MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Charles 04-05-2024

Uitgebreid assortiment en veel keuze. Behulpzame medewerkster welke alles voor ons geregeld heeft👍

Walter 04-05-2024

Op zoek naar een monitor kreeg ik duidelijke uitleg over de verschillende types en hun voor- en nadelen.
De gewenste monitor was helaas niet op voorraad in de winkel, maar kan ik maandag afhalen.
Zeer vriendelijke en behulpzame medewerker

Joke Hagebeek 03-05-2024

Aardige verkoper die ons heeft geholpen bij het uitzoeken van 'n nieuwe televisie en goede service. En mooie prijs.

Nigel 03-05-2024

ik vind het top omdat de kwaliteit altijd goed is en omdat ik nooit klachten heb over te producten

Tim 03-05-2024

Product is zeer snel op te halen, dat is heel fijn.
De site werkt ook gewoon perfect zoals het zou moeten.

Nasrin 03-05-2024

Ik ben erg tevreden met mijn ervaring bij de MediaMarkt! De website is zeer gebruiksvriendelijk en ik kon gemakkelijk vinden wat ik zocht. De bestelling verliep soepel en de levering was snel en efficiënt. De klantenservice was ook zeer behulpzaam toen ik een vraag had. Al met al ben ik zeer tevreden en zal ik zeker weer bij de MediaMarkt winkelen.

JHV 02-05-2024

Sorry maar teleurgesteld. iPhone 14 Pro Max via site mediamarkt besteld en direct betaald. Zelfde avond annuleert de mediamarkt mijn bestelling omdat de telefoon toch niet meer voorradig blijkt te zijn. Buiten mijn schuld wordt de koop eenzijdig opgezegd. Drie dagen later de mediamarkt klantenservice gebeld met de vraag om mijn geld terug te betalen. . Vriendelijke meneer probeert me te helpen, maar het enige wat hij kan is een mail aan de financiële afdeling met het verzoek om de terugbetaling in gang te zetten. Hij hoopt dat het met een aantal dagen geregeld is, ben dan bijna een week m’n geld kwijt en niet de telefoon die ik wil. Is er geen chiquere oplossing mogelijk? Bijvoorbeeld geld sneller terugbetalen en de optie bieden dat zodra telefoon weer leverbaar is deze mij voor de actie prijs weer aanbieden. Voor een goede oplossing ben ik beschikbaar, alvast bedankt.

JHV 02-05-2024

Sorry maar teleurgesteld. iPhone 14 Pro Max via site besteld en direct betaald. Zelfde avond annuleert de mediamarkt mijn bestelling omdat de telefoon toch niet meer voorradig blijkt te zijn. Buiten mijn schuld wordt de koop eenzijdig opgezegd. Drie dagen later de klantenservice gebeld met de vraag om mijn geld terug te betalen. . Vriendelijke meneer probeert me te helpen, maar het enige wat hij kan is een mail aan de financiële afdeling met het verzoek om de terugbetaling in gang te zetten. Hij hoopt dat het met een aantal dagen geregeld is, ben dan bijna een week m’n geld kwijt en niet de telefoon die ik wil. Is er geen chiquere oplossing mogelijk? Bijvoorbeeld geld sneller terugbetalen en de optie bieden dat zodra telefoon weer leverbaar is deze mij voor de actie prijs weer aanbieden. Voor een goede oplossing ben ik beschikbaar, alvast bedankt.

Elly Rijnsburger 02-05-2024

Super geholpen en n groot assortiment geweldig wat moet ik nog meer zeggen t was top

Theo 02-05-2024

Snel en adequaat geleverd .en wat verder?75karakters wie bedenkt dat?mijn review was goed maar dit is to match.

Frans Janssen 02-05-2024

Bestelling lag klaar ruim voor de afgesproken tijd TOP een dikke 10 Ga zo door

Marie 02-05-2024

De mediamarkt website vind ik overzichtelijk. Het is fijn dat je alle specificaties van een product in 1 opslag kan zien, maar ook vergelijken met andere producten. Dit werkt makkelijker online dan in een winkel. Daarnaast vind ik het ideaal dat je kan zien of een product beschikbaar is in een winkel in de buurt, anders zou ik er voor niks heen gaan. Goede ervaring gehad dus!

Gineke 01-05-2024

Gemak van het bestellen op de bank, ophalen uit de winkel wanneer het mij uitkomt.
Fijne manier vxx as n shoppen.

Toos de haan 01-05-2024

Grote zaak, de betr medewerker hielp uitstekend. Jammer dat er weinig personeel was.

Joran 30-04-2024

De webshop zit erg goed in elkaar. Heel makkelijk te gebruiken. Alles werkt gewoon hoe je het zou verwachten. Prijzen zijn ook best prima.

Hans Reijnders 30-04-2024

Goede adviezen en info worden gegeven. Een grote hoeveelheid soorten artikelen zijn handig om uit te kiezen.

H.E. ten Hove 30-04-2024

Goede, betrouwbare en eerlijke uitleg. Zeer behulpzaam. Advies door meerdere personen over de Samsung Galaxy Watch 6 en
a, waar je het beste mee uit bentbonnement

Minne 30-04-2024

De Website ziet er top uit, en is dan ook gelijk makkelijk te overzien. Producten zijn makkelijk op te zoeken, geen enkele problemen mee gehad.
Het betalen, en de bezorg gegevens zijn ook geen probleem geweest, en ging lekker vlot.
Enigste puntje was, op de website stond dat ik vandaag (30-04-‘24) mijn pakketje zou ontvangen. Staat er ineens in de mail dat dat morgen (01-05-‘24) is, erg apart. En heb verwachtte ik het pakketje vandaag dus al, erg jammer…
Toch verder wel een goede ervaring gehad, en is dus niet al te veel op aan te merken.

Haizhou Bi 29-04-2024

I am extremely satisfied with this shopping experience. The staff was incredibly helpful and attentive, offering valuable expertise that aided me in making informed decisions. The entire purchasing process was smooth, instilling a sense of confidence in me. The ambiance of the store was also very inviting, making me feel right at home. Overall, it was a delightful and memorable shopping experience that I would wholeheartedly recommend to friends.

Jorn 29-04-2024

Altijd scherpen prijzen, goede service en een duidelijke website met eerlijke beoordelingen van het product

G.j.a. Gerard van Keken 29-04-2024

Zal ik zijn .,eerst wilde ik niks meer kopen bij jullie, radio gekocht drie keer terug geweest was de verkeerde.
En ging naar andere winkel .wilde toch 1x proberen voor een tosti’s ijzer, en , ik rij in een scootmobiel.
De lift werd open gedaan voor me.
Boven goed en vriendelijk ontvangen , gelijk geholpen. en maakte alles in orde . Het vertrouwen is er weer.
Ga zo door.
Vriendelijke groeten gerard

Jos 21-04-2024

Product was niet op voorraad maar de medewerker van de afdeling heeft het voor mij bestelt en het product word gratis thuis bezorgd.

Ubald 20-04-2024

Afgesproken met een medewerker dat ik de volgende dag een afhaalbericht zou ontvangen hetgeen niet is geschied. Jammer.

Isabella 20-04-2024

Ik vind de Mediamarkt een goeie winkel. Ook de online shop is goed!
Mediamarkt is meestal voordeliger dan andere winkels.

An 20-04-2024

Bestellen gaat makkelijk. Ook een account aanmaken gaat vlot. Betaling gaat vlot. Veel keus ook klarna of ideal. Nu besteld. En er staat morgen( zondag) geleverd! Zou top zijn.