MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 455 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Gert-Jan 25-08-2020

De site geeft verkeerde informatie weer. Er wordt gesuggereerd spoedig producten te leveren. Het product welke ik had besteld zou voorradig zijn. Uiteindelijk wacht ik inmiddels al 5 dagen op mijn product en ziet een levering er nog niet naar uit. Ik heb meermaals telefonisch contact gezocht bij het zoeken naar een 'snelle levering' levering. Echter, het product zou eerst niet meer voorradig zijn, daarna wel en nu weer niet. Verzocht tot contact met de betreffende afdeling die 'knopen kunnen doorhakken', in de hoop daar een oplossing te vinden. Dit zou niet zomaar mogelijk zijn daar er eerst onderzoek moet worden gedaan (hoeveel dagen onderzoek is hiervoor nodig?). Het advies: geduldig wachten tot het product geleverd wordt of de bestelling annuleren. Zelf al aangeboden naar een locatie te rijden voor het ophalen van het product welke daar wel op voorraad lijkt te zijn, maar ook daar geen reactie op ontvangen. Uiteraard wil ik als klant eerst weten hoe deze situatie wordt opgelost alvorens ik zometeen 2x betaal voor één product(!)

Mediamarkt, is dit jullie werkwijze? Mediamarkt heeft een probleem en om van dit probleem af te komen schuiven jullie dit door naar de klant. Zo wordt de klant tot probleem-eigenaar gepromoveerd?!

Fam Scholten 25-08-2020

Goede overzichtelijke winkel. Personeel is klantvriendelijk. Vind het alleen jammer dat klanten die niks kopen, dezelfde route moeten lopen als de klanten die moeten afrekenen omdat ze wel iets gekocht hebben. Verder zou ik zeker de winkel aanbevelen.

Guus 25-08-2020

media Markt is perfect in het niet oplossen van problemen die ze zelf veroorzaakt heeft. Niet 1 x, maar streeds weer. Afspraken komen ze niet na. Dus nooit meer naar Media Markt

Mark 25-08-2020

Hij gaf goed advies wist waar hij over praatte Top winkel. Net en betrouwbaar

sjaak 25-08-2020

prima geholpen goed voorgelicht,verschillen goed verteldt dardoor konden wij een goede keuze maken.

Arie Kamerbeek 25-08-2020

Personeel heeft kennis en professionaliteit en is altijd hulpvaardig (professioneel). Het direct kunnen overzetten van gegevens is een pre voor deze winkel. Jammer dat er dus 1 dag later een actie is gestart waarbij het gekochte item voor een goedkopere prijs wordt aangeboden. Als (zeer) trouwe klant vind ik dit een gemiste kans. Misschien een idee om hier een selectief voorkeursrecht te verschaffen.

Gemma 25-08-2020

In mijn zoektocht naar een nieuwe smartphone heb ik eerst internet afgestruind. Eenmaal een selectie gemaakt naar Mediamarkt in Duiven voor de touch and feel van de toestellen en een definitieve keuze gemaakt. Daarbij niet geholpen door een medewerker, die waren allemaal bezig met andere klanten. Met het toestel en een hoesje in de hand sterk ik de eerste de beste medewerker die vrij was aan met de vraag oog ik zo naar de kassa kan gaan. Nee, hij moet een bon opmaken en kan wellicht nog korting regelen. Wow, korting, wie wil dat niet? Wat is mijn provider? Hollands nieuwe. Ja, hij kan korting regelen wanneer ik een abonnement afsluit. Prima, regel maar. Maar dan blijkt HN niet bereikbaar op zaterdag. Korting gaat niet door. Dat moet je toch weten dat HN niet bereikbaar is in het weekend!!!! Dan maak ik hem erop attent dat op internet een bundelkorting (toestel+hoesje) wordt gegeven. Had hij niet van gehoord en ook zijn collega niet. Heb ik hem via internet op mijn mobiel laten zien. Helaas, hoesje was er niet. Ik dacht dat je daar een keuze in had maar blijkbaar niet. Samengevat: ruim een kwartier bezig geweest voor Jan met de korte achternaam. Deze medewerker heeft totaal niets toegevoegd aan de aankoop.

