MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

T.w. Opdam 03-02-2021

Het apparaat dat wij besteld hebben kan ik nog niet beoordelen daar wij dit nog niet hebben ontvangen. Zaterdag een printer besteld en zou zondag geleverd worden. Inmiddels 4 dagen verder, wel 2 x mail gehad " nogmaals bedankt voor uw bestelling".Na 3 dagen gebeld waar de bestelling blijft. De printer is op voorraad en ligt nog in t magazijn. Onder tussen, ivm drukte, de bezorgdienst de schuld geven .

Pieter770 03-02-2021

Gisteren ochtend heb ik een SSD gekocht. bij de aankoop stond, "voor 14:00 besteld, volgende dag in huis".
Helaas kreeg ik vandaag, een dag later, pas een mail met dat het pakket verstuurd is, en hopelijk tussen 17:00 en 22:00 aan komt.
Naar mijn mening, en met mijn ervaring, klopt de "voor 14:00 besteld, volgende dag in huis" dus voor geen meter.
MediaMarkt zou het gewoon moeten houden op volgende dag in huis, wat veel realistischer blijkt te zijn voor ze.

D 02-02-2021

Mega slechte service! Vandaag besteld, morgen in huis.. Na 3 dagen nog niet eens een verzendbevestiging. Als je weet dat het zo druk is en dit niet kan realiseren, haal het weg! Ook is er niemand te bereiken op de klantenservice, chat met een robot en vervolgens niemand meer. Telefoonnr is moeilijk te vinden en zeer onprofessioneel personeel!

Wendy 02-02-2021

Ook tijdens de Lockdown een super service van Mediamarkt Heerlen. Snel geleverd, top produkt

Pamo 02-02-2021

Een bestelling wordt door Mediamarkt geannuleerd en nu 8 dagen heb ik mijn geld nog niet terug!!
Gisteren een uur zitten wachten op een medewerker via de chat en nu alweer een uur!!

Ian 02-02-2021

Goede hulp tijdens het uitzoeken van de aankoop. Wel wil ik hierbij zeggen dat de medewerker niet erg veel verstand had van het desbetreffende product. Aan de kassa werden we goed geholpen door een medewerker die nogmaals vroeg of alles duidelijk was over het product.

Walter 02-02-2021

Prima service en supersnel geregeld en geleverd top gedaan heb zondag telefoon besteld en maandag kwamen ze hem al brengen

Laura 01-02-2021

Omdat ik thuiswerk met een laptop uit het jaar prehistorie, was het noodzakelijk dat ik een nieuwe laptop zou aanschaffen.
Aan mijn vriend heb ik gevraagd om een mooie uit te zoeken voor een bepaald budget en die voldoet aan al mijn wensen.
Zoals een echte wizzkid ging mijn vriend aan de slag en gaf me twee opties. Eéntje via bol.com en eentje via MediaMarkt.

Ik vond dat de MM een betere beschrijving gaf over het product doordat het o.a. overzichtelijker was. Na het lezen van ook een aantal recensies op andere websites, besloten om de laptop via MM te bestellen. De prijs was iets goedkoper. en de aanschaf ging makkelijk.

Om 16:00 de bestelling geplaatst en ik ging ervan uit dat ik het de volgende dag zou krijgen. Toen ik klaar was met werk om 18:00 heb ik besloten een wandeling te maken van een uur. Helaas kon ik mijn ronde niet afmaken en was ik om 17:40 alweer thuis. En maar goed ook! Want nog geen 3 minuten thuis en daar stond een medewerker van de MM Apeldoorn met mijn nieuwe laptop. Uiteraard enorm blij met deze hele snelle service. De afhandeling ging ook goed, een krabbeltje hier en daar, en een fijne avond gewenst.

En mijn laptop? Uitstekend verpakt, en doet zoals het hoort. Enorm blij met de service van MM

Frank Bijkerk 01-02-2021

Vandaag kreeg ik een e-mail met de titel" We hebben jouw hulp nodig" en de tekst: "Je hebt onlangs bij onze MediaMarkt webshop gewinkeld. Om de WOW te vinden horen wij graag hoe jouw ervaring hiermee is geweest.

Je zou ons een groot plezier doen door deze in 4 korte vragen te delen - een kleine moeite met een grote impact!

Op basis van jouw recente ervaring met onze MediaMarkt webshop op 22.1.2021, hoe waarschijnlijk is het dat je MediaMarkt zou aanbevelen bij vrienden, familie of collega's?"

