MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

A 18-03-2019

De winkel zag er goed uit. Personeel is vriendelijk en kundig om je goed te kunnen helpen.

Jaime Serradilla Gregorio 18-03-2019

Ik vind het overzichtelijk , snel ,duidelijk en goed adviserend winkel personeel . Als je er 1 keer bent geweest voel je je kind aan huis .

Ray 18-03-2019

Werd zeer goed en vriendelijk geholpen en er werd eerlijk meegedacht.
Winkel ziet er netjes uit, en erg fijn om een mediamarkt te hebben waar je nog gratis kan parkeren

Gerda 18-03-2019

Heel groot assortiment. Verschillende prijsklasse. Deskundig personeel. Goede uitleg. Goede service. Retourverzending goed geregeld. Perfecte parkeergelegenheid. Ruime openingstijden.

Esther G. 18-03-2019

goeie parkeergelegenheid, ruime winkel en we werden vlot en goed geholpen bij het zoeken naar een telefoon.

Lars van Haren 18-03-2019

Erg goed geholpen met de keuze voor mijn nieuwe telefoon. Erg blij met de goede service

Lidy Vos 18-03-2019

Vriendelijk personeel en altijd goed geholpen. Alleen veel te weinig personeel waardoor je vaak lang moet wachten als ze met een andere klant bezig zijn.

A Hendrikx 18-03-2019

Prijs is goed , personeel niet erg deskundig mis ook een leiding gevende 11

Gerard Bogers 18-03-2019

Shop is dichtbij.
Personeel is vriendelijk.
Overzichtelijke winken
Makkelijk parkeren

Niels 17-03-2019

De winkel in Son is erg overzichtelijk. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam en hebben mij goed kunnen adviseren. Daardoor heb ik de voor mij best passende pc kunnen kopen.

Famke 17-03-2019

Geen opdringerige verkopers maar zijn er wel als je vragen hebt. Alles is snel te vinden.

marbru 17-03-2019

We zijn heel goed geholpen bij aankoop van meerdere witgoed producten bij Mediamarkt Leeuwarden.

Adrianus vlasveld 17-03-2019

Ik kom graag bij de Mediamarkt winkels omdat de keuze groot is en ook bekwame personen, mij die informatie kunnen geven die nodig is.

Hans Cuijpers 17-03-2019

Koopje !! Ik werd snel en goed geholpen in MEDIAMARKT Heerlen.
Bovendien was de medewerker deskundig.
Ik ben BLIJ. 😊

Martin 17-03-2019

We hebben al enkele kleine producten online gekocht, en waren tevreden! Dus voor een laptop toch maar even gaan "voelen" in een winkel vam MM in eindhoven. Een 14 inch HO Pavillon gekocht. Dit was 3 weken geleden. Slechte wifi verbinding, tot het ergelijke toe. Ook storingen met touchpad, soms zeer traag. Opnieuw opstarten en het werkt weer, maar zo gaat dit niet goed natuurlijk! Router div. keren opnieuw opgestart. Werkt niet! Afgelopen vrijdag,na 3 weken, terug met laptop. Eerst naar de service bar gestuurd. Natuurlijk na 10 minuten nog geen uitval, en wilde men mij weer naar huis sturen, hij kon niets voor ons betekenen ! Niet dus! Er werd een chef bij geroepen die de computer op zou gaan sturen, met gebruik van een leen computer. PRIMA! Bij de servicebalie beneden werden wij goed te woord gestaan. Plotseling werd ons door die jonge dame medegedeeld dat deze HP nog in de omruilgarantie zat! We kregen gelijk een nieuwe toegekend! Deze nu een paar dagen in gebruik en werkt tot op heden perfect! ER IS OOK GOEDE SERVICE MOGELIJK, MET EEN BEETJE VASTHOUDENDHEID, EN DE JUISTE PERSOON OM JE TE HELPEN!! TOP!
SERVICE is een heel belangrijke afdeling van elk bedrijf. Hier was deze, voor mij dus op de juiste plaats. Succes met Uw aankopen.
Gr. Martin

Fransen 17-03-2019

De Mediamarkt in Hengelo is ons heel erg mee gevallen. Vriendelijk personeel, leggen alles goed uit. En zijn bereid om alles voor je te doen. Destijds kozen wij op aandringen van onze zoon voor deze winkel. Hij was er namelijk positief over en hij heeft gelijk. De reden dat we nu naar de winkel gingen was om de strijkijzer die bruin werd aan de onderkant, deze hadden we pas gekocht. Ook hierin heel correct geholpen en we mochten een nieuwe uitzoeken. We hebben al in de winkel gezegd tegen de verkoper: Wat een topservice! Je wordt gewoon serieus genomen, het wordt allemaal netjes uitgelegd. Niet verwacht van Mediamarkt. Over de website kunnen we niks zeggen die hebben we niet gebruikt.

duiven 17-03-2019

snelle en deskundige behandeling van mijn vraag een product te kopen en heel duidelijk bij de uitlevering en makkelike
ophaalbalie en hulpvaardig en vriendelijk personeel

C Vinke 17-03-2019

We werden keurig geholpen. Met extra uitleg. De verkoper had ons al gezien maar liet ons eerst even rustig kijken.

Frans W 17-03-2019

Goede bereikbaarheid, gratis parkeren (2 uur) Fijn personeel. Klein puntje van kritiek Ondanks drukte maar een kassa open.

Wil 17-03-2019

Deskundige informatie en goede service.
Medewerkers zijn klantvriendelijk en nemen de tijd voor de klant.

CijferMeester 17-03-2019

Verkoper heeft ons geholpen met het uitzoeken van de Ipad. Veel humor over en weer.
Jonge medewerker die enthousiast alles uitzoekt en toelicht, waar nodig. Toppertje

Nieuwenhuis 17-03-2019

We hebben een nieuwe tv gekocht en we zijn gehelpen door .... Ontzettend aardige vriendelijke en kundige jongeman. Hij geeft goed advies en weet er veel van af. Hij geeft duidelijk aan wat de verschillen per tv zijn. Wij zijn zeer tevreden.

Michael Alles 17-03-2019

Perfect geholpen in de vestiging Hoofddorp van de mediamarkt. Deze verkoper had echt verstand van zaken als het om Apple producten gaat. Had eerst de vraag aan een andere verkoopster gevraagd en die stuurde mij meteen naar hem toe, met de mededeling dat hij er echt alles van wist. Die mening deel ik compleet.

Conny v. Arkel 17-03-2019

Heel mooi winkel en niet duur en ze hebben veel dingen en niet duur en fijne mens die help top

Jt 17-03-2019

De winkel zelf is gigantisch met een uitgebreid
assortiment. Geen 10 omdat vooral de servicedesk en kassa slecht bemand wordt. Je staat zo 45 minuten te wachten. Voor service vragen en behandelingen kan je beter naar een andere locatie waar dat misschien beter geregeld is. Voor de rest is de behandeling in de winkel zelf prima geregeld.