M. 25-08-2020

Ronduit BELACHELIJK! Orderbevestiging dat mijn koelkast vandaag geleverd zou worden. Ik neem de hele dag vrij en ben dus de hele dag binnen op myn koelkast aan het wachten. Vervolgens is het 14.35 en ja hoor nog steeds GEEN koelkast. Opeens krijg ik een mail binnen van de bezorger dat hij was gekomen maar dat ik niet thuis was. PARDON?! Ik was de hele dag thuis. Vervolgens bel ik de klantenservice van Media markt. Krijg een dame aan de lijn of ik de bezorger al had gebeld. En waar vind ik dit nummer dan ??? Vervolgens werd ik in de wacht gezet en zou mevrouw de bezorger zelf bellen. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan vertelt mevrouw mij dat: de koelkast vandaag niet gekeverd kon worden en dat zij er verder niets aan kon doen. Je begrijpt al dat ik op dit punt al kookte van woede. Ik geef mevrouw aan dat ze tot 22uur bezorgen en dat ik mijn koelkast vandaag geleverd wilde hebben. Mevrouw gaf aan dat dat niet kon. Ik wilde per direct mijn bestelling annuleren, maar dat kon niet volgens mevrouw. Je verwacht wel enige finesse van een grote naam zoals Media Markt. Well what was I wrong.. Media Markt hoeft van mij niet meer!! Geef mn geld terug.

🅿️eter de ✅ries 25-08-2020

Mooie ruime winkel aardig personeel ben goed geholpen ( mediamarkt zwolle Feestje om heen te gaan )

Simon Tjepkema 25-08-2020

Waarom mediamarkt? Shop is overzichtelijk. Kunt makkelijk vinden naar wat je zoekt. Prima producten en service. Meer personeel om lang wachten te voorkomen is een aanrader. Gebruiksvriendelijke site mede omdat jezelf kunt intoetsen naar welk product je op zoek bent. Ook prijstechnisch geeft het een prima inzicht. De leveringen zijn altijd oke. Ruilen doen ze niet moeilijk over. Zelfs in Corona tijd vertellen ze je precies wat je kan verwachten als een product wel besteld is door Mediamarkt maar pas later kan worden geleverd in verband met Corona . Ze reserveren het product en houden je op de hoogte wanneer het product er is en afgehaald kan worden. Goed hoor.

barry schaefers 25-08-2020

Wij zijn heel te vrede over de service van deze winkel,zijn perfect geholpen en alles goed uit gelegd,zijn een dag later terug geweest omdat we nog iets niet snapte en zijn voor de tweede keer weer keurig geholpen,heel klant vriendelijk.

Frank Legendal 25-08-2020

Goede informatie en juiste begeleiding van aanschaf telefoon. Ook bij afsluiten abonnement wordt niet getracht de duurste aan te smeren.

frank 25-08-2020

Ruime keuze. Deskundig personeel die mij goed uitlegde hoe alles werk. Ook de technische computer afdeling was prima met het overzetten van de data. Prima winkel