Mijn antwoord: zeer onwaarschijnlijk

Toelichting:

1. Doe wat je belooft: bij bestellen voor 23:30 uur, levering de volgende dag en niet 4 dagen later.

2. Publiceer een telefoonnummer van de klantenservice.

3. Zorg dat klanten een medewerker kunnen spreken. Er wordt niet gereageerd op mijn verzoek aan de chatbot (25 januari) voor contact met een medewerker: "Een van mijn collega's helpt je graag verder. Een momentje. Een van mijn collega's neemt het gesprek over. Op dit moment is het drukker dan normaal, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen! Bedankt voor je geduld!". Tot vandaag (1 februari) niets meer gehoord. Niet van de chatbot en niet van een echt mens.

4. Lever een bestelling van twee identieke items niet op verschillende data met verschillende bezorgdiensten af (PostNL en Dynalogic).

5. Als het dan niet lukt om de volgende dag te leveren zoals je belooft, doe het dan wel zo snel mogelijk. Ik kreeg van PostNL het aanbod om voor 1,95 een dag eerder te laten bezorgen. Die optie hadden jullie ook, maar daar hebben jullie blijkbaar niet voor gekozen.

6. Zorg voor minder slechte reviews over jullie webshopservice. Na mijn slechte ervaring blijk ik een van de velen. Ik zou mij schamen met zulke rapportcijfers. Mediamarkt.nl scoort bij TrustPilot een-na-laagst van alle MediaMarkt webshops. Ga eens vragen bij je buitenlandse collega's waarom zij het beter doen!

Mij zijn jullie kwijt als vaste klant, ook in de fysieke winkel. Ik was zo boos over de slechte service, dat ik de twee items bij een concurrent heb besteld en die van MediaMarkt heb teruggestuurd (onbeschadigd, netjes in originele verpakking). En, voor het eerst van m'n leven moeite steek in het schrijven van een uitgebreide review. Zoals jullie zelf schrijven: "een kleine moeite met een grote impact!". Ik ben woest! Geen WOW te vinden dus bij de MediaMarkt. Doe er wat aan! En werk je bij de MediaMarkt en geloof je dit verhaal niet: neem gerust contact met mij op. Ik heb alle mailtjes en screenshots bewaard.

Schandalige Service !!!! 01-02-2021

Wat een slecht bedrijf is dit, beloven van alles en doen niets!!!!
Sub-woofer binnen 4 maanden defect, afgegeven ter reparatie en na 3 weken konden wij deze ophalen. Deze niet bleek gerepareerd te zijn en wel zwaar beschadigd door toedoen van de Mediamarkt. Nu moest de sub-woofer weer opgestuurd worden en zij zouden contact opnemen met de reparateur mbt de schade aan het apparaat. Na vele gesprekken met de klantenservice dat ik dit niet accepteer en toezeggingen van diverse mensen van de klantenservice dat er een nieuwe opgestuurd zou worden, gebeurd er helemaal niets. Iedereen schuift de schuld weg naar een ander en neemt geen verantwoording om het op te lossen. Wat een drama zaak is dit. Nu maar de weg van sociale media en recensies bewandelen.
Ik vind dat zij hun klanten laten barsten en zal hier dan ook nooit meer iets kopen!!

Jasper Meijer 31-01-2021

Normaal gesproken schrijf ik niet zo snel een beoordeling, maar deze keer vond ik het toch echt nodig.
Op Vrijdag 29-1-2021 een gamelaptop besteld van bijna 2000 euro waar ik netjes de avond een verzendbevestiging van kreeg. Mooi dacht ik, dan kan ik mooi de Zaterdag de laptop uitproberen en gamen.
Op Zaterdag 30-1-2021 kwam PostNL met het pakket, toen zag ik dat het nogal een vreemde doos was voor een laptop. Het bleek dus ook gewoon een magnetron te zijn.... Hoe kan je nou een magnetron opsturen i.p.v. een laptop, maargoed.
Ikke balen uiteraard, want ik had natuurlijk al willen gamen, maar vervolgens maar de klantenservice gebeld.
Na een half uur! in de wacht te hebben gestaan kreeg ik eindelijk een aardige jongedame aan de telefoon die mij prima heeft geholpen, dacht ik. Ze gaf aan dat ze een retourzending zou aanmaken waarvan ik een nummer krijg en dat de laptop dezelfde dag nog zou worden opgestuurd. Top, dacht ik, helaas heb ik hem dan pas na het weekend, maargoed daar kan ik mee leven.

