MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Fred Vister 28-10-2020

Ik kom graag naar deze winkel in Duiven. Als je praat over het wow gevoel dan krijg ik dat bij binnenkomst. Een groot en mooi aanbod waar je als het ware hebberig van wordt. Als dat wow gevoel ook nog eens wordt verstevigd door de vriendelijkheid van de medewerksters en de kennis van de producten, wat ik persoonlijk erg belangrijk vind, dan voel ik me als klant verbonden.

Anita 28-10-2020

De shop is overzichtelijk er staat voldoende informatie en de bestelling wordt snel en volgens afspraak geleverd.

Marloes Bekker 28-10-2020

Via de online webshop had ik Apple Airpods gekocht maar die deden het helaas niet goed. Ben ermee naar de winkel in Nieuwegein gegaan en ben daar super goed geholpen door de mevrouw van de service balie. Ze heeft ze even getest en zei meteen, nee deze zijn inderdaad niet in orde. Kreeg een credit nota en mocht daarmee nieuwe uit de winkel halen en afrekenen. Super goeie service en heb nu wel goed werkende Airpods. Helemaal blij 😃

Fam. de Ruiter 28-10-2020

Verkoper in Groningen weet waar hij over praat en heeft ons zeer goed geholpen en zijn met een goed gevoel naar huis gegaan met onze aankoop!

Nick Bijma 28-10-2020

Bij MediaMarkt Assen heb ik goede service gekregen en duidelijke uitleg over hun producten. Vriendelijke mensen, al met al een gezellige ervaring.

GertJan 28-10-2020

Ii vind het een overzichtelijke winkel met goed personeel met verstand van zaken

Christian 28-10-2020

I bought my new headphones here last week at Mediamarkt Den Haag Spui. It was a very good experience because not only I can try the product on the display, I also have some interaction with the staff. The staff was very helpful and friendly. He was also explaining even about warranty of the product and what I can do in case of malfunction. The store itself is quite big and offers variety of choices. I would definitely come back in the case of buying electronics!

Murielle 28-10-2020

Fijne winkel, vriendelijk geholpen en goede uitleg. En fijn dat je voor de deur gratis kan parkeren.

Coen 28-10-2020

Geen hulp nodig gehad.
Weinig verkopers ook gezien.
Prijs voor een simpel kabeltje was wel erg hoog!

Britt 28-10-2020

In de winkel erg goed geholpen door een vriendelijke mevrouw die verstand va zaken had. Ik was opzoek naar een telefoon, maar geen idee wat voor één. Deze vrouw wist veel te vertellen over de verschillende telefoons en heeft me goed geholpen!

#NooitMeerMediaMarkt 27-10-2020

In januari 2020 een droger gekocht van het merk Sharp bij Media Markt Online. Na 4 weken kwam er plots een foutmelding in het display te staan. Wij gebeld naar de klantenservice. Droger moet gemaakt worden. Hiermee gingen wij niet akkoord en met heel heel veel moeite toch een nieuwe kunnen krijgen van media markt Rijswijk. Nu 7 maanden later weer dezelfde foutcode, contact gehad met media markt Rijswijk en moet deze gemaakt worden. Wij eisen een nieuwe droger van een ander merk omdat deze serie gewoon niet goed is maar dit kon niet volgens de leidinggevende. De service die hun bieden is rampzalig, ik koop hier niks meer!

Joris 27-10-2020

Ik had een nieuwe telefoon besteld, de S20+, de optie screenprotector professioneel laten plakken van 20 euro aangevinkt. Toen het product binnenkwam zag ik dat de protector scheef geplakt was en los liet. Daarna kwam ik erachter dat er normaliter vanuit de fabriek standaard een protector netjes op zat! Die hebben ze dus gewoon eraf gehaald, 20 euro gevangen (die ik inmiddels terug heb) en scheef een andere erop geplakt. Ik kreeg uiteindelijk een screenprotector mee die ik dan zelf zou moeten plakken. Die van de fabriek is er wel mooi af! Belachelijk dat deze optie erbij staat en die medewerker niet denkt van oh, laat ik deze er maar op zitten en dan zorg ik ervoor dat deze persoon geen 20 euro extra hoeft te betalen. Dan ben je nog een hoop tijd kwijt en parkeer/benzinekosten! Nooit meer, MediaMarkt heeft bij mij afgedaan.

