MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Maud 21-05-2019

In eerste instantie werden we niet geholpen. Toen zag een medewerker van een andere afdeling dat wij iemand zochten, die kwam ons vervolgens helpen.

Wilco 21-05-2019

Werd zeer vakkundig geholpen en ook naar een goed alternatief gezocht bij het niet voorradig hebben van het gewenste artikel.

Rivolino 20-05-2019

Ik vind het het gewoon een top winkel ,de producten alles wat je nodig heb kun er je gewoon krijgen . Het personeel helpt je heel kundig en zijn goed op de hoogte en zien in welke wensen je graag deelt een woord een killer winkel

ms vermeulen 20-05-2019

de winkel waar je alles kan vinden, en heb je vragen is er altijd een vriendelijke adviseur in de buurt.
goed bereikbare locatie met voldoende parkeer gelegenheid.

TV muurbeugel 20-05-2019

Goede producten en fijn winkelen. Daarom een TV muurbeugel gekocht en dit bevestigd. Helemaal tevreden over het resultaat. Helaas was het schroevensetje niet compleet maar dat heb ik via eigen middelen in orde kunnen maken.

Ingmar 20-05-2019

Vriendelijk en deskundig personeel.
Er werd alles aangedaan om mij zo goed mogelijk te helpen.

A.Brouwer 20-05-2019

op de web site van siemens wordt dezelfde koel-vriescombinatie aangeboden voor € 677,00 dus ik voel me bekocht door mediamarkt ik heb € 888 betaald. Bedankt mediamarkt

Astrid ten veen 20-05-2019

Ik vind de shop erg overzichtelijk. Ik heb boxen gekocht en ze doen het prima! Niet zo duur en toch naar tevredenheid verrast qua prijs kwaliteit. Ik zou het iedereen aanbevelen.

André van der Stel 20-05-2019

Ik heb voor de Media Markt winkel in Dordrecht gekozen omdat er vriendelijk en kundig personeel werkt ook de service is er ook top. En ze hebben een groot assortiment waar je uit kan kiezen.

F.K 20-05-2019

Prima winkel in Almere, vriendelijke verkoopster,
Goede service en er wordt echt moeite gedaan om je alles uit te leggen over product wat je wilt
aanschaffen

Dick Laverman 20-05-2019

Je kunt alles goed overzien; personeel staat altijd klaar om je te woord te staan

Rutger V 20-05-2019

Mooie, nieuwe winkel, met klasse mensen die een prettige sfeer creëren. Fijn dat ze ook een uitgebreide collectie aan Lp's hebben!

Pierre 20-05-2019

Bij MediaMarkt een prachtig nieuwe Sony OLED tv gekocht. De verkoper hielp me uitstekend en heeft een verschillende merken doorgenomen. De Sony sprong er goed uit vwb design en door de kwaliteit van het beeld( zeer gedetailleerd). Dit icm de goede geluidskwaliteit ( geen extra subwoofer nodig). Waarom een 7 dan? Nou in de Service nadat de verkoper de aankoopbon had opgemaakt kan nog veel verbeterd worden, samen met Mn zoon de (zeer grote immers 55inch) tv in de doos naar de kassa gedragen om er daarna achter te komen dat er geen winkelkarretje aanwezig was( sorry zei de caissière ) . Dus dan maar zelf dragen via de lift de parkeergarage in. Bij zo’n grote en dure aankoop geeft dit toch een minder gevoel, jammer. Pluspunten: goede verkoper en de mogelijkheid om je toestel te laten calibreren( stond er zelfs al 1 gekalibreerd klaar!). Tv draait inmiddels en beeld is super.

Van tuyl 20-05-2019

Na dat onze droger laatst er mee ophield 3 weken later onze wasmachine. Kende de verkoper onze gezichten nog en was hij heel erg behulpzaam om ons nogmaals te helpen met het uitzoeken van de wasmachine. Kon geen keuze maken, uiteindelijk met veel uitleg van de verkoper tot een goed merk gekomen. Deze gekocht en prima geholpen

Geraldine 20-05-2019

Klantvriendelijk goede service. Zelf even moeten wachten en er werdt een bakje koffie aangeboden.

Marja & Marius 20-05-2019

Prettige winkel. Goede hulp bij de aankoop. Jongedame gaf eerlijk toe niet thuis te zijn in onze artikelen en kwam heel snel met een collega. Prima geholpen. Zeer tevreden.

Wim 20-05-2019

Alles goed overzichtelijk opgesteld en duidelijk informatie daarbij ook vriendelijk personeel.

Alex 20-05-2019

Goede service en vriendelijk personeel
En vooral snelle service bij al je vragen

Jan Gaarthuis 20-05-2019

De mediamarkt heeft alles voor mij en de openingstijden zijn voor mij prima.goede prijzen en service.

Ezra Gomes 20-05-2019

Voor al mijn apparaten of technologische oplossingen ga ik altijd naar MediaMarkt! Ik vind er altijd wat ik nodig heb en de winkel is altijd ook zo netjes en overzichtelijk ingericht. Daarnaast zijn de prijzen ook erg uitstekend. Kortom kies altijd voor MediaMarkt, want ik ben toch niet gek?

Timm 20-05-2019

Bij Mediamarkt word ik altijd goed geholpen. Ze hebben de producten altijd op voorraad waardoor ik liever naar de winkel fiets dan dat ik het online koop. Daarbij loop ik altijd door de winkel op zoek naar nieuwe gadgets. Dit is mijn winkel!

Siebe 20-05-2019

Werd goed geholpen in verstiging Apeldoorn voor een spiegelreflex camera. Wat wel beter kan zijn zijn de prijzen, concurrentie is af en toe goedkoper, online dingen vaak uitverkocht maar liggen wel in de winkel. Daarnaast heeft de concurrentie meestal een groter assortiment. Verder is de mediamarkt in de winkel overzichtelijk en vriendelijk personeel

angelien 20-05-2019

Geweldige winkel en een fijne personeel ik ga daar graag winkelen en ik koop daar altijd iets

Ben 20-05-2019

ik werd keurig en vriendelijk geholpen en voorzien van de nodige info.
daarnaast werd er ook nog advies gegeven bij een eventuele vervolg aankoop waar ik naar vroeg.

Ella Groeneweg 20-05-2019

Mediamarkt in Dordrecht diverse aankopen gedaan en altijd goede voorlichting, vriendelijk geholpen. Voel mij als klant gezien en kan mijn vragen stellen.