MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

T.van den Sigtenhorst 24-11-2019

Je wordt goed en deskundig geholpen door vriendelijk personeel, en ik vind het een fijne winkel..

Pierre 24-11-2019

In de mediamarkt winkel in Heerlen word je goed geholpen door deskundig personeel.

Willeke 23-11-2019

We zijn in de winkel in Amersfoort geweest. We zijn netjes en zeker niet gehaast te woord gestaan. De verkoper probeerde ons ook niet om een duurder apparaat aan te schaffen of om ons om te praten. Aan de kassa werd onze voucher niet-geaccepteerd omdat we eenapparaat kochten die geleverd ging worden. Ook dit werd netjes en zonder veel woorden voor ons opgelost. wij hebben zeer tevreden deze aankoop gedaan en de winkel verlaten.

de Vos 23-11-2019

Vandaag mediamarkt Middelburg geweest.Wij gingen voor een samsung tablet maar het werd een
i pad tablet.Dit kwam door de deskundige en vriendelijke medewerker die ons hielp.Hij wist precies waar hij over sprak en door zijn deskundige uitleg hebben wij voor een i pad gekozen.Volgende aankoop wordt weer in Middelburg of online.

Geesje Popken 23-11-2019

Vriendelijke en goede hulp en uitleg, Erg prettig winkelen.
Goede parkeer gelegenheid.
Ook kassa medewerkers waren erg behulpzaam en vriendelijk.

Petya Dimitrova 23-11-2019

De winkel is groot en vol geladen. De medewerkers zijn goed daarom zijn we er naar toe gegaan. Over de cite vinden we dat mensen die niet goed Nederlands kunnen praten kunnen de cite goed gebruiken.

Els 23-11-2019

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen door Jelmer bij het uitzoeken van een compact foto camera.
Goede voorlichting gegeven met min en pluspunten zou kwamen wij uit op de canon power shot sx730 zijn benieuwd. Ons oude toestel was ook een canon Power shot nu naar 10 jaar versleten vandaar ook deze keus voor een nieuwe weer bij de mediamarkt.

Wim 23-11-2019

Zoals bij eerdere aankopen ,prima en goed geholpen. Snelle en goede aflevering

Theo 23-11-2019

Een winkel waar je een dag door kan brengen. Zo veel keus maakt het soms wel moeilijk maar dan is er altijd wel een vriendelijke en behulpzame bediende die je kan helpen.

jef 23-11-2019

zeer vriendelijk personeel en een goede service en prijs voor het product soundbar sony

Jan Konings 23-11-2019

Ben zeer goed en vriendelijk geholpen door een medewerker op de afdeling computers en accessoires.

Susanne 23-11-2019

Ik kwam wat ophalen en er was een rij maar iedereen word goed geholpen en er is geduld voor iedereen ook al is er een rij

Marcel 22-11-2019

Op de MM site gezocht naar een e-reader. De Kobo aura ed. 2 (€ 119,-)uitgezocht. Deze bleek in Heerlen nog op voorraad. Dus daar naartoe. In de winkel aangekomen maar om hulp gevraagd, want ik vond de Kobo niet. De medewerker gaf aan dat ze die al lang niet meer verkochten, maar dat ik natuurlijk de opvolger kon kopen (€ 159,-). De €40,- meer kon ik makkelijk voorkomen door over te stappen naar een andere energieleverancier, want dan kreeg ik de Kobo gratis. Ehhhhhh, dus MM adverteert online met een product waarvan blijkt dat ze dit al lang niet meer leveren en als alternatief mag ik wisselen van energieleverancier om een duurdere e-reader gratis te krijgen. Fraai. Mijn verbazing hierover geuit, maar daar keek de verkoper niet van op. Vervolgens gekeken naar een andere, goedkopere Kobo (Clara), waar de verkoper niet de juiste informatie over wist te vertellen. Jammer, gemiste kans. Online advertentie klopt niet, niveau van de verkoper is niet op peil en de koppelverkoop met een energieleverancier valt me vies tegen. Al met al dus zeker niet tevreden en zeker niet de ervaring die ik normaal bij MM heb.

