MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Rick 20-03-2019

Fijne medewerkers, altijd vriendelijk en helpen graag goede keuze te maken, assortiment is groot, en ook bij omruil geen gedoe.

Henk 20-03-2019

Goede service en kundig en vriendelijk personeel ik kom graag bij de MediaMarkt in breda

Heli 20-03-2019

Ik heb alleen goeie dingen te zeggen over Media Markt. Ben altijd blij met mij aankopen.
Alles wordt altijd mooi geleverd en als er fouten zijn worden ze altijd gecorrigeerd.

Johnny 20-03-2019

Deze shop in Duiven krijg van mij een tien , omdat de verkopers heel erg behulpzaam en vriendelijk zijn , niet opdringerig zijn om producten te verkopen die je niet nodig hebt. En als je zelf een foutje gemaakt hebt bij het installeren doen zij er alles aan om het naar tevredenheid te herstellen.

Marc Vissers 20-03-2019

Geweldige winkel met goed gekwalificeerd personeel en een uitstekend en uitermate vriendelijk personeel.

Gerrit Duijkers 20-03-2019

Mediamarkt is een jong bedrijf met enthousiaste, klantvriendelijke medewerkers die over zeer ruime vakkennis beschikken. Iedere klant die de Mediamarkt bezoekt vindt altijd het artikel dat hij/zij zoekt tegen een duidelijk concurrerende prijs. De klant verlaat altijd zeer tevreden de Mediamarkt, waar hij/zij vakkundig geholpen werd.

N van der spek 20-03-2019

Makkelijk en duidelijk. Heb gistereneen aankoop gedaan maar levering bleek achteraf te lang teduren zonder probleem kunnen annuleren en direkt geld terug gehad.

Cas 20-03-2019

Super goed geholpen kon het product dezelfde dag meenemen. Erg tevreden met het product.

Truus 20-03-2019

Goed en vakkundig geholpen verstand van zaken weten waar ze het over hebben.

Marian Zonneveld 20-03-2019

Mediamarkt is een super winkel waar je top geholpen en geadviseerd wordt door ervaren mensen die je kunnen helpen met een goede verstandige keuze te maken. Ze luisteren naar je wensen en proberen je niets aan te smeren of voor het duurste te gaan. Alles halen we bij de mediamarkt vandaan omdat het super goed bevalt!!! In een woord TOP 👍

Paulus 20-03-2019

Personeel in de winkel (Eindhoven Centrum) is klantvriendelijk en behulpzaam: terwijl ze bezig zijn met andere werkzaamheden maken ze tijd voor je als je vragen hebt over een product.
Ook bij de kassa is dat zo: je wordt vriendelijk geholpen en ze denken met je mee, b.v. over het gebruik van de Media Markt Clubcard.

Pitojo 20-03-2019

Het personeel beschouw ik als terzake deskundig. De keuze is ruim ( hoofd telefoon ) en de prijs/prestatie vehouding is goed. Het geluid van de bose die ik heb gekocht gaf mij een wauw effect dus in dat streven is MM geslaagd. Ik kom liever bij MM Rijswijk dan Den Haag. Het is overzichtelijker en minder druk waardoor personeel meer tijd voor je heeft

Mark 20-03-2019

De winkel is ruim en duidelijk opgezet. Ik kreeg veel persoonlijke aandacht en ben heel positief over de sfeer.

Lee 20-03-2019

Veel keus en prijs technisch aantrekkelijk.
Heb je vragen of wil je advies dan is er goed opgeleid personeel die je adviseren.

Enzo Cornes 20-03-2019

Klantenservice zeer goed , prettige communicatie en duidelijke adviezen over de product

Robert 20-03-2019

Prijs/kwaliteit is prima in orde.
Verder in het filiaal altijd klantvriendelijke service zowel bij aankoop van een artikel als bij reparatie van een artikel.
Internet service is ook prima altijd snel en correct geleverd.
Als lid van club geniet je ook nog van extra voordelen zoals 1 uur gratis parkeren. Zeer tevreden

Tom. 20-03-2019

Ik zocht een nieuwe printer, en ben uiteindelijk geslaagd bij Media Markt. Na een paar concurrerende zaken te hebben bezocht.
Grote keuze en aantrekkelijk geprijsd .
Ik zeker weer terug.

Baakie 19-03-2019

Goede en duidelijke uitleg over de MacBook
Tips en trics hoe je er mee kan werken. Maar ook goed advies wat anders is als bij Windows machine.

Brigitte 19-03-2019

Vandaag een dolce gusto machine gekocht en echt super goed geholpen stond er alleen nog in het grijs maar ik wilde het liefst een zwarte. Meisje ging op zoek. En helemaal onderop de pallet stond nog een zwarte. En ja hoor gewoon afstappelen. En ik had me zwarte echt super geholpen. Ook bij de kassa super vriendelijk geholpen en nog een leuk gesprek over vakantie huisje gevoerd
Beste media markt met super vriendelijk personeel

J.Remijnse 19-03-2019

Grote sortering ,goede prijzen , en vakkundig personeel die ieder voorlichting geeft

Sabstep 19-03-2019

Personeel is altijd vriendelijk en helpt je graag met het maken van de juiste keuze. Ze geven goed advies! Top winkel

Coen wilbrink 19-03-2019

Een goeie winkel met heel veel keus en goeie prijs kwaliteit verhouding erg tevreden ondanks dat sommige items die bv. Op de website staan niet in de winkel aanwezig zijn en andersom

RobWietze 19-03-2019

Zeer goede ervaring met deze winkel, erg vriendelijke en behulpzame medewerkers! Concurerende prijs betaald voor een mobiele telefoon die elders een paar honderd Euro duurder is. Geweldige sortering aan producten in deze winkel! Zeker een aanrader.

dick 19-03-2019

prima geholpen ik kwam voor een camera voor mijn computer. Om te skypen. Het werkt prima zowel het geluid als het beeld. en dat voor nog geen 20 euro.

Reinier 19-03-2019

Er is een medewerker met mij door de winkel gegaan langs de artikelen die ik nodig had.
Bij elke plek heeft hij een medewerker geroepen die van dat stuk het meeste verstand had.
1 woord super!