MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Marga 12-02-2021

Door versoepeling van corona mag je weer producten afhalen. In mijn geval een beeldscherm. Tijdslot gekregen. Ik werd neme op tijd geholpen. Prima service en snelle afhandeling.

Jolanda 12-02-2021

Vandaag voor de 4e keer terug geweest met een laptop van anderhalf jaar oud. Ik kwam zeer gefrustreerd binnen maar ben met een fijn gevoel naar buiten gelopen. Mustafa van de helpdesk in Den Bosch heeft zijn uiterste best gedaan om ons te helpen en dat alles terwijl hij vriendelijk én begripvol bleef.

Angst onterecht 12-02-2021

Alhoewel ik huiverig was om mijn haperende i phone ( binnen garantie termijn) ter reparatie aan te bieden, was die angst niet terecht . Tijdens de reparatieduur kreeg ik een vervangende i phone. De reparatie tijd werd niet overschreden. Natuurlijk duurt wachten altijd lang, en de 15 dagen die waren aangegeven werden 10 dagen. Omdat reparatie niet mogelijk was(haperende Bluetooth) heb ik een vervangend exemplaar gekregen. Service medewerkers waren attent.

Renate 12-02-2021

Super vriendelijk en goed geholpen door klantenservice mediamarkt Den Bosch (XXX en XXX) telefonisch contact was erg prettig maar in de winkel ook nette afhandeling van retour. Toppers! Ook andere collega’s van de locatie waren erg behulpzaam.

Joppie 12-02-2021

Het is echt raar om nu een product op te halen bij de winkel vanwege de lockdown maar het is goed geregeld ze waren erg aardig ze stond wel in de kou ik zei kan je niet een jas aan doen dat ging ze doen

Y Nouwens 12-02-2021

Na enige tijd moeten wachten op me pre-order van de playstation 5.
Heb ik hem vandaag mogen ophalen.
En de medewerkers waren zeer vriendelijk.
En namen alle tijd.
Het blijft toch een winkel waar je je echt thuis voelt.

Siem 11-02-2021

SLECHTE SERVICE
Nadat mijn bestelling een dag te laat binnenkwam bleek het artikel defect (waarschijnlijk omdat ze een computermuis is een brievenbus pakketje hebben weten te proppen). Na telefonisch contact kon ik hem zo omruilen voor een nieuwe en was er nog gecontroleerd of het artikel op voorraad was, wat uit eindelijk niet het geval bleek te zijn en konden ze het daar niet oplossen door een nieuwe op te sturen of een gelijkwaardig artikel aan te bieden, dus voor niks die kant op gereden.
Het is dat het deels betaald is met een cadeaukaart en dat ik hem opnieuw zelf moet bestellen maar anders had ik het wel via amazon besteld.

Melvin 11-02-2021

Levertijd was onbekend, continu op de hoogte gehouden tot op de dag van levering

Een zeer tevreden klant

T. Lohman 11-02-2021

Slechte service een magnetron besteld nog geen twee weken later 30 euro goedkoper ik een mail gestuurd was en paar dagen te laat met reageren dus konden geen prijs verschil geven terwijl ik altijd al mijn witgoed en Electronica de bij media markt koop

IT 11-02-2021

Als het een -5 kon zijn had ik dat gedaan maar lager dan 1 kon niet. Heb een item van €260 op 25-1-2021 besteld en kon niet worden afgeleverd door de koerier "Trunkrs" omdat er een slagboom voor het gebouw staat (DHL, PosrtNL , UPS komen dagelijks) . Item volgens koerier retour aan de Mediamarkt. 3x gebeld met services en niemand die iets kan doen. €260 weg dat was het.

Frankko 10-02-2021

Ik heb een product gekocht bij Mediamarkt die volgens de leverancier nieuw is. Vandaag via de post binnen gekregen. Op de doos en de bon staat de naam van de nieuwe product. Maar tijdens het open maken van de doos zat niet de nieuwe product in maar het oude. Dus MediaMarkt is misschien wel iets goedkoper maar je koopt NIET het product dat op de website staat, op de bon en op de verpakking. Heel erg teleurstellend dat je niet eens zo’n groot bedrijf kan vertrouwen. Heb toen een chat opgezet met klantenservice (10-02-2021 18:50), het probleem uitgelegd en na 1 uur nog steeds geen antwoord ondanks re-zenden van het bericht.
Conclusie:
1) Als Mediamarkt een nieuwe product laag aanprijs, krijg je het oude product
2) Slechte klantenservice, ze doen niet eens moeite om een antwoord te geven.