Tineke Engelsman 22-11-2019

Gisteren bij de Mediamarkt in Doetinchem informatie gevraagd over twee artikelen. We werden uiterst plezierig geholpen. Uiteindelijk hebben we een Garmin Vivo actieve 3 gekocht.
Binnenkort gaan we het tweede artikel kopen. Ook bij het afrekenen weer uiterst vriendelijk personeel.
Heerlijk om enthousiaste medewerkers te treffen. Dat is in de meeste winkels wel anders.

Fried van Hoek 22-11-2019

De winkel is als je de moeite neemt heel er overzichtelijk.Het personeel is als men ze vindt erg behulpzaam en deskundig.
Ben goed geholpen en dik tevreden over mijn aankoop.

tiveron 21-11-2019

geweldige winkel,alles staat goed aangegeven je hoeft niet te zoeken.
vriendelijk personeel komen zeker terug.

Thea 21-11-2019

Gisteren een mobiel aangeschaft, de oude was op. Vanmorgen ben ik naar de winkel geweest en ben in een woord fantastisch geholpen. Kreeg het gisteren zelf niet voor elkaar ( ook door de oude mobiel) Meneer nam alle tijd en heeft mijn mobiel klaar voor gebruik afgeleverd.
Alle hulde voor deze medewerker.

Ook bij andere afdelingen prima geholpen;!,

Petra 21-11-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat het voor mij gemakkelijk te bereiken is en gratis voor de deur geparkeerd kan worden.
De service in de winkel is belabberd, in de verste verte geen personeel te vinden, alleen allemaal personeel van energieleveranciers en andere mensen die onderhoud of iets dergelijks pleegden in de winkel.
Voor vragen, moest je even zoeken, voordat je een personeelslid van mediamarkt kon vinden.
Ook de reparatie mensen, waar ik aan de balie vroeg om hulp, kon alleen maar melden dat hun alleen reparatie deden en dat ik zelf op zoek moest naar iemand die mijn vragen kon beantwoorden.

De enigste snelle service was aan de kassa, waar een vriendelijke jongeman zat.

Margot Koedam 21-11-2019

Nadat ik het artikel zelf niet kon vinder liep er direct een medewerker met me mee naar de afdeling met het door mij gezochte artikel.

Bas 21-11-2019

Meest slechte service ooit! Ik heb een (dure) mobiele telefoon besteld (en betaald) via de webshop, vandaag besteld morgen in huis. Ruim een maand later heb ik mijn telefoon nog steeds niet ontvangen! Het mooiste van alles is: op de site staat de telefoon nog steeds gewoon 'op voorraad: vandaag besteld morgen in huis'! Klantenservice stuurt me van het kastje naar de muur terwijl het heel eenvoudig is: loop naar het magazijn, pak de telefoon en stuur hem op! Helaas was het een goede aanbieding waardoor ik het niet kan annuleren en elders kan bestellen, maar wees gewaarschuwd! Vandaag besteld morgen in huis mag je hopen dat je het na 4 weken een keer in huis hebt. Eens maar nooit, nooit meer koop ik hier iets.

H.A.W. Letmaath 21-11-2019

Het was op donderdag morgen, dus niet erg druk.
Het was even zoeken om een medewerker te vinden ,maar toen heeft zij wel alle moeite voor ons gedaan.
Dus wel tevreden naar huis gegaan.

alles 20-11-2019

customer service heel goed met persoon, meer informatie voor de producten, alle product is mooie en goed price..

Hans 20-11-2019

Een tv gekocht. Een goede voorlichting, alle tijd werd ons gegeven om een keuze te maken uit de ten toon gestelde tv's.
de tv werd thuis afgeleverd en na 1 uur konden we alle programma's bekijken

Monique 20-11-2019

Veel keus dus je gaat twijfelen, ben Geholpen door een personeelslid van mediamarkt Den Bosch en heb prima uitleg en advies gehad, een hele goede service

Thijs Driessen 20-11-2019

Zeer duidelijke site met goed aangegeven prijzen, gebruiksvriendelijk etc. helpdesk is OK en goed in orde.
vriendelijke medewerkers in de winkel