MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Roel 09-05-2019

Na even een moment van moeten wachten werd de stofzuigerman voor ons opgezocht. Hij heeft ons van deskundig advies voorzien. Hoe de stofzuiger zal bevallen wachten we af, maar aan de verkooptalenten van deze vriendelijke medewerker zal het dan niet liggen!
Ook aan de kassa werden we voorkomend en vriendelijk bejegend.

Eric Sterken 09-05-2019

Prachtige aanbieding en super geholpen. Schoonouders hebben er ook gelijk 1 gekocht.

Laurent Paulussen 09-05-2019

Wij zijn erg vriendelijk geholpen door een zeer spontane vrouw bij de Gaming in Almere. Zeer behulpzaam was zij voor ons en ze hielp ons ontzettend goed. Zeker een aanrader

Hermien van den Elzen 09-05-2019

Ik vind het een hele mooie en goede shop makkelijk en overzichtelijk helemaal toppie

Online 09-05-2019

Nette service van de verkoopmedewerker. Fijne winkel om elektronica te kopen

Cor 09-05-2019

Slecht geadviseerd door verkoper weten totaal niet waar over ze het hebben.een voordeel waar ze zich mee onderscheiden is de prijs van een product .maar kennis de weinig in huis.

Bert L 09-05-2019

Prima winkel.
Goede service.
Prettige sfeer
Alleen weinig personeel.
Duurt een tijdje voordat je een verkoper
hebt gevonden.

Inge 09-05-2019

Ik was op zoek naar mapje voor een iPhone 6+ had een te klein gekocht terug gegaan naar de service balie en zeer vriendelijk uit een gezet en mee gelopen naar de 3e etage om de juiste te kiezen GEWELDIG 👍👍TOP

Eddie 09-05-2019

online een mega assortiment, offline in de winkel voldoende van alles aanwezig. en lekkere foodtrucks voor de deur 🍗🍟🍱

Frans 09-05-2019

Goede kennis van zaken en bij niet tevreden zonder enige tegen argument weer retour.

Peter Pubben 09-05-2019

De medewerkers zijn altijd vriendelijk, begroeten je bij binnenkomst, zijn zeer hulpvaardig en niets is hun teveel. Chapeau...

M.B 09-05-2019

Zeer professionele houding van verkoopmedewerker XXX.
Luistert naar mijn wensen en zodoende kwamen we uit op een toestel die aan al mijn wensen voldeed.

Justin 09-05-2019

Het is een zeer nette winkel met zeer behulpzaam personeel. Winkel is zeer ruim en je weer alles te vinden. Ook voor vragen over verschillende producten kan je bij de werknemers terrecht! Ik kom graag bij deze winkel omdat er een leuke sfeer hangt en ze je graag helpen.

Eddy Liet 09-05-2019

Ben goed geïnformeerd en op vriendelijke wijze geholpen goede uitleg over mijn aankoop 👍

Lida 09-05-2019

Ik vind dit een fijne winkel met vriendelijk personeel heb hier al vaak iets gekocht en op iedere afdeling lopen mensen die verstand hebben van hetgeen zij verkopen waardoor ik een goed aanvullend advies krijg om een goede keus te kunnen maken van wat ik ga kopen.

Hagenus 09-05-2019

Overzichtelijke site.....je kan je voorkeuren in stellen die je helpen om een goede aankoop te doen...bezorging is vlot....de avond voordat je je aankoop ontvangt krijg je een bericht met het tijdvak dat de bezorger voor de deur staat.. ik ben altijd tevreden over
de mediamarkt

M.Franken 09-05-2019

Fijne winkel. Prettige service indien gewenst. Hebben altijd datgene wat we nodig hebben.

Hendrik 09-05-2019

Geweldige service, hulpvaardig personeel met een naar mijn mening eerlijk verhaal, heerlijke koffie

Bianca 09-05-2019

Vind het fijn winkelen , goede klantvriendelijkheid, goede producten, levering was ook perfect, tot nu toe niet echt minpunten

Chelsea 09-05-2019

Goede hulp, aardige mensen. Heb je een vraag beantwoorden ze hem als ze daar een antwoord op hebben. Heel vriendelijk personeel!

San 09-05-2019

Omdat er veel vergelijkings machines zijn in verschillende prijsklasse is het makkelijk om te kiezen. Je kan gewoon weg strepen wat je wel en niet wil. Dan kom je uit op een paar machines. De doorslag heeft de verkoper gegeven. Wat ik jammer vind is dat de koffie met met veel melk niet goed warm is. Dit heb je helaas niet kunnen proberen in de winkel. Cappucino en Late Magiato moet je echt gelijk opdrinken en niet neerzetten want dan is het niet lekker. Koffie zonder melk is wel warmer. Het schoonmaken is makkelijk. Wat mij wel opvalt is dat er erg veel water onderin de bak komt het is handig om na elke 4 a 5 kopjes hem leeg te gooien dan weet je zeker dat je niet morst.

Ria vam den bergh 09-05-2019

Fijne service en leuk en behulpzaam persoon
Goede uitleg over je aankoop en wat er allemaal bij zit of nog bij te kopen is

Mariska 09-05-2019

Zondag 5 mei eerst een uur bij Mediamarkt Dordrecht gestaan, ze zeiden dat hij op voorraad was, nog een x kortparkeren wezen verlengen en maar wachten!! Eind conclusie geen iPad in Dordrecht, ook geen alternatief wat in dezelfde prijsklasse lag gelijk 1 van 599 euro. Daarna gauw door naar een verjaardag in Hilvarenbeek, daar mediamarkt tilburg gebeld en ja hoor genoeg ipads op voorraad !! Vriendelijk gehopen aan de kassa. mediamarkt tilburg 👍 mediamarkt dordrecht👎

Shirley Ubags 09-05-2019

We hadden snel een gebruiksklare navigatie nodig. Kregen gerichte vragen hierover, waardoor we al snel de juiste keuze konden maken. 😊👍🏼

Jan 09-05-2019

Er valt weinig te zeggen, eigenlijk niks want Mediamarkt doet alles al goed! Klantvriendelijk, Duidelijk, Goedkoop! Ik ben tog niet gek!