e50). De camera van het toestel werd gedemonstreerd en vergeleken met andere , ik ben zeer tevreden.

Marcel Vugts 18-09-2019

Op zoek naar een Chrome cast, vroeg ik bij de tv afdeling waar ik deze kon vinden. Een uiterst vriendelijke jongeman, ging mij voor naar het begin van de winkel om aan te geven waar ik die kon vinden. Meteen ook het verschil in soorten laten zien. Super service. Het apparaat was plug and play, makkelijk te installeren.

Dimphy 17-09-2019

Omdat ik weer uitstekend geholpen ben door de medewerkers mijn fitbit gaf geen hartslag en de stappen teller deden het niet meer naar 3 maanden ik kon zo een nieuwe uitzoeken

Ton Wilhelm 17-09-2019

Was een van de weinige winkels die hem in voorraad had. Moest heel lang wachten voor ik geholpen werd. Het was druk en maar 1 u ziet het goed 1 medewerker. Hij mocht hem niet uitpakken en laten zien, ik wilde een zwart exemplaar maar die is volgens de kassabon grijs. Ik heb hem nog niet uitgepakt en ook de verzegeling niet verbroken.

HJ v C 17-09-2019

Reflectie op het niet leveren van combikoelkast en het slechte contact hierover.
Deze naar Mediamarkt verstuurd, en is blijkbaar geen reactie waard.

samenvatting:

±06-09-'19 via site combikoelkast besteld. "in voorraad"

Uiteindelijk géén levering hiervan en géén tijdige communicatie hierover.

±14-08-'19 alternatief door mediamarkt geboden door ons afgewezen. Ons inziens niet gelijkwaardig. Daarna elders gaan shoppen en wél vriendelijk én snel zijn behandeld.

±6-9-'19 uiteindelijk betaling retour ontvangen. Hierop lang moeten wachten. Ondanks onze vele telefoontjes en vriendelijke vraag om aandacht.

We verwachten nu dat Mediamarkt van ons ongerief wil leren en nadenkt over compensatie.

MVrGr HJvC

Johan 17-09-2019

Het is een mooie winkel daar kom je met plezier om te winkelen de keuze is enorm je kunt het overal vinden bij de MEDIA MARKT. Je wordt vriendelijk geholpen. Om een goede keuze te kunnen maken. ik zou het zeker aan bevelen naar mijn familie en ook buiten staanders en ook mijn vrienden.

H.M.J. Sanders 17-09-2019

Men word uitstekend geholpen met al je problemen! En ook nog uiterst vriendelijk

Lea 17-09-2019

Groot assortiment en prima service. Medewerkers zijn behulpzaam in het meedenken in oplossingen.
Gebruiksvriendelijke site.

THED 17-09-2019

ik ga naar de mediamarkt omdat ze daar altijd vriendelijk en ontzettend behulpzaam zijn met uitleg of antwoorden als je een vraag hebt dus beveel ik deze winkel zeker aan bij mensen

Hans Dirckinck 17-09-2019

We kwamen voor een nieuwe tv, goede uitleg daarover duidelijk zonder poespas prima.
Maar we zijn uiteindelijk voor een was en droger ( witgoed) , de uitleg ging zonder problemen alles uitgelegd over verschillende types, ze was duidelijk en behulpzaam met alle vragen die we hadden.
Vanmiddag geleverd en aangesloten de jongens waren hier zee kundig en behulpzaam.
Gewoon top.

Marlou 17-09-2019

De adviseur/ verkoper op de afdeling telefonie was top, geduldig, meedenkend en pro-actief!

Frank 16-09-2019

Ik ben tevreden over de MediaMarkt. Ik heb al veel spullen gekocht bij hen en heb nooit problemen gehad. Ik vind het erg fijn dat de factuur gekoppeld wordt aan je online MediaMarkt account. Een bezoek aan de Mediamarkt voelt voor mij als een kind in de snoepwinkel.

Keegan 16-09-2019

Ik winkel hier omdat het een verscheidenheid aan items heeft die ik heel cool vind en waar ik dol op ben. Ik hoef niet ver de winkel in te lopen om te zien wat ik nodig heb. Ik ben altijd tevreden met de service die ze me geven als ik om iets vraag.