Nvt 26-10-2020

Beste mediamarkt,

Ik heb 20 juli een koelkast gekocht met bestelnummer. Die is begin september kapot gegaan monteur heeft 4 keer afgesproken 3 keer geweest zou gemaakt zijn blijkt helemaal kapot te zijn. Hier is ruim 5 weken overheen gegaan. In tussen 2 keer inhoud weggegooid omdat het bedorven was.
Binnen de 100 dagen terug gestuurd vanwege defect. In tussen meerdere keren niet geholpen in de winkel. En online wel. Kon de zelfde product online niet bestellen omdat de prijs gewijzigd was. En moest in de winkel besteld worden,met pijn en moeite wel besteld. In tussentijd is mijn geld van de eerste betaling nog niet terug gestort. En toch 16-10-20 besteld en betaald zou maandag geleverd word 19-10 geleverd worden niets gehoord. 20-10-20 krijg ik een koelkast geleverd die niet van mij is. Terwijl ik zeg is niet de mijn maakt de koerier mij wijs dat het wel is. Zit midden in mijn hal kan deur niet openen . Om de trap op te komen moet ik klimmen, mijn vrouw is zwanger en moet ook klimmen schaam me dood.
Zou de volgende dat opgehaald worden en zijn ze niet opkomen dagen!!!
Ik zit vanaf september zonder koelkast 6 dagen vrij van werk genomen en heb nog steeds geen koelkast. Ben zo slecht behandeld het is geen koffie apparaat gekocht.
Het is bijna 2 maanden en er is niet eens gedacht hoe het is zonder koelkast of hoe erg het is met een gezin van 5. Deze manier word er niet respectvol omgegaan met de klant en word niet naar de klant gekeken. De verkooppraatje ging veel vriendelijker en had dit ook niet verwacht van mediamarkt eenmaal betaald word je van het kastje naar de muur gestuurd moet ik zorg dragen voor een koelkast die niet van mij is en God mag weten waar de mijne is en wanneer die bezorgd word. En via de klantenservice mocht ik niet klagen want dat was alleen voor online aangekochte artikelen!! En vervolgens een uur in gesprek met een virtuele ass en geen reactie. Wat verwacht mediamarkt nu nog van ons om gehoord te worden? Inmiddels tig medewerkers gesproken die er spoed achter gingen zetten. Maar 26 oktober nog niets ontvangen geen koelkast, helaas nog steeds niets van mediamarkt gehoord. En 2200 Euro uitgegeven om tot op heden geen koelkast te hebben.
Nee ik zou nooit meer zo een noodzakelijke aankoop doen bij mediamarkt en ook niemand ik mijn omgeving aanraden. Zo afgeknapt!!

Vera 26-10-2020

Zeer zeer slechte klantenservice!! Heb een artikel retour gedaan in een van de filialen van mediamarkt, kreeg daar te horen dat ik mijn geld via iDEAL terug zou krijgen. In middels 2 maanden later en naar meerdere malen bellen en mailen heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Schandalig!

R.J.Z. 25-10-2020

Ik kocht een laptop bij Media Markt te Zaandam. Moest even geduld hebben voordat ik werd geholpen maar dat is heel begrijpelijk bij zo een mega winkel. Netjes geholpen en een fantastisch apparaat. Enkele dagen later zag ik hetzelfde apparaat bij Media Markt in de aanbieding, 155,- goedkoper. Na 7 dagen met de factuur terug naar hetzelfde filiaal en ik kreeg zonder enig probleem het verschil uitbetaald. Niet moeilijk doen, geen voucher of tegoedbon maar cash of op rekening gestort. Daarom blijf ik vaste klant bij Media Markt.

