MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 455 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Patrick 01-06-2019

Prachtige full HD televisie met android aan boord, erg handig. Alle belangrijke app zijn aanwezig.

Ontevreden klant 01-06-2019

Belachelijk dat het teveel moeite is om de website up-to-date te houden. Dagen lang op een wasmachine gewacht die dus achteraf, nadat ik ze zelf heb opgebeld, niet meer op voorraad bleek te zijn.
Als de website up-to-date was had ik een andere besteld, verder gekeken of rekening kunnen houden met een langere bezorgtijd. Wat een bagger klantenservice, minstens een WEEK bezorgtijd verschilt nogal met "vandaag besteld, morgen in huis". Voor niks vrije dagen opgenomen en dan ook nog eens zelf erachteraan moeten bellen.
Jullie geen geld, ik geen wasmachine!
Klantenservice, dat moeten jullie duidelijk nog wat beter leren!!! Nogmaals, een kleine moeite om de website up-to-date te houden en klanten JUIST te informeren en tijdig te informeren over een geplaatste bestelling.
Een automatisch gegenereerde mail over de bestelling kan ook bevatten dat er geen meer op voorraad is.
Maar goed, het kwaad is geschied hopelijk leren jullie hier iets van.
Slechte service kan altijd verbeterd worden! Succes ermee!!!

Lukas 01-06-2019

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, weet ook veel van de apparatuur af. Maar weet niet voldoende over verbindingskabels VGA en HDMI. (welke aansluitingen er op de apparaten zitten).Lukas

Geert 01-06-2019

Ik had een koptelefoon die stuk was met garantie, omruilen geen probleem.
Uitzoeken van nieuwe goed geadviseerd door verkoopster.
Fijne winkel goed personeel in Venlo.

Eilien 01-06-2019

Ik heb voor de Mediamarkt gekozen vanwegen de ruime keuze en de bereidheid van het personeel om de uitleg van de artikelen die ze verkopen zo goed mogelijk te geven en als je per ongeluk toch een verkeerd artikel heb is het ook geen probleem om het om teruilen .

CarstenS 01-06-2019

Goede assortiment en het personeel bijzonders vriendelijk en bereid om te helpen.

Zo zou het moeten zijn, medewerkers die als adviseur werken en hun eerlijke mening geven.
Dan kom je als klant ook graag weer terug. :)

jo 01-06-2019

goed product en niet te duur heb stofzuiger gekocht en moet zeggen de info die ik erbij kreeg was geweldig, gord personeel

Shaam 01-06-2019

De service, advies en de warme ontvangst, het lijkt erop alsof je de verkoper al jaren kent. De tijd die ze nemen om iets uit te leggen, geeft een vetrouwd gevoel

Nanook 01-06-2019

Ik ging voor K-pop albums en ik wist dat ArenA filiaal deze had. Daarom ben ik naar deze winkel gegaan.
Ik ben zeer tevreden, ruime keuze en vriendelijk personeel.

BenR 01-06-2019

ik werd super geholpen, klantgericht, klantvriendelijk, deskundig en zonder een snel verkoop praatje. De oplossing die voor mij goed was en niet de duurste. Echt klasse geholpen.

Marcel 01-06-2019

Super geholpen. Thuis via de app het uitgevogeld, en toen het product opgehaald in de shop in Enschede. Kassiere was erg vriendelijk .

KlantL 01-06-2019

Super goed geholpen bij het zoeken naar een passende autoradio binnen mijn wensen. Het personeel was geduldig en geen vraag was teveel. Ik had echt het gevoel dat deze medewerker echt geïnteresseerd was, en deze was dan ook nergens door afgeleid. Ondanks een wat langer gesprek probeerde hij het niet " af te kappen" maar nam echt de tijd.

