MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Pascal T 02-07-2019

Voor mij zit hij lekker in de buurt, en ja kan er bijna altijd wel van uit gaan dat ze de beste prijs hanteren.
Ook het gemak dmv de clubpodium dat alle kassabonnen online staan vind ik ideaal.
Kortom ik ben erg blij met ze.

Jeff Kessels 02-07-2019

De ruime keuze aan producten en de ervarenheid en deskundig personeel maakt je keuze een stuk makkelijker.

Christiaan 02-07-2019

Ik ging kijken voor een nieuwe telefoon. Verkoper was heel aardig en dacht goed mee voor een toestel die aan mijn wensen voldoet

Ron 02-07-2019

Netjes geholpen bij het maken van mijn keuze voor mijn nieuwe telefoon. Zelfs bij afrekenen extra service. Mijn pin bedrag was te laag collega keek ook meteen hoe het bij haar bank werkte. Iedereen dacht mee. Echt heel attent.

Bert van de Pol 02-07-2019

Zeer overzichtelijke winkel, met een heel ruim aanbod op alle onderdelen. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan door de verkoper en deze gaf me goed advies.

Inge 01-07-2019

In emmen op zoek naar een betaalbare bike holder. Ik werd goed geadviseerd welke holder paste bij mijn mobiele telefoon. Zeer betaalbare en gebruiksvriendelijke accessoire gekocht.

Pvos 01-07-2019

Goeie winkel. Je kan en van allerlij elektronica vinden en halen en een goeie klantenservice.

M.H. 01-07-2019

Het was wel aan dure kant want ik kreeg hoofdpijn op de terug naar huis, mijn portefuille is wel een lichter dat scheelt, Bedankt!

Roy 01-07-2019

Voor alle electro/electronische/computer gerelateerde aankopen wordt het aanbod van de MM altijd meegenomen in de keuze mogelijkheden. Het aanbod is grandioos, de productkennis va het personeel is overtuigend en de bediening is zeer klantvriendelijk!

Edwin Verdonk 01-07-2019

Fantastisch geholpen door medewerkers in Middelburg smartwatch gekocht medewerker attendeerde me op een screenprotector

Reint 01-07-2019

Altijd weer vriendelijk en behulpzaam personeel, meedenkend en oplossingen zoekend.

AJB 01-07-2019

Ik zal zeker deze winkel aanbevelen, loopt meestal genoeg personeel die je vlot te woord kan staan!

Fred Meeuwissen 01-07-2019

Goede hulp bij het zoeken van de juiste USB stick duidelijke uitleg wat betreft het aantal mb te gebruiken voor de op te slaan documenten niet gelijk de duurste geadviseerd maar wel een goede .

Serena 01-07-2019

Mooie deal en een goed en eerlijk advies gekregen. Tevreden over mijn aankoop de set werkt top!

Menzo 01-07-2019

Het is een prima winkel wordt goed geholpen en netjes te woord gestaan zo dat je niet heel lang hoeft te zoeken naar je product waarvoor je op zoek was en dus ben ik zeer te spreken over de mediamarkt Deventer.

R.J.D Fonseca 01-07-2019

Ik vindt het erg leuk om te wenkelen aardig en vriendelijk personeel behulpzaam.

Mark 01-07-2019

Super goed en snel geholpen op de desbetreffende afdeling.
goede service en duidelijke taal.
mediamarkt zwolle ik ga zeker vaker terugkomen.

Edwin 01-07-2019

Fijn dat de winkel ook op zondag open is. Ik ging voor de game Super Mario Maker 2 en tot mijn verbazing was hij in de winkel zlfs ietsje goedkoper dan op de site.

Nieuwenhuis 01-07-2019

Ik heb mijn aankoop gedaan in de winkel. Ik vroeg hulp die kreeg ik bij de eerste persoon niet , niet echt klantvriendelijk kwam die over. Daarna kwam er een ander persoon door deze persoon echt top geholpen en met het goede product de winkel uit gegaan.

Helma Sondervan 01-07-2019

Zeer vriendelijk personeel. Wordt altijd zeer goed geholpen. Ook een perfecte service bij problemen na aankoop. Deze service bij problemen na aankoop overtreft alle verwachtingen.

Edwin s 01-07-2019

Keurige winkel, vriendelijk personeel. Werden snel en netjes geholpen, we mochten zelfs een artikel uit de verpakking halen omdat de meneer twijfelde of een bepaalde stylus pen zou werken.

Top

M. Vermeulen 01-07-2019

We zijn naar de Mediamarkt geweest om een koptelefoon te kopen. We zijn zeer goed geholpen door de medewerker genaamd Thom. Hij wist ons alles duidelijk en volledig uit te leggen. We hebben dus een mooie koptelefoon gekocht en ook nog in de aanbieding!

Zwanenburg 01-07-2019

Super goed geadviseerd!
Uiteindelijk bij een mooie Chromebook uitgekomen welke ook nog eens met voordelige office pakket gratis startklaar werd gemaakt.

John Kleywegt 01-07-2019

In vestiging Duiven werden we ondanks de grote drukte snel te woord gestaan door een manager en verwezen naar een medewerker die zeer terzake kundig was en snel werkte. Hoewel wij onze keuze al hadden gemaakt, gaf hij ons ongevraagd een goed advies waardoor wij zowel van een beter pakket werden voorzien als tegen een 100 euro scherpere prijs, zodat wij met een brede glimlach de winkel verlieten. Chapeau!

HusAks 01-07-2019

Het was een verschrikkelijke ervaring, Ik heb zes maal contact moeten hebben met de servicedesk. Handig om hierbij te vermelden dat ieder contact mij 25 minuten tijdens mijn werktijd kost.

Het verhaal:
Ik heb een koelkast besteld echter stond mijn oude adres nog bij het bezorgadres. Hierdoor heb ik contact gehad en mij werd aangeraden omdat het product niet in voorraad was deze bestelling te annuleren en een nieuwe te bestellen. Dit zou dan betekenen dat ik binnen drie dagen het bedrag zou moeten ontvangen (14 juni). De koelkast die ik later heb besteld heb ik ontvangen, maar kreeg steeds meldingen dat de bestellingen die ik had geannuleerd onderweg was. Dit leidde tot herhaaldelijk contact en telkens een medewerker die mij vertelde dat het binnen aantal dagen goed kwam. Nu heb ik weer contact gehad en is me weer toegezegd dat ze contact op zullen nemen met mij.