Post 24-10-2020

Ze komen hun afspraak niet na dat is wel jammer levering must vandaag geleverd worden bel zijn al gesloten

Teleurgesteld 24-10-2020

Mediamarkt Heerhugowaard wat is er aan de hand bij jullie? Altijd een tevreden klant maar nu keer op keer een teleurstelling. Klantenservice adviseert het 1 aangekomen in de winkel wordt de klantenservice weggezet als mensen die er geen verstand van hebben....Te woord gestaan door een man die 12 jaar in dienst is en bij een klacht zich verschuilt achter dat hij maar een medewerker is...Daarnaast totaal niet klantvriendelijk behandeld, een echte hark. 😬. De altijd laagste prijsgarantie is er ook niet meer. Vorige week (en al twee jaar) in de winkel een product voor EUR 249,- (geen aanbieding) deze week gewoon EUR 293,- beste prijsstijging!! Mediamarkt Toedeloe

Bram 24-10-2020

vrijdag oktober om 14:02 in de pre order een iphone 12 pro besteld, deze zou dus gisteren, 23 oktober geleverd worden.
hier over een mail ontvangen dat helaas deze afspraak niet gehaald zou worden, en nadrukkelijk met EEN dag uitgesteld zou worden. hier uit kan ik opmaken dat mediamarkt dus meerdere exemplaren in de pre order verkoopt dan men op voorraad heeft. Dat zijn GEEN afspraken!! ter vergoeding hiervoor een cadeaubon gekregen van 10,- wat in dit geval wel een nette oplossing is. nu vandaag, Zaterdag 24 oktober was het dan zo ver, ik zou bericht krijgen dat mijn nieuwe telefoon aanwezig zou zijn in de winkel. dit is niet gebeurd. dus afspraken niet nakomen en service van het kastje naar de muur. hoe gaan we dit passend oplossen?
uiteindelijk toch even in de winkel wezen kijken maar dat mocht niet baten. een oplossing in de vorm van een passende korting zou hier erg op zijn plaats zijn. maar zoals ik al op diverse kanalen kan lezen, nemen ze het bij de Mediamarkt niet zo nauw met hun klanttevredenheid.
ook nog even aan de telefoon gehangen met KS, als ik met iemand contact wil moet ik eerst minimaal 45 min. in de wacht hangen, om vervolgens een persoon te spreken die nauwelijks nederlands spreekt en verstaat. die mij uiteindelijk alleen maar zegt dat hij niet kan zien hoe het er voor staat en dat hij verder niks kan betekenen. ik raad bij deze de service van MediaMarkt Nederland iedereen af.

Terence 22-10-2020

Verkeerd product geleverd gekregen (USB-C to AV van Apple ipv een Samsung 860 EVO 1 TB).

Nu verwachten zij dat ik de adapter eerst terug stuur. DAN pas gaan zij een 'onderzoek starten', en DAN is het ook maar net de vraag of ik mijn 120 euro of product terug krijg?

Ik bestel hier nooit weer, ik adviseer iedereen om hetzelfde te doen.

Lhoussaine 22-10-2020

Ik zou een samsung tablet kopen voor 99 euro is allemaal gelukt met bestelen komen ze er achter dat hij niet voor 99 maar voor 199 euro moet worden geprijsd ik kom aan in de winkel om het op te hallen kreeg ik te horen dat het is geannuleerd ja dag jullie fout niet mijn fout dus nog door dringen kreeg ik te horen dat hij is uit verkocht is nou lekker dan zo een dom foutje voor mijn geen mediamarkt meer voor mijn 0 stèren als het kom min 5

