MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Rien Thesseling 20-10-2019

vakkundig en vriendelijk personeel die de tijd nemen om je te informeren over het aan te schaffen produkt.

Sien 20-10-2019

Zeer tevreden, ondanks de drukte goed geholpen. Een klein minpuntje: op verschillende plekken in de winkel piepen er allerlei alarmen, de eerste 10 minuten gaat dat nog wel maar daarna is het irritant.

mopke 20-10-2019

prima in orde , ondanks de drukte goed advies gekregen en netjes geholpen, goede keus kunnen maken !!!!

Jan Willem Bakker 20-10-2019

Positief verrast bij Media Markt Sontplein te Groningen. Op Zondag 20-10-2019 om 14:40 liep ik de "smoor drukke" winkel van Mediamarkt binnen. Enkele dagen geleden heb ik nl. een nieuwe elektrische tandenborstel van Oral-B (smart 4900) gekocht maar helaas ging ie na 3 keer gebruik niet meer aan. De servicebalie stond goed aangegeven en ik zag dat het ook hier druk was, desondanks zag een vriendelijke medewerker mij en hij wees mij erop om even een nummertje te trekken. Toen ik aan de beurt was werd ik geholpen door de eerder genoemde vriendelijke medewerker (Mattijs Benjamin). Hij hoorde mijn probleem aan, bekeek de aankoopnota en de defecte tandenborstel. Direct bood hij mij aan om een andere tandenborstel uit te zoeken. Toen ik een nieuwe tandenborstel van het zelfde type uit het schap pakte, zag ik dat hij ruim €16,-- goedkoper aangeboden werd (iets met BTW vrije dagen). Toch een beetje vervelend om dit te zien en dus melde ik dit bij de bovenstaande medewerker. Hij zei "nou chill toch, dan krijgt u het prijsverschil gewoon terug". Nou, als dit geen service is. Mattijs Benjamin en Media Markt hebben vandaag mijn verwachting overtrokken.

Als ik weer iets nodig heb dan ga ik zeker als eerste bij de Media Markt kijken en na bovenstaande ervaring niet aarzelen om te kopen.

Mike 078 20-10-2019

Het is de grootste elektronicawinkel in de regio en we waren op zoek naar een mobiele telefoon. Daarbij zijn we fantastisch geholpen door verkoper Dylan, die ons met zijn kennis van zaken een hele goede deal heeft bezorgd. We zijn zeker tevreden en het ligt in de lijn der verwachting dat we de volgende keer wederom naar de Media Markt gaan voor diverse aankopen.

Hanneke de Beer 20-10-2019

Ik ben zeer tevreden over de uitleg bij de verkoop van een wasmachine en de levering daarvan. Ook vind ik de btw dagen geweldig , de winkel heeft een ruim assortiment

Ben 20-10-2019

Winkel met ruime keuze van artikelen,
Verkopers geven goede en uitgebreide uitleg over het artikel.
Vragen worden duidelijk beantwoord.
Service bij de afwerking van het gekochte artikel,zoals betaling en hulp het dragen van grotere (zware) artikelen, heel goed.

Hans, Rotterdam 19-10-2019

Camera in winkel gekocht.Gekomen ben ik door Btw weg ermee actie.
Ik zag een interessante aanbieding en verkoper was ondersteunend en zeker niet aan het pushen om het product aan mij te slijten.Ik dacht er over na en na even vroeg de verkoper belangstellend of ik mijn gedachten over de aankoop had laten gaan
Nog even de voors en tegens afgewogen en uiteindelijk gekocht.
Ik werd vriendelijk en zeer deskundig te woord gestaan.

Nieuwe Smartphone 19-10-2019

Goed geholpen door de medewerker van MediaMarkt. Hierdoor kon ik uiteindelijk en goede keus maken voor een nieuwe Smartphone.

Sen 19-10-2019

Ik vind de mediamarkt een verschrikkelijk drukke winkel, ze zijn telefonisch ( regionaal) niet bereikbaar ; alleen het hoofdkantoor te weten de klantenservice. Veel producten gaan na aankoop in de aanbieding; zodat er heen en weer gebeld moet worden om dit helder te krijgen. Veel producten hebben een beperkte levensduur of gaan snel kapot.

