MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Alex schut 22-05-2021

Mediamarkt is een fijne winkel
Goede prijs kwaliteit verhouding
Goede service en vriendelijk en behulpzaam personeel

Bouma 22-05-2021

Zeer ruim assortiment en je kunt er alles even goed bekijken en gebruikers ervaring op doen

edmond 22-05-2021

Vriendelijke werknemers
Goede service en je kan van alles vragen
En je krijgt goede uitleg over product die je aan wilt schaffen

Wietze 22-05-2021

mooie winkel en prima advies van verkoopster kortom een goede ervaring kom graag nog een terug

Fred philips 22-05-2021

Op vrijdag 21 mei ben ik bij de mediamarkt in Hengelo geweest om een gamedrive van 2tb aan te schaffen en heb ook gelijk een gaming headset aangeschaft. Omdat in de winkel alle afdelingen duidelijk aangegeven zijn kon ik de artikelen gemakkelijk vinden. Zelfs het afrekenen aan de kassa ging snel en eenvoudig. De winkel is zeer overzichtelijk.

Herman 22-05-2021

Gewoon top zeker de man die voor de koffiemachines verantwoordelijk is.
Een een eerlijk en helder advies.

Jacqueline Haanskorf 22-05-2021

We zochten een nieuwe stofzuiger en er liep een man van de Dyson stofzuigers, heeft ons heel veel verteld en er mee laten werken. Heerlijk zonder stofzuiger zakken. Maar toch kocht ik de Miele, speciaal omdat we een hond hebben en er zat een hele goeie stofzuigervoet bij. En toen bleef de verkoper heel rieel, hij zei dat Miele ook een goede stofzuiger was. Liet ons even zelf beslissen welke we kochten, en vond toen we de Miele namen dat we een goede keuze hadden gedaan. Helemaal top. En bij de kassa had ik de meevaller. Omdat ik member ben kreeg ik nog een tegoed omdat ik jarig was geweest. Dat was helemaal weer leuk! En na een dag ben ik super blij met mijn nieuwe stofzuiger van Miele!

John 22-05-2021

Shop gekozen vanwege bereikbaarheid, vriendelijke bediening die tijd hebben om je iets uit te leggen.

Hero Fokkelman 22-05-2021

Ik kwam enkel voor een Smart phone. Ik wist al welke ik wilde hebben. Daar ben geholpen door een jonge man. De man heeft me zeer netjes en correct te wordt gestaan. Ik moest zelfs op een gegeven moment tegen deze man zeggen dat hij mij als je blieft je en jij wilde zeggen. Dan voel ik me meer op mijn gemak als klant zijnde. Maar dit is mijn persoonlijke smaak.

Ben 22-05-2021

Vriendelijk personeel
Enorm aanbod
Goede prijs verhouding
Goede bereikbaarheid
Top

HENDRIK uit Zwolle 22-05-2021

Mediamarkt-Zwolle is buitengewoon goed te bereiken, gaat helder om met Corona-maatregelen en heeft voldoende zeer deskundige verkoopadviseurs. Zij luisteren goed en presenteren -vraaggestuurd- diverse opties. Een definitieve aankoop blijft niet achter en met een gratis aangereikte tas kan de thuisreis aanvangen met -naar verwachting- veel mediagenot!!

Geertruida 22-05-2021

Hele fijne overzichtelijke winkel. Medewerkers weten waarover ze praten en helpen je super goed 👍
Ik zou deze winkel aanbevelen.

Cisca 22-05-2021

Tv met beugel gekocht. Paste niet, omgeruild, paste weer niet! Grote teleurstelling, was cadeau. Nu 4 gaten in de muur. Tv en beugel teruggebracht. Goede service bij de klantenservice.

John van e 22-05-2021

Alles wordt goed uitgelegd en start klaar gemaakt. Een minpuntje is de lange wachttijden
Kan je wel vermijden door andere tijdstip te plannen.

Cruqius 22-05-2021

We waren in de shop en werden vriendelijk geholpen door een dame en zij wist waar ze het over had bij het kiezen van een koffiemachine.
Wij zijn er tevreden over deze shop ook in het verleden verschillende dingen aangeschaft altijd goed geholpen en komen daarom ook weer hier terug.

Danny 22-05-2021

Wij zijn hier vaste klanten Mijn vrouw en ik komen hier altijd terug om volgende reden.
Medewerkers zijn altijd vriendelijk eerlijk en betrouwbaar en vaak krijgen we ook korting op bepaalde producten. Wij hebben altijd een leuke ervaring bij aankoop van onze producten plus wij kennen sommige medewerkers door dat we zo vaak komen kopen. Wij raden iedereen aan om hier hun producten te kopen beter ga je na onze mening niet elders vinden service is top wij zien mekaar snel weer. Tot volgende aankoop

Simone 22-05-2021

MediaMarkt in the Westfield Mall - nette, opgeruimde en overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel.

Gerard Wolse 21-05-2021

Vandaag een senioren gsm gekocht. Mooi product, maar werkt alleen op het 2G netwerk. De meeste providers stoppen met 2G per 1 juni 2021. Product terug gebracht naar de winkel....Waarom ligt dit product nog in het schap? Mega faal dit!
Bij X werd ik wel goed voorgelicht..

Slecht, mediamarkt

Jetje 21-05-2021

Veel keuze. Mooie presentatie. Fijne klantvriendelijke medewerkers. Goede uitleg mbt het uiteindelijk gekochte artikel

Sienie koers holt 21-05-2021

Omdat ik altijd goede uitleg krijg van de dingen die ik wil kopen. Vriendelijk. En goedkoop

Nik 21-05-2021

Goed geholpen . Zeer tevreden.
Grootte winkel overzichtelijk, vriendelijk personeel.

Theo 21-05-2021

Fijn geholpen gisteren door Ercan van de mediamarkt in Rijswijk. Heeft me goed geholpen bij mij Hue lampen aankoop. Ben zeer tevreden met de lampen (-:

Dewi 21-05-2021

Hele fijne winkel, wordt altijd goed geholpen en geïnformeerd over de producten. Medewerkers zijn altijd vriendelijk

Albert 21-05-2021

Uiterst kundige verkoper. Duidelijk uitleg en eerlijke voorlichting/advies . Overigens kopen wij al jaren bij de Mediamarkt. De laatste jaren uiteraard in de vestiging Assen.

Joop 21-05-2021

Als Media(Markt) fan, ben ik vrij kritisch als het om informatie gaat, wat betreft de aangeboden artikelen.
Ik lees dus graag alle in en outs over het artikel, maar zeker ook de ervaringen van andere consumenten. Op MediaMarkt.nl vindt ik meestal genoeg informatie om tot een aanschaf beslissing te komen. Als dan ook de prijs nog oké is en het artikel op voorraad, ben ik tevreden en koop het artikel. Deze voorwaarden zijn meestal wel op toepassing bij de MediaMarkt.