MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

ati 17-01-2020

printer gekocht bij mediamarkt zoetermeer
meisje in de winkel ook de prijzen van de inkt laten zien
en niks was te veel ,heel leuk geholpen

Beste Ati,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent in de vestiging van Zoetermeer.

hendrik boorsma 17-01-2020

groot assortiment .vlotte bediening aan geboden .prijs naar kwaliteit.zo doorgaan.

Beste Hendrik,

Maarten 16-01-2020

Onze wasmachine was kapot, en met kleine kinderen is dit toch wel er handig. Dus na uitzoeken van een machine deze bij de mediamarkt besteld op de donderdag. Met de garantie voor 23.59 besteld morgen geleverd. Op vrijdag om 12 uur nog niks gehoord, waarna ik via de site van de mediamarkt er achter moest komen dat er een leveringsprobleem was. Geen melding / communicatie van de mediamarkt zelf. Direct op de vrijdag zelf gebeld met de klantenservice van de Mediamarkt, de klantenservice medewerker die je aan de lijn krijgt kan niks voor je betekenen, dit moet een andere afdeling doen. De belofte was dat ik dezelfde dag terug gebeld zou worden, dit is niet gebeurd.

Zaterdag ochtend weer gebeld, wederom een callcenter medewerker die zelf niks kan inzien of regelen, nogmaals de belofte gekregen dat we ditmaal toch echt dezelfde dag teruggebeld zouden worden. Wat een verrassing dat dit toch weer niet gebeurde.

Al met al zeer slechte communicatie en geen enkele vorm van hulpvaardigheid naar de klant, enige wat er vanaf kan is “sorry” “het spijt ons” maar naar een oplossing wordt niet gezocht.

Uiteindelijk uit het niets aan het eind van de zaterdag een mailtje en sms’je ontvangen dat de machine op zondag geleverd zou worden. Geen enkele vorm van afstemming mogelijk of je wel of niet aanwezig bent. Na bellen met de Mediamarkt maakte dit niet uit, het bezorgbedrijf moet toch kosteloos 3x terugkomen...

De plaatsing viel ook tegen. De wasmachine is geplaatst zonder de dempingsrubbers die volgens het leverancier eerst geplaatst moeten worden. Deze zijn in de hoek gelegd bij de boekjes waar je pas achter komt als je het boekje gaat lezen nadat de bezorgers weg zijn. Nu dienen we zelf weer de trommel te zekeren, de wasmachine te keren rubbers aan te brengen en weer te installeren. Eigenlijk dient het hele installatie proces opnieuw te gebeuren, terwijl dit onderdeel is van de aankoop.

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw feedback. Dit helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad. Excuses voor het feit dat je lang hebt moeten wachten op je levering.

Uit je bericht begrijp ik dat jouw wasmachine inmiddels is geleverd. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden. Heb je nog vragen? Dan wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Op deze manier kunnen we kijken wat wij voor je kunnen doen.

MediaMarkt.

Jan vd Broek 16-01-2020

uitstekende service goede uitleg over het gekozen tablet .Winkel start klaar heel fijn binnen 15 min start klaar

Beste Jan,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze Powerservice.

huub geerligs 15-01-2020

voldoende keuze mogelijkheden, goed bereikbaar en zeker met de parkeergarage in het zelfde gebouw. Klantvriendelijk en goed en kundig personeel. Heel netjes geholpen en geadviseerd.

Beste Huub,

Harry 15-01-2020

Ga al jaren naar de Mediamarkt. Keuze genoeg in de artikelen waarin ik geïnteresseerd ben. Klantvriendelijk en zeer ervaren personeel.

Beste Harry,

Ruud 15-01-2020

Ik bestel al een tijdje via deze webshop.Deze vind ik zeer overzichtelijk en goed onderbouwd.Artikelen zijn zeer duidelijk en snel te vinden op de site.Altijd een snelle levering van het bestelde artikel. Zodra besteld krijg je een mail hoe het verder verloopt met de zending. Prima je bestelling is altijd goed te volgen. Ook fijn dat je met je clubkaart(die je overigens gratis kunt aanvragen)punten spaart die je later weer van pas komen.De service is is perfect, geen klachten hierover.Rustig thuis winkelen en niet goed, zonder gedoe weer retour. Geweldige site.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw enthousiaste review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service die wij bieden.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Patries 15-01-2020

Perfect geholpen en hele goede uitleg gekregen over de diverse stofzuigers (merken en types). Ook gelijk de stofzuiger ingeschreven bij Dyson voor extra garantie. Nu werkt deze ook nog perfect, dus wat willen wij nog meer......

