MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Anita 04-04-2019

We zijn erg netjes geholpen. De medewerkster wist erg veel van het product wat we zochten.

J van Breemen 04-04-2019

Bij de aanschaf van een voor mij nieuwe telefoon werd ik heel correct geholpen doordat de man goed luisterde en naging wat ik van een telefoon verwachtte. Vervolgens werd ik uitstekend geholpen bij het installeren, in gebruik nemen van het toestel. Daarbij was het probleem dat ik mijn wachtwoorden niet bij de hand had en er dus vertraging optrad. Dat was geen aanleiding om de hulp aan mij af te breken maar men bleef mij helpen doordat zij zochten naar een alternatieve route zelfs toen dat betekende dat ik de volgende dag weer terug kon komen om het wrk af te maken, prima ervaring.

Geert 04-04-2019

Ik kon het product niet vinden werd gelijk geholpen door medewerker die samen met mij het juiste product opzocht

Busfantv 04-04-2019

ik koop al vaak hier wegens dat de shop alles goed laat zien en ook is alles goed te vinden wat je zoekt

Timmer 04-04-2019

Top product gekocht van bose. Tip: er staat een medewerker bij de headphones om te adviseren. Voor iemand zonder verstand van geluid en headphones kan dit een belemmering zijn.

Sanne 04-04-2019

Product zijn snel gevonden. Duidelijke info.
Leuke aanbieding en volgende dag al in huis.

RON 04-04-2019

Was zeer teleurgesteld in veel producten die wel als showmodel staan maar niet op voorraad zijn.

Marion de Wit 04-04-2019

We hebben juist voor MediaMarkt gekozen omdat het personeel weet waar ze over praten. Niets is te veel als je met vragen zit. Ook is het zo dat MediaMarkt geld terug garantie heeft. Dat houdt in als het aangekochte product ergens goedkoper is je het verschil terug krijgt.

Miesvg 04-04-2019

Kwam voor een spelletje dat helaas uitverkocht was. Toen zag ik een ander spel dat verkeerd was geprijsd (in mijn voordeel). Spel voor de goedkoopste prijs mee gekregen en nog veel vriendelijke tips gekregen.
Alweer een fijne ervaring dus. Houden zo!

K 04-04-2019

De service is heel goed. De prijzen zijn goed. En online is het gemakkelijk om producten te vinden en bestellen

Tjeerd Terpstra 04-04-2019

De mediamarkt heeft heel veel keus , en je word er prima geholpen.ik kom al jaren achtereen bij de mediamarkt ,en ze geven bovendien een geweldige sirvice

Aggi 04-04-2019

Grote en uitgebreid winkel waar je leuk kan shoppen en goede en lachend personeel

Ayse 04-04-2019

Goede en de juiste informatie over de tv die ik wilde kopen, daarnaast een goede actie aangeboden met ziggo abonnement, die goedkoper is en sneller internet dan mijn huidige provider, waarmee ik 100 euro korting kreeg op mijn tv aankoop.
Laat op de dag tv aangeschaft, snelle bezorging geregeld voor de volgende dag! Hele goede en snelle service!

Pep 04-04-2019

Medewerker heeft in de gaten dat je zoekende bent en reageert hier promt op. Als ik iets vroeg waar ze geen antwoord op had, ging ze naar haar chef om antwoord toch te kunnen geven. Top

Jolanda 04-04-2019

Eigenlijk ben ik niet weg van de mediamarkt. Het is me te massaal. Maar voor een nieuwe telefoon voor mn dochter toch binnengestapt op een woensmiddag. De verkoper had verstand van zaken. Nam alle tijd en dacht goed mee. Met een telefoon en goed gevoel de zaak verlaten#

media markt online 04-04-2019

Ik heb een televisie online gekocht, omdat mijn televisie kaport is gegaan. Er staat duidelijk bij dat besteld voor 23.59 uur er de volgende dag bezorgd wordt. Dit klopt echter niet. Je ontvangt niet eens een telefoontje of email dat het niet haalbaar is. Zie een stukje van de bon. Televisie is zelfs al betaald.

Levering Beschrijving Aantal Stuksprijs Totaal
(Voor 23:59 besteld, morgen in huis)

Als je dit niet kan waarmaken, graag verwijderen. In principe hoort er een vergoeding bij omdat de regel niet klopt. Als klant ben je zonder televisie, als deze kapot is.

Chantal 04-04-2019

De mediamarkt is altijd goed te bereiken. Dicht bij mijn huis en de deuren zijn open van vroeg tot laat. Dit vind ik het grootste voordeel. Verder zijn er altijd wel wat deskundige mensen aanwezig en word ik altijd goed geholpen. Ook zijn alle service die de mediamarkt biedt, zoals reparatie of levering, vaak erg snel. Nadeel is dat de winkel af en toe enigzins rommelig is. En persoonlijk vind ik het niet erg comfortabel dat de winkel zo fel wit belicht is.

Hagemans 04-04-2019

Gezocht naar nieuwe AB voor mijn TV. Enkele sites bezocht, MediaMarkt had een goede prijs en makkelijk online bestellen en ophalen. Betaling bij ophalen.

Lisa 04-04-2019

Verkoper behulpzaam en deed zijn best om de korting te geven die “alleen” online aangeboden werd. Met succes en tot vreugde van ieder.

Marvin 04-04-2019

Ruime winkel, netjes is en vriendelijk personeel. Ik zou hier een volgende keer weer naartoe gaan. Enige nadeel is dat de winkel niet heel centraal ligt ten opzichte van andere winkels.

Joop 04-04-2019

wordt altijd fijn geholpen goede kennis van zaken vooral als je wat ouder bent is dat belangrijk.
dus ik ben zeer tevreden.

Sam 04-04-2019

Ben tot nu toe altijd blij geweest met mijn aankopen bij de Mediamarkt, altijd erg vriendelijke service en er word de tijd genomen voor de klant om op zoek te gaan naar het juiste product die bij de wensen past. Of heb je een vraag over een product nemen ze de tijd voor je om je te informeren.

R. du Pau 04-04-2019

Ik ben door "Dirk" op uit zeer kundige en plezierige manier geholpen . Ook wees hiij mij op een aantal voordelen die ik zelf over het hoofd gezien had en mij toch wel behoorlijk voordeel opleverde

Lambertus 04-04-2019

Ik werd heel fijn en deskundig geholpen na thuiskomst werkte alles prima dus zeer tevreden

Velden 04-04-2019

Bij binnenkomst is de winkel overzichtelijk. Producten staan goed opgesteld en als je vragen hebt wordt je op een niet opdringende wijze van de benodigde informatie voorzien. Duidelijk, correct en volledig. Ik heb vaker producten hier gekocht en de wijze van benadering bevalt me uitstekend