Frie 19-10-2019

na een medewerker gevraagt om uitleg over een aankoop van een ereader en na deze uitleg waren we er zeker van dat we de goede aankoop konden maken, dus wij tevreden naar huis.

de Jong 19-10-2019

Donderdagavond MM te Leeuwarden.Na enigzins lang te hebben moeten wachten ivm drukte en personele bezetting computer afdeling, een jongeman aangesproken die als verkoper werkte. Onze vragenlijst kenbaar gemaakt. Vervolgens duidelijk en helder uitleg verkregen. Notebook van keuze niet meer in schap als zijnde vrije voorraad. Verkoper niet voor 1 gat te vangen en vraagt even geduld en gaat in magazijn kijken. Daar nog nieuwe in onaangebroken doos gevonden. Gezien een ICT verleden aantal vragen gesteld aan verkoper, vervolgens technisch goed onderlegd beantwoorde de verkoper de vragen. Resultaat een op maat geadviseerd notebook en nog kleine "bij-verkoop" na advies van verkoper. Al met al tevreden klant. Enige puntje van kritiek: de eeuwige vraag of we ook over energie willen voorgelicht worden. Al enige jaren is dit een vervelende afsluiting van een verder prettig bezoek aan de Media Markt.

Malle Pietje 19-10-2019

Wat een heerlijke actie van deze winkel , 3 halen 2 betalen , lp’s , cd’s , dvd’s , bleu-Ray’s ,
alle combinaties mogelijk . 2 a 3 keer per jaar , tot de volgende keer . Bedankt MM.

Viola 19-10-2019

Ik wist al wat ik wilde kopen toen ik naar de Mediamarkt ging (in Leidschendam). Toen ik een medewerkster aansprak of ik iets kon vragen of dat zij bezig was, gaf zij aan even bezig te zijn. Zij gaf echter ook direct aan dat ze even een andere collega zou roepen, waarna zij zwaaide naar een mannelijke collega een flink aantal paden verderop. Hij kwam (letterlijk) gelijk aangerend, heeft nog even bij mij gecheckt of ik echt zeker wist wat ik wilde hebben, heeft het artikel gepakt en zelfs via zijn tablet nog even dubbel gecheckt of het echt de goede versie, kleur etc. was. Super snel, goed, vriendelijk en met een grote glimlach geholpen. 2 duimen omhoog en een groot compliment voor deze jongen! Zulke fijne medewerkers zijn tegenwoordig zeldzaam! Voor mij was dit het eerste bezoek aan de Mediamarkt in Leidschendam, maar zeker niet de laatste!

Herman Rolsma 19-10-2019

Na miskoop (showroommodel), geld terug en nieuw btw dagen model acer laptop gekocht.

Jan Willem Palm 19-10-2019

Fijne overzichtelijke winkel in Duiven! Vriendelijke , zeer behulpzame medewerkers! Door nieuwsbrief op de mail, altijd goed op de hoogte van aanbiedingen!

Emmie Stokkel 19-10-2019

Men was zeer behulpzaam en vriendelijk, ondanks veel vragen die ik had. Dus ik ben heel erg tevreden, en kom beslist weer terug. Chappeau!!

Nicole 19-10-2019

Na altijd maar jonge weekendkrachten zonder kennis van zaken getroffen te hebben, hebben we nu 2 uitstekende (vaste) adviseurs / verkopers gevonden die óók in het weekend werken! We zoeken hen steevast op wanneer we advies willen.

Hans 18-10-2019

Perfecte levering en super service ivm korting. Zonder probleem geld geretourneerd gekregen. Helemaal top

stillekracht 18-10-2019

bij media markt duiven werden we heel goed geholpen door een medewerker voor onze koffie apparaat stofzuiger airfeay
alle vragen die we hadden werden goed uitgelegd
zeker een aanrader

WillemS 18-10-2019

Ik kwam kijken voor een mobiele telefoon. MediaMarkt had er te kust en te keur. De medewerker heeft mij op een rustige manier geholpen en waar nodig uitleg gegeven. Ben over de hulp en de gekozen telefoon tevreden.

J wouters 18-10-2019

ik vind deze winkel fijn omdat, ruime keus is. verschillende prijsklasse en ik heb nog nooit gehad dat er een artikel die ik wilde hebben er niet was. ook kan het personeel is vriendelijk en staat voor je klaar

Marja Brand 18-10-2019

Tja ben gewoon Fan van jullie winkel.
Leuk personeel.Goede tips.En supervriendelijk .En hele goede uitleg.

Zijderveld 18-10-2019

De goede service en adviezen, het personeel is behulpzaam en altijd bereid om je te helpen

ans 18-10-2019

leuk geholpen niks was te veel gevraagd. De verkoper heeft goed advies gegeven.