Beste Patries,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je goede uitleg hebt gekregen met betrekking tot de stofzuigers.

Maikel 15-01-2020

Omdat ik thuis eerst via website van de mediamarkt producten kan vergelijken is het winkelen in de mediamarkt zelf zo gedaan. De winkel is overzichtelijk en kon zo mijn producten vinden, welke ik via de website had uitgezocht.

Beste Maikel,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven over onze website en winkel.

Hugo Eindhoven 15-01-2020

Overzichtelijke winkel met breed aanbod. Personeel kundig, behulpzaam en vriendelijk. Geen bla-bla, maar klantgericht advies. Snel en goed geholpen.

Beste Hugo,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven onze service en advies van de medewerkers.

gs-er tje 15-01-2020

Geen rare verrassingen bij de mediamarkt. Doen gewoon wat ze moeten doen. Ook reparaties voeren ze conform de voorwaarden uit.

Hans e 14-01-2020

Lichte aantrekkelijke winkel met heel vriendelijk personeel
Bij vragen goede kennis van het product
Wekt vertrouwen en wij kochten direct een nieuwe telefoon

Beste Hans,

Steve 14-01-2020

Lekkere georganiseerde winkel met voor ieder wat wils.
Kon het artikel niet vinden en werd keurig geholpen.

Beste Steve,

stikpet 14-01-2020

De winkel zelf is prima, maar de service is echt te zot voor woorden. Ik had een vaatwasser gekocht met 'power service'. Vervolgens vier keer verkeerd geinformeerd/voorgelogen:
1) De vaatwasser zou nog op voorraad zijn en gereserveerd worden. Dit werd in de winkel gezegd, en tweemaal aan de telefoon waren er ook geen problemen, bij de 3e keer aan de telefoon was de vaatwasser ineens niet op voorraad. Waarom zo vaak gebeld? Zie mijn 2e punt.
2) Ik zou gebeld worden voor een afspraak. Na vijf dagen zelf maar gebeld. Zou snel gebeld worden, wat niet gebeurde, dus dag later maar weer zelf gebeld. Zou maandag of dinsdag gebeld worden, dus woensdag zelf maar weer gebeld.
3) Levering zou voor installatie gebeuren op dezelfde dag. Dit werd door het bedrijf dat Mediamarkt gebruikt gegarandeerd (door de leidinggevende van degene die ik gesproken had). U raadt het al, op de dag kreeg ik eerst een telefoontje van de installateur die dus nog niks te installeren had. Daarna die dag niks meer van de installateur gehoord. Levering kwam nog wel, dus tijdens de kerst fijn een vaatwasser in de weg en zelf mogen afwassen. Na de kerst kon pas een week later een installateur alsnog komen. Ik ben dus nooit gebeld voor een afspraak.
4) Na klagen over de mail krijg ik bericht van mediamarkt met de letterlijke tekst: "Wij willen u vragen als u tijd heeft om even langs te komen dan kunnen ze samen met u in het systeem kijken wat er precies is gebeurd.
En mocht het niet goed zijn gegaan hoe u het vermeld dan zouden wij u gelijk het bedrag terug geven."
Ik dus naar de Mediamarkt, zij kijken het na. Mijn verhaal klopt gewoon. In de mail stond dus 'het bedrag terug geven'. Dit was 79 euro, maar kennelijk is dat bij mediamarkt hetzelfde als een waardebon van 25 euro? Na aandringen nog 40 euro uitgesleept maar nog steeds geen 79 euro.

Het verhaal is nog wel wat langer, maar heb dus een maand mogen wachten (en zelf afwassen), eindeloos zelf moeten bellen, twee keer extra naar de winkel moeten gaan, en niet krijgen wat beloofd wordt.

Beste,

Bedankt voor je feedback. Dit helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je lang hebt moeten wachten op de power service. Ik hoop dat wij voor een oplossing hebben gezorgd. Zo niet, vraag ik je om contact op te nemen met onze klantenservice via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/.