Jcm.knijpstra 01-06-2019

Ik ben nogmaals een review gaan maken niet wetende of mijn review nu wel of niet wordt geplaatst door kieskeurig.Ik vind het fantastisch dat er zo'n strenge controle wordt uitgevoerd betreffende de reviews,maar ik heb nu niet de zekerheid op de hij goed gekeurd is door kieskeurig.
Dus wil ik voor de zekerheid toch even vermelden hoe blij ik met mijn aankoop ben.
Om te beginnen heb ik eerst relaxed online de MediaMarkt op gezocht en naar de mobiele telefoon s gekeken en daar op mijn gemak alle aan mijn wensen voldane telefoons gekeken.
Ik wilde of de Motorola one vision of de samsung A50.
En omdat ik zag dat de Samsung in de aanbieding was ben ik net even voor sluitingstijd vlug de stad in gegaan.
Alkmaar heeft een mooi overzichtelijk pand waar alles makkelijk te vinden is .
Dus bij binnenkomst ben ik direct naar de telefoons gesneld en heb even staan kijken toen zag ik dat de winkel al bijna ging sluiten.
Maar er kwam een verkoper aan en vroeg of hij mij nog ergens mee kon helpen.
Ik zei ja de Samsung A50 maar ik zie hem niet .
Dus toen zei hij dat klopt die liggen hier in het aanbiedingen vak ik zei ok en nog een hoesje en die werd mij ook gegeven en hup naar de kassa en echt 10 minuten later stond ik buiten met telefoon en super blij mee .ik typ er nu mee.dit is de 4e mobiel al dus ik kom al een aardig aantal jaar daar en een keer was mijn screen protector niet op mijn telefoon gedaan dus thuis helemaal in de stress .volgende dag meteen heen en geen probleem werd er meteen op gezet .en zelfs net voor sluitingstijd nemen ze gewoon de tijd voor je dus ik ben super tevreden en ga sowieso voor alles wat ik nodig heb naar de media markt en niet te vergeten ze verkopen geen nee.
Plus de prijs is goed en als je wil kiezen is er in elke op tijd klasse een artikel dus duur of midden klasse of een koopje n toch goed dus ik zeg doen met veel of weinig poen.

Westerlink 01-06-2019

Zaak ziet er overzichtelijk uit, personeel is hulpvaardig! Goede kennis van zaken en alle vragen konden direct beantwoord worden!
Toppie!!

Eliass 01-06-2019

Ik vond dat iedereen lekker gezellig was en een grapje ondertussen maakten en dat de medewerkers echt behulpzaam waren en vriendelijk !

Anouk 01-06-2019

Vriendelijk geholpen door de medewerker. Voorheen heb ik al de basis cursus fotografie gevolgd waarbij de uitleg super was. In de winkel kreeg ik door de zelfde meneer hulp met het maken van een nieuwe afspraak voor de gevorderde cursus.

Hans van der boon 31-05-2019

Vind mediamarkt een supergoede winkel en de service is altijd top!
Ik en mijn vader hebben 2 nieuwe Samsung telefoons gekocht, X heeft ons geholpen geeft een goed advies en zeer klantvriendelijk kan niet beter!

Lieke 31-05-2019

Kregen goed advies en vooral ook eerlijk advies
Eigen ervaringen werden gedeeld door de verkoper. Er word je niet zomaar iets aangesmeerd er word goed geluisterd naar wat je wensen zijn en wat je van het product mag verwachten

Frans 31-05-2019

Uitstekend geholpen voor combinaties diverse audio/licht apparatuur en ook nog eens gewezen op bonus bij afsluiten energiecontract, wat goed uit kwam omdat dit over een half jaar afloopt.

AtK 31-05-2019

prima vestiging, ruime voorraad en vriendelijk personeel.
Personeel is goed ingelicht en zeer hulpvaardig .

Ernest van Deudekom 31-05-2019

Prima service een vriendelijke verkoopster en goede uitleg over het product

Jeannet 31-05-2019

Ik ben helder en duidelijk door een jongeman die verstand van zaken had geholpen bij de aankoop van een iPad.

Irma 31-05-2019

Zeer vriendelijk en niet opdringerig personeel.
Hier kan ik tenminste de aankoop gelijk zien en voelen hoe zwaar hij is wat nattirlijk niet altijd meer kan.

H.a.pieper 31-05-2019

Vandaag een mooie aankoop gedaan. Samen met onze dochter en me vrouw naar mediamarkt geweest.wat ons opviel gemotiveerde personeel en vriendelijk geholpen.We zijn heel erg tevreden.

J.gielissen 31-05-2019

Heel veel keus en perfecte uitleg en service , dat heb ik bij mediamarkt zelf ondervonden