MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Jan 09-05-2019

Zoals altijd voordat ik wat wil kopen kijk ik natuurlijk eerst op mediamarkt en daar blijft het ook bij omdat ik altijd slaagt! Heel erg klantvriendelijk!

Mediamarkt breda 09-05-2019

Een goede inrichting en overzichtelijk.
Goed personeel weet wat je bedoeld en weet waar ze over praten

J.M Litjens - van Hulst 09-05-2019

Fijne zaak goed overzichtelijk produkten aangegeven ,
Goede service en uitleg over het product
Fijne behandeling je bent echt een klant
Heb al veel gekocht bij mediamarkt, ruilen is ook geen probleem

Klaas 09-05-2019

Mediamarkt is van alle markten thuis op elektrisch en electronisch gebied. Door het ruime assortiment, heb je een goed overzicht voor een juiste keuze.

M.van Bockel 09-05-2019

Altijd de laagste prijs, hellaas niet altijd alles met op voorraad maar, dan wel snel alles thuis bezorgd.

Eve 09-05-2019

Overzichtelijke winkel .
Op zoek naar een chromecast kon ze niet vinden.
Even vragen en we werden netjes er heen gebracht en niet zo van even wijzen en dat gangpad.
Netjes

Andrelina Cortorreal 09-05-2019

uitstekende service, goede kwaliteit en klantenservice Ik ben heel blij
goede prijzen!

Eus van Wees 09-05-2019

Ik geef voluit een 10 voor de wijze waarop ik ben geadviseerd, geholpen en de service die ik heb ontvangen.
Verkoper Roy van Mediamarkt te Assen is mijns inziens een zeer klantgerichte verkoper met veel enthousiasme en geduld. Verkopers als hij zorgen ervoor dat je steeds weer terug zal komen naar de winkel in de hoop weer zo goed geholpen te worden. Ter info: ik heb via hem een iPhone 8 gekocht en hij regelde een nieuwe verlenging van mijn Vodafone abonnement.
Ik ben dus zeer tevreden.

Bas 09-05-2019

Grote winkel, alles op 1 verdieping en dat maakt het wel lekker overzichtelijk. vriendelijk personeel bij de kassa's en in de winkel! Aanrader. De pech die we wel hadden helaas is dat de iPhone XR die we hebben gekocht een paar dagen later 40 euro goedkoper was maar daar kan de winkel verder niets aan doen natuurlijk. We zijn gewoon goed geholpen en konden direct met het toestel in de hand weg! Ideaal!

Jan 09-05-2019

Vriendelijk personeel en je word goed geholpen nemen er alle tijd voor.
De keuze in de winkel is er volop prima.

Magna 09-05-2019

Ik word hier altijd goed geholpen.. ook de reparatie ban de samsung S8plus van mijn vrouw is boven verwachtingen keurig netjes uitgevoerd. We kregen hem als nieuw terug. Gepoetst en wel... geweldig😍😍

Rian 09-05-2019

Grote en goed bereikbare winkel. Gratis en meer dan genoeg parkeergelegenheid. Veel kassa's en ruim aanbod producten en aanbiedingen. Medewerkers zijn soms erg druk maar laten wel merken je gezien te hebben en komen je erna direct helpen. Ze staan je vriendelijk te woord, denken mee en hebben kennis van zaken. Er is een servicebalie en kluisjes aanwezig.

Ton zwartewaalsloot 09-05-2019

Enorme keuze , vriendelijk en kundig personeel niet te opdringerig diverse merken om een goede keuze te maken .

Jos 09-05-2019

Goed advies gekregen en daarop mijn keuze bepaald. Ben trouwens zeer tevreden met de router die ik heb gekocht.

FS 09-05-2019

Wat fijn dat een kassière de al gemonteerde screenprotector niet in rekening brengt.

Mirjam spoelstra 09-05-2019

Goede en snelle service . En alle gemaakte afspraken komen ze na 😀
Personeel is vriendelijk en professioneel

Per 09-05-2019

Deze goede printer heb ik gekocht bij media markt Zoetermeer.
Deze printer is supper simpel aantesluiten en te verbinden met WiFi.
De printer levert een goede prestatie en is ook snel.
Door de goede hulp van het personeel heb ik deze goede keus gemaakt ,alles bij elkaar geef ik de media markt een 9.

Laura 09-05-2019

Snel geholpen en duidelijke informatie ontvangen bij het uitzoeken van een goede game headset t

Martin 09-05-2019

Goede uitleg en erg netjes geholpen.
Zeer duidelijke webwinkel ook en erg snelle en nette verzending.

tevreden klant 09-05-2019

Zeker een goede winkel om naartoe te gaan voor elektronica of spellen voor de playstation. of voor films.
Soms vind ik alleen wel dat werknemers niet alles kunnen beantwoorden of dat ik er meer over weet dan hun. Daar mag zeker wel wat verbetering in komen vandaar dat ik een 8 geef.

Rudi 09-05-2019

Mediamarkt is van alle markten thuis
Product is makkelijk aan te sluiten
Personeel heel behulpzaam

christ 09-05-2019

Leuk, alles op voorraad. Fijna als de inkt weer eens op is.

hp printer van jaren geleden!

H 09-05-2019

Altijd goed! vriendelijk personeel.
prijzen zijn goed. Personeel is kundig

Hakan 09-05-2019

Je kunt overal kijken naar de laagste prijs, je zult ook net betere prijzen vinden. Maar kiezen tussen €5 goedkoper of "een winkel waar je zeker van bent dat je terug kan gaan voor garantie", ik kies liever de tweede optie. Dat zie je dan ook als je merkt dat ik minstens 2x per maand bij mediamarkt ben om in te kopen :D

Joon 09-05-2019

Na een tijd zoeken in de winkel naar een medewerker, vond ik uiteindelijk iemand bereidwillig. Echter had hij geen idee hoe de stofzuiger precies werkte en waarom de eenvoudige stofzakken in de winkel 2 euro duurder waren. Tevens wilde de verkoper de lege doos van de ter voorbeeld staande actiestofzuiger meegeven. Valt mij wel vaak op dat er nooit een loslopend personeelslid te vinden is; wat irritatie opwekt en niet aankoopbevorderend werkt