Op deze manier kunnen we kijken wat er al is gebeurd en hoe wij dit eventueel nog kunnen oplossen.

Sollydezmond 14-01-2020

This is one of the worst companies I have ever come across. The customer service is unqualified, slow and they really don’t care. We went in knowing what tv we wanted.

Trying to find someone to help you is impossible there’s never any workers free to help and answer your questions.

We are paying monthly for the TV. We kept on being passed from one department to the next and then back to the same departments again! It took 1 hour and 30 minutes to buy a TV, ridiculous.

The TV is meant to be delivered today but we just received an email saying they don’t have it in stock.

I will never go there again. We will happily bring our money somewhere else!

Dear Solly Desmond,

Thank you for your feedback, your feedback helps us improve our service.

It is annoying to read that you have had such an experience with the store staff. We strive to offer the best possible service.

I hope we have found a solution. If not, I advise you to contact us at: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Greetings,

Media Markt.

van Dongen 14-01-2020

Goede overzichtelijke winkel. Uitleg over gekocht product was goed. vriendelijke verkoper.
een aanrader om naar deze winkel(BREDA) te gaan

Beste,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven over onze vestiging in Breda.

Maarten 13-01-2020

De plaatsing viel ook tegen. De wasmachine is geplaatst zonder de dempingsrubbers die volgens het leverancier eerst geplaatst moeten worden. Deze zijn in de hoek gelegd bij de boekjes waar je pas achter komt als je het boekje gaat lezen nadat de mannen weg zijn. Nu dienen we zelf weer de trommel te zekeren, de wasmachine te keren rubbers aan te brengen en weer te installeren. Eigenlijk dient het hele installatie proces opnieuw te gebeuren, terwijl dit onderdeel is van de aankoop.

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw feedback. Dit helpt om onze service te verbeteren.

Op deze manier kunnen we kijken wat wij voor je kunnen doen.

MediaMarkt.

Creed 13-01-2020

Waardeloos bedrijf , bet geen oplossing bij verdwenen pakketjes ,en als het dan ie voorradig is moet ik er maar mee leren Leven.chapeau MediaMarkt!!!

Beste Creed,

Bedankt voor je feedback, dit zorgt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met je pakketje. Ik hoop dat wij voor een oplossing hebben gezorgd. Zo niet, vraag ik je om contact op te nemen met onze klantenservice via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/.

JG 13-01-2020

In een avond 3 artikelen aangeschaft, bij alle drie zeer goede uitleg en informatie gehad. Snel en vlot geholpen, met name de mevrouw op de koffieafdeling!!

JoostJohan 13-01-2020

Verkoper heeft geduldig en uitgebreid ons te woord gestaan bij vragen en uitleg. Fijne service.

Beste,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven over onze service.

Nel 12-01-2020

Fantastisch geholpen. Ik ben 73 en mijn vragen werden goed en duidelijk beantwoord.

Beste Nel,

Bedankt voor het delen van jouw review,

luttmer 12-01-2020

wij zijn zeer vriendelijk en zeer duidelijk geholpen met volop de tijd te nemen en alle voor en nadelen door te nemen,hierdoor was onze keuze zeer makkelijk en afgelopen tijd hebben wij steeds meer bij mediamarkt gekocht tot volle tevredenheid in een woord GEWELDIG

danny 12-01-2020

helder overzicht van koopwaar. vriendelijk personeel met een beetje geduld word je ook goed geholpen. geduld is nodig daar het over het algemeen goed bedrijvig is in de winkel

Beste Danny,

Bedankt voor het delen van jouw feedback. Wij zullen dit meenemen als tip voor de toekomst.

B de vaan 12-01-2020

Geweldige ervaring super aardige medewerkers product wat ik heb gekocht werkt prima ik geef het een dikke 10

Beste B. de Vaan,

Albert Boon 12-01-2020

Bij de ingang is het een en ander veranderd. Was even zoeken hoe de indeling is geworden en kassa nog steeds een onprettige actie, want altijd te weinig personeel, dus......wachten.

Beste Albert,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Wij nemen jouw feedback mee als tip en we hopen je hier in de toekomst ook van te kunnen overtuigen.