MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Ruud ST 02-08-2019

Zeer goed geholpen bij de aankoop van een nieuwe telefoon.
We zijn geslaagd, alleen het overzetten van data van een Windows tel. naar Android was voor de service desk even stoeien, maar met het naar huis gaan hadden we een werkende telefoon die alles doet !
Geweldig geholpen met veel geduld van de medewerkers

Alex Moore 02-08-2019

You can do a little better if you help with better signs where to find the products you looking for.

Ynna 02-08-2019

Super winkel!!!. Ladyshave scheerstukje niet meer leverbaar. Aankoopbedrag terug gekregen en een nieuw apparaat gekocht! Nooit zoiets meegemaakt! Ladyshave was van maart 2017

Tom 02-08-2019

Airco besteld die volgens de website vandaag besteld morgen in huis was. Vervolgens de dag erna even een belletje gepleegd om te vragen waarom ik nog geen Track&Trace code had gekregen of iets anders gehoord had. Vaag verhaal over storing en dat er nog geleverd gaat worden. Week later weer gebeld waarom ik nog steeds niets had gehoord. Toen te horen gekregen dat de voorraad op de site niet klopt en dat er nabesteld was, ik zou binnen enkele weken alsnog de airco ontvangen. En een paar dagen later (inmiddels meer dan een week sinds de bestelling) kreeg ik ineens een mailt je dat ík de bestelling geannuleerd zou hebben. Achteraan gebeld en te horen gekregen dat er proactief was geannuleerd vanwege de voorraad en dat als ik alsnog wilde proberen de airco te krijgen dat ik dan opnieuw moest bestellen.

Ik ben dus een week lang aan het lijntje gehouden, en het meest schandalige is nog dat ik er telkens zelf achteraan moest bellen omdat ik anders gewoon niks te horen kreeg. Er zijn webshop partijen waarbij je voor een bestelling van enkele euro's nog betere service krijgt dan het minimale wat je zou verwachten (en toch niet krijgt) van een grote partij als de mediamarkt.

Marieke 02-08-2019

Mooie en overzichtelijke winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken.

Michel 02-08-2019

Zeer goede verkoper die meedenkt en denkt in oplossingen. Veel moeite gestoken om aan wensen vd koper tegemoet te komen.

Meedenken en topadvies 01-08-2019

De winkel in Son op Ekkersrijt is gemakkelijk bereikbaar en gratis parkeren. De winkel is overzichtelijk en ik werd direct geholpen door een zeer aardige floormanager. Hij gaf goede adviezen waardoor ik een goede en passende keuze kon maken.
Ook al was ik iets duurder uit dan gepland ben ik zeer tevreden met mijn aankoop. De artikelen waren op voorraad en ik kon er dezelfde dag nog van genieten.

john v zuijdam 01-08-2019

goede parkeergelegenheid , kundig en behulpzaam personeel en geven je een goed advies zodat ik met een beter product naar huis ga !

Mollie 01-08-2019

Onlangs een telefoon met abonnement gekocht bij mediamarkt online.
Helaas de nodige problemen , dus contact gezocht via mail, in de standaardreactie staat dat het tot 5 dagen kan duren voordat er contact opgenomen wordt. De volgende dag dan maar langs de lokale mediamarkt. De vriendelijk medewerker in de winkel constateert dezelfde problemen en biedt aan het toestel om te ruilen totdat duidelijk wordt dat het toestel online gekocht is icm abonnement. De winkel geeft het telefoonnummer van de online klantenservice en kan verder niets betekenen. De dame aan de lijn van de klantenservice is wederom vriendelijk maar kan ook alleen de klacht aannemen, kan zelf niets doen en ook niet doorverbinden met iemand die dat wel kan.

na 3 dagen van mailen , winkelbezoek en telefonisch contact nog geen contact kunnen krijgen met iemand die ook echt iets kan betekenen.. Van Mediamarkt geen wouw van mij en onbegrijpelijk dat zo loopt

Ton 01-08-2019

Uitmuntende service, vriendelijk en behulpzaam. Tevens werden we attent gemaakt op de actie van Budget Energie.
We kwamen Bij Mediamarkt Hoofddorp terecht doordat Mediamarkt Cruquius geen voorraad had.
Ik zal hier met plezier naar terug gaan.

Ton 01-08-2019

We kwamen in Hoofddorp terecht doordat Mediamarkt Cruquius geen voorraad had.
Ik zal hier met plezier naar terug gaan.