Nadat ik de avond geen verzendbevestiging had ontvangen heb ik op Zondag 31-1-2021 gereageerd op het ticket wat voor mij was afgemaakt met de vraag hoe dit zat.
Krijg ik doodleuk een reactie dat ze de retourzending afwachten en ze vervolgens contact opnemen over het toesturen van het juiste product of geld teruggave.
Huh wat???
Ik zie namelijk tegelijkertijd op de website dat de laptop een levertijd heeft van minimaal 14 dagen....
Dit terwijl mij beloofd is dat deze direct zou worden verstuurd.

Dit slaat werkelijk nergens op. Dus ze wachten op het product retour, kijken of het product nog op voorraad is, wat niet meer is, en vervolgens geven ze het geld terug wat weer minimaal een week duurt.... Het gaat om 2000 euro, misschien voor jullie een klein bedrag maar voor mij niet.

Z Fokkens 30-01-2021

Online aanvraag van nieuwsbrief was echt bagger. De app werkt slecht.
Daarentegen zijn we supergoed geholpen door klantenservice en de lokale Mediamarkt.
Al met al is de Apple watch waar mijn dochter zo hard voor heeft gespaard, dezelfde dag nog bezorgd.

Jeroen 30-01-2021

Dus.. je wilt iets online bestellen en ziet de 'gekste' korting bij Mediamarkt.. Waarom niet denk je waarschijnlijk? In de winkelwagen, betalen en morgen binnen! Toch?

Ja.. dat staat op de website maar zodra je een product daadwerkelijk gaat bestellen, staat er ineens een andere datum; niet morgen! Agh.. die paar dagen wachten, wat kan er nou misgaan?

Whoops! Je hebt een email, de volgende dag al! Is die er al? Staat het klaar? Neuh! Je product is geannuleerd. Waarom?

Het product blijkt niet op voorraad te zijn en je krijgt je geld terug binnen 8 (!) werkdagen. 'De website loopt wel eens achter' is dan de reactie.

Niet te geloven! Mijn eerste ervaring met Mediamarkt online bestellen en het product komt niet op de beloofde datum (en gewoon helemaal niet), je krijgt een nutteloze email bij annuleren en contact opnemen kan enkel snel via social media, want dan ziet iedereen het!

Mijn eerste en laatste online bestelling bij Mediamarkt. Ik ben toch niet gek!

Mb 29-01-2021

Zeker niet tevreden hoe mediamarkt met oplossingen omgaat. Drie weken geleden een stofzuiger besteld deze zou twee dagen later bezorgt worden maar nee dat gebeurde niet , volgende dag ook niet , contact met vervoerder gezocht, problemen met het inscannen van labels , zou eind van de week opgelost worden, weer niet , intussen contact gezocht met media , 30 min aan tel voor 1 euro Pm . Het zou opgelost worden . Dus niet .wordt amper op mail gereageerd.weer gebeld omdat ze niet terug mailen , weer 25 min aan de lijn gezeten voor 1 euro Pm . Dus inmiddels al 55 euro verder. Laatste x beloofd dat ze het de volgende dag weer aan zouden bieden aan vervoerder , als dit niet goed zou gaan zouden we het horen en ons geld terug ontvangen.. Mail gestuurd twee dagen later nog geen reactie van media markt. Zo gaat het al drie weken . Dus nee ik zou de media zeker niet aanbevelen op deze manier .

Kimberly 29-01-2021

Ik wil teamleider xxx van de vestiging Leidschendam heel erg bedanken voor zijn genomen moeite om de luchtreiniger die ik besteld had ivm ernstige allergie eerder te leveren!!

Romy Beumer 28-01-2021

Zeer slechte service!
In november een samsung televisie gekocht bij de media markt. Op de website van media markt stond aangegeven dat hier bluetooth op zou zitten. Helaas was dit niet het geval en stond het “verkeerd op hun website”, werd ons vertelt. Verkeerd geinformeerd door media markt dus. De televisie zou bij ons worden opgehaald door hun en konden we retour doen. Dit was makkelijker gezegt als gedaan. Na 8 keer media markt gebelt te hebben, hadden we nog steeds geen afspraak. Slecht geholpen bij de klantenservice en zelfs meerdere malen nadat we onze vraag hadden gesteld weg gedrukt door hun. De keren dat ze ons “probeerde te helpen” hebben we meerdere malen aangegeven dat we onze orginele doos missen, waar de televisie in zat. Dit was geen probleem, werd er elke keer gezegt. Nadat we eindelijk een afspraak hadden gemaakt voor retour, werd de televisie opgehaald en meegenomen door media markt. Nu wordt ons vertelt dat we €200 minder terug krijgen voor onze televisie, omdat we de doos missen. We hebben niks gehoord over dat we mogelijk minder geld terug zouden krijgen, omdat de doos mist. Wat een onzin! Dit hadden ze ons veel eerder moeten melden, zowel aan de telefoon, in de mail of bij het ophalen van de televisie. Dit is niet gedaan. Als compesatie van hun fout, krijgen we in plaats van €200 minder retour, €150 minder retour. Waaaauw wat een service!!!! Belachelijk voor woorden!!!!

