MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Heintje 31-03-2019

Ik was er om een bluetooth hoofdtelefoon te kopen.Mijn voorkeur ging uit naar een JBL,en wat schept mijn verbazing, er was een verkoper aanwezig van JBL welke mij haarfijn heeft uitgelegd welke ik moest nemen en waarom.Voor alle zekerheid ben ik naar de tv afdeling gegaan om te vragen of de hoofdtelefoon echt geschikt was voor mijn qled tv van Samsung.Ook daar trof ik het want er was een speciale qled verkoper aanwezig waarvan ik wederom de fijnste uitleg kreeg.Al bij al zeer tevreden zowel over Mediamarkt als de hoofdtelefoon.Toppie !!

Gert 31-03-2019

In de winkel zijn er geen opdringerige verkopers.
En bij vragen over het artikel staan ze je vakkundig en snel te woord.
Zonder je te proberen over te halen om toch een duurder product te halen.

Monique 31-03-2019

Mijn zoon van 11 had gespaard voor een sporthorloge.. en wilde graag wat uitleg over de verschillende horloges.. eerste verkoper riep er iemand bij die meer wist over de horloges.. helaas was hij niet zo gemotiveerd.. een hij beveelde een horloge aan op grond van gegevens die niet klopte. En wist mijn zoon meer over de verschillen in de horloges... vond ik wel een beetje teleurstellend.. verder wel een goede winkel, aardige Kassiere.

MB 31-03-2019

Duidelijk en overzichtelijk ... bij een telefonische vraag wordt ik altijd vriendelijk en correct te woord gestaan en behandeld!
Mediamarkt is mijn winkel :)

K.Reis 31-03-2019

Er is ruime keuze in het assortiment de verkopers geven goede informatie en er zijn dikwijks
leuke aanbiedingen.

Niels 31-03-2019

Erg goed geholpen door de kundige verkoper, goede info gekregen.
De gekochte combi magnetron zelfs in mijn kofferbak gedaan.

Nieuwhoff 31-03-2019

Kom graag bij mediamarkt breed aanbod. Vind wel dat er vaak weinig personeel is op bepaalde afdelingen zoals pc en game artikelen hierdoor is het vaak wel wat langer wachten..prijzen zijn goed vind het meestal niet goedkoper ergens anders. Verder is schiet de product kennis vaak wat te kort. Maar aangezien er zoveel verkocht word is dat ook wel te begrijpen. En heel fijn dat je de factuur op de mail krijgt met de clubkaart

Alieke 31-03-2019

Goeie service. Kennis van zaken. Vragen en problemen worden opgelost. Proberen zoveel mogelijk te helpen waar nodig. Haal altijd mijn apparatuur bij de MediaMarkt.

R. Dees 31-03-2019

Duidelijke informatie en niet opdringerig. Goed te woord gestaan door externe medewerker (Apple store)

gerald 31-03-2019

gewoon goede service! en ideaal met de media markt club nooit geen kassabon bewaren! ideaal!

Fam.Janssen 31-03-2019

Super winkel , je vind er van alles, veel keus, goede bediening , klantgericht, vriendelijk, overzichtelijk , goede service , een top winkel

Bram 31-03-2019

Goed advies gekregen voor mijn aankoop. Inruil oud toestel na onderzoek afgeraden. Dat is ok. Nieuw toestel prima.

Tommie 31-03-2019

Klantvriendelijk, behulpzaam, goede kwaliteit, duidelijk, snel en eenvoudig.

Anoniem 31-03-2019

Behulpzaam en vriendelijk personeel die je graag willen helpen. Daarnaast hebben zij verstand van zaken.

peter 31-03-2019

Ik koop altijd spullen bij MM, altijd goed en een prima service. Grote keus en alles op voorraad. Gratis aan huis.

Db 31-03-2019

Mediamarkt heeft altijd erg bekwaam personeel in huis die, zelfs buiten hun eigen afdeling, advies weten te geven op basis van persoonlijke behoeften

M.A. Stadman 31-03-2019

Ik ben goed bij gestaan door het personeel! Zowel met een eerder gedane aankoop die niet voldeed, tot een nieuw product, het oplossen van het verlies van mijn club pas enz.
Goede duidelijke uitleg gehad, en ben zeer tevreden met mijn aankoop!
Ik kom zeker terug als ik weer iets nodig heb :)

Trudie 31-03-2019

Het winkelpersoneel heeft mij snel en vakkundig geholpen toen ik op zoek was naar een hoesje voor mijn nieuwe telefoon. Ook hebben ze voor mij het hoesje er gelijk omheen gedaan. De winkel is ruim en overzichtelijk. Vooral de borden boven de catagorieen vind ik heel prettig want ik weet in 1 oogopslag waar ik moet zijn in de winkel.

Marja 31-03-2019

Klantvriendelijk en goed geholpen. Fijne winkel. Goede prijzen. Ik kom hier vaker.

Joey Bakker 31-03-2019

Deze Mediamarkt zit lekker in de buurt met een hoop parkeergelegenheid voor de deur. Helaas schort het filiaal aan vakkundig personeel. Ik ging voor een receiver waar ik online al aardig wat speurwerk aan had gehad. Ik vroeg hem het verschil tussen 2 receivers maar hij kon me niet meer vertellen dan dat op de bordjes stond. Dit is erg jammer. Verder wel altijd vriendelijk!

Joan 30-03-2019

Fijne winkel. Groot assortiment. Artikelen gemakkelijk te vinden. Vriendelijk en deskundig personeel

Christ 30-03-2019

Goeie prijs en op voorraad, makkelijk parkeren.
En meteen meenemen en ze helpen inladen.

Wesley Mange 30-03-2019

Kon snel en direct vinden wat ik nodig had, bij het rondkijken in de winkel netjes advies gekregen over bepaalde artikelen waar ik geinteresseert in ben. Verder cassiere(s) zeer klantgericht en ontzettend vriendelijk!

Joyce Stal 30-03-2019

Goed te bereiken. Klantvriendelijk .prijzen zijn goed en altijd vind je wat je nodig hebt

John 30-03-2019

Wat een service bij de Mediamarkt in Zwolle. Een zeer vriendelijke,erg behulpzame medewerker, hij had ook nog eens kennis van zaken bij de klantenservice. Deze medewerker nam ook nog eens alle tijd, ondanks dat er mensen achter ons stonden te wachten. Perfect.