MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Paul 02-01-2023

L.s.

Er moet toch iets van mijn hart. Vandaag de zaak bezocht in Roermond. Ik heb interesse in de CitationTowers van Harman Cardon samen met een soundbar van Harman Cardon te weten Multabeam 1100. Bij het bezoek zag ik dat de towers afgeprijsd waren naar 1999 euro. Deze prijsdaling heb ik ongeveer een half jaar geleden ook al gezien in de winkel. Ik heb toen een verkoper gevraagd mij de towers eens te laten horen. Hij gaf me aan dat deze al lange tijd niet aangestaan hadden en hij niet bij machte was om deze wel te laten horen.

Op zich vind ik het niet erg om een demo model te kopen maar wil hem uiteraard wel spelend horen. Op de vraag wat ik allemaal kan aansluiten was het antwoord “vanalles”. Het enige was de verkoper wel wist dat er blijkbaar niets aan de prijs gedaan kon worden, ondanks een gezamenlijke aankoop. Spreek je toch snel over zoon 3000 euro.
Buiten dat de verkoper blijkbaar niets kan vertellen over deze boxen kun je op de voet van de boxen je naam schrijven (stof).

Jammer van het bezoek aan de Mediamarkt te Roermond, ik was en ben in het totaal niet onder de indruk van de kennis van de verkoper. Ik zelf wist al meer te vertellen. Ga me verder maar oriënteren bij andere zaken

Patje 02-01-2023

Filiaal Son bezocht voor een Siemens EQ6 espressomachine, daar was een medewerker toevallig van Siemens zelf aanwezig die op al mijn vragen een direct antwoord had. Top!

Jeffrey 31-12-2022

Rot winkel, klanten service waar je niks aan hebt. Wacht al 3 weken op mn wasmachine nogsteeds niet gebeld niks binnen gekregen niks. Nooit weer !!!

Jan 30-12-2022

Uitermate slecht. Sinds 12 december (het is nu 30 december) wacht ik op antwoord over een bestelling waarin maar liefst 3 producten ontbraken. Een incidentnummer gekregen. Al 6-7 keer gebeld en steeds "we zijn er mee bezig". En geen antwoord op wanneer het klaar gaat zijn. En geen pro-actieve houding om me op de hoogte te houden.
Een slechte review op hun eigen site plaatsen ze niet. Dat heb ik ook al geprobeerd.
Op naar de geschillencommissie ...

M 28-12-2022

Wat een klantonvriendelijke organisatie, MediaMarkt NL en MediaMarkt Be.
Ik heb op 17 december Fifa 2023 voor de Playstation 4 gekocht bij MediaMarkt Antwerpen (tijdens een dagje weg) als Kerstcadeau.
Helaas bleek de ontvanger het spel al te hebben. Daarop is hij naar het filiaal Rotterdam gegaan om het spel (in onbeschadigde
verpakking en met origineel aankoopbewijs) te retourneren. Dat mocht niet en kon niet en was maar moeilijk moeilijk.
Na contact met de rigide klantenservice, kreeg ik het advies contact op te nemen met de klantenservice van België om het spel per post retour te sturen.
Helaas, per post retournerenkan niet, mag niet, moeilijk moeilijk. Meedenken bleek al helemaal niet mogelijk. De enige mogelijkheid is om, binnen de retourtermijn, 200km te reizen naar een filiaal im België. Lekker groen bezig Mediamarkt!

Andrea 27-12-2022

Slechte bezorging voor witgoed. Brengen de koelkast en magnetron naar boven 2 verdieping en de wasmachine doen ze niet. Te zwaar En bedankt. Dus de bezorging van witgoed zoals ze beloven is niet waar. Dus trap hier niet niet. En het beloofde telefoontje is niet geweest. Ze laten je gewoon stikken. Super slechte servies