Graven 28-01-2021

Het Chromebook dat ik besteld heb is niet aangekomen. Mediamarkt is nauwelijks bereikbaar. Ik krijg steeds te horen dat het zo druk is. Er zou contact met mij opgenomen worden. Tot op heden nog niets gehoord.
Dus deze service is superslecht. Het kan voorkomen dat een pakket weg is. Maar zo'n groot bedrijf als Mediamarkt zou dan een nieuw pakket moeten sturen, het is immers al betaald. Of het geld moeten terug storten.

Gem 27-01-2021

Ik heb een Chromebook besteld en betaald. Deze is na twee weken nog niet geleverd. Diverse keten contact gestuurd. Geen reactie. Ik ga nooit meer iets bestellen.

Haarlem 27-01-2021

Heb een Sonos One gekocht, die staat op de site als online op voorraad! Nu nog steeds. 229 Euro. Maar binnen paar minuten al weer geannuleerd en Media Markt betaald pas na 8 dagen terug, ondanks dat ik met IDeal heb betaald. Zeer slordig! Dus zo trekken ze van mensen een heleboel geld en staan ze positief in cash flow. Ik koop niet weer bij MM aangezien je hun magazijn status dus niet kan vertrouwen en terugbetalen in dit geval makkelijk binnen 3 werkdagen zou moeten kunnen. Wees voorzichtig met dure aankopen !

Jan Nijman 27-01-2021

Volgens de site van mediamarkt was mijn Sonos playbase weer mogelijk te bestellen en vandaag besteld morgen geleverd. Top dacht ik, maar helaas kwam ik bedrogen en diep teleurgesteld weer met beide benen op de grond. Gisteren dus besteld en volgens de site de volgende geleverd. Helaas kreeg ik na de bestelling en betaling een mailtje, artikel niet in voorraad??? levering geschied later. Geannuleerd dus!
Hoe bedrieg je kopers, nou het voorbeeld is MediaMarkt en ze doen net of hun neus bloed. Mij benieuwen hoe lang het duurt voordat ik mijn betaling terug ontvang. Ik vrees het ergste.
Zou ik deze winkel aanbevelen, nou absoluut NIET dus.

Izèl 26-01-2021

Product besteld en volgende dag top en snel afgeleverd bij de buren. Pakketje opgehaald en bleek leeg te zijn.. Hele deuk aan de zijkant van de doos alsof er een hand in heeft gezeten. Joost mag weten waar het product is gebleven. Nog nooit eerder problemen gehad met mediamarkt, ben nu in afwachting van een proces wat er gaat gebeuren..😔

Pietpiraat 26-01-2021

Mediamarkt doet niet wat ze beloven me koeienletters op hun website. De klantenservice is uitermate slecht, en de medewerkers daar zijn het gezegde "klant is koning" onbekend. Na meerdere keren contact te hebben gezocht en div. Emails te hebben gestuurd, geen reactie, geen levering. WAARDELOOS BEDRIJF MEDIAMARKT.

Leon 26-01-2021

Ongelofelijk slechte service jullie komen jullie beloftes 3 maal niet na en dan stoppen jullie mijn bestelling en moet ik 7 dagen wachten op mijn geld zijn jullie wel helemaal lekker het gaat om bijna 130 euro jullie moeten je schamen echt waar wat een slechte service en dan nog is wat dan bel ik met jullie en verzekeren jullie mij dat het allemaal goed komt maargoed ik ga hier werk van maken

MEM 25-01-2021

Apparaat gekocht en €7,95 EXTRA betaald voor het afleveren in een bepaald tijdvak. Apparaat kwam ruim een dag later en Mediamarkt zei, op de vraag om de €7,95 terug te betalen: Niet zo fijn dat je je product later hebt ontvangen dan verwacht.
Helaas moet ik je informeren dat wij de verzendkosten niet aan je kunnen geven. Mijn excuses voor het ongemak.

Na een aantal mails en telefoontjes krijgen wij na heel veel moeite de €7,95 terug.
Slechte zaak en voor de laatste keer Mediamarkt! Niet aan te bevelen om hier te kopen!

Tamir Abrahim 25-01-2021

De mediamarkt website is heel eenvoudig, je kan er makkelijk je product opzoeken en ook nog de beste prijs. Het design is heel simpel en mooi. Er is meestal ook korting op producten dus kan je goede producten voor goedkoper halen!