Jan 25-08-2020

Hallo,
Ik was vandaag op zoek naar een Iphone XR ( in de kleur geel) en deze was vandaag de dag aanbieding bij de mediamarkt. Wij naar de mediamarkt Almere voor een gele XR, maar daar hadden ze er maar 1 en daar was door de mediamarkt een protectieglas opgeplakt van 40 Euro. De mediamarkt medewerker kon hier verder niets aan doen maar ik vind 40 Euro voor z’n glaasje wel veel buiten het feit dat wanneer je er maar 1 op voorraad heb je dit soort extra’s niet voor de klant moet verplichten. Dus wij zijn zonder gele XR de winkel uit gelopen.
Bij thuiskomst hebben we op internet gekeken en kwamen we er achter dat er een winkelvoorraad op de website staat. Nu bleek dat er in Utrecht (hoogcaterijen) een op voorraad stond. Wij zijn niet geheel dom (dachten we toen) wij bellen of dat inderdaad zo was voordat we dat stuk van Almere naar Utrecht gingen rijden. Na een half uur aan de telefoon wachtende op een medewerker nadat het menu je terug stuurt voor het voorraadbeheer naar de website, werden we gewoon weg gedrukt.
Dan toch maar de gok genomen en wij naar Utrecht gereden en wat bleek er was geen gele XR de twee medewerkers hebben alles afgezocht en vertelden ook nog dat in het voorraadbeheer ook nog weleens de DEMO modellen meegenomen worden en dat het wel vaker niet klopt.
Welk groot bedrijf werkt met een voorraadbeheer waar niets van klopt. Ben wel eens benieuwd of zijn ook weleens een Balance moeten doen en dat dan de gehele voorraad weer op order wordt gebracht. Of blijven ze maar aanmodderen en blijven de medewerkers maar zeggen dat zij er niets aan kunnen doen
Conclusie: gaan niet af op de website van de Mediamarkt en ga bij aanbiedingen gewoon naar de winkel en als ze het daar niet hebben heb je gewoon pech. En voor de Mediamarkt je kunt op deze wijze heel veel aanbiedingen op de website zetten want er klopt toch niet van.dus heb je uiteindelijk kan dat men wat anders koopt en dan heeb jullie toch je zin.
Ik vindt niet dat je op deze wijze met je klanten om kan gaan en zal een volgende keer wel 20 keer bedenken of ik weer iets bij de Mediamarkt zal gaan kopen
Jan uit Almere

Kevin 25-08-2020

De winkel is netjes en verzorgd alleen moet je wel een half uur zoeken of wachten voordat iemand je komt helpen. Dit mag wel veel sneller!

Lynn Bosveld 25-08-2020

Erg fijne verkoper, geeft prettig uitleg, hij staat achter de producten die hij verkoopt. Erg prettige bestelling gedaan

Dennis 25-08-2020

Ruime keuze en vriendelijk personeel. Overzichtelijke winkel. Goede garantie.

Johan 24-08-2020

Geweldig personeel met veel kennis van zaken. Vriendelijke en enthousiaste verkoper/sterspeler.

Pejufeda 24-08-2020

Wat een heerlijke winkel , op de afdeling platen / cd , een paar prachtige aankopen gedaan , Heel veel keuze , voor prijzen die je niet kunt weigeren ,
het is niet voor de rijken , kom gauw bij media markt kijken .

Helma 24-08-2020

Koffiemachine gekocht bij mediamarkt apeldoorn... super nette winkel met een verkoopster die echt verstand van zaken heeft.

B 24-08-2020

Ik vind het ideaal dat je kan zien of een product op voorraad is en bij welke vestiging. In de vestiging is het product makkelijk te vinden, nadeel was dat alle verpakkingen door elkaar lagen. Dus goed opletten hoeveel opslag capaciteit er op de verpakking staat. Er zijn genoeg medewerkers aanwezig om je te helpen en om je vragen te beantwoorden.

An 24-08-2020

Alles wat ik zocht heb ik nog altijd in deze zaak kunnen kopen en voor een goede prijs.

Cora 24-08-2020

Snel en zeer vriendelijk geholpen. Veel kennis over de producten. En super advies over verlening van abonnement van huidige contract.

Rudolf 24-08-2020

geduld van de verkoper bij mijn aarzeling om mijn scheerapparaat met nieuw scheerhoofd uit te rusten. Precies het artikel nummer en loop nu gladgeschoren over straat zonder mondkapje. met een glimlach ook om de tegemoetkoming in de prijs. Afstemming top. Eerder al eens de Denon tuner -versterker binnen 24 uur met super geluid en scherp aan de prijs.

Dennis 24-08-2020

Top winkel kundig persoon ze nemen ook nu de tijd voor uitleg zeker een aanrader.