Patricia 01-08-2019

Goed aardig en bekwaam personeel .
Prijs goed. Bezorgen goed en gratis.
Gewoon geen op of aanmerking

Riet 01-08-2019

Zelfs 1 ster hebben ze niet verdiend. Laptop ter reparatie weggebracht en na een maand!! krijg je bericht dat je de laptop weer kunt halen. Daar aangekomen blijkt dat ze niets hebben gedaan omdat er geen bon bij zat! Dat hadden ze kunnen zeggen toen we de laptop kwamen brengen of in ieder geval binnen die maand. Mediamarkt, wij zijn niet gek maar zij wel.
Wat een slechte service. Dat was wel de laatste keer dat we daar iets hebben gekocht.

Hans 01-08-2019

Ik heb op zaterdag 27 juli 2019 een airco besteld, die op voorraad was en waarvan de verwachtte levertijd 1-2 dagen zou zijn. Aangezien het weekend was, ging ik er sowieso al niet vanuit dat die zondag of maandag geleverd zou worden, alhoewel ik wel bericht kreeg dat die zondag geleverd zou worden, maar helaas. Maandag gebeld -een wachttijd van ongeveer 25 minuten- om te vragen of ik zelf een andere datum moest prikken, maar dat hoefde niet omdat het gewoon op voorraad was. Uiteindelijk woensdag bericht gekregen dat het donderdag geleverd zou worden, maar donderdag (vandaag) toch weer bericht gekregen dat het morgen geleverd wordt, tussen 08.00 en 22.00, een marge van 14 uur waarvoor ik zelf overigens niet gekozen heb. Laten we hopen dat dit ook plaatsvindt. In feite ben ik de hele week afspraken aan het wijzigen of annuleren omdat ik thuis moet zijn voor het aannemen van zo'n groot apparaat, en eindeloos aanbieden doet Mediamarkt ook niet. Daar naast had ik het product ook desnoods bij een concurrent kunnen bestellen als die wel leveren naar afspraak. Maar nee, acquisitie door valse beloftes is belangrijker.

In 2007 heb ik al eerder een grote aankoop gedaan bij Mediamarkt, met slechte ervaring van de reparatieservice, lange wachttijden, en valse beloftes qua reparatie, 12 jaar later is er weinig veranderd blijkbaar. Zolang moreel verantwoordelijkheidsgevoel ontbreekt wanneer men diensten en producten in bulk aanbiedt, blijft het een trieste bedoeling. Echt bar slecht dit.

Hugo 01-08-2019

Ik heb zaterdags besloten om 3 ventilatoren te bestellen bij de mediamarkt.
Dit omdat deze dan op zondag al bezorgd zouden worden wat duidelijk bij t artikel was vermeld.
Zondag rond 14.00 nog geen mail dat de ventilatoren bij mediamarkt het magazijn hadden verlaten.
Daarom even contact opgenomen via chat, men zegt daar dat 1 dags levering een streven is en dat dit in hun verkoopvoorwaarden staat....
Er was niets aan te doen, een koerier was ook niet mogelijk omdat dit allemaal niet zo gemakkelijk te regelen was.
Het zou zo snel mogelijk geleverd worden zei ze nog in de chat..
Wij maar weer de hitte getrotseerd zonder ventilatoren in de hoop dat ze er maandag zouden zijn...
Uiteindelijk wo nog contact gehad via chat, maar na 10min wachten op een medewerker heb ik de hoop opgegeven.
Nu DONDERDAG zijn ze binnen gekomen.

Ronald 01-08-2019

Op vrijdag, niet lang na het middaguur, een oven besteld op basis van de belofte 'vandaag besteld, morgen in huis'. Ik vreesde al dat daarmee de volgende werkdag werd bedoeld, hoewel dat niet gezegd werd.
Op maandag de hele dag thuis geweest. Geen bericht, geen oven.
Klantenservice gebeld. Duurde 15 minuten voor ik iemand aan de lijn kreeg. Een juffrouw die haar best deed en niet vaak genoeg sorry kon zeggen. Uitleg over problemen met een verhuizing. Of ze kon zeggen wanneer mijn over kwam? Dat kon ze niet. Of ik de bestelling af kon zeggen zodat ik elders een oven kon bestellen? Ze kon niet beloven dat dat zou werken; wellicht was het bestelproces daar al te ver voor gevorderd. Maar dat kon ze niet zeggen. Ik zou de avond voorafgaand aan de bezorging bericht krijgen.
Vandaag, donderdag, is de oven bezorgd door PostNL. Het bericht dat men zou komen was er pas vanochtend. Ik had erop gerekend mijn oude oven mee te kunnen geven, maar omdat de bezorging door PostNL was kon dat niet. Daar moet ik dus alsnog een oplossing voor gaan bedenken.
Na openen van de doos (waar een gat in zat) blijkt de opvangbak van de oven een deuk te hebben. Ik heb de oven nog niet geprobeerd, en ik moet maar afwachten of het verder in orde is.
Nooit, nooit, nooit koop ik meer iets bij de MediaMarkt. Ook niet in de fysieke winkel. Voor hen tien anderen. Prutsers.

