MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 455 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

joyce 06-03-2021

dikke 9 omdat ondanks de corona erg goed geholpen werd ondanks de beperkte tijd erg vriendelijk personeel zeker een aanrader om daar te shoppen

Yeliz 06-03-2021

Erg fijn ontvangen bij de MediaMarkt en een hele fijne medewerker (Edwin Francisco). Zeer professioneel en hij wist waar hij het over had. Complimenten!

Antoinette 06-03-2021

Ik heb een galaxy 3 smartwatch gekocht.
Online een afspraak gemaakt voor de tijd om t te afhalen.
Werd tussen de door gebeld door een super vriendelijke medewerker mediamarkt Heerlen over mijn bestelling, ik kon al vragen stellen en mijn product werd al aan de kant gelegd.
Toen ik m ging afhalen werd ik netjes opgewacht door de zelfde medewerker, heeft mij alles top uitgelegd en super geholpen. Top service en credits voor deze jongen. Mediamarkt Heerlen

Annie 06-03-2021

Ik kwam binnen en een medewerker kwam naar me toe vroeg waar ik naar op zoek ben. Een radio. Hij nam me mee naar de plek waar ze staan. Binnen minder dan 5 minuten wist ik welke het moest worden. Steengoed geadviseerd. Ik geniet van mijn aankoop.

Donna 05-03-2021

De bestelling was helemaal in orde, maar ik vond de medewerkster die mij te woord stond niet heel enthousiast overkomen. Ze vroeg of ik specifiek een goed review voor haar wou achterlaten. Dit gaf mij een beetje een opdringerig gevoel toen ik naar huis ging

Douwina 05-03-2021

Drie keer contact gehad met de klantenservice om een tv als reparatie aan te melden. Elke keer iets anders moeten uitvoeren, waarna bij de derde keer bleek dat mijn tv toch maar naar de winkel gebracht moet worden, vanwege de grote. Erg vervelend dat er niet voldoende wordt geluisterd vanaf het eerste moment en dat ik er wel een avond tijd aan kwijt ben. Hopelijk wordt ik in de winkel beter geholpen..

Hendrik 05-03-2021

Middels een time-slot afspraak de winkel bezocht. Hele vriendelijke ontvangst ; ik was ietsje te vroeg maar vanwege de kou mocht ik binnen plaatsnemen op een krukje in afwachting van de betreffende personeel. Heel tevreden met de service.

susan 04-03-2021

ga niet bestellen via mediamarkt! ik heb een laptop en een laptop hoes besteld kreeg laptop binnen. 3 weken later nog geen hoes binnen gekregen, had ik gebeld naar klantencervis was blijkbaar de hoes niet op vooraad terwijl op de site stond van wel ik zal me geld terug krijgen 2 weken later nog geen geld ontvangen dus weer gebeld als het goed is krijg ik me geld binnen een paar dagen terug.

Eagle1903 04-03-2021

Ik werd begroet met een lachend gezicht, mijn transacties waren snel gedaan en ik vertrok tevreden

PeterFGM 04-03-2021

Altijd goede service. En nu in coronatijd makkelijk online bestellen, afhaaltijd en datum aangeven. Veilig ophalen. Supergoed geregeld!

Kevinaldus 04-03-2021

Waanzinnige goeie winkel alles sta netjes waar het hoort medewerkers zijn goed behulpzaam en sociaal naar klanten.

Hans 04-03-2021

Super fijne monitor gebruik hem zelf voor gamen hij geeft mooie heldere kleuren en hij is 27 inch lekker groot dus !!!

Marianne 04-03-2021

Mediamarkt is zowel privé als voor zakelijk gebruik ‘n perfecte winkel met breed assortiment. Erg jammer is dat je maar èèn tijdvak 8.00 - 20.00 uur bij bezorgen kan kiezen. Heb zelf een winkel en komen ze bij bezorgen steeds na zessen ‘s avonds. Je kunt niet iets anders kiezen dus product terug laten sturen. Spijtig!

Tevreden klant uit Frysland 04-03-2021

Duidelijke website, grote keuze van artikelen, eenvoudig aanklikken, zelfs betalen bij afhalen, wat wil je nog meer, behalve dat je liever de winkel in wilt gaan. Zelfs in tijden van coronaproblemen, is de service erg goed. Snel mijn keuze kunnen maken en datum en afhaaltijd naar mijn wens kunnen maken. Klant gericht in deze moeilijke tijd. Ophalen ging ook perfect, op de afgesproken tijd, netjes en vriendelijke behandeling. Niets op aan te merken. Goede vakken voor afstand bewaren, duidelijk dat je weet dat je aan de beurt bent. Geweldig dat je ZELF mag bepalen hoe je betalen wilt en niet GEDWONGEN moet pinnen!