Henk 22-10-2020

Zeer slecht . Indien ik op 21/10/2020 een wasmachine kocht voor 23.30 had ik deze de volgende dag in huis. Echter kon dat over de hele dag zijn . Nu wilde ik graag in de ochtend deze ontvangen. Moest ik 15 euro extra betalen zou de wasmachine op 22/10/2020 voor 12 uur bezorgd worden . Bel ik om 12 uur om de reden dat ik de middag weg moet , is mijn order niet gepikt . staat nog gewoon op voorraad in het magazijn . Verder ook geen uitleg waarom en hoe . alleen dat het vandaag niet word. Betaald via paypal . O ja mijnheer , dan ontvangt u pas na 30 dagen uw geld terug ..... als u annuleert . Mensen , doe geen zaken met dit bedrijf

Fred 20-10-2020

Al enkele weken o.b.v de 100 dagen retourgarantie mijn tv van € 3000 op laten halen.
Mediamarkt heeft geen idee waar mijn tv nu rondzweeft.
Zowel de klantenservice als de winkel zijn overgeleverd aan de backoffice welke niet terugreageerd op mails.
Ik als klant heb nu geen geld en geen tv en moet wachten tot het iemand uitkomt om te reageren..
Schandalige service!!!!

Inge 19-10-2020

Ik heb 2 dagen geleden panzerglas gekocht bij de mediamarkt in zwolle. Op de verpakking staat dat je er met een hamer op kan slaan en dat het niet zomaar kapot gaat. Die avond laat ik mijn telefoon op mijn vloerbedekking vallen. Het hele scherm is kapot. Ik ben de volgende dag naar de mediamarkt in groningen gegaan. en daar kreeg ik te horen dat het mijn eigen schuld is en dat ik een nieuwe moet kopen. (2x40 euro dus i.p.v 1x) toen ik thuis was was ik het er niet echt mee eens. Dus ik heb de klantenservice gebeld. Daar werd door een persoon die erg slecht verstaanbaar was mij duidelijk gemaakt dat het mijn eigen schuld is en dat ik zelf voor panzerglas heb gekozen. Ik vind dit een hele slechte service wat ik ook niet ben gewend bij de mediamarkt. jammer dat het op deze manier moet. (Het is maar 40 euro "2 keer") Ik ben eerder altijd goed geholpen bij de mediamarkt, Maar dit gaat mij te ver.

Marloes 18-10-2020

Schandalig slechte service bij mediamarkt

Voor mijn nieuwe opleiding heb ik een bij mediamarkt een nieuwe laptop gekocht. Die bleek meteen al stuk te zijn. Dus ik weer terug naar mediamarkt. Ze moesten hem op sturen. Dat duurt 3 weken. Ik kreeg na lang doorvragen een leenlaptop mee. Blijkt thuis dat die laptop gewoon niet opstart! Daar had ik dus niks aan.

3 weken later ging ik terug naar mediamarkt, blijkt hij helemaal niet gerepareerd te zijn en hebben ze hem nog een keer opgestuurd ter reparatie. Mocht ik nog een keer 3 weken wachten! “Ik wil mijn geld terug of een nieuwe laptop. Ik heb straks 6 week achterstand op school!” Zei ik. Maar daar wou mediamarkt niet aan meewerken. Een fatsoenlijke leenlaptop meegeven willen ze ook niet. Ik kreeg weer een oude slome laptop mee. Ook die werkt niet.
Krijg ik paar dagen later een mail dat mijn reparatie van mijn gloednieuwe laptop buiten de garantie valt. Mag ik er nu 80 euro voor gaan betalen wil ik hem gemaakt terug krijgen!
Het moet niet gekker worden. Wat een slechte service daar bij de Mediamarkt. Ik koop daar nooit meer wat!

Xxx 18-10-2020

De winkel is top!
Klantenservice online waardeloos.
We bestellen nooit meer online.
Er wordt geen contact opgenomen.
Via Twitter wel, niet binnen een uur, wel na 5 dagen.
8 dagen achtereen klanten service gebeld, van kastje naar de muur gestuurd.
Uiteindelijk iemand die mij hielp.
Via de winkel, zij heeft daar een mail naar toegestuurd, gehoplpen en werd de droger, vanaf de deurmat naar boven gebracht.