Jochem 01-08-2019

Ik kreeg zojuist een mailtje van Mediamarkt met de vraag of ik mijn aankoop wil reviewen. Ik heb twee weken geleden een ventilator besteld met de hoop 'm op tijd binnen te krijgen voor de twee heetste dagen van de eeuw ("vandaag besteld, morgen in huis").

Helaas was er wat vertraging met de levering, na een onbeantwoord privébericht op Facebook om hierover te vragen (anderhalve week geleden en nog steeds geen antwoord) kregen we hem uiteindelijk vorige week woensdag toch nog binnen. Jammer, maar kan gebeuren. Met zweet op het voorhoofd openden we de doos... om vervolgens een stofzuiger aan te treffen!

Nogmaals, foutje kan gebeuren, al is dit wel de eerste keer ooit dat ik zo'n fout heb meegemaakt. We zijn direct naar de dichtstbijzijnde MM gegaan om daar de vergissing te herstellen. Uiteindelijk hebben we zonder stofzuiger noch ventilator de winkel verlaten, wel met de belofte dat iemand van de klantenservice de volgende dag contact zou opnemen met ons.

Donderdag kwam en ging voorbij zonder telefoontje. Vrijdag een gemiste oproep, om vervolgens zaterdagochtend iemand van MM te spreken, met de belofte dat de ventilator zo spoedig mogelijk verstuurd zou worden.

Inmiddels is het weer donderdag en werd mij gevraagd het product te reviewen. Het enige zinnige dat ik kan zeggen is dat het weer nu tenminste wat koeler is, wat hem op dit moment overbodig maakt. Ik heb verder niets meer van de ventilator vernomen, maar heb wel vertrouwen verloren in de service van Mediamarkt.

Misschien wordt het dan toch maar eens tijd om te kijken wat de concurrent aanbiedt...

GeeritK 01-08-2019

Bij het beoordelen van een product werd dat opgemerkt door een van de medewerkers. Hij kwam naar ons toe en toen hij de vragen niet kon beantwoorden schakelde hij direct een collega in die wel verstand van zaken had. Wij zijn doorn deze collega op een voortreffelijke manier verder geholpen en hebben uiteindelijk het product gekocht .

Ton Overkamp 31-07-2019

Nadeel:Het is er druk en je moet altijd even (= heel kort!!) wachten. Alle medewerkers zijn klanten aan het helpen. Maar, als je de gelegenheid hebt om een medewerker te strikken, dan loopt alles prima. Mediamarkt, inclusief de Power-groep werken uitstekend en lossen echt alle problemen tot tevredenheid op.

Duco 31-07-2019

Goed geholpen door medewerkster. Bestede aandacht aan mijn vragen. Ook vlot geholpen aan de kassa.

Wim 31-07-2019

Snel en duidelijk personeel, ruime keuze in koffiemachines en gratis parkeren.

J. Tammes 31-07-2019

Een prima winkel om te kopen, vriendelijk personeel, ik werd vlot geholpen, en ik hoop dat dat andere ook word opgelost al met al een vette 10

Hugo 31-07-2019

Ik had een vaatwasser besteld op donderdag, ik had geselecteerd dat ik die de zondag geleverd wou hebben. Ik werk 7 dagen in de week maar kon die dag het makkelijkst vrij krijgen. Hele dag zitten wachten, niks gehoord, in de middag heb ik zelf gebeld om te vragen waar mijn vaatwasmachine blijft. Het zou voor me worden opgelost werd me nog twee maal verteld per mail.
Het is inmiddels 3 dagen later, ik heb mijn bestelling maandagavond laten annuleren toen ik nog niks had gehoord van ze, er kon geen excuus van af.
Het is inmiddels woensdag, en ik heb uiteindelijk een bericht ontvangen, niet van de MediaMarkt maar van de bezorgdienst die me verteld dat ze het morgen komen bezorgen (wanneer ik werk) Ik sta nu al 20 minuten in de wacht van de klantenservice om verhaal te halen. Ik weet niet of ik ooit nog mijn geld terug ga krijgen van ze als het zo blijft lopen

G.J.G.Hartman 31-07-2019

Mediamarkt is een open ,overzichtelijk bedrijf met goed opgeleid personeel met kennis van zaken , waardoor de consument duidelijk en eerlijk wordt voor-en ingelicht.

R. 31-07-2019

Via internet een mooie aanbieding tegengekomen. Maar vind het zelf fijner om in een daadwerkelijke winkel de aankoop te doen. Goed geholpen door een jongeman die alles nog even netjes toelichte en de tijd nam.