MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

KvD 01-07-2019

De winkel is goed bereikbaar, gratis parkeren, enorm veel keuze en uitstekende service!!

Nav Bacha 01-07-2019

Goede service en advies.
Ook wanneer je niet tevreden bent met het product helpt mediamarkt je met het zoeken naar een nieuw product dat wel bij je past.

Patrick 01-07-2019

Men houdt zich niet aan de afgesproken levertijd en stelt de klant daarvan niet op de hoogte.
De klantenservice wil je niet helpen als je geen factuurnummer hebt.
Kortom: Klantonvriendelijk, komen afspraken niet na en zijn niet oplossingsgericht.

gen 01-07-2019

we hebben een scheerapparaat gekocht in filiaal den bosch..heel erg fijn geholpen en nog wel door een vrouw terwijl we voor een mannelijk artikel kwamen.. ze nam alle tijd voor wat ik zocht..helaas apparaat niet op voorraad maar wel met haar advies een andere gevonden.hopelijk is deze nasr eens want ik moet het nog cadeau geven

Hendriks 01-07-2019

Vakbekwaam, vriendelijk en netjes. Niet alleen de winkel maar ook de bezorging

Ted Sas 01-07-2019

zeer vriendelijk geholpen door DHR Mohamed goede aanbeveling smartfone service
alleen bij de kassa werkte de korting voucers niet dit gaf veel oponthoud uiteindelijk door de dienstdoende chef opgelost door een kadokaart in te voeren.
vr gr Ted

Richard 01-07-2019

Online bestellen is in tegenstelling tot kopen in de winkel een drama.
Niet kunnen leveren, waardeloze klantenservice, bestelling kan niet geannuleerd worden.
Kortom een wekenlang drama om je aankoopbedrag terug te krijgen.
Kortom ga naar de winkel of als je toch online wilt bestellen doe dat bij een andere website.

Fran 01-07-2019

Ik vond het een mooie shop. Alles staat logische op twee verdiepingen. Helemaal fijn is dat je 1 uur minder betaald voor het parkeren. Geholpen door 2 vriendelijk medewerkers.

Rebelwhisje 01-07-2019

Ze hebben zo wat alles onder één dak dus je hoeft nergens anders heen. Als er iets stuk is sturen ze het op of ze vervangen het ter plaatse. Ideaal!

Joshua 01-07-2019

Meiden vd service balie zijn altijd supervriendelijk en vaak heeft de Media Markt ook goede acties. Voor ik mn A50 met 20% korting ging afhalen, kreeg ik nog een reminder in mn email dat ik nog een voucher van 10 euro korting had gekregen 3 weken geleden. Top!

Arie 30-06-2019

In Mediamarkt Alexandrium wordt je altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Als van de garantie van een product gebruik moet maken helpt Mediamarkt goed. Het producten aanbod is goed.

MY 30-06-2019

Medewerkers mogen wat meer geduld hebben met de klanten aangezien niet iedereen heeft oversl verstand van.

Dion Beuting 30-06-2019

We werden super snel geholpen, chille vent en hij gaf ons serieus advies en probeerde niet ons het duurde spul aan te smeren! Geweldig

Rogier 30-06-2019

Goede prijs kwaliteitverhouding. Veel op voorraad en vriendelijk personeel. En ze bieden een digitale versie van je aankoopbewijs en dat is wat mij betreft een must voor elke winkel.

Anisha Gielissen 30-06-2019

Ik had op Vrijdag 28 juni een JBL charge 4 besteld ik zag dat ik dit alleen kon bestellen en via de webshop een dichtstbijzijnde winkel kon kiezen om af te halen in de winkel en te betalen in de winkel ik kreeg zelfs nog eens korting omdat ik club lid ben kostte het voor mij nog minder ik werd geholpen door vriendelijk personeel zowel in de winkel als achter de kassa helemaal tevreden!!! Via de app van media markt kon ik als bewijs laten zien dat ik het besteld had online

waarheidjes 30-06-2019

De manier waarop wij zijn geholpen voor maken van keuze tav de juiste tv was erg plezierig. Door duidelijk aan te geven welke keuzes gemaakt konden worden, door te laten zien welke verschillen er zijn in types, hebben wij goede keuze kunnen maken. Kortom een prima winkel met prima personeel.

Arie A 30-06-2019

Vriendelijke medewerkers die meedachten over de aankoop. Snelle reactie op onze hulpvraag.
En aanvullende uitleg over het product

Femke 30-06-2019

Ik heb in de winkel zelf een aankoop gedaan. Je gaat naar de Mediamarkt voor een ruim assortiment tegen een aantrekkelijke prijs . Helaas is de uitleg van de producten door de adviseurs nooit helemaal goed, dat moet ik wel zeggen. Dus ga zelf goed voorbereid op pad. Verder een top winkel.

Wilma wonder 30-06-2019

We hadden de koelkast kapot en buiten boven de 30 graden dat is niet handig
Een besteld bij een ander maar werdt niet geleverd wegens schade en wij maar wachten
Balen dus zelf er maar achteraan gebeld de volgende dag maar ze konden niets doen tot de koelkast bij hun terug was met andere woorden nog steeds geen koelkast
Bij mediamarkt het probleem voorgelegd en meteen vriendelijk geholpen
Hier hadden ze hem wel op voorraad en kon meteen vanmiddag geleverd worden
Super
Nog geen 4 uur later stond hij al in huis
Dat is nog eens servies zeker met nog gratis koffie ook omdat er even navraag werd gedaan.
Van mij krijgt mediamarkt een dikke 10

Gab 30-06-2019

Ietwat lang moeten wachten door drukte, maar service is super. Vriendelijk personeel en goede uitleg van producten.

Monique 30-06-2019

Goede informatie gekregen van de medewerker zodat ik de juiste aankoop heb gedaan

wendy 30-06-2019

super geholpen bij de kassa. Echt een hele vriendelijke jongeman die duidelijk plezier had in zijn werk. een verademing in deze tijd moet ik zeggen!

T.Regeling 30-06-2019

De media markt heeft een heel groot aanbod, en de medewerkers weten precies wat je hebben moet als je verteld wat je wensen zijn

Karol 30-06-2019

zeer goede winkel snelle service snelleelke bestelling wordt tot 3 dagen geleverd en de koerier is altijd leuk verzending

Klink 30-06-2019

Prima geholpen al missen we de prijsgarantie van vroeger. Toch een beetje gek...