Irene 10-02-2021

Bij mediamarkt koelkast en wasmachine besteld met extra service koelkast deur omdraaien en wasmachine aansluiten.
Leverancier kwam met de goederen weigeren de koelkast deur om te draaien omdat er gezegd wordt dat de juiste scharnieren missen, zelfs toen ik het boekje liet zien dat het met dezelfde scharnieren kan weigerde hij. De wasmachine wouden ze ook niet in de kast zetten omdat er gezegd wordt dat het te krap is.
Met mediamarkt gesproken en er werd een incident aangemald. 3 dagen later nog niets gehoord dus ik weer met mediamarkt Facebook berichten (omdat ze geen telefoon nummers meer hebben) hele dag gewacht op antwoord en toen werd het incident pas juist aangemeld en zouden de volgende dag nieuwe mensen komen.
2de bezoek van dynalogic, zij wisten niks van het Aansluiten van de wasmachine en konden zij dat dus niet doen. Koelkast deur wouden ze alleen omdraaien mits deze 24 uur al uit stond wat niemand vermeld had.
Weer mediamarkt gecontracteerd dat ik geld terug wou omdat ik het zelf ga doen, deze weigeren nu en werd er dringend aangegeven dat ik een nieuwe afspraak moet maken. Ik heb zelf nu de koelkast deur omgedraaid. Wat een slechte service. Voortaan bij coolblue bestellen.

Vincent 10-02-2021

Prima winkel en goed & vriendelijk behandeld. Een mooie Media Markt winkel op een goede locatie.

Sanmira 09-02-2021

Bij Mediamarkt een partybox besteld. Bij ontvangst was de doos al behoorlijk beschadigd. Maar oké, verder wel prima. Het geluid viel echter erg tegen en dus veel moeite moeten doen om een retourzending aan te vragen. Nu weigeren ze het geld terug te betalen omdat er krassen op de box zitten. Ik heb de foto's gezien en deze krassen zijn NIET bij ons ontstaan. Maar omdat je nu zelf niet retour mag brengen ben je aanhankelijk van een transportbedrijf en zeggen ze dat hij niet voldoet aan de retour voorwaarden. Helaas voor ons geen geld terug.
Zoek het er maar mee uit. het kopen van een artikel in deze lock down periode ervaar ik niet als verstandig.
Ik had hem gewoon maar in huis moeten laten staan en na de lock down zelf terug moeten brengen en foto's voor verzending moeten maken ofzo. Wat een naar bedrijf is door toch.

aartskate 09-02-2021

Ik had een week geleden een telefoon gekocht bij mediamarkt. Pas een week later kreeg ik een bericht dat die uitverkocht was en alleen de zwarte nog hadden, omdat ik zelf er achter aan was gegaan. Als ik niet zelf erachter aan was gegaan had ik gewoon een paar maanden zonder telefoon gezeten.

Geertje 08-02-2021

Absoluut waardeloze service. Telefoon besteld op zaterdagmiddag, keurig betaald. Dag van levering de dinsdag erop. Track en tracé link werkte niet, geen telefoon bezorgd. Klantenservice gebeld, er zou een incident gemeld worden en ik zou binnen twee werkdagen worden gebeld of gemaild. Bijna een week later nog niets gehoord of gezien. Weer klantenservice gebeld. Kunnen alleen een incident melding maken. Welke service wordt hier eigenlijk gegeven???? Er zou geprobeerd worden de bestelling te annuleren en dat zou minimaal 8 werkdagen duren?!?! Dat is meer dan anderhalve week! Ondertussen heb ik geen telefoon en ben ik mijn geld kwijt. Bedankt Mediamarktvoor de SERVICE

mark 08-02-2021

OP 21-2 een chromecast besteld, nooit geleverd gekregen, Product door transporteur terug naar mediamarkt gestuurd.
Zelf achteraan moeten gaan . tot op heden nog steeds geen betaling retour ontvangen en niemand die bij de mediamarkt weet
hoe nu verder. Ik moet maar weer een paar dagen wachten tot de mediamarkt gaat reageren .