HN 27-12-2022

ZEER ONBETROUWBAAR MET BESTELLING ONLINE
Via de website een Harman Kardon soundbar besteld en aangegeven deze op te willen halen in Hengelo. Na ca. 3 weken kreeg ik bericht via de email dat het product niet meer voorradig was en de bestelling werd geannuleerd. Direct gekeken op de website van MediaMarkt en zag dat hij weer normaal te bestellen was maar dan wel bijna 200,- euro duurder. Vervolgens maar gebeld met de media markt dat ik dat erg raar vond en hier natuurlijk niet mee akkoord ging. Deze aardige mevrouw bood haar excuses aan en zag in mijn bestelling dat dit niet klopte en bood mij een tegoedbon aan voor het verschil in prijs, dit zou ik dan met 2 dagen wel op de mail krijgen en kon ik de soundbar alsnog tegen de actieprijs ophalen in Hengelo. Na 2 dagen nog niets gehoord te hebben nog maar eens gebeld met de media markt. Nu beweren ze opeens dat ze mij 2x een email gestuurd hebben 10 dagen geleden (nooit ontvangen) dat het product klaar lag in de winkel om op te halen en omdat ik het niet heb opgehaald de bestelling is geannuleerd en ze het geld 799,- terug gaan storten en ik ook geen tegoedbon krijg om de soundbar alsnog op te halen voor de actieprijs????
Dit heeft de mevrouw die ik 5 dagen geleden aan de telefoon gehad heb geheel niet over gesproken, tevens is op mijn verzoek deze email van de bestelling dat het product klaar lag naar mij nogmaals te mailen, totaal geen historie te zien wanneer deze email van MediaMarkt naar mij is verstuurd???
ZEER ONBETROUWBAAR
Het geld zou 5 dagen geleden teruggestort worden en heb ik ook nog steeds niet.

Yvonne 27-12-2022

Ontzettend goed, vriendelijk en kundig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe telefoon door ....... en ......., filiaal Arnhem.
Om alle gegevens over te zetten naar mijn nieuwe telefoon, ben ik zeer fijn geholpen door .......

Jerome 24-12-2022

Goedenavond,
In de mediamarkt in Rijswijk de Boogaard werkt een super chef die over de audio gaat hij is zeer klant gericht en geeft super service echt een aanwinst voor de mediamarkt zijn naam is xxx.
Dus twijfel niet als u Audio nodig heeft laat je door xxx helpen.
Dan gaat u met een tevreden gevoel naar huis.

med mar waardebon "oplichting" 24-12-2022

Kadobon (50euro) besteld en betaald. Bevestiging en aktivatie nummer wel gehad. De bon is nooit aangekomen. Een enorm onbeschofte helpdesk doet niks, kan niks doen, is ongeinteresseerd en is uberhaupt weinig in goed nederlands aanspreekbaar. Oftwel geld kwijt, bon kwijt en een teleurstelling rijker.
dringend advies deze zoveel mogelijk te mijden

Pim 24-12-2022

Een vaatwasser gekocht via de website. Inclusief aansluiten, oude vaatwasser meenemen en ook het afval zouden ze meenemen.

Het enige positieve punt is dat de planning klopte en ze netjes op tijd waren.

Daarna lukte het ze niet om de vaatwasser aan te sluiten, omdat ze de nodige gereedschappen niet bij zich hadden. Ook de oude vaatwasser lieten ze staan vanwege gebrek aan ruimte. Hier konden ze niks voor ons betekenen zeiden de medewerkers.

Het afval is voor de helft meegenomen. De rest van het afval lag nog achter de auto op de oprit.

Daarna contact opgenomen met de klantenservice. In de loop van volgende week konden ze een afspraak inplannen.

Meedenken met een andere oplossing was niet mogelijk.

We zitten nu met het afvoeren van een oude vaatwasser, afval dat niet meegenomen is en een nieuwe vaatwasser die niet aangesloten is.

Al met al pure bagger van een grote naam. De volgende keer toch maar naar een betrouwbare lokale ondernemer!

EJ Evers 23-12-2022

Waardeloze service.

Smoesjes om het niet te repareren

En de hoofdprijs vragen voor de reparatie.

Ik koop nooit weer iets bij deze rommel zaak!

Niet leveren gekocht product 22-12-2022

Op Black Friday 25 november een Acer Chromebook gekocht en ondanks 2 telefoontjes en 3 keer mailen naar Mediamarkt dit product tot heden nooit ontvangen.
Nu krijg ik net een mailtje met als antwoord dat ze het product van mij terugontvangen hebben en het geld terugstorten. Belachelijk. Zo kan ik ook stunten met de prijzen. Gewoon niet opsturen en na een maand het geld terugstorten. Waardeloos bedrijf.

