MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Randy 25-05-2019

Het product wat ik zocht was niet meer op voorraad. Er werd een goed alternatief geboden

Bae 25-05-2019

Mediamarkt in Amsterdam zuid oost is groot, heeft een groot assortiment en is overzichtelijk.
Ik kon snel vinden wat ik zocht. Een fijne winkel op te shoppen.

Linda 25-05-2019

We zijn heel goed geholpen door zijn advies goedkoper uit dus dat is super fijn

Willemjan 25-05-2019

Vandaag mijn nieuwe camera gekocht in Zaandam. Uitermate netjes geholpen. De jongeman die mij hielp op de afdeling wist keurig te vertellen wat de verschillen tussen de camera's waren. En durfde ook een onderbouwd advies te geven welke camera een mooie upgrade was voor mijn huidige. De afhandeling bij de kassa bij de info-balie was in 1 woord netjes!

AdeP 25-05-2019

Goed advies gekregen voor mijn aankoop en zelfs ook nog extra advies gekregen over energie

Maurice 25-05-2019

Nadat het apparaat niet voorradig was in Amersfoort is er door de goede helper op de vloer ervoor gekozen deze online te kopen en dan te bezorgen bij ons
Wat een superservice

Simone marsman 25-05-2019

We werden goed geholpen en goede uitleg klant vriendelijk met het afhalen werden wel ook goed geholpen

Jo 25-05-2019

Goede uitleg van de verkoper die alle tijd had om ons alle in- en outs van de wasmachine en droger uit te leggen. Goede tip van hem gekregen om de anti vibratie matjes onder de machines te gebruiken om trillen en geluidsoverlast (prettig voor de onderburen) tegen te gaan.

Shabeen 25-05-2019

Media Markt is een fijne winkel om te shoppen voor elektrische apparaten en nog veel meer!
De service is ook top. De medewerkers kunnen je goed informeren over de apparaten.

Ber 25-05-2019

Ik ben vandaag vriendelijk en enthousiast geholpen bij het vinden van een nieuwe afstandsbediening.

Warnaar 25-05-2019

Ik winkel graag bij de Mediamarkt omdat er een groot assortiment is en er professionele medewerkers zijn die je helpen bij je aankopen.

Eef 25-05-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze een product hadden, wat ze niet dichterbij hadden. Het is een makkelijk bereikbare winkel en erg vriendelijk en kundig personeel.

Patrick 25-05-2019

Altijd goed geholpen bij Media Markt. Nu ook weer met uitleg en advies over ChromeCast.
Dik tevreden over de Chrome Cast! Werkt perfect.

Naresh 25-05-2019

Very nice customer service . I recommend to all my friends to shop here. Always friendly.

Eelco 25-05-2019

Goed geholpen door een verkoper welke duidelijke antwoorden had op de vragen die ik had. En was zeker niet op alleen gericht op de verkoop. Kreeg eerder die week ook de mogelijk gewoon even na te denken.

H.a.pieper 25-05-2019

Hallo mijn naam is Herman.Ben gisteren 24 mei met me dochter en mevrouw wezen winkelen bij media.Wat me op viel was klantvriendelijke personeel.We komen al jaren bij deze prachtige winkel je krijgt een goede uitleg van artikel wat je koop.We zijn heel erg tevreden.

Fam G.N. Verkerk 25-05-2019

De klantgerichtheid van het personeel wordt o.a. vertaald in een correcte en behulpzame houding. Daarnaast geven zij op verzoek een goed advies over de het product waar de klant belangstelling voor heeft.

TheFM 25-05-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het dichtbij mijn huis is en ik kan er altijd vinden wat ik nodig heb. De medewerkers zijn er ook altijd klantvriendelijk en ze helpen mij altijd heel goed.

Bessel van Looijengoed 25-05-2019

Alles tip top in orde. Maar het meest waardevolle winkelmoment in de prachtige vestiging van Mediamarkt te Duiven was: De geweldige klantvriendelijke hulp van de winkelmedewerkster die Nespressoproducten verkoopt. Ongelooflijk duidelijk, snel en correct. Fantastisch.

Joany 25-05-2019

Veel keuze aan assortiment, veel medewerkers aanwezig om vragen aan te stellen.

clm van velzen 25-05-2019

goed geholpen, vriendelijk personeel, alle geduld om ons informatie te geven over het product dat we wilden hebben.

Fam. Jobse 25-05-2019

Goede service ervaren! Wij zijn tevreden en zullen bij een eventuele elektronica aankoop zeker weer naar MEDIA gaab!

Marnix 25-05-2019

Geweldig advies in de winkel door de deskundige medewerker! Geweldige televisie voor een hele mooie prijs! Ben er zeer blij mee

Erik 25-05-2019

Super winkel. Erg uitgebreid en overzichtelijk. Je hebt zo wat je nodig hebt. Daarnaast hangt er een prettige sfeer en is het personeel super aardig. Echt een aanrader.

Moo 25-05-2019

Altijd snelle levering en genoeg keuze. Haal je pakket in de winkel op dan kun je t vaak nog dezelfde dag ophalen