MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

J de Vries 02-10-2021

Leuke winkel, vriendelijk personeel. Vlotte afhandeling bij de kassa. Goed geholpen door Jesaja

Julian 02-10-2021

Fifa 22 ps4 24-09 besteld en verwacht dat ik deze 1 okt op de relase datum in huis zou hebben!!!!
Dit was dus niet het geval!!! Een zware teleurstelling.. ik hoop dat hij vandaag binnen is!!!! Want bestel sowieso vlgs jaar ergens anders 😡

André Jongen 02-10-2021

De zeer behulpzame en vriendelijke verkoopster die alles deed om ons van dienst te kunnen zijn

Diego Carpintero y de Bastos 02-10-2021

Pre-order FIFA 22 heeft geen zin en niet op de dag en tijd die afgesproken was en ik wacht nog steeds heel slecht.

Karin 01-10-2021

We zijn op een eerlijke manier ontzettend goed voorgelicht toen wij overwogen een nieuwe smart tv aan te schaffen. Er werden vergelijkingen gedaan en ook de nadelen werden genoemd. Daarnaast was de prijs bijzonder aantrekkelijk. Gewoon top!

1234 01-10-2021

Ik pre orde fifa waardoor ik hem 1 oktober binnen krijg. Maar ik heb hem nog niet binnen. En de bezorgtijden zijn al om. Ook vind ik de track en tracé update niet fijn

Ingrid 01-10-2021

Waardeloze (klanten)service
Artikel zou een week geleden bezorgd worden (want die bezorgdag had ik aangeklikt) . Tot heden nog steeds geen bestelling ontvangen.
Klantenservice snapt mij niet en ondernemen geen actie.

Remco galetzka 30-09-2021

Ik vindt media markt een mooie en goede winkel altijd mooie producten en ik ga graag naar media markt om gewoon even rustig rond te kijken

T Snoeijer 30-09-2021

De hulp die ik kreeg was fijn
Geduldig,attent, luisterde naar mijn wensen ,dacht mee en kwam met oplossing
Een ander maakte het plaatje af door alles over te zetten en een laatste uitleg ,geduldigen aardig

Denzell Kocks 30-09-2021

In de winkel staat heel duidelijk waar je naartoe moet voor een bepaald product, er zijn zoveel medewerkers dat je eigenlijk altijd naar hun kunt gaan voor vragen. Ook zijn de testproducten heel goed want dan zie je meteen wat je gaat kopen en test je het meteen, en dat is zeer belangrijk bij bijv speaker en tv’s

jaap 30-09-2021

wij werden keurig geholpen en goed geadviseerd door de betreffende medewerker op de afdeling

F.Michels 29-09-2021

Mediamarkt heeft veel keus en daar vond ik mijn ideale vriezer mèt goede en niet te dure bezorgopties, vergeleken bij enkele andere winkels. Je moet bij het invullen van je thuisadres en het bezorgadres, als dat niet overeenkomt, heel goed opletten dat dit goed gaat. Bij mij ging dat niet goed dus ben ik daarover gaan chatten. Dat leek te gaan helpen maar toch stonden ze hier voor niks voor de deur en hebben ze de vriezer 2 dagen later in onze nieuwe huis/woonplaats afgeleverd en in de kelder gezet (tegen extra betaling) . Mijn man vroeg of de vriezer waterpas stond en ze zeiden ja, maar bij nameting bleek dat niet zo te zijn en heeft mijn man (71 jaar) dat zelf nog moeten doen op zijn knieën). De vriezer zelf vinden wij fantastisch dus daar ligt het niet aan.
Al met al dus wel tevreden over een deel van de site, het product en een deel van de bezorging maar ook voor een deel minder tevreden.

Erwin 29-09-2021

Ik vindt het een super filiaal en kom er graag als wij iets nodig hebben .bijna alle apparaten komen er vandaan

eduardo 29-09-2021

gewoon goede service duidelijk en bondig goede verkopers goede artiklelen,kwaliteit prijs verhouding is ook goed

Jolanda 29-09-2021

Dat ze heel vriendelijk zijn. En goede uitleg van het product en kort in de buurt

Coen 28-09-2021

Deze winkel is echt gebruiksvriendelijk. Service geweldig. Personeel vriendelijk en behulpzaam
Ben voor reparatie van steelstofzuiger v7 van Dyson naar deze winkel gegaan. Ik was bang dat de stofzuiger kapot was.
De medewerker die mij hielp probeerde eerst door schoon te maken het probleem op te lossen. Toen dit voor een oplossing zorgde heeft hij een collega geraadpleegd die daarop het probleem verder onderzocht. Na verder onderzoek toch tot een oplossing gekomen door de zuiger te demonteren en geheel schoon te maken. Probleem werd na een andere zuigermond opgelosst. Geen reparatie nodig en compleet gratis afgehandeld.

Ab 28-09-2021

Duidelijk en behulpzame informatie verkregen van de verkoper. En omdat er ook actie was op de gewenste product heeft het onze keus alleen maar makkelijker gemaakt.

Desiree 28-09-2021

Goede producten, en veel keuze, en behulpzaam als je vragen hebt. Goede winkel.

Selin 27-09-2021

Goed en deskundig geholpen door (*). Hij neemt de tijd voor je om alles duidelijk uit te leggen en voordelen te laten zien van een verlenging mist dat een optie was.

Miichelle 27-09-2021

Goed geholpen door het personeel , snel en vriendenlijk. Zeer prettig om hier te komen !

Kevin 27-09-2021

Onlangs tegen een probleem aangelopen. Maar dat is ontzettend goed opgelost. Bedankt voor de goede service!

Mark-Jan de Wit 27-09-2021

Schoon en netjes personeel is vriendelijke en netjes, elke vraag wordt beantwoord ze durven het ook aan ander collega te vragen als ze het niet weten. Conclusie zij weten hoe je een klant moet helpen ga zo door. Mediamarkt Den Haag.

Allard 26-09-2021

Jordan heeft ons snel en goed geholpen, probeerde ons niet het duurste product aan te smeren maar vertelde wat nodig was zodat we er vertrouwen in de juiste keuze hebben.

Patricia 26-09-2021

Enkele weken terug onwijs slecht geholpen terwijl ik mijn nieuwe huis moest inrichten met alle elektronische apparaten die je maar kan bedenken. Aankopen dus ook niet hier gedaan. Vandaag terug geweest om een tv aan te schaffen voor iemand anders. Jacco, wat een top verkoper ben je! We zijn super goed geholpen door deze jongeman en weer opnieuw klant geworden van mediamarkt arena. Hoe hij omgaat met ons als klant, maar ook met zijn collega’s is een voorbeeld voor elke verkoper. Klasse!!

leo 26-09-2021

deze winkel is overzichtelijk; makkkelijk mijn aankoop kunnen vinden; prijzen en kwaliteit in overeenstemming;
nette verzorgde winkel