Frant 20-12-2022

Totaal geen service alleen maar regels die zij zelf hanteren
Bij aankoop espresso apparaat werkt niet naar behoren ( manometer defect ) kan het apparaat niet omruilen na een dag gebruik lees een keer gebruikt kan hem komen brengen 15 kilo en dan sturen ze hem op voor reparatie duurt twee tot drie weken totaal geen voorstel voor omruilen of tijdelijk een ander apparaat lekker met. De feestdagen in zicht bedankt hoor Mediamarkt

Angelique 20-12-2022

Tijdens de black friday een bestelling geplaatst. Nog nooit ontvangen, maar wel bij Mediamarkt retour gekomen. Wil de producten wel hebben. Diverse malen gebeld en gemaild. Beloftes worden niet nagekomen. Nu kan ik een kortingscode ontvangen, maar ga dan alsnog meer betalen dan tijdens deze dagen. Kunnen geen hoger korting geven. Door een fout bij Mediamarkt zelf bij ik nu de dupe. Kan niet worden doorverbonden met leidinggevende. Het enige wat er gezegd kan worden is ik begrijp uw frustratie. Ben benieuwd of ik überhaupt de kortingscode ontvang.

Evert 19-12-2022

Bestelling geplaatst op 23 november. Niet kunnen bezorgen. Dus terug naar mediamarkt gestuurd door trunkrs. Nu pakket zoek. Niet mijn probleem, maar krijg mijn geld niet terug. Vele malen gebeld, elke keer beloftes Niet nakomen.

Jeffrey 19-12-2022

Een verschrikkelijk slechte service van Mediamarkt!!

We zijn gisteren in een van de vestigingen geweest, daar werden door een medewerker geholpen. Op zoek naar een televisie en wat toebehoren. Na verschillende opties te hebben bekeken en wat bedenktijd te hebben ingelast werd ons verteld dat we later terug konden bellen om een bestelling te plaatsen.

Vervolgens op advies van een medewerker telefonisch contact gezocht, maar daar begon alle ellende. We wilden graag gebruikmaken van het geboden aanbod en de televisie bestellen en laten bezorgen. Het is onmogelijk om contact te krijgen met een vestiging van Mediamarkt, dit schijnt vanuit het hoofdkantoor te zijn georganiseerd, en we kwamen bij het centrale nummer.

De medewerker daar gaf aan het dat onmogelijk is voor hen om wel contact te krijgen met de vestiging en dat ik maar een mail moest sturen. Nadat ik heb aangegeven dat het toch een hele rare gang van zaken is dat een winkel niet te bereiken zou zijn, heeft de betreffende medewerker een mail gestuurd.

We moesten nu maar afwachten of de televisie die we wilden bestellen nog voor ons beschikbaar zou zijn (het ging om een verjaard model met korting). Vervolgens kregen we een mail terug dat ze er niks aan konden doen en we maar weer naar het filiaal moesten komen. Voor ons is dat een reis van een klein uurtje, we waren wegens vakantie in de buurt, dus even terug was geen opties.

Enkele mails verder bleek een medewerker van de klantenservice ineens wel direct contact te kunnen krijgen met de vestiging en vertelde ons dat de televisie inmiddels is gereserveerd voor een ander. Verder geen oplossing of coulance, we hadden maar pech.

Een opeenstapeling van allerlei rare zaken, maar vooral de service en het ontbreken hiervan heeft ons zwaar teleurgesteld.

Hopelijk kunnen we anderen met deze review behoeden voor dit soort vervelende situaties. Tip: koop je spullen niet bij de Mediamarkt. De aanbiedingen zien er leuk uit, maar de service is waardeloos.

Magda 18-12-2022

This is the second time when I ordered something via media markt and the second time when I received the wrong product!
First I ordered sonic care toothbrush and received DVD reader. This time I ordered Dyson airwrap and received cooking plate! Call center employee very rude saying that if I don’t like media markt I can order somewhere else.

Barcelona 17-12-2022

Samsung 50qn90b ddor mediamarkt aan huis laten kalibreren. Monteur liet de TV achter met een aallerbelabberst beeld. Monteur zei " Dat is even wennen, veel rustiger " . Het wende niet. Gewoon slecht beeld. Uiteindelijk TV gereset naar fabrieksinstellingen en weer goed. De € 99.00 voor kalibratie is weggegooid geld dus. Via chat met Mediamarkt proberen op te lossne. Ze zeiden dat ik dat ik naar de winkel moest, heel vervelend allemaal.