RSVM 08-02-2021

Bizar slechte ervaring met Mediamarkt. TV online gekocht, welke ik wilde retourneren. Letterlijk een week lang vele uren met een chatrobot gechat welke steeds vastliep, in de wacht gestaan bij de klantenservice, en gemaild en steeds zou er contact opgenomen worden door 'het filiaal' waar de TV vandaan kwam. Dit gebeurde nooit dus elke dag weer bellen en wachten bij de klantenservice. Ze konden niets voor me doen, supervisor mocht ik niet spreken. Een retour aanmaken was teveel voor de klantenservice, in plaats daarvan werd het weer doorgestuurd naar het filiaal. Ik koop echt nooit meer iets hier, wat slecht.

Sjlomo 05-02-2021

Vandaag om half 12 een kachel besteld, binnen 4 uur aan de deur bezorgd. Heel netjes en onverwacht

john 05-02-2021

lG monitor online besteld. Op de site stond erbij dat hij de volgende dag geleverd zou worden, wat ook de reden was om bij mediamarkt te bestellen en niet goedkoper bij de kijkshop. Nu, een week verder, is er geen duidelijkheid wanneer het product wel geleverd gaat worden. Verschillende keren gesproken met slecht verstaanbare klantenservice, die je als het te moeilijk wordt gewoon weg drukken. Mediamarkt verschuild zich achter Post NL, waar ik geen boodschap aan heb, want heb namelijk een overeenkomst met Mediamarkt. Ik heb er begrip voor dat het in deze COVID periode bestellingen iets anders kunnen verlopen, maar diverse keren onjuist of niet informeren van klanten kan echt niet! Zelf aangegeven om de monitor eventueel zelf op te halen bij de locatie in Rijswijk , waar ik nu 2 weken geleden ook een printer ter reparatie heb aangeboden en dus beperkt open is, werd niet op in gegaan.

Amaru 04-02-2021

Het is gewoon een oplichterij. Ik koop een product online. Het blijkt defect te zijn. Vervolgens probeer ik met de klantenservice contact op te nemen, maar wanneer ik ze aan de lijn krijg na een half uur in de wachtrij te hebben gestaan wordt ik gelijk opgehangen. Ik probeer de online chat te gebruiken, maar daar wordt ik meteen disconnect wanneer ik mijn probleem uitleg.

Ze maken het onmogelijk iets terug te sturen, pure oplichterijmethodes die worden uitgevoerd hier.

Jeffrey 04-02-2021

Al 2 maanden probeer ik iets annuleren maar de klanten service laat niks van zich horen! Na 5 x 45 minuten in de wacht te staan en dan een bevestiging mail te ontvangen dat het geregeld GAAT worden heb ik er geen vertrouwen meer in. Bagger service.

Jesaja 03-02-2021

Goed werkende usb stick. En prima service. Ik ben niet anders gewend van Mediamarkt Assen

baktz48 03-02-2021

Allereerst, ik ga die €250,-- never nooit winnen, omdat dit een negatieve review wordt.
Ik heb 2 producten besteld bij Mediamarkt. Er werd slecht één van de twee afgeleverd.
Na ettelijke telefonische contacten heb ik de volledige bestelling schriftelijk geannuleerd en het afgeleverde pakket geretourneerd.
Wat schets mijn verbazing? Ik krijg de helft van mijn betaling terug. De andere helft niet, omdat ik die niet teruggestuurd heb.
De grapjassen bij Mediamarkt willen maar niet begrijpen dat als je 2 producten besteld er ook 2 producten afgeleverd moeten worden. Zelfs de info op de track&trace laat zien dat er 1 pakket is bezorgd.

T.w. Opdam 03-02-2021

Het apparaat dat wij besteld hebben kan ik nog niet beoordelen daar wij dit nog niet hebben ontvangen. Zaterdag een printer besteld en zou zondag geleverd worden. Inmiddels 4 dagen verder, wel 2 x mail gehad " nogmaals bedankt voor uw bestelling".Na 3 dagen gebeld waar de bestelling blijft. De printer is op voorraad en ligt nog in t magazijn. Onder tussen, ivm drukte, de bezorgdienst de schuld geven .