Hans Dirckinck 16-09-2019

Gewoon top.

I.J.M. Durivou 16-09-2019

Het is makkelijk om te zien of het artikel op voorraad is. Besteld en ik ontving korte tijd later een bericht dat ik het artikel in de winkel kon ophalen! Super!!!

Anne S. 16-09-2019

Op 27/08/19 online een ventilator besteld, waarbij duidelijk aangegeven stond dat deze op voorraad was (en dus volgende dat in huis).
Op 30/08/19 mailtje ontvangen dat de ventilator toch niet op voorraad was en dat verwachting was dat het nog 3 weken ging duren.
Vervolgens de order geannuleerd.
Op 10/09/19 gebeld wanneer ik mijn geld kon terugverwachten (normaal zou dat 2 tot 3 dagen zijn).
Op 16/09/19 wederom gebeld omdat ik nog steeds mijn geld niet terug gekregen heb.
Verwachting is nu dat ik het 18/09/19 op mijn rekening zou moeten hebben (ben benieuwd).
Wat een bizar slechte service.
Laatste keer dat ik hier wat heb gekocht.

J wouters 16-09-2019

Fijne winkel, ruime keus. Het personeel vriendelijk en nemen de tijd om alles goed uit te leggen.

Tarun 15-09-2019

The customer service of Mediamarkt is very poor. You delivered the used and damaged product at my doorstep. I have tried to reach several time in store and through e-mail, but no one helped me. I am talking about mediamarkt Almere and order details are:

Delivery of damaged goods

Yvonne 15-09-2019

Keurig netjes geholpen door de medewerkers voor het overzetten van apps naar nieuwe tablet en goed advies gekregen.

E.W.B. Nijenhuis 15-09-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het de dichtstbijzijnde Media Markt is van mijn woonplaats. Ze zijn klant vriendelijk en zeer behulpzaam . Dat is mijn ervaring.

BeeKaa 15-09-2019

Waardebon ontvangen door overstap naar andere energieleverancier. Helaas werkte deze niet online (kwam vaker voor, zei men). Terug naar de winkel, er werd meegedacht en oplossing: bestelling af laten leveren in winkel en daar pas betalen. Tot mijn verrassing lag artikel al de volgende dag klaar. Top!

Berend Janus 15-09-2019

Wij komen al jaren bij Media Markt filiaal Oosterdokskade. Onze laatste aankoop is een warmtepomp droger en wij zijn erg tevreden over de bestelling als aflevering. De warmtepomp droger hebben wij nog niet gebruikt.

Ton. 15-09-2019

Oeps, mijn monitor van de computer heeft de geest gegeven.
Aangezien ik niet zonder computer kan ben ik in mijn speurtocht naar een nieuwe bij Media*markt in s-Hertogenbosch terecht gekomen.
Ik had op de website al gekeken naar het assortiment en de prijsstelling en ook vooral neer de reviews van andere klanten, maar in de winkel was ik stomverbaast over het werkelijke aanbod.
Ik werd op een zeer vriendelijke en professionele manier te woord gestaan door een bijzonder klantvriendelijke medewerker die mij een naar mijn wensen adviseerde voor een nieuwe monitor.
Thuis aangekomen de monitor geïnstalleerd en aangesloten.
Ik ben SUPER tevreden over het gekochte product en ben dan ook zeer tevreden met het mij aangeboden advies hierover.
Media*Markt ga zo door met het werven van bijzonder gemotiveerde medewerkers.

jdewild 14-09-2019

ik vind het een fijne winkel om te komen je wordt er goed gehokpen door de medewerkers daar

Strijkbout 14-09-2019

Omdat mijn strijkbout het begaf, zei mijn zoon, laten we even naar de Mediamarkt rijden, deze is in de Wall bij Leidsche Rijn, zo gezegd zo gedaan, super makkelijk, je rijdt de parkeergarage in, geen gedoe met kaartjes, handig parkeren op het dak , dan door naar een grote winkel van Media Markt, goed en snel geholpen door deskundig personeel, mooi strijkijzer gekocht, ik ben er heel erg blij mee, en zonder dat ik moest betalen!, voor het parkeren weer naar huis ( juist ja om te strijken)