Govert 15-12-2022

Er zou maandag een monitor afgeleverd worden. Maandag geen monitor klantenservice (ks). Zeiden sorry maar het was druk. Dinsdag zou het komen ik kreeg zelfs een track and tracé. Dinsdag geen monitor wel een nieuwe track and tracé voor woensdag. Woensdag weer geen monitor maar wel een track and tracé voor donderdag. Nu donderdag weer geen monitor. Ks doet niets behalve roepen dat ze het doorgeven.

RMG 15-12-2022

ik heb voor 160 euro setje jbl oordopjes gekocht, eenmaal bezorgd en getest, 1 kant heel zacht en de andere kant ruist.
ook nadat ik diverse koppelacties heb uitgevoerd etc. later zag ik dat 1 oordopje een kras had en het bakje
gebruikerssporen. contact gehad met toen nog vriendelijke medewerker die vertelde dat ik ze in de winkel mocht imruilen
Ik zat met wat tijd en vroeg of het ook verstuurd kon worden, dat is bij mediamarkt online niet gebruikelijk, iets terugsture
n maar wel naar de winkel brengen (handig van online aankopen) uiteindelijk mocht ik het op eigen kosten retour sturen
nou ja.. als dat t ergste is... maar toen begon de ellende... uiteindelijk hoor je helemaal niets meer en er zijn weken overee gegaan . contact opgenomen met de ijskoude klantenservice. We nemen geen oordopjes retour ivm hygiene maar we
brengen ze naar de reparateur. ja op zich wel fijn dat je frisse nieuwe oordopjes krijg als je iets koopt voor de normale prijs.
maar waarom heb ik dan een setje met gebruikssporen? ja dat weten wij ook niet :

het duurt nog wel even voordat ze gerepareerd worden, dus wees ervan bewust dat als je nieuwe oordopjes koopt, eerst
terug moet sturen en de verzendkosten betalen voordat je er uberhaut wat aan hebt. en mediamarkt zeg dan gewoon...
we moeten ons aan de procedure houden. haha wat een lacher!!

nou Mediamarkt jullie zijn echt een asociaal bedrijf!!

Sander 13-12-2022

Twee weken geleden een mobiele telefoon besteld welke na één dag zou worden geleverd. Het toestel is echter niet bezorgd. Inmiddels probeer ik al twee weken duidelijkheid te krijgen omtrent mijn levering, maar via de klantenservice komt helaas geen duidelijkheid. Op mailtjes wordt ook niet gereageerd. Helaas heb ik hen wel direct betaald, maar zonder enige uitzicht op een product.

Marieke 12-12-2022

Ik ben al twee maanden bezig om het geld terug te krijgen van een zoekgeraakt pakket. Het vervoersbedrijf (Trunkrs, niet aan beginnen…) heeft toegegeven dat het pakket niet bij mij is afgeleverd en heeft dit doorgegeven aan Mediamarkt.

Ik heb contact opgenomen via de mail, telefoon, contactformulier en Messenger van Facebook, maar een fatsoenlijk antwoord krijg ik niet.
Het enige wat ik te horen krijg ik dat het in behandeling is, a twee maanden dus.

Mediamarkt, ik ben toch niet gek!!??

Boze klant 10-12-2022

Dat bedrijven als deze nog mogen verkopen in Nederland
Van de vele programma’s over opgelicht of radar hoor je over malafide bedrijven maar mediamarkt spant de kroon.
Tv besteld 21 nov krijg de verkeerde levering, van een andere klant, lan verhaal kort, 10 dec staat die nog steeds in huis.
Mijn ,duurdere, tv in hun magazijn
9x gebeld en evenzoveel beloftes één maal zelfs 60km op en neer naar de winkel en nog geen Tv
Aan de telefoon zitten ze te liegen tegen elkaar op van morgen meneer blijf maar thuis, tot wacht het maar af.
Wat doe je met oplichters als deze?
Pas op mensen eenmaal betaald is het een drama om of je geld of de juiste levering te krijgen.
Ze zetten je schaakmat

Afra Kleibroek 10-12-2022

Overzichtelijke site. Snelle levering. Fijne en servicegerichte bezorgdienst. Mediamarkt is voor mij een eerste keuze om mijn aankopen te doen. Altijd een goede ervaring mee gehad en ook afgelopen week weer.