Gerrit 03-03-2021

Tablet bestelt bij mediamarkt , de bedoeling was een lenovo m10 incl hoes , helaas geleverd zonder hoes.
Blijkbaar staat hetzelfde product met en zonder hoes op hun side , tegen dezelfde prijs.
Gevraagd of ik de hoes alsnog op te sturen was dit niet mogelijk.
Ik vind dit zo niet klantvriendelijk .

Sanne 02-03-2021

Winkel met veel producten, dat is erg fijn. Minder is dat ik al 3x iets online heb besteld waar online staat ‘leverbaar’ echter later een mail krijg dat mijn bestelling is geannuleerd en dat het blijkbaar niet op voorraad was. Erg vervelend.

Arjo 02-03-2021

Mediamarkt is een goed bedrijf die mooie producten aanbied. Echter is de klantenservice verschrikkelijk. Medewerkers spreken belabberd nederlands en hebben totaal geen idee waar ze het over hebben. Ronduit belachelijk

Jolanda 01-03-2021

Wat een uitkomst Click & Go! Heel duidelijk op de site aangegeven hoe te bestellen. Makkelijk aan te geven in welke winkel je het wilt ophalen. Heb zaterdag mijn bestelling geplaats en kon het zondag in de door mij aangegeven tijdklok ophalen. Super:)

TOZ 01-03-2021

Snelle levering
Voldoende informatie en specifiekatie te vinden over het product
Laptop werkt naar behoren
Alleen jammer dat je nog Office 365 pakket apart moet aanschaffen,

Paul 01-03-2021

Bestelling geplaatst via Internet en, zoals wettelijk geregeld, 4 uur later lag het product klaar bij de afhaalbalie.
Vriendelijk geholpen door het personeel waarbij de hygiëneregels goed nageleefd worden.

Pascale Beckers 28-02-2021

Goede prijs, kwaliteit. Over algemeen ook laagste prijs. Goede service en advies

Lenie Murk- 28-02-2021

Ik ben door **** heel goed en vriendelijk behandeld ,goed advies,zeker nu in Corona tijd is goede zorg xtra belangrijk

Nicole 28-02-2021

Wat een service! Om 13.55u besteld en al om 15.22u bezorgd :-). Zeer vriendelijke bezorger. Eerdere aankopen zijn ook altijd naar tevredenheid, goede verhouding prijs/kwaliteit.

Stephan 28-02-2021

Als eerste was ik bij de MediaMarkt op centraal station Amsterdam. Ik had geen aankoopbon en aangezien ze niet in het systeem kunnen kijken van een andere MediaMarkt moest ik zelf bellen naar de MediaMarkt in Maastricht. Dit was nog geen probleem, maar met slecht weer lieten ze me dit buiten uitzoeken en behandelde ze me onvriendelijk. Dit heeft een dikke 2 uur geduurd omdat ik 2 maal buiten alles moest uitzoeken en terug in de rij moest aansluiten en wachten om weer binnen te komen.

Toen uiteindelijk alles geregeld was kreeg ik te horen dat het systeem er uit lag en ik maar een andere dag terug moest komen. De nonchalante houding waarmee dit gebracht werd was nog het ergste van allemaal en niemand die ook maar z'n best deed om mee te denken in een oplossing.

Omdat ik mijn laptop toch wilde laten repareren die dag ben ik langs de MediaMarkt bij noord geweest. Hier was dezelfde storing in het systeem, maar namen ze het product toch aan. De vrouw achter de kassa liet mij weten dat ze dat gewoon kunnen doen, maar het afhangt van hoe behulpzaam de medewerkers willen zijn.

Dit is verre weg de slechtste services die ik ooit heb gehad. De houding en behulpzaamheid van de medewerkers bij de MediaMarkt centraal station Amsterdam waren waardeloos. Ik me ook niet voorstellen hoe je als keten dit soort mensen aanneemt om je merk te vertegenwoordigen.

Maurice 28-02-2021

Beste Mario spel ooit, extra leuk met browser fury
Afhalen ging makkelijk en veilig